home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  1 Bruger, 428 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Fodbold
| | |-+  Kategori: EM 2012
| | | |-+  MBJs Corner
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 21 Udprint
Forfatter Emne: MBJs Corner  (Læst 166966 gange)
MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: MBJs Corner
« Svar #75: 11 Jun 2012, 16:26 »

Min udtalelse om underholdningen i åbningskampen har jeg trukket tilbage.

Haha Cesc, det har jeg sørme ikke set. Men det ser nu sjovt ud Smiley
Logged

DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: MBJs Corner
« Svar #76: 11 Jun 2012, 19:14 »

Synes ikke kun Torres skal have fortjeneste for at Spanien først blev rigtig farlige da han kom ind. Italien ville lige så gerne have 3 point, og løsnede derfor lidt op, og så kom pladsen automatisk til ham. At han så er så piv elendig ikke at udnytte ene eneste af de chancer, fortæller sit tydelige sprog.

Mht. til den egoisme i situationen med Navas, havde jeg simpelthen hugget hovedet af ham hvis jeg var Del Bosque. Forstår ikke man kan sætte sig selv, så meget over sit hold/land! Føj siger jeg bare. Han har tilmed lige brændt nogle andre store chancer, og har muligheden for at rette lidt op/fjerne fokus på sin ellers dårlige præstation.

Og havde han så forsøgt afleveringen, og kikset den, så var det galt, at han ikke skød. Det er et utaknemmeligt job at være angriber. Specielt da for Spanien, hvor der ikke engang er garanti for at mindst én af slagsen starter inde (og alligevel er det stadig Italienerne, der er ofre for fordomme om defensivt spil...). Måske var grunden til, at Spanierne havde så vanskeligt ved at score på deres chancer, at de netop manglede angriberens egoisme. Og da de så endelig fik en angriber på banen, så manglede han så bare skarphed, men det kan næsten ikke komme som nogen overraskelse, hans sæson taget i betragtning. Han kom frem til chancerne, men manglede køligheden og selvtilliden til at sætte dem ind.
Logged

MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: MBJs Corner
« Svar #77: 11 Jun 2012, 20:01 »

Frankrig-England


Kampens spiller
Joe Hart: Har flere gode redninger. Har et par usikre indgreb, men dette koster ikke mål, og kan derfor være sin indsats bekendt.  Kan ikke rigtig gøre noget ved målet.

Kampens skuffelse
Gerrard: Der er kæmpe forventninger til ham. Han skal sætte det engelske spil op, nu hvor hverken Lampard eller Rooney er til rådighed. Dette udførte han ikke i dag. Kæmpede som altid, men fik ikke vist hans kunnen.

Kampens detalje
Oxlade-Chamberlain tørrer to franske spillere med fiks finte i første halvleg.
Ja, det var kampens detalje i mine øjne. Det fortæller vel alt om den kamp vi var vidne til.

Kampens negative detalje
Patrice Evras tåbelige frispark der fører til 1-0 målet.

Lagde du mærke til
Flemming Toft forveksling af de franske spillere?
Flemming Tofts udtale af Lescott?
Joe Harts ualmindelig grimme trøje?

Ham glemte kommentatorerne
Alou Diarra: Brød det engelske spil rigtig mange gange. Satte sig igennem med sin enorme fysik, og var også tæt på at score. Var hovedårsagen til at det engelske spil aldrig flød.

Underholdning
Av.. havde set frem til denne kamp. Men hold da op hvor blev jeg skuffet. England ville ikke, Frankrig kunne ikke. Frankrig var spilstyrende kampen igennem, men fik ikke sat tempo nok i spillet. Jeg synes de manglede Giroud helt i front. Benzema faldt ofte tilbage i banen og efterlod de to midtstoppere alene. Frankrig burde have sat pres på. Medmindre de var tilfredse med et point. 5 stjerner.
Logged

Damse1994
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: MBJs Corner
« Svar #78: 11 Jun 2012, 20:09 »

Underholdning
Av.. havde set frem til denne kamp. Men hold da op hvor blev jeg skuffet. England ville ikke, Frankrig kunne ikke. Frankrig var spilstyrende kampen igennem, men fik ikke sat tempo nok i spillet. Jeg synes de manglede Giroud helt i front. Benzema faldt ofte tilbage i banen og efterlod de to midtstoppere alene. Frankrig burde have sat pres på. Medmindre de var tilfredse med et point. 5 stjerner.

For mig at se, nu så jeg kun fra der var spillet 41 minutter desværre, så var det da omvendt, England havde ikke kræfterne til dette, og franskmændene der ikke gad lave noget.

Og at give den her kamp mere end Irland-Kroatien synes jeg også er en fejl, dette har efter min mening været den absolut dårligste kamp, med flere længder...
Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: MBJs Corner
« Svar #79: 11 Jun 2012, 20:12 »

For mig at se, nu så jeg kun fra der var spillet 41 minutter desværre, så var det da omvendt, England havde ikke kræfterne til dette, og franskmændene der ikke gad lave noget.

Enig i dette. England har desværre ikke truppen til at kunne spille flot fodbold mod et hold som Frankrig, og franskmændene kunne ikke bryde afgørende igennem.

De fleste engelske medier har i øvrigt Gerrard som en af de bedste englændere i kampen.
Logged



Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: MBJs Corner
« Svar #80: 11 Jun 2012, 20:13 »

0 stjerner mere var den ørken vandring ikke værd
Logged

michaelk
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: MBJs Corner
« Svar #81: 11 Jun 2012, 20:17 »

Enig i dette. England har desværre ikke truppen til at kunne spille flot fodbold mod et hold som Frankrig, og franskmændene kunne ikke bryde afgørende igennem.

De fleste engelske medier har i øvrigt Gerrard som en af de bedste englændere i kampen.

Jeg forstår simpelthen ikke det her. Frankrig har bestemt ikke noget fantastisk forsvar og Englands spillere er jo ikke komplet retarderede til fodbold. Det er jo stjerner som Gerrard, Terry, Milner, Young og Walcott. De spiller i store klubber og spiller i PL dagligt? Så kan man da ikke komme med en undskyldning om, at de ikke kan spille fodbold. De tør ikke spille fodbold, og det er super skuffende at se på. Det må enhver seer med undtagelse af englændere da kunne se.

Frankrig ville jo gerne, men de er så ikke gode nok til at kunne bryde igennem en 9-mands mur. Det er jo fint for England, de får et rigtig godt resultat, men det er da stadig sørgeligt.
Logged

Hala Madrid!

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: MBJs Corner
« Svar #82: 11 Jun 2012, 20:20 »

Det kan godt være det bare er mig, men jeg ser ikke spillere som Gerrard, Terry, Milner!, Young og Walcott som stjerner i forhold til fx spillere som Benzema og Ribery.
Logged



MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: MBJs Corner
« Svar #83: 11 Jun 2012, 20:24 »

Og at give den her kamp mere end Irland-Kroatien synes jeg også er en fejl, dette har efter min mening været den absolut dårligste kamp, med flere længder...

Dette skyldes nok vores store forventinger til de to hold. Det er jeg overbevist om.
Logged

michaelk
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: MBJs Corner
« Svar #84: 11 Jun 2012, 20:26 »

Det kan godt være det bare er mig, men jeg ser ikke spillere som Gerrard, Terry, Milner!, Young og Walcott som stjerner i forhold til fx spillere som Benzema og Ribery.

Ja Frankrig har Benz, Ribery og Nasri, men ellers er deres trup jo nærmest dårligere end den standard England har på deres hold. De er jo fantastiske fodboldspillere alle sammen på Englands hold, så ærgrer det mig, at man ikke spiller mere engelsk med aggressivt pres og direkte fodbold, hvor midtbanen også angriber, så det ikke kun er Welbeck der skal fremtvinge et frispark.

Lagde også mærke til, at Milner faldt til jorden. Så lægger han først og kigger op, for at se hvem der får bolden. Det gør franskmændene, hvorefter han ligger hovedet ned til jorden, så bolden skal ud. Det ligner heller ikke ligefrem England.
Logged

Hala Madrid!

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: MBJs Corner
« Svar #85: 11 Jun 2012, 20:28 »

ellers er deres trup jo nærmest dårligere end den standard England har på deres hold.

De er jo fantastiske fodboldspillere alle sammen på Englands hold

Så tror jeg bare vi skal være enige om at være uenige Smiley
Logged



michaelk
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: MBJs Corner
« Svar #86: 11 Jun 2012, 20:36 »

Så tror jeg bare vi skal være enige om at være uenige Smiley

Det er også i orden. Wink

Er desuden enig med din bedømmelse af kampen MBJ. Flemming Toft sejlede jo også i den kamp! Er der nogen der egentlig ved om Flemming Toft sad på stadion og Thomas Rasmussen sad i studiet? I så fald, er det da meget specielt og måske også derfor man ikke hørte så meget til Thomas Rasmussen.
Logged

Hala Madrid!

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: MBJs Corner
« Svar #87: 11 Jun 2012, 21:15 »

Lorte kamp. Simpelthen. Jeg så ikke det hele da det tit var så kedeligt at jeg gav mig til at skrive ugeopgave (nej, jeg troede ikke at fodbold kunne blive så kedeligt). Utrolig svag kamp af englænderne der viste sig tilfredse med at stå 10 mand bag bolden og forsvare et fransk hold der trods alt forsøgte men ikke havde midlerne til at dirke forsvaret op. Jeg ved godt at England har mange spillere ude, men jeg havde forventet at de ville forsøge at få lidt glory tilbage på deres hold og forsøge at spille fodbold. Men det blev til en fesen defensiv fornøjelse fra deres side af, hvilket egentlig hænger meget godt sammen med hvordan Hodgsons taktik var i Liverpool. Sørgeligt at de har så store forventninger til sig selv, men ikke engang tør bide skeer med et fransk hold der ikke er hvad det har været. England har ikke en chance når først de møder de store hold, medmindre Rooney gør så stor en forskel som englænderne ønsker. Hvordan den kamp kan score 5 af 10 stjerner for underholdning er mig en gåde. Især med henblik på den negative argumentation du kommer med MBJ. Hvad er begrundelsen for at den får 5 og ikke 2 (pga. 2 mål)?
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: MBJs Corner
« Svar #88: 11 Jun 2012, 21:27 »

Der var opløftende momenter undervejs i spillet. Frankring havde et par muligheder. Derudover var der indimellem nogle driblinger og hårde tacklinger, som gav underholdningen et nøk op.
Logged

MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: MBJs Corner
« Svar #89: 11 Jun 2012, 21:40 »

MBJs Corner udgår i aften, grundet andre interesser.

Morgendagens første kamp må i også undvære, da jeg er til håndbold.
Logged

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 21 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010