home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 14:53:35 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23290
  0 Brugere, 539 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: queenofnoida
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Fodbold
| | |-+  Kategori: EM 2012
| | | |-+  MBJs Corner
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 21 Udprint
Forfatter Emne: MBJs Corner  (Læst 163179 gange)
MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: MBJs Corner
« Svar #45: 09 Jun 2012, 22:14 »

Meget af Danmarks boldbesiddelse var på egen banehalvdel, og der kan Eriksen ikke skabe noget kreativt.
Logged

DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: MBJs Corner
« Svar #46: 09 Jun 2012, 22:26 »

Nej, men han skabte heller intet, når vi kom frem ad banen. Det kom fra Krohn-Dehli, Poulsen, Jacobsen og i glimt Rommedahl, selv Bendtner skabte mere end Eriksen. Eriksen havde, som sagt, en del boldtab uheldige steder på banen. Men han arbejdede stærkt for holdet, og var god til at lukke hullerne, når hans medspillere bevægede sig væk fra deres positioner. Men offensivt fik vi for lidt ud af ham, og det er nu engang primært det han er med for.

Jeg siger ikke han var dårlig, han var bare ikke på vanligt niveau, og heller ikke helt på niveau med sine holdkammerater. Men arbejdsindsatsen fejlede ikke noget.
Logged

MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: MBJs Corner
« Svar #47: 09 Jun 2012, 22:42 »

Derfor passer karakteren 4 vel også fint? Nu ved jeg ikke hvad BT har givet de andre danske spillere, men er helt enig med Damse i at 02 er for lavt. Min vurdering af ham grunder også i hans arbejdsindsats, når han ikke kunne få det offensive til at fungere.
Logged

MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: MBJs Corner
« Svar #48: 09 Jun 2012, 22:44 »

Tyskland-Portugal


Kampens spiller
Mats Hummels: Han styrede den tyske defensiv med hård hånd. Havde sammen med Boateng godt styr på Ronaldo. Fik derudover også  clearet på vigtige tidspunkter et par gange. Hummels viste også prøver på sin kunnen i det opbyggende spil.

Kampens skuffelse
Jeg kan ikke nævne nogen specifik.  Men begge holds kreative kræfter skuffede i mine øjne, og gjorde kampen forudsigelig og kedelig. Nani bør måske alligevel nævnes, grundet hans store afbrænder i overtiden.

Kampens detalje
Pepes fantastisk følte spark op i krydset, som dog helt korrekt ikke blev godkendt. Det var for mig at se kampens detalje. Elsker når store forsvarer kommer med frem, og specielt når de får afsluttet på den måde.

Kampens negative detalje
Helder Postigas hårde tackling af Manuel Neuer.

Lagde du mærke til
At Raul Meireles er blevet klippet, igen?
At Cristiano Ronaldo var den eneste der spillede i lange ærmer?
Mourinhos langhårede søn?
Den portugisiske fan grave efter guld?

Ham glemte kommentatorerne
Phillip Lahm: Havde fuldstændig styr på Nani kampen igennem. Lavede ikke det store offensivt, men hans opgave var vidst også bare at passe på Nani.

Underholdning
En kedelig kamp. Der manglede tænding og kreativ kraft fra begge hold. Man hørte heller ikke meget til de portugisiske fans – hvis der da var nogle? Begge hold virkede tilfredse med 0-0. Og da tyskerne kom foran 1-0 prøvede Portugal, men kunne ikke. De sidste fem minutter af kampen hiver karakteren op på 5 stjerner. EMs hidtil dårligste kamp.
Logged

DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: MBJs Corner
« Svar #49: 09 Jun 2012, 23:01 »

Derfor passer karakteren 4 vel også fint? Nu ved jeg ikke hvad BT har givet de andre danske spillere, men er helt enig med Damse i at 02 er for lavt. Min vurdering af ham grunder også i hans arbejdsindsats, når han ikke kunne få det offensive til at fungere.

Den passer sikkert fint, jeg har sgu ikke rigtig styr på den karakterskala, det er jeg nok for gammel til  Wink Jeg reagerede nok mest på, dels kommentaren om at Danmark ikke havde bolden meget, og dels kommentaren om at han spillede en fin kamp. Det første er faktuelt forkert, det andet er vel et definitionsspørgsmå l. Svarer en fin kamp, til en præstation under middel, men dog bestået, jamen, så er det da rigtigt nok. Men i forhold til hvad vi ved han kan, så synes jeg godt man kan tillade sig at være lidt skuffet over hans præstation, ikke hans arbejdsindsats, men det at han satte så lille et aftryk på kampen, som han gjorde. Den eneste statistik han rigtig gjorde sig bemærket i, var vel frispark, der var han så til gengæld også den der begik flest, mens der ikke blev begået et eneste imod ham. Det burde være omvendt med en spiller af Eriksens type.
Logged

MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: MBJs Corner
« Svar #50: 09 Jun 2012, 23:06 »

Det vil der så altid være forskellige meninger om. Og sådan skal det nu engang også være.
Logged

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: MBJs Corner
« Svar #51: 09 Jun 2012, 23:26 »

 Shockeret chokeret over hvor elendig dagens sidste em kamp var - jeg giver 4 stjerner.

Jeg tror vi har mulighed for at slå Portugal og så er vi videre.... nu håber jeg bare at Holland og Portugal deler point  Cool
Logged

YNWA

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: MBJs Corner
« Svar #52: 10 Jun 2012, 00:08 »

Kampens negative detalje må vel være, da Meireles basker Badstuber en lige i fjæset. Bevidst handling.
Logged


ZiDaNe5
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: MBJs Corner
« Svar #53: 10 Jun 2012, 00:25 »

Lagde du mærke til:



 Grin
Logged

MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: MBJs Corner
« Svar #54: 10 Jun 2012, 11:52 »

Kampens negative detalje må vel være, da Meireles basker Badstuber en lige i fjæset. Bevidst handling.

Den så jeg ikke.
Logged

MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: MBJs Corner
« Svar #55: 10 Jun 2012, 11:54 »

Lagde du mærke til:



 Grin


Hørte godt min bror snakke om en sort mand på tribunen. Jeg så ham dog ikke selv..
Logged

Hcan
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: MBJs Corner
« Svar #56: 10 Jun 2012, 12:06 »

Synes ikke at kommentatorene glemte Simon Kjær og Krohn-Dehli burde da være MOTM. Ellers super fedt intiativ du har gang.

Jeg er faktisk dybt uenig med dig. I min verden var Simon Poulsen kampens spiller! - Han var defensivt yderst stabil, og chanceskabende offensiv. Lavede faktisk ingen fejl!
Logged

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: MBJs Corner
« Svar #57: 10 Jun 2012, 20:03 »

Spanien-Italien


Kampens spiller
Andres Iniesta: Hvilket blik for spillet. Hvor er han dog god. ALT Spaniens offensive spil var igennem ham. Nød til at spille over for de lidt langlemmede italienere. Det var guf for den lille tekniker, som dog hverken blev noteret for assists eller mål. Arbejdede som altid hårdt.

Kampens skuffelse
Mario Balottelli var lige ved at få konkurrence fra Fernando Torres, men fik nu alligevel den tvivlsomme ære af at blive kampens skuffelse. Dette skyldes hans attitude og hans arrogance på hans friløber. Han lykkedes heller ikke med meget i det opbyggende spil.

Kampens detalje
Balotellis flotte tæmning med hælen i slutningen af 1. halvleg.

Kampens negative detalje
Det må være Fernando Torres egoisme. Hans sidste friløber hvor han vælger at afslutte selv i stedet for at spille en helt fri Jesus Navas ude til højre.

Lagde du mærke til
At Balotelli gik ekstremt langsomt ind på banen?
At ikke en spansk spiller sang med på nationalmelodien?
At Sergio Ramos er blevet klippet - ganske nydeligt i øvrigt?
Maggio overspurte Jordi Alba? Alba som ellers er enormt hurtig.
John Faxe begynde og rette på sig selv når han sagde spaniolere?

Ham glemte kommentatorerne
Buffon: Reddede italienerne flere gange i løbet af kampen. Udstråler derudover ro og sikkerhed. Er måske tilbage på sit gamle niveau. Det vil tiden vise, for kommer han det, vil kommentatorerne lægge mærke til ham, mere og mere.

Underholdning
I store dele af kampen var der fart over feltet, specielt i anden halvleg, hvor begge hold jagtede et føringsmål. Tilskuerne levede i øvrigt rigtig meget med i kampen, de pressede hinanden til at yde en endnu store indsats fra tribunen. Kampen bød på flere store chancer, specielt i den sidste halvdel af anden halvleg. Det belønner jeg med et fint 7-tal.
Logged

U-4-E
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: MBJs Corner
« Svar #58: 10 Jun 2012, 20:10 »

At ikke en spansk spiller sang med på nationalmelodien?

"It is one of the few national anthems in the world to have no official lyrics"
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: MBJs Corner
« Svar #59: 10 Jun 2012, 20:16 »

Kampens skuffelse
Mario Balottelli var lige ved at få konkurrence fra Fernando Torres, men fik nu alligevel den tvivlsomme ære af at blive kampens skuffelse. Dette skyldes hans attitude og hans arrogance på hans friløber. Han lykkedes heller ikke med meget i det opbyggende spil.


At kalde Torres for en skuffelse forstår jeg ikke. Jo, det er selvfølgelig en skuffelse, at han brænder de chancer han gjorde, men omvendt, så synes jeg også først Spanien blev rigtig farlige, da Torres kom på banen. Så et eller andet sted må det vel også være hans fortjeneste?

Citat
Kampens negative detalje
Det må være Fernando Torres egoisme. Hans sidste friløber hvor han vælger at afslutte selv i stedet for at spille en helt fri Jesus Navas ude til højre.

En rigtig angriber har den egoisme. Lagde du mærke til Di Natale da han scorede? Der var Cassano også helt fri - og havde været oplagt at sende bolden hen til. Men her scorede han, så den skal selvfølgelig ikke nævnes.

Ellers mener jeg også at Casillas må kandidere til en mom, da han flere gange må hive gode redninger frem mod et overraskende farligt italiensk hold!
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 21 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010