home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  0 Brugere, 502 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Fodbold
| | |-+  Kategori: EM 2012
| | | |-+  MBJs Corner
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 21 Udprint
Forfatter Emne: MBJs Corner  (Læst 162953 gange)
Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: MBJs Corner
« Svar #30: 08 Jun 2012, 21:46 »

Der er ikke fattigdom i Danmark! Citeret fra den tidligere kuglestøder. Tunge

Undskylder OT.

Den opblæste nar har ikke arbejdet for føden en dag i sit liv og aner ikke hvad der foregår ude i den virkelig verden. Det var så også eneste OT fra mig af Tunge
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: MBJs Corner
« Svar #31: 08 Jun 2012, 22:07 »

Den opblæste nar har ikke arbejdet for føden en dag i sit liv og aner ikke hvad der foregår ude i den virkelig verden. Det var så også eneste OT fra mig af Tunge
Tak for grinet, Hawk. Grin
Logged

MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: MBJs Corner
« Svar #32: 08 Jun 2012, 22:41 »

Rusland-Tjekkiet


Kampens spiller
Andrei Arshavin: Her der og alle vejne. Han viste formen fra 2008. Var med i det hele, alt spillet gik igennem ham. Han bliver en nøglefigur resten af turneringen for Rusland. Skulle lige have kronet indsatsen med et mål, så havde kampen været perfekt fra hans side.

Kampens skuffelse
Michal Kadlec: Udråbt til styrmand for Tjekkiets defensiv. Han sejlede dog rundt od blev adskillige gange.
Aleksandr Kerzhakov: 7 skud præsterede han i løbet af 73 minutter. Deriblandt flere store chancer, og burde vel nok have lavet mindst to mål. Jeg havde ham som et seriøst bud på topscorertitlen. Det kan han vidst glemme nu. Ineffektiviteten gør ham til kampens skuffelse.

Kampens detalje
Pavlyuchenkos dribletur inden 4-1 målet. Flot tur fra venstrekanten ind i banen, hvor han brager bolden i nærmeste målhjørne. Fremragende kasse!

Kampens negative detalje
Tjekkiets forsvar, som den gode Verdenskrig også nævner. Det tjekkiske forsvar var helt væk, og blev kørt rundt af sprudlende russisk offensiv.

Lagde du mærke til
At det første frispark faldt efter et par sekunder?
At Keld Bordingaard sagde kloge ord?
At Henrik Liniger fik fortalt, at Kerzhakov altid havde spillet i den russiske liga, som i øvrigt ikke passer?
At der ikke faldt en eneste advarsel?

Ham glemte kommentatorerne
Ja, hvem glemte de? Jeg tror jeg nævner Dzagoev selvom han laver to mål. I selve spillet blev han overstrålet af Arshavin, og det var også Arshavin Liniger og Bordingaard roste mest. Dzagoev fortjener ros udover de to mål.


Underholdning
For det meste en underholdende og offensivt spillet kamp. Tempoet og intensiteten faldt dog ind i mellem. Tilskuerne var til at høre, dog uden at sprænge lydmuren.
Fem mål skal belønnes med 7 stjerner.
Logged

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: MBJs Corner
« Svar #33: 08 Jun 2012, 22:52 »

 Opstemt dejligt at se et stærkt Russisk hold igen - de vil frem og afslutte og det giver dejlig offensiv fodbol.

IMO var Arshavin kampens spiller tæt fulgt af Dzagoev

Tjekkerne taber fortjent og jeg tror ikke de kommer tilbage igen - de spiller ikke som et hold og jeg er sikker på at vi ser Rusland som vinder og Polen som nr 2 i puljen.

Det ligner en kamp mellem Holland og Rusland og det bliver en fornøjelse at følge..... uha sikken et drama der venter.
Logged

YNWA

MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: MBJs Corner
« Svar #34: 09 Jun 2012, 19:58 »

Danmark-Holland


Kampens spiller

Wesley Sneijder: Var manden bag alle de hollandske chancer. Han gjorde alt rigtigt, hans holdkammerater var bare uskarpe og udnyttede ikke det fornemme forarbejde. Michael Krohn-Dehli kan også nævnes. Flot løbearbejde og sikker på bolden. Og så blev han jo matchvinder!

Kampens skuffelse

Robin Van Persie: Brændte chance på chance. Førsteberøringerne var dårlige. Han virkede generelt bare uskarp. S K U F F E N D E !

Kampens detalje

Robbens tunnel og sammenspil med Van Persie efter 18 minutter.

Kampens negative detalje

Stephan Andersen fejlaflevering, der nemt kunne have kostet et mål. Vi siger tak til stolpen.

Lagde du mærke til

Den danske fan med fuldskægget inden kampen?
Frank Arnesens hakke i alt hvad han sagde?
Robben i 2. halvleg?

Ham glemte kommentatorerne

Simon Kjær: Bundsolid i defensiven. Holdt godt styr på Van Persie og senere Huntelaar. Var derudover ret god på bolden i modsætning til tidligere. Simon Poulsen gjorde det også godt overfor Robben, men ham var Flemming Toft ret glad for.

Underholdning

Dansk sejr og nerver på hele 2. halvleg gør at det bliver til 7 stjerner. For kampen var ikke vildt ophidsende, målrig eller med vilde tacklinger. En ikke så sindsoprivende kamp, som dog for mit vedkommende endte godt.



1-0
Logged

Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: MBJs Corner
« Svar #35: 09 Jun 2012, 20:01 »

Lagde du mærke til

Logged


nicolajtmadsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: MBJs Corner
« Svar #36: 09 Jun 2012, 20:04 »

@Yessir

Hun er stadig ikke på niveau med vores russiske veninde fra igår:
Logged

FCK

Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: MBJs Corner
« Svar #37: 09 Jun 2012, 20:07 »

@Yessir

Hun er stadig ikke på niveau med vores russiske veninde fra igår:


Det vil jeg gerne garantere at der ikke er nogen der kommer i den her slutrunde, det smil hun sender afsted, er enestående.
Logged


Underdogen
Gæst
 
Sv: MBJs Corner
« Svar #38: 09 Jun 2012, 20:12 »

Synes ikke at kommentatorene glemte Simon Kjær og Krohn-Dehli burde da være MOTM. Ellers super fedt intiativ du har gang.
Logged

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: MBJs Corner
« Svar #39: 09 Jun 2012, 20:21 »

 Opstemt Fantastisk Kamp - fantastisk indsats og uha hvor var Holland offensiv stærke..men de var til at tale med på deres back pladser og midterforsvaret holder ikke niveau...godt for os skidt for Holland.

Simon Poulsen spillede den bedste venstre back siden Jan Heinze intet mindre og hold da op han løb meget.

Simon Kjær og Agger var sublime deres samarbejde toppede på det rigtige tidspunkt

MKD efter en "hvile" sæson i Brøndby så begyndte han at kæmpe og viste at han kan mere end mange..når han er motiveret.

Nu slår vi Pordugal og så går vi videre  Opstemt
Logged

YNWA

Fresse94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: MBJs Corner
« Svar #40: 09 Jun 2012, 20:39 »

@Yessir

Hun er stadig ikke på niveau med vores russiske veninde fra igår:
http://h11.abload.de/img/untitled-7ov8ef.gif
+1

Ellers en fantastisk kamp af DK synes jeg.
Logged

Damse1994
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: MBJs Corner
« Svar #41: 09 Jun 2012, 21:00 »

Rigtig sjov ide det her. Kom faktisk her ind for at se om du havde en menning om Eriksens præstation, BT giver ham kun 02 hvilket jeg synes er helt henne i vejret... Hvad mener du?
Logged

MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: MBJs Corner
« Svar #42: 09 Jun 2012, 21:07 »

Eriksen spillede, i mine øjne, en fin kamp. Han havde svære arbejdsbetingelser over for De Jong og Van Bommel. Danmark var ikke meget i boldbesiddelse, derfor kom Eriksen heller ikke i spil. Han arbejde dog rigtig flot og søgte dybt i banen for at være med i spillet.

Jeg tror at BT har bedømt ham på det offensive, uden at vide det, derfor får han også 02 der. Jeg ville nok give ham 4 eller 7 grunden hans arbejdsindsats.
Logged

Damse1994
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: MBJs Corner
« Svar #43: 09 Jun 2012, 21:16 »

Korrekt hans offensive kvaliteter så vi faktisk slet ikke i dag, men i forhold til Zimling og specielt Kvist så tilbød Eriksen sig faktisk konstant, så han hjalp fint sine holdkammerater med at komme af med bolden og ofte kom han også meget fornuftigt af med den, så jeg synes at BT's vurdering var helt henne i vejret...
Logged

DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: MBJs Corner
« Svar #44: 09 Jun 2012, 22:04 »

Arh, boldbesiddelsen hed 53-47, så den undskyldning holder altså ikke. Eriksen knoklede for holdet, men han var ikke god med bolden. Hans indsats var efter min mening til bestået, men heller ikke meget mere. Han havde for mange boldtab farlige steder på banen. Han var en af de Danskere, der spillede dårligst. Men på plussiden tæller, at han ikke lod sig slå ud af, at han ikke lige ramte formen idag, han arbejdede bare det mere for holdet. Det blev dog ikke meget bedre af, at skifte Schøne ind i stedet, Kahlenberg havde måske, i bagklogskabens klare lys, været et bedre valg, men hva', det gik jo godt alligevel.

Kvist havde heller ikke sin bedste kamp. Han smed også bolden væk på nogle uheldige tidspunkter, overlod af og til for meget plads til Sneijder, og havde, specielt i starten af anden halvleg, tendens til at falde for langt tilbage, og dermed presse bagkæden for langt tilbage, og lade Hollænderne få for meget spil tæt på mål. Men igen, også han leverede en solid arbejdsindsats, så klarede den også til bestået.

Tror i øvrigt vi kan være glade for, at det var Afellay, der blev skiftet ud, og ikke Robben, som fortsatte stilen fra Champions League finalen.

Men en stærk holdindsats, forhåbentlig kan vi fortsætte på det niveau.
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 21 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010