home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 14:53:35 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23290
  0 Brugere, 443 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: queenofnoida
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Fodbold
| | |-+  Kategori: EM 2012
| | | |-+  MBJs Corner
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 21 Udprint
Forfatter Emne: MBJs Corner  (Læst 163180 gange)
verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: MBJs Corner
« Svar #15: 08 Jun 2012, 20:36 »

Hvordan kan du være så imponeret af Polanski?
Jeg synes han var tung, rusten, og meget lidt konstruktiv. Hans pasningsspil var sidelæns og tilbage, og han besidder i mine øjne en stor del af skylden for at tempoet idet polske pasningsspil var så lavt.. For NEJ hvor er hans boldomgang langsom crazy

Men fair nok det er din holdning, og fedt tiltag som jeg vil læse med på Smiley.. Kan helt sikkert give nogle gode debatter Thumbs Up
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: MBJs Corner
« Svar #16: 08 Jun 2012, 20:42 »

Fedt initiativ, MBJ.

Fedt at du vil analysere kampene lidt dybdeborende, noget som jeg personligt elsker. Dog synes jeg, at din vurdering af underholdningen er alt, alt for høj og ukritisk. Fin start, med lidt kontroversielle kendelser, men heller ikke mere end det i min optik.

Men det bliver fedt at følge dette fremover, og det kan da også være at jeg vil starte noget lignende op - who knows?
Logged

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: MBJs Corner
« Svar #17: 08 Jun 2012, 20:44 »

Jeg erkender at 10 er højt sat. Men jeg nød virkelig kampen. Måske var det min eufori over at EM er startet Wink

Jeg vil være hårdere fremover!

Super initiativ - min vurdering er måske præget at at jeg har tabt 20 kr ved at spille på Polen Wink (det gør ondt på en jyde)

I forhold til mange andre åbnings kampe så var der gang i denne kamp og ikke mindst masser af dramatik omkring udvisningerne.... så ok jeg vil godt hæve min vurdering lidt  Peace
Logged

YNWA

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: MBJs Corner
« Svar #18: 08 Jun 2012, 20:57 »

Jeg omtaler situationen i det minut hvor der står 1-1 og Grækenland har en frikøber. Grækeren tager trækket forbi Woj, og hvis han ikke nedlægger ham er de bagud 1-2.

Grækernes første mål er i kassen allerede, og er derfor allerede en realitet.

Grækernes første mål er i kassen allerede? Szczesny burde aldrig have fået efter den hvis han ikke var 100% på at han tog den (hvilket han så var, men fejlagtig beslutning) og ved straffesparket er det præcis samme læresætning. Hvis han ikke er sikker på at han kan nå bolden, skal han slet ikke fare ud på den måde. Bliv tilbage og vent på nedtagning og kom så hurtigt og bredt ud, så du har en chance for at redde bolden. Polen var trods alt stadig 11 mod 10 i den situation, og så er det da bedre at risikere at man lader et mål går ind (med chance for at redde den) og stadig er 10 mod 11 end at man giver et straffe væk (med mindre chance for at redde den) og spiller 10 mod 10.
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: MBJs Corner
« Svar #19: 08 Jun 2012, 21:00 »

Hvordan kan du være så imponeret af Polanski?
Jeg synes han var tung, rusten, og meget lidt konstruktiv. Hans pasningsspil var sidelæns og tilbage, og han besidder i mine øjne en stor del af skylden for at tempoet idet polske pasningsspil var så lavt.. For NEJ hvor er hans boldomgang langsom crazy

Men fair nok det er din holdning, og fedt tiltag som jeg vil læse med på Smiley.. Kan helt sikkert give nogle gode debatter Thumbs Up

Polanski var for mig og se bindeleddet, som også tidligere nævnt. Jeg synes han var god i pasningsspillet. Men vi ser garanteret forskelligt på tingene  Wink
Logged

MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: MBJs Corner
« Svar #20: 08 Jun 2012, 21:03 »

Fedt initiativ, MBJ.

Fedt at du vil analysere kampene lidt dybdeborende, noget som jeg personligt elsker. Dog synes jeg, at din vurdering af underholdningen er alt, alt for høj og ukritisk. Fin start, med lidt kontroversielle kendelser, men heller ikke mere end det i min optik.

Men det bliver fedt at følge dette fremover, og det kan da også være at jeg vil starte noget lignende op - who knows?

Kom du bare Daniel. Du skriver jo dejligt og elsker dine analyser efter forskellige fodboldkampe, selvom jeg ikke altid er enig  crazy
Logged

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: MBJs Corner
« Svar #21: 08 Jun 2012, 21:05 »

Kom du bare Daniel. Du skriver jo dejligt og elsker dine analyser efter forskellige fodboldkampe, selvom jeg ikke altid er enig  crazy
Hehe, mange tak. Nu må vi se, har også en blog der skal op at stå inden længe. Kunne godt forestille mig, at du ikke altid var enig, når du nu ikke er blevet ordentlig fodboldopdraget og dermed holder med de blå fra London. Tunge
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: MBJs Corner
« Svar #22: 08 Jun 2012, 21:12 »

Super initiativ - min vurdering er måske præget at at jeg har tabt 20 kr ved at spille på Polen Wink (det gør ondt på en jyde)

I forhold til mange andre åbnings kampe så var der gang i denne kamp og ikke mindst masser af dramatik omkring udvisningerne.... så ok jeg vil godt hæve min vurdering lidt  Peace

Ja jeg tabte 2.60 krone på dem, via et par spil på dem til at score først og dem til at score næste mål.
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: MBJs Corner
« Svar #23: 08 Jun 2012, 21:12 »

Ja jeg tabte 2.60 krone på dem, via et par spil på dem til at score først og dem til at score næste mål.

Det er ikke de store spil du har gang i, hva?
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: MBJs Corner
« Svar #24: 08 Jun 2012, 21:25 »

Lagde du mærke til

Tjekkiets forsvar. For det ser ud til at de er gået til frokost........
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: MBJs Corner
« Svar #25: 08 Jun 2012, 21:29 »

Lagde du mærke til

Tjekkiets forsvar. For det ser ud til at de er gået til frokost........
Ruslands offensiv skal dog samtidig også roses.
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: MBJs Corner
« Svar #26: 08 Jun 2012, 21:30 »

Ikke når man har oddset U 2.5 mål Skuffet Grin
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: MBJs Corner
« Svar #27: 08 Jun 2012, 21:30 »

Det er ikke de store spil du har gang i, hva?

Man er jo fattig studerende Opstemt
Logged

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: MBJs Corner
« Svar #28: 08 Jun 2012, 21:31 »

Ikke når man har oddset U 2.5 mål Skuffet Grin
Nej, okay, så kan jeg godt se det. Skide tjekkere... Wink
Logged

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: MBJs Corner
« Svar #29: 08 Jun 2012, 21:31 »

Man er jo fattig studerende Opstemt
Der er ikke fattigdom i Danmark! Citeret fra den tidligere kuglestøder. Tunge

Undskylder OT.
Logged

Sider: 1 [2] 3 4 ... 21 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010