home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  0 Brugere, 542 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Fodbold
| | |-+  Kategori: EM 2012
| | | |-+  MBJs Corner
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 17 18 [19] 20 21 Udprint
Forfatter Emne: MBJs Corner  (Læst 162921 gange)
LucasLeiva
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: MBJs Corner
« Svar #270: 25 Jun 2012, 00:40 »

Lagde du mærke til:

Begge to mørke spillere som skød straffe for England, missede? Smiley
Logged

Kolo Abib Touré

Enged
Gæst
 
Sv: MBJs Corner
« Svar #271: 25 Jun 2012, 00:46 »

That's just racist.
Logged

LucasLeiva
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: MBJs Corner
« Svar #272: 25 Jun 2012, 00:48 »

Hehe, kunne ikke lade være. Det var faktisk min svigerfar der kom med den. Han er racist. Eller i hvertfald når det kommer til fodbold Smiley.

Ellers tror jeg ikke at nogle nyfødte børn i England i 2012 kommer til at hedde Ashley.
Logged

Kolo Abib Touré

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: MBJs Corner
« Svar #273: 25 Jun 2012, 08:43 »

Hehe, kunne ikke lade være. Det var faktisk min svigerfar der kom med den. Han er racist. Eller i hvertfald når det kommer til fodbold Smiley.

Ellers tror jeg ikke at nogle nyfødte børn i England i 2012 kommer til at hedde Ashley.

Det kommer vel an på om de er født før i går.. Der er måske mange pigebørn som bliver kaldt Ashley som en fornærmelse?
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: MBJs Corner
« Svar #274: 25 Jun 2012, 11:21 »

Lagde du mærke til:

De Rossis halvflugter Shockeret Shockeret.. Den havde i sandhed fortjent bedre Opstemt

Derudover må man jo bare bøje sig for Pirlo. Dybt fantastisk spiller. Tror der sidder nogle direktøre i Milan og klør sig en vidst sted over at have solgt ham Opstemt Grin
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: MBJs Corner
« Svar #275: 25 Jun 2012, 11:22 »

Det værste var at de ikke solgte ham, men lod ham gå på en fri transfer Wink
Logged

MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: MBJs Corner
« Svar #276: 25 Jun 2012, 14:44 »

Så er kvartfinalerne overstået. Favoritterne gik alle videre, drømmefinalen mellem Spanien og Tyskland er stadig mulig.

Semifinalerne er formet således:
27. juni Portugal-Spanien
28. juni Tyskland-Italien

I finalen regner jeg med at se Tyskland og Spanien. Jeg håber dog på Italien og Portugal da jeg er ret vild med deres spillestil. Er bange for at Spanien kører Portugal over, men i deres seneste kamp smadrede Portugal jo Spanien, så hvorfor ikke igen? Tyskland er storfavoritter mod Italien. Men jeg kunne godt se italienerne drille tyskerne, også selvom de har 120 minutter i benene.

Rundens positive oplevelse
Ronaldo sprudle. Var meget hårdt ramt af kritik efter de første kampe, siden da har han nettet tre gange, og har ramt træværket fire gange. Han stråler af spilleglæde og kommer tættere og tættere på Ballon d’Or, som jeg synes han fortjener.
Pirlo bør også nævnes. Spiller en fantastisk kamp og kroner det med at chippe bolden ind i målet under straffesparkskonkur rencen.

Rundens skuffelse
Det engelske hold. Som der er også diskuteres i den engelske tråd netop nu, så har Roy Hodgson slet ikke grebet det rigtigt an. Han har uanede muligheder, men valgte den dårligste. At benytte ”Chelsea-taktikken”. Det lykkedes ikke, ingen vil savne det engelske hold ved denne slutrunde. Sjovt nok var det endnu en straffesparkskonkur rence, der kostede dem livet.
Det franske hold spillede også elendigt og begyndte tilmed at svine pressen til.

Rundens mål:
Khediras flugter mod Grækenland var verdensklasse. Det samme var Reus’.

Rundens hold:

              Hart
Lahm Terry De Rossi Coentrao
      Pirlo Alonso Khedira
             Montolivo
       Ronaldo Balotelli


Rundens flophold:

                   Sifakis
Boateng Sokratis Kadlec Cole
               Parker Gerrard
Pilar              Nasri           Ribery
                 Benzema
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: MBJs Corner
« Svar #277: 25 Jun 2012, 14:51 »

Hvordan kan du sætte Gerrard på flopholdet? Manden knoklede utrætteligt som et dyr på den engelske midtbane, og løb solen sort. Det er jo ikke hans skyld at de har en træner som ikke fatter begrebet " At holde i bolden"..

Han løb solen sort i 120 min, havde gode afleveringer, selvom han allerede efter 70 min fik krampe, og til sidst humpede rundt med stift ben. Alligevel tager han ansvar som den fantastiske kaptajn han er, og sætter det første straffespark stensikkert ind.

Du kunne passende have sat Schweinsteiger derind, som virkede til at have drukket af natpotten natten før Grækenlandskampen, for hold nu op hvor var han hamrende elendig. Dårligste kamp jeg nogensinde har set ham spille crazy
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: MBJs Corner
« Svar #278: 25 Jun 2012, 14:55 »

Gerrard var under standard ift. til de andre kampe. Ja, han løb de første 70 minutter. Men skabte INTET. Det har han gjort i de andre kampe. At han får krampe efter 70 minutter siger alt om hans form. Fantastisk at han sparker det første straffesaprk, selvom han knap kan bevæge sig. Men han spillede slet ikke så godt som han har gjort hidtil.

Schweinsteiger var også en mulighed.
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: MBJs Corner
« Svar #279: 25 Jun 2012, 14:58 »

Nej han ramte ikke sin bedste kamp, men det er jo også umulige forhold han bliver budt. At han får krampe der siger intet om hans form, snarere at han ikke har lavet andet end at løbe rundt i italienernes kombinationer. Samt det at han i de fleste kampe har gjort ligeså. Forskellen på ham og Parker er at Parker mere står der og agerer ankermand på midten, mens Gerrard knokler foran ham.

Jeg forstår det ikke, og jeg synes han spillede en aldeles godkendt kamp og gik forrest i et sandt arbejdsraseri Smiley
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: MBJs Corner
« Svar #280: 25 Jun 2012, 14:59 »

Gerrard knokler ja, men man må også tænke på at med Parker som makker er det ham som skal diktere spillet, være den sikre spilstation og kreatøren på holdet. Det er ham der skal stikke de hurtige kanter i dybden og lægge bolden ind i hovedet på Carrol når han er på. Det sidste skete vist en enkelt gang.

Jeg kan sagtens forstå hvorfor Gerrard bliver sat på flopholdet. Ja, Liverpool fansene synes han er fantastisk fordi han i det mindste kæmper og løber solen sort, men under EM har han fået det minimale ud af sit arbejde, og boldbesiddelsesstat istikkerne vidner tydeligt om dette. Englands midtbane har været for tynd, og det bør koste Gerrard pladsen når Wilshere kommer tilbage - og måske også Parker.
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: MBJs Corner
« Svar #281: 25 Jun 2012, 15:00 »

Jeg vurderer hans præstation ud fra hans forrige præstationer. I de tre første kampe var han god, rigtig god!

Galzgor har sådan set ret. Omend jeg ikke ville vælge Wilshere foran Lampard, hvis det var det han havde tænkt sig!  Wink
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: MBJs Corner
« Svar #282: 25 Jun 2012, 15:08 »

Problemet er jo at han havde så meget at se til rent defensivt at overskudet til det offensive ikke var der. Det var set i forhold til kampens forløb ganske logisk. Der findes ikke noget mere trættende og dræbende på ens overskud end at løbe efter de andre, fordi man som hold ikke er indstillet rigtigt på banen.

Jeg holder på at Schweinsteiger fortjener den mere, og han spiller enda på et hold som gør det fantastisk at være spilfordeler.
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: MBJs Corner
« Svar #283: 25 Jun 2012, 15:43 »

Jeg vurderer hans præstation ud fra hans forrige præstationer. I de tre første kampe var han god, rigtig god!

Galzgor har sådan set ret. Omend jeg ikke ville vælge Wilshere foran Lampard, hvis det var det han havde tænkt sig!  Wink
Hvis Wilshere kan komme tilbage i den form, han var i forrige sæson, så står han foran Lampard og Gerrard, og det beviste kampene på landsholdet også - blandt andet mod Danmark.
Logged


Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: MBJs Corner
« Svar #284: 25 Jun 2012, 16:59 »

Problemet er jo at han havde så meget at se til rent defensivt at overskudet til det offensive ikke var der. Det var set i forhold til kampens forløb ganske logisk. Der findes ikke noget mere trættende og dræbende på ens overskud end at løbe efter de andre, fordi man som hold ikke er indstillet rigtigt på banen.

Jeg holder på at Schweinsteiger fortjener den mere, og han spiller enda på et hold som gør det fantastisk at være spilfordeler.

Det er sikkert rigtigt, men når han spiller central midtbanespiller, er det ham og Parkers job at få fat på bolden og holde på dem, og det var der ingen af dem der formåede. Gerrard har trods alt den offensive rolle af de to, så det er også ham der skal være kreatøren og igangsætteren, og det var han heller ikke. Jeg ved godt at det er svært at være god på et hold med spillere der underpræsterer, men det er heller ikke det der er pointen. Pointen er at han ikke formåede at sætte sig igennem og holde på bolden, og bruge sin erfaring og offensive flair til at styre holdet og sætte spillet på engelske fødder. Som en af de mest erfarne spillere på holdet, både internationalt og på klubplan og med alle hans år som anfører, så burde han diktere spillet og vide hvordan man ændrer spillets udfald og hive sine medspillere op. Det var noget andet hvis det var Walcott vi snakkede om, men med en tidligere så stor en spiller som Gerrard forventer man mere. Men hans udløbsdato er nok også ved at være overskredet.

Med hensyn til Wilshere, ville jeg skubbe enhver anden spiller ud for at få ham ind. Det ville sikkert også fungere fint, ligemeget om det er med Gerrard, Lampard, Parker eller en helt fjerde spiller, eftersom Wilshere kan fungere både offensivt og defensivt. Ja, han er stadig lidt rå, og det er ikke til at sige hvordan han kommer tilbage, men hvis han finder formen fra forrige sæson, ville han i mine øjne med de røde biller stå foran alle de andre.
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Sider: 1 ... 17 18 [19] 20 21 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010