home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 233 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Fodbold
| | |-+  Kategori: EM 2012
| | | |-+  MBJs Corner
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 21 Udprint
Forfatter Emne: MBJs Corner  (Læst 163094 gange)
MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: MBJs Corner
« Svar #240: 18 Jun 2012, 22:49 »

Kroatien-Spanien

Kampens spiller
Luka Modric: Flot, flot kamp. Arbejdede stenhårdt og var god frem ad banen, indtil hans kræfter slap op. Fantastisk spiller, som nok snart er fortid i Tottenham.

Kampens skuffelse
Ingen. Synes ikke der var nogen der faldt igennem.

Kampens detalje
Fabregas’ frispilning ved målet.

Kampens negative detalje
At der nok engang var romerlys på lægterne.

Lagde du mærke til
At Ramos er blevet en ganske flot mand? Dog er Torres flottere!
http://www.facebook.com/photo.php?fbid=364388646961887&set=a.358808527519899.82198.358805020853583&type=1&theater

Ham glemte kommentatorerne
Casillas: Reddede Spanien. Også ret sikker i luften.

Underholdning
Ganske fin spillet kamp, som blev ret taktisk, men stadig med flot spil. Intensiteten helt i top. 7!
Logged

HansenLFC
Gæst
 
Sv: MBJs Corner
« Svar #241: 18 Jun 2012, 22:52 »

Synes godt at Torres kunne gå hen at være lidt kampens skuffelse.

En mand som lavede 2 mål sidste gang og for alvor sparkede sig ind i dette års EM og i denne kamp nærmest er usynlig. Han havde vel 1 spark og et spark som blev blokeret ellers synes jeg han var total væk og jeg havde ihvertfald større forventninger til ham i denne kamp end han beviste.
Logged

slindj93
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: MBJs Corner
« Svar #242: 18 Jun 2012, 22:59 »

Lagde du mærke til: Ved ikke om det bare er et tilfælde, men i alle Spaniens kampe, har Barcelona og Real Madrid spillere ikke stået ved siden af hinanden, når de synger nationalsang på trods af, at der er henholdsvis 4 og 5 spillere fra de hold Smiley
Logged

FM12 Barcelona (kun egen avl spillere) efter 5 sæsoner:

Vinder af ligaen: 4
Vinder af pokalen: 3 (5 finaler)
Vinder af CHL: 2
Balance (økonomi): 4,48 mia.
Anslået klubværdi: 12,06 mia.
Klubrangliste: Nr. 2
Stadionkapacitet: 102.980
Egen avl status/spillere i alt i 1. holdstruppen: 23/26

Dr. Def
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: MBJs Corner
« Svar #243: 18 Jun 2012, 23:04 »

Kroatien-Spanien

Kampens spiller
Luka Modric: Flot, flot kamp. Arbejdede stenhårdt og var god frem ad banen, indtil hans kræfter slap op. Fantastisk spiller, som nok snart er fortid i Tottenham.

Kampens skuffelse
Ingen. Synes ikke der var nogen der faldt igennem.

Kampens detalje
Fabregas’ frispilning ved målet.

[b]Kampens negative detalje
At der nok engang var romerlys på lægterne.[/b]

Lagde du mærke til
At Ramos er blevet en ganske flot mand? Dog er Torres flottere!
http://www.facebook.com/photo.php?fbid=364388646961887&set=a.358808527519899.82198.358805020853583&type=1&theater

Ham glemte kommentatorerne
Casillas: Reddede Spanien. Også ret sikker i luften.

Underholdning
Ganske fin spillet kamp, som blev ret taktisk, men stadig med flot spil. Intensiteten helt i top. 7!


Du virkede da ellers til at  spille udmærket med røg fra lægterne??!! Cool
Logged

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: MBJs Corner
« Svar #244: 18 Jun 2012, 23:33 »

Kroatien-Spanien

Kampens spiller
Luka Modric: Flot, flot kamp. Arbejdede stenhårdt og var god frem ad banen, indtil hans kræfter slap op. Fantastisk spiller, som nok snart er fortid i Tottenham.

Enig, men det kommer til at kræve et stort beløb at få ham væk fra Tottenham, så er spørgsmålet hvem som vil betale beløbet?

Citat
Kampens skuffelse
Ingen. Synes ikke der var nogen der faldt igennem.

Ivan Rakitic kunne være en mulighed, synes ikke han dødbolde i dag var så skarpe som normalt + hans brændte gigantchancen på oplæg fra Modric.

Citat
Kampens detalje
Fabregas’ frispilning ved målet.

Synes bestemt også Iniestas tæmning og aflevering i stort set samme bevægelse var genial. Men lige de to ting omkring målet var fabelagtigt. Dog vil jeg sige, at Modric' indlæg med ydersiden var ren verdensklasse. Lækker lækker detalje!

Citat
Kampens negative detalje
At der nok engang var romerlys på lægterne.

Synes en negativ detalje var hvor lidt Spanien egentlig skabte. Kroatien skabte jo faktisk de største chancer gennem kampen, selvom Spanien, selvfølgelig, var mest på bolden.
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: MBJs Corner
« Svar #245: 19 Jun 2012, 09:04 »

Jeg synes han havde enormt svære betingelser. Han prøvede med nogle løb med bolden i de første 45 minutter.

Glemte at trykke "Godkend" inden jeg lukkede ned igår  Forlegen Snakker selvfølgelig om Torres, og henviser til Hansens indlæg.
Logged

MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: MBJs Corner
« Svar #246: 19 Jun 2012, 09:05 »

Lagde du mærke til: Ved ikke om det bare er et tilfælde, men i alle Spaniens kampe, har Barcelona og Real Madrid spillere ikke stået ved siden af hinanden, når de synger nationalsang på trods af, at der er henholdsvis 4 og 5 spillere fra de hold Smiley

Det har jeg ikke set. Interessant.
Logged

MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: MBJs Corner
« Svar #247: 19 Jun 2012, 09:06 »

Du virkede da ellers til at  spille udmærket med røg fra lægterne??!! Cool
Bestemt, bestemt  Wink
Logged

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: MBJs Corner
« Svar #248: 19 Jun 2012, 10:35 »

Jeg skriver jo ingen steder at han skal se alle kampe. Jeg mener bare, at der i starten var stor aktivitet fra hans side, imens den er dalet her på det sidste.
Logged

welbz is dat guy

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: MBJs Corner
« Svar #249: 19 Jun 2012, 10:42 »

Jeg skriver jo ingen steder at han skal se alle kampe. Jeg mener bare, at der i starten var stor aktivitet fra hans side, imens den er dalet her på det sidste.

Det er også fair nok. Personligt havde jeg overset at du har skrevet det var okay. Det underskylder jeg over.

Men rigtig nok at aktiviteten er dalet en smule, samt at MBJs indlæg ikke er lige så fyldige. Men jeg synes det er fantastisk at han tager sig tid til det uanset hvad.
Logged

MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: MBJs Corner
« Svar #250: 19 Jun 2012, 22:40 »

England-Ukraine

Kampens spiller
Joe Hart: Havde flere store redninger, og sikrede England avancement ifølge mig. Konoplyanka og Yarmalenko skal også nævnes. Det er helt klart to stjerner i svøb der.

Kampens skuffelse
Rooney kunne næsten nævnes. Brænder to mega chancer, men laver så også en enkelt kasse og bliver dermed matchvinder. Milevskyi kunne også få den, brænder et par enorme chancer, selvom den ene faktisk var inde.

Kampens detalje
Den fantastiske stemning. Der var ikke de vilde driblinger eller andet lækkert.

Kampens negative detalje
Ukraine der blev snydt for et mål. Få nu afskaffet de elendige "måldommere"!!

Lagde du mærke til
At Ukraine blev snydt for et mål?
Det kolossale jubelbrød da Shevchenko kom på banen?
At Ashley Cole er blevet klippet?
At Lescott har tatoveret en rød rose på venstre bryst?

Ham glemte kommentatorerne
Steven Gerrard: Spillede fantastisk kampen igennem. Satte sig igennem gang på gang. Løb solen sort. Captain Fantastic, nu også for landsholdet.

Underholdning
Virkelig en underholdende kamp. Fantastisk stemning! Chancer i begge ender. 9. Lidt flere mål havde der vanket 10.
Logged

Messi1987
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: MBJs Corner
« Svar #251: 19 Jun 2012, 22:44 »

Endnu en sejre for kujon fodbolden, suk! Skuffet Flot flugter i den anden kamp af Zlatan!
Logged

HansenLFC
Gæst
 
Sv: MBJs Corner
« Svar #252: 19 Jun 2012, 22:47 »

Synes kampens klart bedste detalje var da Gerrard satte en mand inden han smækkede det afgørende indlæg ind til Rooney.

Desuden vil jeg bruge nogle ord som du ikke hør så tit. Jeg er ellers ganske enig med dig  Wink
Logged

kerzhakov
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: MBJs Corner
« Svar #253: 19 Jun 2012, 22:49 »

Det var Devic da afsluttede da Terry fik bolden skrabet ud inde fra målet. Der var dog som jeg så det offside på Milevskyi ved oplægget til målet, så de to dommerfejl ophæver vel hinanden i den sekvens. Tror at måldommeren har svært ved at afgøre om bolden er inde i den situation, da stolpen spærrer hans udsyn. Ingen grund til at afskaffe måldommerne pga. det her; de har lavet en række kendelser i de andre kampe. Det ville selvfølgelig være optimalt med mållinjeteknologi, men indtil man har et fuldstændigt fungerende system, må det her være næstbedste løsning.
Logged

It's gonna be legendary

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: MBJs Corner
« Svar #254: 19 Jun 2012, 22:50 »

England-Ukraine

Kampens spiller
Joe Hart: Havde flere store redninger, og sikrede England avancement ifølge mig. Konoplyanka og Yarmalenko skal også nævnes. Det er helt klart to stjerner i svøb der.

Enig... Ville dog bytte rundt på Iarmolenko og Hart, så ukraineren fik den Smiley

Citat
Kampens skuffelse
Rooney kunne næsten nævnes. Brænder to mega chancer, men laver så også en enkelt kasse og bliver dermed matchvinder. Milevskyi kunne også få den, brænder et par enorme chancer, selvom den ene faktisk var inde.

Ville tage hele det engelske hold!

Citat
Kampens detalje
Den fantastiske stemning. Der var ikke de vilde driblinger eller andet lækkert.

Ukraines spil. Flot offensivt og kreativt det meste af tiden!

Citat
Ham glemte kommentatorerne
Steven Gerrard: Spillede fantastisk kampen igennem. Satte sig igennem gang på gang. Løb solen sort. Captain Fantastic, nu også for landsholdet.

Var han overhovedet med?
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Sider: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 21 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010