home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 285 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Fodbold
| | |-+  Kategori: EM 2012
| | | |-+  MBJs Corner
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 16 17 [18] 19 20 21 Udprint
Forfatter Emne: MBJs Corner  (Læst 160367 gange)
ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: MBJs Corner
« Svar #255: 19 Jun 2012, 22:54 »

Enig... Ville dog bytte rundt på Iarmolenko og Hart, så ukraineren fik den Smiley

Ville tage hele det engelske hold!

Ukraines spil. Flot offensivt og kreativt det meste af tiden!

Var han overhovedet med?
Han lavede ihvertfald en flot assist.
Logged

welbz is dat guy

MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: MBJs Corner
« Svar #256: 20 Jun 2012, 23:24 »

Så er gruppespillet færdigspillet. Begge værtsnationer er blevet sendt ud, ligesom vores kære Danmark.

Kvartfinalerne ser sådan ud:
Tjekkiet-Portugal
Grækenland-Tyskland
Spanien-Frankrig
Italien-England

Portugal går sikkert videre, Nani og Ronaldo skal nok lave et par mål. De sprudlede mod Holland. Det vil vi også se mod Tjekkiet, som ikke er vildt stærke.
Tyskland går helt sikkert videre. Grækenland har intet at komme med, Tyskland kører dem over med deres velsmurte maskine.
Spanien-Frankrig, en lige kamp. Frankrig har vist svaghedstegn, det udnytter Spanien. Deres klassespillere er bedre end Frankrigs. Derfor Spanien.
Italien går videre fordi de forsvarer bedre end England, og fordi Balotelli, Cassano og Di Natale er i gang nu.

Det bliver spændende, specielt de to sidste kampe, SKAL man se!

Forudser følgende semifinaler:
Portugal-Spanien
Tyskland-Italien

Rundens positive oplevelse
Ukraine: Ja, det taber. Men de spiller en fantastisk kamp. Fortjente en bedre skæbne.

Rundens skuffelse
Frankrig: Taber mod Sverige og skal dermed spille mod Spanien. Så ikke kampen, men det skulle ikke have været flot spil. Rusland skal også nævnes, ryger ud til et middelmådigt græsk hold. Enormt skuffende.

Rundens mål
Zlatans drømmekasse. Hold op hvor er det godt klasket ind. http://www.youtube.com/v/OkOoWf2iyck
Balotellis er også godt, men dette er bare bedre!

Rundens hold

                     Hart
Selassie Shildenfeld Agger Coentrao
      Schweinsteiger Karagounis
Yarmalenko    Modric     Iniesta
                   Ronaldo
Logged

MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: MBJs Corner
« Svar #257: 22 Jun 2012, 22:41 »

Tyskland-Grækenland

Kampens spiller
Mesut Øzil: Imponerende boldbehandling nok engang. Fik alle muligheder for at folde sig ud. Fodrede sine medspillere med lækre afleveringer. Var selv tæt på at score også. Søgte hele tiden de frie rum, altid spilbar.
Vil også nævne Khedira. Han var med i en hel del frem af banen og lavede selvfølgelig en flot mål. Virkede til at have fået en mere fri rolle, som passede ham rigtig godt.

Kampens skuffelse
Tror jeg giver den til Boateng. Involveret i begge mål. Taber først sin mand og derefter laver han straffespark. Skidt. Jeg er i øvrigt heller ikke fan af ham.

Kampens detalje
Sami Khediras perle. Helflugter. Klasse!
Reus’ kasse er også fantastisk!

Kampens negative detalje
Grækernes destruktive spil i 1. halvleg. Det blev jo meget bedre i 2. halvleg, dog glemte de at dække op.

Lagde du mærke til
At tyskerne havde sendt alle deres målscorere på bænken?
At det kun var de ”rene” tyskere og Klose der sang med på nationalmelodien? Ingen Khedira, Øzil og Boateng.
At første gang grækerne var inde i det tyske felt, scorede de?
At Merkel ikke kunne strække armene ved Khediras scoring?
At de to Marioer i Tysklands trup blev skiftet ind på samme tid?

Ham glemte kommentatorerne
Khedira, spillede i mine øjne en stor, stor kamp.

Underholdning
1. halvleg var på det jævne. Tyskerne sad fuldstændig på spillet, grækerne ville intet. I 2. halvleg livede kampen op. 5 mål, fedt! 7, pga. manglende spænding.


Undskylder for den manglende opdatering igår. Så egentlig kampen, men fik ikke skrevet noget ned.
Men der var heller ikke så meget andet at sige, end at Ronaldo viste klassen!
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: MBJs Corner
« Svar #258: 22 Jun 2012, 22:48 »

Enig i en del af det. Dog synes jeg heller ikke, Schweinsteiger spillede nogen stor kamp. Dog kan der slet ikke være tvivl om, at kampens skuffelse må være den græske keeper, Michalis Sifaki. Han holdte ikke en afslutning hele kampen og så meget skidt ud i mange situationer.

Desuden er Mats Hummels en fremragende forsvarsspiller.
Logged

MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: MBJs Corner
« Svar #259: 23 Jun 2012, 13:13 »

I får ingen opdatering i aften, da jeg skal på jagt. Har netop bestået riffelprøven. Dette er sgu  vigtigt for mig.

Kan jeg finde en genudsendelse i løbet af i morgen, får i dog en opdatering der.
Logged

Fresse94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: MBJs Corner
« Svar #260: 23 Jun 2012, 13:39 »

DR2 viser den nok imorgen. :-) De viste i hvert fald Tjekkiet - Portugal i går..

Knæk og bræk med jagten..
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: MBJs Corner
« Svar #261: 23 Jun 2012, 15:10 »

Ellers viser Eurosport kampene dagen efter på en af deres kanaler.

Enig med Jakob om, at Sifakis var den største skuffelse i går. Det var vel nok hans ringeste kamp til dato. Ellers er Schweinsteger også et godt bud, han skuffede godt nok gevaldigt i aftes.
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: MBJs Corner
« Svar #262: 23 Jun 2012, 22:38 »

Frankrig-Spanien

Kampens spiller
Xabi Alonso; 100 kamps jubilar, 2 mål og generelt sikker boldomgang. En klar mom efter min mening.

Kampens skuffelse
Franck Ribery og Karim Benzema. To af Frankrigs offensive våben havde virkelig en offday. Ikke godt nok i sådan en kamp.

Kampens detalje
Pedros finte, som fuldstændig satte Adil Rami af og gav et fortjent straffespark, som Alonso sendte i kassen.

Kampens negative detalje
Spaniens meget boldflytteri i anden halvleg. Det bliver indimellem for meget flytteri i stedet for effektivt når de spiller, men de forsvarer sig med bolden, så kan man selv vurdere hvad man synes.

Lagde du mærke til
Tilskuerne som heppede på Ukraine?
At Alonso med 100 kamps jubilæum scorede 2 gange?
At Del Bosque jubler helt vanvittigt ved Spaniens scoringer?
De mange tomme sæder i hjørnerne?

Ham glemte kommentatorerne
Ved ikke om der var nogen der blev glemt, i stedet synes jeg, at Spanien i perioder får for meget ros!

Underholdning
Kedelig kamp. Spanien kørte den hjem på cruise control - og Frankrig kunne ikke true dem! 3!
« Seneste Redigering: 23 Jun 2012, 23:12 af N17 » Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: MBJs Corner
« Svar #263: 23 Jun 2012, 22:51 »

Jeg synes KLART kampens skuffelse var Karim Benzema. Den kamp tror jeg gerne han hurtigt vil glemme! Fy for fan, hvor han spillede forfærdeligt. Jeg så ham ikke lave én god afslutning, og han mistede bolden hver eneste gang han forsøgte at spille den videre. Han lavede ikke en eneste god aflevering, og når han forsøgte at gå ind i kombinationer med en holdkammerat gik det galt.

Jeg synes også Ribéry var dårlig - men han var bedre end Benzema.

Fuld fortjent sejr til Spanien, der bare kørte den hjem. Jeg synes dog Kos spillede en god kamp og ikke satte et ben forkert. M'Vila gjorde det også okay - det var dejligt at se.
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: MBJs Corner
« Svar #264: 23 Jun 2012, 23:00 »

Der var ikke nogen franskmænd, der var gode i dag. Det synes jeg virkelig ikke. Jeg synes faktisk den bedste i dag var Malouda, og det siger alt. Og ja, jeg skrev Malouda. Han lavede nogle boldtab, men han havde noget gejst, noget gnist og nogle ryk frem i banen med bolden. Det så jeg ingen andre franskmænd have.

Spanien vandt fortjent, men hold nu kæft jeg er træt af at se på det hold.
Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: MBJs Corner
« Svar #265: 23 Jun 2012, 23:07 »

Der var ikke nogen franskmænd, der var gode i dag. Det synes jeg virkelig ikke. Jeg synes faktisk den bedste i dag var Malouda, og det siger alt. Og ja, jeg skrev Malouda. Han lavede nogle boldtab, men han havde noget gejst, noget gnist og nogle ryk frem i banen med bolden. Det så jeg ingen andre franskmænd have.

Spanien vandt fortjent, men hold nu kæft jeg er træt af at se på det hold.

Enig omkring Malouda.
Logged

kerzhakov
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: MBJs Corner
« Svar #266: 24 Jun 2012, 19:44 »

Der var ikke nogen franskmænd, der var gode i dag. Det synes jeg virkelig ikke. Jeg synes faktisk den bedste i dag var Malouda, og det siger alt. Og ja, jeg skrev Malouda. Han lavede nogle boldtab, men han havde noget gejst, noget gnist og nogle ryk frem i banen med bolden. Det så jeg ingen andre franskmænd have.

Spanien vandt fortjent, men hold nu kæft jeg er træt af at se på det hold.

Malouda havde rigtigt nok et par gode bolderobringer og afleveringer fremad som Ribery og Benzema så hurtigt fik smidt væk igen. Men defensivt er han jo i høj grad årsagen til Spaniens 1-0 mål. Det er helt tydeligt at han skal dække Xabi Alonso op og står da også med ham umiddelbart før, men vælger så bare at blive stående oppe på banen og lader Xabi Alonso løbe umarkeret ind og score.

Uden at være efter Blanc, er det godt nok ærgerligt for en træner når de to valg han skulle træffe, endte med at han valgte de to spillere, der i fællesskab kostede 1-0 målet. 9 af spillere virkede nemlig ret oplagte på forhånd, mens spørgsmålstegnet var hvem der skulle spille højre kant og hvem der skulle joine M'Vila og Cabaye på midtbanen. Han ender så med at vælge Debuchy, som en meget defensiv højre wing, der skal fokusere på at lukke Jordi Alba. Det gør han egentligt ok, men snubler jo så ved det første mål hvor Alba laver assisten. På midtbanen kunne Blanc have valgt Diarra, hvis han virkelig ville fokusere defensivt eller spillere som Martin/Ben Arfa/Nasri hvis han ville spille mere offensivt. Han valgte mellemtingen Malouda, som så vælger slet ikke at dække op ved det 1.mål.
Logged

It's gonna be legendary

MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: MBJs Corner
« Svar #267: 24 Jun 2012, 23:28 »

England-Italien

Kampens spiller
ANDREA PIRLO. Og nej, jeg er ikke Flemming Toft. Men jeg er enig med ham. Fantastisk overblik. Løb kampen igennem. Skabte en del. Alderen trykker bestemt ikke hos ham.
Balotelli var også meget iøjnefaldende, men manglede lige et mål.

Kampens skuffelse
Den engelske midtbane. Blev totalt overmatchet og gav alt for mange chancer væk. Fløjene skabte intet over kanterne.

Kampens detalje
Daniele de Rossis fantastiske spark i indledningen. Ærgerligt at stolpen reddede England.
Balotellis tæmning med brystet, hvor han først holder Terry væk og senere afslutter med et saksespark.

Kampens negative detalje
Efter 107 minutter skubber Carroll Maggio i ryggen, mens denne hænger højt i luften. Mindst gult..

Lagde du mærke til
Ukrainske flag på tribunen?
At begge halvlege startede livligt?
De Rossi igen spillede med et langt og et kort ærme?
At Balotelli var konstant farlig?
At italienerne trykkede af fra distancen hver gang de fik muligheden?
At Frank Arnesen kaldte Balotelli for Balotello?
Joe Hart råbe ad sine modspillere ved straffesparkene?
At de to Ashley’er i Englands trup brændte?
At England tabte endnu en straffesparkskonkur rence?

Ham glemte kommentatorerne
Montolivo: Fantastisk god til at binde spillet sammen. Meget gik igennem ham. At han brænder et straffespark er lige meget.

Underholdning
Top underholdning. Masser af chancer og skud. Italien spillede en rigtig god kamp. England gjorde det fint, mens de havde luft. Et mål havde været fint. 9!
Logged

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: MBJs Corner
« Svar #268: 24 Jun 2012, 23:50 »

Synes stort set alle engelske spillere skuffede.. Dog synes jeg især at Ashley Cole og Ashley Young, som også brænder deres straffe, spillede en utrolig dårlig kamp. Dette er ikke kun fordi de brænder, sagde det lang tid før til min far. Scott Parker skuffede mig også en smule..
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

Enged
Gæst
 
Sv: MBJs Corner
« Svar #269: 25 Jun 2012, 00:34 »


Lagde du mærke til
At England tabte endnu en straffesparkskonkur rence?

Damn! Jeg var overbevist om, at det var England, der vandt. Sur
Okay det er en lille ting, men jeg kunne ikke lade være. Wink
Logged

Sider: 1 ... 16 17 [18] 19 20 21 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010