home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23281
  1 Bruger, 243 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Fodbold
| | |-+  Kategori: EM 2012
| | | |-+  MBJs Corner
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 18 19 [20] 21 Udprint
Forfatter Emne: MBJs Corner  (Læst 160263 gange)
BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: MBJs Corner
« Svar #285: 25 Jun 2012, 17:11 »

Hvis Wilshere kan komme tilbage i den form, han var i forrige sæson, så står han foran Lampard og Gerrard, og det beviste kampene på landsholdet også - blandt andet mod Danmark.
Lampard var anfører mod Danmark.
Logged

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: MBJs Corner
« Svar #286: 25 Jun 2012, 17:14 »

Lampard var anfører mod Danmark.
Men Wilshere var klart den bedste mand inde på midten i den kamp, hvor Eriksen i øvrigt havde en af sine bedste dage.
Logged


BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: MBJs Corner
« Svar #287: 25 Jun 2012, 17:17 »

Men Wilshere var klart den bedste mand inde på midten i den kamp, hvor Eriksen i øvrigt havde en af sine bedste dage.
Men det beviser intet om, at han står forrest i køen, fordi at han spillede en god kamp. Lampard, Gerrard, Parker og Barry spiller også gode kampe.

Jeg vil helt sikkert have Wilshere med i en landsholdstrup, hvis han er klar, men jeg er mindst lige så sikker på, at jeg ikke vil lade ham starte inde. Men nu er jeg ikke engelsk landstræner. Heldigvis for det da.
Logged

Søgaard
Gæst
 
Sv: MBJs Corner
« Svar #288: 25 Jun 2012, 17:22 »

Lampard var anfører mod Danmark.
Christian Poulsen var anfører for Danmark. Det beviser nødvendigvis ikke noget vigtigt at en person er anfører for holdet. Christian Poulsen er stadigvæk anfører, men bænket i de seneste mange kampe for DK.

Du må indse at der står yngre og ligeså gode centrale midtbanespillere end Lampard og at hans tid på landsholdet efterhånden må være slut. Han er trods alt fyldt 34 år for nyligt og vil altså være 36 år til næste slutrunde. Så Parker, Wilshere, Barry og Gerrard må alle anses for at være foran i køen om spilletid. Derudover kommer der gutter, som Jordan Henderson, som er fremtiden, men måske endnu ikke er på niveauet der skal til for at spille for England. Når det gælder en plads på bænken og maks 20 minutter på banen formentlig, så er der mere perspektiv i at tage en ung gut med, så han kan få noget erfaring, fremfor en 34-36 årig Lampard.
Logged

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: MBJs Corner
« Svar #289: 25 Jun 2012, 17:25 »

Men det beviser intet om, at han står forrest i køen, fordi at han spillede en god kamp. Lampard, Gerrard, Parker og Barry spiller også gode kampe.

Jeg vil helt sikkert have Wilshere med i en landsholdstrup, hvis han er klar, men jeg er mindst lige så sikker på, at jeg ikke vil lade ham starte inde. Men nu er jeg ikke engelsk landstræner. Heldigvis for det da.
Det gør de, men nu er der jo to centrale midtbanespillere i den engelske filosofi. Da han var i topform, som 19-årig(!), stod han foran Parker og Barry under Capello, og hele opspillet skulle gå igennem ham, som det også gjorde mod Danmark. Samme sæson bliver han årets unge spiller i England og var en vigtig del af Arsenals rygrad hele sæsonen.

Men det kræver selvfølgelig, at han kommer i topform, for der er god konkurrence derinde hos England.
Logged


BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: MBJs Corner
« Svar #290: 25 Jun 2012, 17:39 »

Christian Poulsen var anfører for Danmark. Det beviser nødvendigvis ikke noget vigtigt at en person er anfører for holdet. Christian Poulsen er stadigvæk anfører, men bænket i de seneste mange kampe for DK.

Du må indse at der står yngre og ligeså gode centrale midtbanespillere end Lampard og at hans tid på landsholdet efterhånden må være slut. Han er trods alt fyldt 34 år for nyligt og vil altså være 36 år til næste slutrunde. Så Parker, Wilshere, Barry og Gerrard må alle anses for at være foran i køen om spilletid. Derudover kommer der gutter, som Jordan Henderson, som er fremtiden, men måske endnu ikke er på niveauet der skal til for at spille for England. Når det gælder en plads på bænken og maks 20 minutter på banen formentlig, så er der mere perspektiv i at tage en ung gut med, så han kan få noget erfaring, fremfor en 34-36 årig Lampard.
Men fakta er, at Lampard stadig er aktiv for landsholdet, og at der ikke er noget der nogensinde har tydet på, at Jack Wilshere er foran ham i køen. Lampard kan ikke løbe fra alderen, men han er stadig foran Wilshere i køen, og det har han altid været. Det var jo det snakken gik på. Hvis man er god nok, så spiller man. Uanset alder. Lampard er stadig en af de allerbedste midtbanespillere, England har til rådighed. 

Desuden er en anfører vigtig. Det kan der ikke herske tvivl om. Lampard og Christian Poulsen er jo heller ikke i samme situation. Lampard spiller for sit land og fik erhvervet som anfører grundet frævær af Gerrard og Ferdinand. Det viser, at han er meget vigtig for landshold samtidig med at hans alder selvfølgelig også spiller ind. Agger ved vi jo alle er uofficiel anfører.
« Seneste Redigering: 25 Jun 2012, 17:49 af Jakob E » Logged

MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: MBJs Corner
« Svar #291: 28 Jun 2012, 22:40 »

Tyskland-Italien

Kampens spiller
Mario Balotelli: Laver to flotte mål, løber rigtig meget. Fantastisk indsats. Kombinerer det ved at juble af sin scoring. Viste dig fra sin bedste side i dag. Når han gør det er han helt vildt god og en berigelse for Italien.
Andrea Pirlo er jeg også nød til at have med. Nøøøøj hvor er han god. 33, men still going strong.

Kampens skuffelse
Mario Gomez: Hvor var han dog dårlig. Han gjorde intet væsen af sig. Skidt set af Löw at sætte ham på banen til dagens kamp.

Kampens detalje
1-0 målet. Fine træk af Cassano, lækkert indlæg og dejligt headet ind.
2-0 målet kan også nævnes, ekstremt godt sparket ind.

Kampens negative detalje
At Balotelli absolut skulle smide trøjen og rage et gult kort til sig, dumt.

Lagde du mærke til
Frank Arnesens måde at udtale navnene på?
Flemming Toft kalde Buffon for Dino Zoff?
At tyskerne ingen højreside havde offensivt?
Balotelli gemme hovedet til sidst?

Ham glemte kommentatorerne
Andrea Barzagli: Havde fuldstændig styr på først Gomez og sidenhen Klose. God i duelspilletog stærk i luften.

Underholdning
Top underholdning. En del chancer. Ikke det flotteste spil. Men der var spænding til det allersidste!!! 9!
Logged

jones-gf
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: MBJs Corner
« Svar #292: 28 Jun 2012, 23:12 »

Tyskland-Italien


Ham glemte kommentatorerne
Andrea Barzagli: Havde fuldstændig styr på først Gomez og sidenhen Klose. God i duelspilletog stærk i luften.



Synes også kommentatorerne glemte Khedira. Det var ham der mange gange var med i chancerne til Tyskerne
Logged

michaelk
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: MBJs Corner
« Svar #293: 28 Jun 2012, 23:17 »

Pirlo er simpelthen fantastisk. Det har han helt sikkert altid været, men han har bare aldrig været med på de offensive hold. Når Italien spiller sådan her, så er han jo oppe på Xavis niveau! Ingen tvivl der.
Logged

Hala Madrid!

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: MBJs Corner
« Svar #294: 28 Jun 2012, 23:24 »

Kampens skuffelse
Mario Gomez: Hvor var han dog dårlig. Han gjorde intet væsen af sig. Skidt set af Löw at sætte ham på banen til dagens kamp.

Underlig kommentar egentlig. Er enig i at Gomez var ringe i dag, men han har været Tysklands stærkeste kort hele turneringen igennem, rent scoringsmæssigt, så jeg vil ikke give Löw skylden for at have brugt ham...
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: MBJs Corner
« Svar #295: 29 Jun 2012, 00:37 »

Kampens skuffelse
Mario Gomez: Hvor var han dog dårlig. Han gjorde intet væsen af sig. Skidt set af Löw at sætte ham på banen til dagens kamp.

Enig med Hawk1nZ her.... En underlig kommentar. Har været en af Tysklands stærkeste kort - og en stærk angriber i turneringen. Kommer endda til kampen med friske ben efter Klose havde fået spilletid i seneste kamp. Så jeg forstår sgu udemærket Löw her!

Citat
Kampens negative detalje
At Balotelli absolut skulle smide trøjen og rage et gult kort til sig, dumt.

Hvorfor var det så dumt? Fodbold handler om følelser, at UEFA så vil fjerne alt hvad der hedder følelser i sporten, det er det som er til grin!

Citat
Lagde du mærke til
At Cassano ikke kunne sidde stille?
At Neuer aggerede fremragende sweeper til sidst?
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: MBJs Corner
« Svar #296: 29 Jun 2012, 03:33 »

Pirlo er simpelthen fantastisk. Det har han helt sikkert altid været, men han har bare aldrig været med på de offensive hold. Når Italien spiller sådan her, så er han jo oppe på Xavis niveau! Ingen tvivl der.
Jeg synes også han er langt over Xavi, ihvertfald på nogle aspekter af spillet. Den største faktor bag Italiens finaleplads, har altid godt kunne li' ham og hans spillestil, men først er det egentligt gået op for mig nu, hvor god han egentligt er. Håber Milan græmmer sig og det er tydeligt at se, at han har haft en god sæson i Juventus. Gør meget rigtigt defensivt, er umulig at pille bolden fra og slår de mest præcise, lange afleveringer. Fantastisk mand, Pirlo!
Logged

MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: MBJs Corner
« Svar #297: 30 Jun 2012, 19:32 »

Tager på Sports-Camp i morgen og hjemme igen på lørdag.

Muligheden for at komme på FmF er meget, meget begrænset. See ya!

Vil da selvfølgelig se EM-finalen, men i får ingen opdatering. Dette er selvfølgelig dybt beklageligt, men jeg slutter lige af i aften med at kåre All-star holdet og EMs bedste mål.
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: MBJs Corner
« Svar #298: 30 Jun 2012, 19:44 »

Tak for en god indsats under EM, det har været spændende at læse i din tråd Thumbs Up
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: MBJs Corner
« Svar #299: 30 Jun 2012, 20:44 »

Jeg siger tak for din, og alle andres, aktivitet her i tråden. Det har holdt min motivation oppe! Smiley
Logged

Sider: 1 ... 18 19 [20] 21 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010