home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 398 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Fodbold
| | |-+  Kategori: EM 2012
| | | |-+  England
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 Udprint
Forfatter Emne: England  (Læst 23833 gange)
verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: England
« Svar #15: 04 Jun 2012, 07:50 »

Kelly er da på ingen måde hamrende elendig Huh Nu må du altså stoppe dit hate Grin

Jeg er enig i at der findes bedre og mere rutinerede alternativer, men Kelly leverer altid en god solid indsats når han spiller for os.
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: England
« Svar #16: 11 Jun 2012, 17:23 »

Så er det snart!

Oxlade-Chamberlain starter inde, ikke særligt overraskende for mig i og med at han har spillet de seneste træningskampe.

                Hart
Johnson Terry Lescott Cole
     Milner Parker Gerrard
Oxlade                   Young
             Welbeck

Tror England taber og skuffer nok engang.. Frankrig virker bare stærkere.
Logged

SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: England
« Svar #17: 11 Jun 2012, 17:27 »

Welbeck og Oxlade i start 11'eren. Hahahaha.
Logged

Grün
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: England
« Svar #18: 11 Jun 2012, 17:33 »

Tror egentligt godt at England kan køre en smal sejr hjem Smiley
Logged

Scholesy
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: England
« Svar #19: 11 Jun 2012, 17:40 »

Welbeck og Oxlade i start 11'eren. Hahahaha.
Vil du uddybe det?
Logged

michaelk
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: England
« Svar #20: 11 Jun 2012, 17:42 »

Vil du uddybe det?

For mig at se, så er Oxlade og Welbeck stadig talenter. På ingen måde gode nok til at være på et landshold af Englands kaliber. Det kan de sagtens blive ja. Det fortæller dog nok mere om, at England bare ikke har nogen fantastisk trup mere, når de kun har angribere som dem til rådighed.
Logged

Hala Madrid!

bert0089
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: England
« Svar #21: 11 Jun 2012, 17:52 »

Så er det snart!

Oxlade-Chamberlain starter inde, ikke særligt overraskende for mig i og med at han har spillet de seneste træningskampe.

                Hart
Johnson Terry Lescott Cole
     Milner Parker Gerrard
Oxlade                   Young
             Welbeck

Tror England taber og skuffer nok engang.. Frankrig virker bare stærkere.
De stiller nok mere op i en 4-4-1-1

              Hart

Johnson Terry Lescott Cole

Oxlade Gerrard Parker Milner

              Young       
          
             Welbeck
Logged

Inter 2010: Serie A, Coppa Italia, Champions League, Super Cup, VM for Klubhold
Forza Nerazzurri...  C'e Solo L'Inter

Scholesy
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: England
« Svar #22: 11 Jun 2012, 17:53 »

For mig at se, så er Oxlade og Welbeck stadig talenter. På ingen måde gode nok til at være på et landshold af Englands kaliber. Det kan de sagtens blive ja. Det fortæller dog nok mere om, at England bare ikke har nogen fantastisk trup mere, når de kun har angribere som dem til rådighed.

Præcis, og alternativerne er ikke bedre. Synes dog Wellbeck har bevist, at han er en god spiller. Mangler selvfølgelig sit endelige gennembrud, men flot af ham, at han har været Rooneys partner sæsonen igennem på PL's nr. 2.

Tydeligt er det for mig, at England satser på hurtig kontra fodbold i aften med farten fra Wellbeck, Ox og Young, hvor Milner, Parker og Gerrard skal være, som altid, garant for stort arbejde. Synes dog ikke, at Young er 'god nok' på den centrale plads, men endnu en gang, hvad er alternativet. Havde han taget Carrick med, kunne Gerrard været skubbet op på hans plads. Håber dog at Rooney tager den plads når han kommer tilbage..
Logged

SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: England
« Svar #23: 11 Jun 2012, 17:59 »

Welbeck er på ingen måde god nok til at spille fra start på et hold som England. Han er dog stadig mere berettiget end Oxlade, som har siddet på bænken det meste af sæsonen i Arsenal. Jeg tror ikke, at der er så meget mere andet at sige, end de 2 simpelthen bare ikke er gode nok, hvis England ville spille med om guldet. Det hjælper dog gevaldigt, i hvert fald på papiret, når Rooney kommer tilbage.

Jeg håber lidt, at du selv kan se det, selvom jeg selvfølgelig også ved, at du er United-fan og derfor naturligvis har svært ved at sætte fingre på dine egne spillere Smiley
Logged

Januzaj
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: England
« Svar #24: 11 Jun 2012, 18:00 »

Welbeck er på ingen måde god nok til at spille fra start på et hold som England. Han er dog stadig mere berettiget end Oxlade, som har siddet på bænken det meste af sæsonen i Arsenal. Jeg tror ikke, at der er så meget mere andet at sige, end de 2 simpelthen bare ikke er gode nok, hvis England ville spille med om guldet. Det hjælper dog gevaldigt, i hvert fald på papiret, når Rooney kommer tilbage.

Jeg håber lidt, at du selv kan se det, selvom jeg selvfølgelig også ved, at du er United-fan og derfor naturligvis har svært ved at sætte fingre på dine egne spillere Smiley

Du har fuldstændig ret Riis. Men har de bedre alternativer? Smiley
Logged

Manchester United

SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: England
« Svar #25: 11 Jun 2012, 18:03 »

Du har fuldstændig ret Riis. Men har de bedre alternativer? Smiley

Man kunne vel ligeså godt starte med Defoe, hvilket er lidt det samme. Men nej, det har de ikke og det er egentligt lidt skræmmende, synes jeg..
Logged

Januzaj
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: England
« Svar #26: 11 Jun 2012, 18:04 »

Man kunne vel ligeså godt starte med Defoe, hvilket er lidt det samme. Men nej, det har de ikke og det er egentligt lidt skræmmende, synes jeg..

Synes nu at Welbeck er bedre end Defoe. Han har heller ikke spille så meget i år, og han er vidst først lige stødt til truppen da han far vidst lige er død..
Logged

Manchester United

Scholesy
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: England
« Svar #27: 11 Jun 2012, 18:17 »

Enig, Riis. Vil man vinde EM guld går det ikke med Wellbeck og Oxen som betydelige offensive kræfter, med mindre man kan lave en Chelsea, men som MS også siger, er alternativer IMO bare ikke bedre. Wellbeck er den bedste af de resterende angribere, dog kan Defoe også have en god kamp, og har en acceptabel scoringsrate. Mht. Oxen synes jeg faktisk det er fint han starter. En ung spiller med massere af mod, der vel kun kan overraske, kontra en Downing hvor vi ved hvad vi får. Holder dog stadig på, at en Adam Johnson ville pynte på holdet.
Logged

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: England
« Svar #28: 11 Jun 2012, 20:03 »

England spillede lige så intetsigende som Chelsea i CL ! Det er en skændsel at se så gode fodboldspillere, helt åbenlyst, spille så henholdende ! ØV !!!
Logged

MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: England
« Svar #29: 11 Jun 2012, 20:07 »

Kunne de have gjort anderledes? Jeg tvivler, de har ikke spillerne til at spille flot og poleret fodbold.
Logged

Sider: 1 [2] 3 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010