home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 202 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Fodbold
| | |-+  Kategori: EM 2012
| | | |-+  England
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 Udprint
Forfatter Emne: England  (Læst 23829 gange)
SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: England
« Svar #30: 11 Jun 2012, 20:10 »

Der er også forskel på at spille poleret fodbold og så stille sig op med to kæder 5 meter fra hinanden uden for feltet. Jeg begriber ikke hvordan man som et så stolt landshold som England kan ansætte en træner som Woy og bare stille sig op og vente...

Hold da kæft en gang lort. Tror ikke, at man i England er tilfreds trods 1-1 efter sådan en omgang antifodbold
Logged

michaelk
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: England
« Svar #31: 11 Jun 2012, 20:13 »

Kunne de have gjort anderledes? Jeg tvivler, de har ikke spillerne til at spille flot og poleret fodbold.

Der forventes sgu ikke de spiller tika-taka fodbold, men det her var jo en skændsel at se på. De spiller bolden op til angriberen, som så skal skabe det hele med hjælp fra kanterne. Altså midtbanen står jo nede sammen med forsvaret gennem alle 90 minutter og det er jo ikke engang spillere på Danmarks niveau. Det er jo stjerner fra Tottenham, Liverpool og Man City. Jeg synes de er så skuffende at se på og jeg håber bestemt ikke de vinder, så det bliver populært at vinde på denne Chelsea/England måde.  
Logged

Hala Madrid!

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: England
« Svar #32: 11 Jun 2012, 20:15 »

Hold da kæft en gang lort. Tror ikke, at man i England er tilfreds trods 1-1 efter sådan en omgang antifodbold

Man er absolut tilfreds i England. Der var klart størst forventning om et nederlag i aften, og uafgjort er aldeles glimrende mod Frankrig med det hold som er udtaget.

EDIT (Bare for at bakke min påstand op Wink):

Matt Law ‏@Matt_Law_SM
Full-time: 1-1. Very good opening result for England. Gives them a platform for the tournament.

Miles Jacobson ‏@milessi
Being realistic for a minute, that's a great result for England.

Jamie Sanderson ‏@YoungGunsBlog
FT. Steady rather than spectacular. England solid. France frustrated. Enough done. Debuchy ace. Ox lively. More to come. 1-1.

Phil McNulty ‏@philmcnulty
And that's it. 1-1 full time. Not the greatest game but England may be happy with the result in the overall context of Euro 2012.

Tim Stillman ‏@LittleDutchVA
Hodgson got that spot on. Had a plan and picked the players that could execute it. Not the best players, but the ones that fit the system.

Adrian Lewis ‏@jackpot180
Not too bad I suppose, room for improvement but we stuck in there

robert fagg ‏@robthechefAFC
Well done England ? every one said we would get beat i been t ground today in the pool an gym hard work
« Seneste Redigering: 11 Jun 2012, 20:18 af g00n » Logged



blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: England
« Svar #33: 11 Jun 2012, 20:20 »

Kunne de have gjort anderledes? Jeg tvivler, de har ikke spillerne til at spille flot og poleret fodbold.

De ku have prøvet at spille fodbold. De har jo massere af klasse! RØVSYG kamp...
Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: England
« Svar #34: 11 Jun 2012, 20:22 »

De ku have prøvet at spille fodbold. De har jo massere af klasse! RØVSYG kamp...

Masser af klasse? Jeg er slet ikke enig. Hart er klasse, Rooney er klasse, resten er altså ikke meget at råbe hurra for...
Logged



SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: England
« Svar #35: 11 Jun 2012, 20:24 »

Nå okay, i så fald synes jeg, at det er sørgeligt man som England-fan kan glæde sig over sådan en omgang fodbold. Smiley
Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: England
« Svar #36: 11 Jun 2012, 20:27 »

Nå okay, i så fald synes jeg, at det er sørgeligt man som England-fan kan glæde sig over sådan en omgang fodbold. Smiley

Folk har som altid alt for store forventninger til et hold som England Smiley
Logged



SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: England
« Svar #37: 11 Jun 2012, 20:32 »

Folk har som altid alt for store forventninger til et hold som England Smiley

England er et ganske middelmådigt hold på papiret under den her slutrunde, det er jeg ganske enig i. Jeg synes dog også, at man skal huske på, at man altså ikke er oppe mod Tyskland eller Spanien - man var oppe mod Frankrig, som langt fra er et skræmmende landshold og på papiret ikke vildt meget bedre. Jeg kan godt forstå, at du forsvarer England, da du åbenlyst holder med dem, men jeg kan ikke se, hvordan man som fan af dem kan bifalde sådan en omgang antifodbold og undskylde med, at man ikke var bedre og ikke har ressourcerne til mere, for det er direkte løgn.

Igen, jeg fatter nada af ansættelse af Roy Hodgson, men hvis det er det, som man vil med engelsk fodbold, så let be it. Jeg synes bare, at det er ekstremt sørgeligt.
Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: England
« Svar #38: 11 Jun 2012, 20:38 »

Jeg mener helt sikkert at Frankrig på papiret har et bedre landshold end det som Hodgson har udtaget (læg mærke til at jeg skelner), og jeg synes absolut Frankrig er et bedre hold end de har været de seneste år.

Jeg bifalder dog aldrig antifodbold, og som nævnt mener jeg heller ikke at det var det England præsterede i dag. Efter min mening er den udtagede trup ikke god nok til at spille lige op mod et hold som Frankrig eller lignende, og derfor var resultatet i dag godkendt. At du mener det er 'løgn' er nok lige som min mening ganske subjektivt.
Logged



SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: England
« Svar #39: 11 Jun 2012, 20:42 »

Så England har ikke i sin trup ressourcer til andet end at stille op med 10 mand på egen banehalvdel og satse på sporadiske kontraer til Young og Welbeck, eller hvordan?
Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: England
« Svar #40: 11 Jun 2012, 20:43 »

Så England har ikke i sin trup ressourcer til andet end at stille op med 10 mand på egen banehalvdel og satte på kontraer til Young og Welbeck, eller hvordan?

Godt nok spillede jeg FM imens, men det er ikke helt min vurdering af kampen.
Logged



SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: England
« Svar #41: 11 Jun 2012, 20:45 »

Godt nok spillede jeg FM imens, men det er ikke helt min vurdering af kampen.

Så du 2. halveg?
Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: England
« Svar #42: 11 Jun 2012, 20:48 »

Så du 2. halveg?

Jeg så hele kampen, men fulgte nok mest med i 1. halvleg, hvor jeg syntes det var nogenlunde jævnbyrdigt. Det må have været meget værre i 2. halvleg, hvis det skulle tangere Chelsea-tendenser.
Logged



SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: England
« Svar #43: 11 Jun 2012, 20:52 »

Jeg så hele kampen, men fulgte nok mest med i 1. halvleg, hvor jeg syntes det var nogenlunde jævnbyrdigt. Det må have været meget værre i 2. halvleg, hvis det skulle tangere Chelsea-tendenser.

Det VAR meget værre i 2. halveg og noget, som uden tvivl tangerede Chelsea. Sådan så jeg i hvert fald kampen. Smiley
Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: England
« Svar #44: 11 Jun 2012, 20:56 »

Det VAR meget værre i 2. halveg og noget, som uden tvivl tangerede Chelsea. Sådan så jeg i hvert fald kampen. Smiley

Jamen fair nok, mon ikke det reelle billede så ligger et sted midt imellem Wink
Logged



Sider: 1 2 [3] 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010