home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
18 Dec 2024, 11:47 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23470
  0 Brugere, 1120 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MarekaDype6559
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Fodbold
| | |-+  Kategori: EM 2012
| | | |-+  Danmark
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 18 Udprint
Forfatter Emne: Danmark  (Læst 81103 gange)
Zone 43
Manager

Sv: Danmark
« Svar #180: 17 Jun 2012, 16:29 »

Tyskland så jeg gerne i en finale mod Italien, hvor sidstnævnte selvfølgelig skal tage sejren :')

Landsforræder. Tunge

Omkring DNEs taktikske oplæg er jeg enig. Dog tror jeg på, at Eriksen, hvis han skulle starte inde i dag, vil kunne vise sig mere frem i dag end det var tilfældet mod Holland og Portugal, da van Bommel, de Jong og Veloso nærmest fik pakket ham ind i vat og bomuld. Jeg ser hverken Khedira eller Schweinsteger på samme måde som de tre førnævnte, hvorfor han vil kunne få noget mere plads til at arbejde i. Og forhåbenlig kan det udnyttes til noget positivt.

Som tiden skrider frem kommer der også flere og flere sommerfugle i maven på mig, jeg kan ikke vente til kampstart. Jeg tror det bliver en fantatisk kamp, hvor vi forhåbenlig kan få en billet videre til kvartfinalen. Vi kan selv afgøre vores skæbne, og jeg håber virkelig ikke at dagen i dag, bliver den første i MOs tid, at vi taber til tyskerne.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

DeBuur
Manager

« Svar #181: 17 Jun 2012, 19:58 »

Danmarks startopstilling:
(4-2-3-1): Stephan Andersen - Lars Jacobsen, Simon Kjær, Daniel Agger, Simon Poulsen - Niki Zimling, William Kvist - Jakob Poulsen, Christian Eriksen, Michael Krohn-Dehli - Nicklas Bendtner

Tysklands startopstilling:
(4-2-3-1): Manuel Neuer - Lars Bender, Mats Hummels, Holger Badstuber, Philipp Lahm - Sami Khedira, Bastian Schweinsteiger - Thomas Müller, Mesut Özil, Lukas Podolski - Mario Gomez

Uha uha for en modstander - jeg håber vi humper igennem med et uafgjort og at Holland vinder over Portugal..men realistisk set så ligner det exit DK.. men det er fodbold og alt kan ske.. Peace

YNWA

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #182: 17 Jun 2012, 20:02 »

Øv, det ligner at vi bliver kørt over. Jeg gætter på Tyskerne scorer 3-4 mål, alle på gennembrud i vores venstre side. Hvis ikke Morten Olsen tager konsekvensen af de to første mål, og hiver Simon Poulsen ud efter 10 minutter...

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #183: 17 Jun 2012, 20:05 »

Øv, jeg havde set frem til at se Tobias Mikkelsen. Måske kan Poulsen bidrage med noget mere defensivt, så det er vel fint nok.

Yessir
Manager

« Svar #184: 17 Jun 2012, 20:11 »

Øv, det ligner at vi bliver kørt over. Jeg gætter på Tyskerne scorer 3-4 mål, alle på gennembrud i vores venstre side. Hvis ikke Morten Olsen tager konsekvensen af de to første mål, og hiver Simon Poulsen ud efter 10 minutter...

Hæhæ, du mangler at Kvist skal udskiftes for Poulsen  Wink

God kamp til jer alle, og må DNEs negative tilgang til landsholdet komme tilbage og bide ham i røven  Tunge

DeBuur
Manager

« Svar #185: 17 Jun 2012, 20:17 »

Uanset hvordan kampen ender så har DK overrasket ved at vinde mod Holland  Thumbs Up

YNWA

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #186: 17 Jun 2012, 20:32 »

Hæhæ, du mangler at Kvist skal udskiftes for Poulsen  Wink

God kamp til jer alle, og må DNEs negative tilgang til landsholdet komme tilbage og bide ham i røven  Tunge

Kan vi bare blive fri for Simon Poulsen, så kan jeg leve med resten af opstillingen. Vi har desværre ikke bedre alternativer til Kvist, så ham kan jeg godt leve med vi bruger. Jeg bliver aldrig fan af Kvist, men jeg kan acceptere ham, så længe vi ikke har bedre. I aften har han jo i øvrigt også den fordel, at han denne sæson, har stået over for mange af de spillere vi møder.

Men Simon Poulsen er simpelthen for ringe defensivt, til at det kan forsvares, at starte med ham inde mod et stærkt hold som Tyskland. Det kunne gå mod Holland, når Robben var så ringe, som han var, men Tyskerne er altså væsentligt skarpere.

Jeg håber virkelig også, at Morten Olsen rammer rigtigt, men Simon Poulsen har jeg ikke meget fidus til, mod et hold, som vi må forventes at skulle forsvare os meget mod.

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #187: 17 Jun 2012, 21:41 »

Ok, Poulsen har så kun kostet et mål ind til videre. Han har set skidt ud defensivt, men har da haft et par ok aktioner offensivt.

Eriksen og Jakob Poulsen fungerer ikke. Til gengæld har Krohn-Dehli endnu en god kamp. Zimling virker heldigvis mere klar, end man kunne have frygtet.

Agger har godt nok reddet vores røv en del gange allerede, og når det ikke har været nok, har Andersen været en god sidste skanse, han har godt nok forbedret sig en del, siden han spillede i Brøndby.

Ind til videre et godt resultat, som vi desværre bare ikke kan bruge til så meget, hvis stillingen i den anden kamp holder. Jeg er bange for, at vi er tvunget til at vinde den her kamp, hvis vi skal videre. Holland vinder ikke den anden kamp, de er simpelthen for ringe, og som skudstatistikken ser ud pt, så er det bare et spørgsmål om tid, inden Portugal får endnu et mål.

Jeg kunne godt tænke mig at få Simon Poulsen ud, men samtidig kunne jeg også godt tænke mig at se nogle ændringer i det offensive. Problemet er bare, at der også skal være til en form for reaktion senere i kampen, hvis vi enten skal jagte et sejrsmål, eller måske forsvare en føring, så der er ikke råd til at rutte for meget med udskiftningerne.

El-Pistolero
Reserveholdsspiller

« Svar #188: 17 Jun 2012, 22:23 »

Nej, hvor jeg hader Simon Poulsen.

Arsrea
Landsholdsspiller

« Svar #189: 17 Jun 2012, 22:35 »

Hold kæft hvor har daniel agger spillet godt i de 3 kampe!

Fitzpatrick
Førsteholdsspiller

« Svar #190: 17 Jun 2012, 22:36 »

Bliver de andre spillere i forsvaret aldrig trætte af at deres eller gode arbejde, konstant bliver ruineret af katastrofen Simon Poulsen?

Build Me Up Buttercup!

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #191: 17 Jun 2012, 22:37 »

En ting er venstre backen, hvem skulle vi ellers bruge.

Men at vi lader eriksen sejle rundt og være elendig igen igen fatter man ikke.
Hvis han kostede 150 mill før em, må han nu koste sin vægt gange dagsprisen på skrot

HansenLFC
Gæst

« Svar #192: 17 Jun 2012, 22:38 »

Hatten af for de danske drenge og deres indsats ved EM. De fik 3 point mere end jeg havde forventet på forhånd!

El-Pistolero
Reserveholdsspiller

« Svar #193: 17 Jun 2012, 22:39 »

Et alternativ kunne være Agger på vb, og Bjelland - kjær, i det centrale forsvar.

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #194: 17 Jun 2012, 22:39 »

Aldrig har jeg set en så konservativ træner. Da Portugal kommer bagud skal Schöne og Mikkelsen ind i NÆSTE ANGREB, ikke fucking 10 minutter efter. Det er håbløst. Ligeså vel har han først skiftet ud til sidst i kampene i de andre kampe, hvilket INGEN effekt giver! Og hvorfor fanden sætter man en mand ind, som kun kan spillede (i bedste tilfælde) sidelæns og baglæns?Huh

Håbløst. Og DNE, Simon Pouelsen har satme ikke kun kostet 1 mål. Han var godt impliceret i i hvert fald 2 af portuguisernes mål

« Seneste Redigering: 17 Jun 2012, 22:41 af Riis » Logged

Sider: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 18 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010