home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 18:37:15 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
05 Sep 2025, 17:14 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  0 Brugere, 735 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen, 2012
| | | | |-+  El Gran Danés "61. TÆT PÅ EN AFSLUTNING"
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 22 Udprint
Forfatter Emne: El Gran Danés "61. TÆT PÅ EN AFSLUTNING"  (Læst 119975 gange)
Swizz CataR
Manager

Sv: El Gran Danés "28. FANTASTISK SÆSON"
« Svar #165: 17 Apr 2012, 00:00 »

Imponerende, dybt imponerende Smiley Det er rigtig flotte resultater du har fået dig, og så allerede i anden sæson. Jeg glæder mig til at se resultaterne af tredje sæson, omend jeg må erkende at jeg ikke læser fast med, men blot kigger ind en gang imellem. Det er noget af en trup du har fået dig. Jeg er personligt ikke så meget til, at man i den urealistiske grad skifter hele truppen ud, men ikke desto mindre er det jo din blog, og det virker tydeligvis for dig. Igen, meget flotte resultater. Tillykke med dem Smiley

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

JimmyGP
Manager

« Svar #166: 17 Apr 2012, 00:19 »

Imponerende, dybt imponerende Smiley Det er rigtig flotte resultater du har fået dig, og så allerede i anden sæson. Jeg glæder mig til at se resultaterne af tredje sæson, omend jeg må erkende at jeg ikke læser fast med, men blot kigger ind en gang imellem. Det er noget af en trup du har fået dig. Jeg er personligt ikke så meget til, at man i den urealistiske grad skifter hele truppen ud, men ikke desto mindre er det jo din blog, og det virker tydeligvis for dig. Igen, meget flotte resultater. Tillykke med dem Smiley

+1 Thumbs Up

Men hatten af for dine flotte resultater og dejligt at se at Michael Laudrup kan få succes som træner Thumbs Up

Hvordan ser målsætningen ud for de kommende sæsoner?  Rullende Øjne

- Veni, vidi, vici -

TripleX9
Landsholdsspiller

« Svar #167: 17 Apr 2012, 01:45 »

Ja vidste det jo godt Wink  men altid noget helt specielt at nå så langt allerede i anden sæson Opstemt

Okay, min fejl heh... troede bar du havde lavet almindelige overskrifter hehe...  Bar fortsæt det gode arbejde så Wink

Så må vi andre jo se om vi kan følge bar en smule med... kommer med noget om venskabskampene i anden sæson om lidt Wink

Hehe alt forladt, har jo heller ikke haft mange SS med so far, så kan godt forstå dig Wink

Tusinde tak Swizz.... nej er mange som gerne vil fastholde truppen, eller satse på spillere af den pågælende nationalitet, for mig har målet været at skabe et super stærkt hold, der hurtigst muligt kan banke mange af de store Smiley

Glad for du kigger ind af og til Smiley

Det lyder godt. Kommer updaten i aften? :-P

Hehe... ville gerne, men kunne ikke nå det i aften, men regner med 3 imorgen Smiley

+1 Thumbs Up

Men hatten af for dine flotte resultater og dejligt at se at Michael Laudrup kan få succes som træner Thumbs Up

Hvordan ser målsætningen ud for de kommende sæsoner?  Rullende Øjne

Tak skal du have Jimmy, ja er sgu godt danskeren endelig får succes Wink... Målsætningen for 3. er blandt de 3 første i spanien, gerne mester Smiley.... og samtidigt igen gøre en god figur i CHL, ser gerne en semifinale mindst. Så skal klub.VM jo også klart vindes. Smiley

Highbury
Landsholdsspiller

« Svar #168: 17 Apr 2012, 02:17 »

Nej det er ikke SS der har oversømmet din blog hehe Wink Men ja super resultater, og så fik du også lidt yderligere ros ku jeg li se Wink

Kommer du med hele 3. sæson i morgen så?

TripleX9
Landsholdsspiller

« Svar #169: 17 Apr 2012, 02:22 »

Nej det er ikke SS der har oversømmet din blog hehe Wink Men ja super resultater, og så fik du også lidt yderligere ros ku jeg li se Wink

Kommer du med hele 3. sæson i morgen så?

Hehe dejligt med ros Peace

Ja regner med 3 updates.

Optakt
Januar
Afslutning.

Så hele 3 sæson, hvis det går planmæssigt Smiley

Highbury
Landsholdsspiller

« Svar #170: 17 Apr 2012, 02:28 »

Hehe dejligt med ros Peace

Ja regner med 3 updates.

Optakt
Januar
Afslutning.

Så hele 3 sæson, hvis det går planmæssigt Smiley

Gør det nogensinde det? Opstemt

TripleX9
Landsholdsspiller

« Svar #171: 17 Apr 2012, 09:46 »

Gør det nogensinde det? Opstemt

Haha sandt... sjældent, kan være jeg når 4 i stedet  crazy

TripleX9
Landsholdsspiller

« Svar #172: 17 Apr 2012, 15:36 »

OPTAKT TIL 3. SÆSON

De 2 første sæsoner er nu overstået, og de er overstået ganske tilfredsstillende. Målet for de første 2 år var, at få bygget en solid grundstamme på holdet. Det er uden tvivl sket, vi har samtidigt vundet flotte trofæer, hvilket ikke var forventet før her fra 3 sæson og frem.

Det har kostet nogle penge at stable et super hold på benene i løbet af så kort tid. Økonomien har dog på ingen måde været i fare, der har hele tiden været plus på balancen, dog er den naturligvis blevet mindre. Planen har dog også hele tiden været, at fra år 3 begynder fokus på talentarbejdet og økonomien.

Denne sæson forventer jeg at vi kommer ud med et stort plus på transfersiden. Superholdet er skabt, og flere store og løntunge stjerne kan muligvis komme i overskud. Jeg forventer i hvert fald meget større aktivitet ud af klubben, som ind i klubben.

Samtidigt er der i løbet af sommeren sket et skift i bestyrelsen. Min gode ven Enrique Cerezo er trådt af som formand, og har overladet posten til et andet medlem af bestyrelsen. Den ny formand har smidt ekstra 100 millioner danske kroner i klubben ved sin tiltrædelse, de vil udelukkende blive brugt til dækning af løbende omkostninger, og ikke til transfer. 

FORVENTINGER

- Overskud på transfersiden
- Top 3 i La Liga
- Semifinale Copa Del Rey
- Semifinale Champions League
- Vinde klub-VM
- Få gang i talentarbejdet.

TRANSFERS

En ny reservemålmand var ønsket, så vi havde en god backup for Adler i tilfælde af skader og de nødvendige pauser. Turen gik til Botafogo i Brasilien. Her hentede vi Luis Gilherme på en lejeaftale. 2 andre lejeaftaler blev det også til. Daniel Wass fra portugisiske Sporting og Constant Djakpa fra Frankfurt. Begge spillere vil fungere som backups på henholdsvis højre og venstre back.

Sidste tilføjelse til truppen denne sommer blev den unge franskmand Mbaye Niang. Han er hentet i Caen for 45 millioner kroner, og jeg ser ham gå direkte ind på 1.holdet. Ikke som den bærende angriber, men en ung angriber, der vil få masser af spilletid i hans første læreår.

2 spillere er permanent forsvundet fra klubben. 2. holds keeper Joel er røget til Napoli for 12 mill. kroner. Falcao har, til supporternes skuffelse, forladt klubben til fordel for Inter. Jeg er ikke blevet super populær ved at sælge Falcao, men jeg synes efterhånden han var nede som 3.valg efter Cavani og Rondon. En så dyr mand har vi ikke råd til at have siddende som backup, derfor blev han solgt til den lidt lave sum af 170 mill. kroner.

Flere spillere har forladt klubben på fri transfer, og vi har også lejet 5 spillere ud. Mest markant er den unge midtbane Koke, som er rykket til Porto på en 19 mill. kroner lejeaftale, med en købsoption på 95 mill. kroner.

Endnu en gang er jeg tilfreds med transfervinduet, og vi har allerede nu skabt et stabilt overskud, som jeg regner med at gøre endnu større i vinterens transfervindue.

Klubben, truppen og vores fans er klar til endnu en forhåbentligt stor sæson, der minimum skal kaste en pokal af sig.

kennib
Ynglingespiller

Sv: El Gran Danés "29. OPTAKT TIL 3.SÆSON"
« Svar #173: 17 Apr 2012, 16:02 »

Jeg laver faktisk aldrig en kommentar herinde, men din blog er simpelthen lækker at følge med i, den har os fået mig selv til at spille FM12 igen. Jeg følger i hvert fald med på sidelinjen uden dog at gide at kommenterer. :-) Thumps up herfra i hvert fald.

Highbury
Landsholdsspiller

« Svar #174: 17 Apr 2012, 16:17 »

Så snuppede du også li Niang Wink
Håber du bliver glad for ham... li pt har jeg svært ved at give ham ekstra tid, med en målfarlig duo på toppen (Podolski og Damiao som begge har scoret 10+ mål i forhold til min tredje mest målfarlige spiller, som er Badelj Opstemt )...

Falcao sys jeg er et glimrende salg... oplevede selv at blive upopulær ved salget af Pizzaro og senere Cardozo... de fans er ikke til at ha med at gøre fra tid til anden Wink

TripleX9
Landsholdsspiller

« Svar #175: 17 Apr 2012, 16:47 »

Jeg laver faktisk aldrig en kommentar herinde, men din blog er simpelthen lækker at følge med i, den har os fået mig selv til at spille FM12 igen. Jeg følger i hvert fald med på sidelinjen uden dog at gide at kommenterer. :-) Thumps up herfra i hvert fald.

Det er da en super fed at få en kommentar, og så en positiv en af slagsen, med fra dig af. Ikke mindst fordi, du siger at du normalt aldrig kommentere Smiley

Hehe glad for at jeg kunne hjælpe dig med lysten til FM igen, nogen gange behøver vi sgu alle en form for inspiration til at blive ved Smiley.... Glad for du følger med, også på sidelinjen Wink

Så snuppede du også li Niang Wink
Håber du bliver glad for ham... li pt har jeg svært ved at give ham ekstra tid, med en målfarlig duo på toppen (Podolski og Damiao som begge har scoret 10+ mål i forhold til min tredje mest målfarlige spiller, som er Badelj Opstemt )...

Falcao sys jeg er et glimrende salg... oplevede selv at blive upopulær ved salget af Pizzaro og senere Cardozo... de fans er ikke til at ha med at gøre fra tid til anden Wink

Niang har aldrig skuffet mig før, men denne gang har han jo konkurrence fra mange sider, Cavani, Rondon, Hulk, Torres.. så bliver ikke nemt for den unge fyr Wink

Haha sgu svært at sætte dem af, når de spiller så godt, prøver selv at rotere på bedste vis, har dog altid minimum Cavani på bænken som redningsmand Peace

Alfster
Blogmester

« Svar #176: 17 Apr 2012, 17:53 »

har lige opdateret mig angående din blog.. Stort tillykke med pokalen med de store ører.

Fede indkøb, vanvittigt med Cavani og Torres på top..  Hvordan stiller du op??  kunne du vise A-kæden med et SS.

Ser frem til at følge dig i 3 sæson...

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

TripleX9
Landsholdsspiller

« Svar #177: 17 Apr 2012, 18:38 »

FEBRUAR 2014

Vi er nået igennem vinterens transfervindue og skriver den 2. februar i dag. Spillet har ikke flydt i samme suveræne stil som sidste sæson, hvilket også kan ses på placeringen i ligaen. Det er måske mig som har haft forhåbningerne lidt for højt oppe efter sidste sæson.

DEN EUROPÆISKE SUPERCUP

Den første titel kom i hus allerede den 30. august. Vi mødte Tottenham i supercuppen. Det blev en meget tæt og hårdtspillet kamp, som vi heldigvis trak os sejrrigt ud af. Det skulle dog afgøres på straffespark, da kampen sluttede 2-2. Her trak vi det længste strå, og kan sætte endnu en pokal ind i skabet.

CHAMPIONS LEAGUE

Vi er igen videre fra gruppespillet, hvilket også var et krav. Vi kom i gruppe med Manchester City, Standard Liege og polske Lech. De to kampe mod City tabte vi, og snuppede derfor 2.pladsen ved at vinde de resterende 4 kampe. Lidt bittert at vi tabte begge kampe mod City, men det vigtigste var at gå videre fra gruppen.

Der er trukket lod til næste runde, hvor engelske Chelsea venter. Det bliver ikke nemt, og kampen på Standford Bridge bliver uhyggeligt vigtig, og jeg frygter lidt resultatet på udebane.

LA LIGA - STILLINGEN

Barcelona ser desværre ud til endnu engang at være stukket lidt af fra os andre i Ligaen. Vi ligger pt. på en 4. plads efter Valencia og Real Madrid, dog har alle hold over os spillet flere kampe, grundet vi har været til klub-VM. Vi startede rigtigt skidt ud i Ligaen, blandt andet med et nederlag til Betis i 2. kamp. Vi er dog kommet godt med igen, og fortsætter uden tvivl jagten på Barcelona, selvom det ser en smule svært ud allerede nu.

COPA DEL REY

Det blev ikke samme walkover som det normalt er de to første runder i Copa Del Rey. Allerede i 2.runde ventede Mourinho's hvide "makeup-drenge". Heldigvis sejrede vi i begge kampe, og sendte fjenden tilbage til den anden ende af byen, med endnu et nederlag til os.

Barcelona viste sig at blive for stor en mundfuld over 2 kampe, så vi røg desværre ud af turneringen kort efter jul, og dermed opnår vi ikke den semifinale plads, som vi have stilet efter.

TRANSFERS 3.SÆSON

2 af vores store navne har i januar forladt klubben. Den altid fightende Fellaini har fuldført et 192 mill. kroner skifte til italienske AC Milan. Fellaini blev solgt, da M'Vila er spilleren vi vil satse på til DM-pladsen, og fordi Fellaini kunne indbringe os en pæn transfersum i forbindelse med, at vi vil lave klubben til en sund forretning. I samme ombæring er Adam Johnson vendt hjem til England for 117 mill. kroner, Adam kan frem over kalde sig Wolves spiller.

Ind er også kommer to nye ansigter. Adam Vass er hentet i Napoli, som gardering for det nu sikre 1.valg til den defensive midt, M'Vila. Samtidigt har vi hentet en ung fransk knægt, Kevin Oudin. Han skal i første omgang slå sine folder på B-holdet. Han er på en lejekontrakt, som vi håber at kunne veksle til en permanent aftale ved kontraktudløb om 1½ år. Kevin er en meget lovende back, som jeg sagtens kunne se slå sine folder som backup i førsteholdstruppen inden længe.

Samlet har vi i år købt spillere for 77,5 mill. kroner, og vi har solgt for 520 mill. kroner, hvilket giver et samlet transferoverskud på 442,5 mill. kroner for indeværende sæson.

KLUB-VM

Sidst men bestemt ikke mindst, var vi til klub-VM i December. Det blev den store triumf, og klubben tog sæsonens anden pokal. Es Tunis fra Tunesien ventede i semifinalen, hvor jeg valgte at spare spillere som Cavani og M'Vila. Kampen endte i vores favør uden problemer, og vi var videre til finalen med 2-0.

I finalen ventede brasilianske Santos med stjerner som som Ganso og Neymar. Men et Atletico hold i stærkeste opstilling ført an af Cavani, kan selv ikke de unge elegante brasilianere klare. Vi vandt kampen sikkert 3-0, og sejren kunne have været endnu større, hvis vi havde udnyttet chancerne bedre.

2 titler indtil videre i sæsonen er bestemt godkendt i forhold til målsætningen, og med to titler tilbage at spille om, bliver det et spændende forår.

TripleX9
Landsholdsspiller

« Svar #178: 17 Apr 2012, 18:44 »

har lige opdateret mig angående din blog.. Stort tillykke med pokalen med de store ører.

Fede indkøb, vanvittigt med Cavani og Torres på top..  Hvordan stiller du op??  kunne du vise A-kæden med et SS.

Ser frem til at følge dig i 3 sæson...

Godt at se du stadigt er med Alfster Smiley... Skal se om jeg kan lave et eller andet med a-kæden. Har ikke screenshot af dem fra 3.sæson, som du kan se er bloggen lidt anderledes her sæson 2,3 og nok også 4. indtil jeg er med og kan skrive i nuet. Skal nok lave et eller andet, der viser 3. sæsons a-kæde:)

TripleX9
Landsholdsspiller

Sv: El Gran Danés "30. FEBRUAR 2014"
« Svar #179: 17 Apr 2012, 19:54 »

3. SÆSONS A-KÆDE

Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 22 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010