Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
15 Jul 2025, 21:03
Nodiem
Blogs
Indsæt Titel 3
11 Jul 2025, 22:24
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56
simka
Omklædning...
Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08
szukizek
Blogkonkur...
Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43
valverde4ever
Pro Cyclin...
Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere:
23601
0 Brugere, 680 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
narinpersson
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: FmFreaks.dk
Konkurrencer
Blogkonkurrencer
Kategori: Blogkonkurrencen, 2012
El Gran Danés "61. TÆT PÅ EN AFSLUTNING"
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
7
8
[
9
]
10
11
...
22
Forfatter
Emne: El Gran Danés "61. TÆT PÅ EN AFSLUTNING" (Læst 116156 gange)
Robberman
Landsholdsspiller
Sv: El Gran Danés
«
Svar #120:
12 Apr 2012, 10:28 »
Godt at du er tilbage
He cheats! he dives! he hates the Jackson 5, Luis Suarez, Luis Suarez
-Benja-
Landsholdsspiller
«
Svar #121:
12 Apr 2012, 10:41 »
Så blev den hele læst igennem, og hold da op hvor er jeg imponeret! Du er min favorit indtil videre!
Rigtig flot skrevet, med en masse fede detaljer. Både i privatlivet, men også små detajler som får en til at føle at man er på stadion under dine kampe.
Vigtigt du lige får sluttet sæsonen godt af med sejr over Real Madrid og pokalsejr mod Barcelona.
Fortsæt og du har min stemme! :-)
TripleX9
Landsholdsspiller
«
Svar #122:
12 Apr 2012, 12:27 »
Citat af: Robberman 12 Apr 2012, 10:28
Godt at du er tilbage
Er også glad for at være i gang igen
Citat af: -Benja- 12 Apr 2012, 10:41
Så blev den hele læst igennem, og hold da op hvor er jeg imponeret! Du er min favorit indtil videre!
Rigtig flot skrevet, med en masse fede detaljer. Både i privatlivet, men også små detajler som får en til at føle at man er på stadion under dine kampe.
Vigtigt du lige får sluttet sæsonen godt af med sejr over Real Madrid og pokalsejr mod Barcelona.
Fortsæt og du har min stemme! :-)
Mange mange tak for de roser Benja. Er bestemt kommentarer som det, der lige giver en den ekstra motivation for at fortsætte, og forhåbentligt i mange sæsoner
Var meget glad for afslutningen, som giver håb forude, og altid lækkert med et trofæ i første sæson
The Road Back To Anfield
TripleX9
Landsholdsspiller
«
Svar #123:
12 Apr 2012, 13:11 »
PRESSEMØDE INDEN SÆSONSTART
Pressen har været meget utålmodige hen over sommeren for at komme ind bag de lukkede døre og få et indblik i, hvad det er vi går og arbejder med frem mod sæsonstarten. Jeg har valgt selv at stille op, selvfølgelig med accept fra formanden.
I fik en pokal sidste sæson, men er du enig i, at det ellers var en meget svingende sæson klubben havde?
Der er ingen tvivl om, at der var svingende præstationer, men du nævner det selv. Vi fik fortjent en pokal til skabet, og det var endda mod Barcelona. Samtidigt kvalificerede vi os til Champions League, hvilket var den helt store målsætning sidste sæson. I ved jo alle, at vi fremlagde en plan sidste sommer, og den mener jeg bestemt, vi har opfyldt til punkt og prikke. Det mest positive er holdets præstationer i den afsluttende del af sæsonen, det giver masser af håb til den kommen sæson.
Champions League lodtrækningen har været hård ved jer. I skal op mod Juventus i to afgørende kampe om at komme med i gruppespillet. Hvordan ser du jeres muligheder?
Det er klart og åbenlyst for enhver, at der var andre hold, som vi hellere ville have trukket. Men i Champions League er det nu engang sådan, at man skal kunne slå ALLE hold for at vinde turneringen. Det bliver to nervepirrende kampe mod et fantastisk italiensk storhold. Vi vil være fuldt fokuserede frem mod den første kamp på Vicente Calderon. Drengene vil vise, at vi er værdige til at spille i den fornemste turnering.
Føler du at holdet er stærkt nok til at blande sig med de helt store europæiske klubber?
Vi har lige slået to af de største klubber i Europa, Barca og Real. Det må egentligt være svar nok. Det er dog tydeligt at se, at vi arbejder på at forstærke truppen yderligere, så vi i denne sæson har endnu bedre muligheder for at gøre os gældende. La Liga og Champions League er vores fokus denne sæson, og vi vil kæmpe med næb og klør. Det gælder på banen og uden for banen.
Du snakker om at forstærke jer yderligere. I har allerede brugt mange penge den første sæson du har været ved roret. Har du opbakningen fra bestyrelsen med henblik på at købe yderligere ind?
Igen må jeg henvise til vores fremlagte plan sidste sommer. Her var det tydeligt, at de 2 første sæsoner bliver brugt på at samle et stærkt hold, der gør os konkurrencedygtige med de bedste her og nu, men også for fremtiden. Efter planen skal årene efter 2.sæson gerne give overskud, også på transferbudgettet.
Har du nogle nye spillere udover Adler og "El Matador", som du kan sætte navne på?
Normalt ville jeg ikke gøre det, men denne handel er så tæt på at være i hus, så ja, Yann M'Vila landede i morges for at gennemgå lægetjekket. Vi håber om et par timer, at han kan kalde sig Atletico spiller.
Inden jeg vil sige tak for i dag, kan det også nævnes at første skridt, i vores forsøg på at samle trekløveret, også er ved at blive taget i disse timer.
Tak for i dag!
«
Seneste Redigering: 12 Apr 2012, 14:21 af TripleX9
»
The Road Back To Anfield
TripleX9
Landsholdsspiller
«
Svar #124:
12 Apr 2012, 17:08 »
KRIGEN MOD JUVE
Starten på sæsonen er forløbet ganske fint. Vi har spillet 6 træningskampe, hovedsagligt mod britiske hold, hvor det blev til 4 sejre og 2 uafgjorte. Træningen er gået rigtigt godt, det virker til at de nye spillere finder rigtigt godt ind på holdet, og ser ud som om niveauet og intensiteten er øget en smule med den ekstra konkurrence.
Det blev kun til 1 "rigtig" kamp her frem mod mødet med Juventus på Vicente Calderon. Den spanske supercup skulle spilles kun tre dage før vores vigtige møde med Juventus. Fodboldforbundet var ikke til at rokke, og det endda på trods af at Barcelona var villige til at spille nogen dage tidligere. Det er sgu en mindre spansk skandale af de høje herrer bag skrivebordene. Man kan vist rolige sige, at der blev sparet spillere fra begge hold. Hvorfor Barca valgte at gøre det aner jeg ikke, men de fik et nederlag på 2-1 som tak. Dejlig optakt til CHL, på trods af den urimelige planlægning.
Desværre blev optakten til kampen knap så god uden for banen. De italienske tifosi kom i klammeri med vore egne Ultras, og det endte desværre med, at en 19 årig spanioler blev stukket i brystet med en kniv. Hele dagen havde der været kampe rundt omkring i byen, selvom politiet var mødt talstærkt op alle centrale steder.
Det er aldrig en god nyhed når fans kommer til skade, men det giver lidt af et fingerpeg om, hvor vigtig en kamp det her er for begge klubber. Det er en krig om at komme med til det højeste sted.
Jeg var spændt, ligesom jeg tror alle andre med bare en smule fodboldinteresse var. Det her kunne blive rigtigt godt, eller blive et mareridt, der kunne forfølge os resten af sæsonen. Spillerne var ekstremt tændte, jeg ville have dem til at angribe fra første fløjt. Juventus skulle ikke få et ben til jorden på vores hjemmebane.
Det var præcis, hvad der skete. Juventus blev tromlet ned, jeg havde ikke i mine vildeste fantasier drømt om at vi kunne ydmyge dem på denne måde. Der var kun spillet et kvarter, da debutanten Cavani, havde scoret ikke bare sit første mål men sit første hattrick for klubben. 3-0 efter 16 minutters spil. Vi var i drømmeland.
Vi fortsatte dominansen resten af kampen. 20 minutter før tid kom en anden debutant på banen, nemlig hjemvendte Fernando Torres. Han blev mødt af et jubelbrøl fra stadion, og han takkede pænt for modtagelsen med at lukke kampen til 6-1. Første mand i trekløveret er hjemme, og debuterer i en 6-1 sejr over Juventus, det bliver ikke bedre.
Uden at nedgøre returkampen, kan det kort siges at vi vandt 4-3. Det var ingen prangende kamp, men en kamp vi skulle have overstået, for jeg frygtede ikke at juve på nogen måde kunne komme tilbage. Det gav plads til flere spillere, som måske ikke får alt for meget spilletid i vigtige kampe.
Vi er i Champions League, og vi virker utroligt skarpe!
«
Seneste Redigering: 12 Apr 2012, 17:11 af TripleX9
»
The Road Back To Anfield
Highbury
Landsholdsspiller
«
Svar #125:
12 Apr 2012, 17:25 »
Citat af: TripleX9 12 Apr 2012, 09:08
Det kommer der også bare rolig;).... hmmm Adrian får vel kun 200.000 eller mindre i ugen , og der er sgu mål i den unge knægt, du kan også købe ham helt for 100?
Glæder mig til at se, hvilke spillere du kan få fat i, vi går sgu et par spænende sæsoner i møde
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Tja håber ikke nogen af mine kampe mod Real i denne sæson, kommer til at ligne kampen i TV i går.... Kan ikke lide Ronaldo, men hold kæft hvor er han god
Har allerede haft en scout på den unge Adrian, Falcao var nok mere oplagt, trods hans tendens til skader
Men tror sku jeg gør som du gjorde med Cavani... Alle pengene på en hest
Det bliver også en spændende sommer er jeg sikker på... skal jo sikre at holdet kan klarer sig i Champions League som er den næste bastion der skal indtages
Han var helt vild
Du må få en af forsvars spillerne til at flække ham i en glidende
Edit: Tillykke med pokalen og en tur videre i gruppespillet... ser frem til at høre om hvilken gruppe du havner i... Men Juve er og bliver en flot skalp
KIU
«
Seneste Redigering: 12 Apr 2012, 17:32 af Highbury
»
TripleX9
Landsholdsspiller
«
Svar #126:
12 Apr 2012, 17:30 »
Citat af: Highbury 12 Apr 2012, 17:25
Har allerede haft en scout på den unge Adrian, Falcao var nok mere oplagt, trods hans tendens til skader
Men tror sku jeg gør som du gjorde med Cavani... Alle pengene på en hest
Det bliver også en spændende sommer er jeg sikker på... skal jo sikre at holdet kan klarer sig i Champions League som er den næste bastion der skal indtages
Han var helt vild
Du må få en af forsvars spillerne til at flække ham i en glidende
Haha, det er sgu også den sikreste hest der findes i FM
... kald ham lige noget andet en EL Matador, Der Metzger?
Ja og oveni skal du jo gerne genvinde mesterskabet, bliver sgu en hård sæson du går i møde
Skal nok finde en der kan slagte Ronaldo, så han aldrig vil spille mod os igen
Det dumme dygtige sving
The Road Back To Anfield
Highbury
Landsholdsspiller
«
Svar #127:
12 Apr 2012, 17:36 »
Citat af: TripleX9 12 Apr 2012, 17:30
Haha, det er sgu også den sikreste hest der findes i FM
... kald ham lige noget andet en EL Matador, Der Metzger?
Ja og oveni skal du jo gerne genvinde mesterskabet, bliver sgu en hård sæson du går i møde
Skal nok finde en der kan slagte Ronaldo, så han aldrig vil spille mod os igen
Det dumme dygtige sving
Kan se mit edit kom et par sekunder for sent
Men tillykke
Ja, Cavani er måske bar li en tand for stor til mit WB mandskab endnu... Kolde Tyskland lokker ikke på samme måde som solrige Spanien
Ja, den bliver ikke nem, hvis ikke jeg får nogle stjerner i stald til den kommende sæson... men arbejder på sagen... kommer dog først i morgen eller updaten efter... for i dag afrunder jeg sæsonen, med hvad der hører til
Heeh, det koster dig jo nok bar et rødt kort at nedlægge den prettyboy der... men ja, han har sku masser af fodbold talent... Tænk at han ku ha været Arsenal mand :S :S :S Der var Wenger og Co. ikke vågen :S
TripleX9
Landsholdsspiller
«
Svar #128:
12 Apr 2012, 17:41 »
Citat af: Highbury 12 Apr 2012, 17:36
Kan se mit edit kom et par sekunder for sent
Men tillykke
Ja, Cavani er måske bar li en tand for stor til mit WB mandskab endnu... Kolde Tyskland lokker ikke på samme måde som solrige Spanien
Ja, den bliver ikke nem, hvis ikke jeg får nogle stjerner i stald til den kommende sæson... men arbejder på sagen... kommer dog først i morgen eller updaten efter... for i dag afrunder jeg sæsonen, med hvad der hører til
Heeh, det koster dig jo nok bar et rødt kort at nedlægge den prettyboy der... men ja, han har sku masser af fodbold talent... Tænk at han ku ha været Arsenal mand :S :S :S Der var Wenger og Co. ikke vågen :S
Takker.... ja min næste update i aften, bliver en transferupdate, har jo løftet sløret for nogle stykker af dem, men ikke alle endnu
Nej for satan da, men de havde nok også solgt ham igen for det kvarte af hvad han koster nu, det er jo Arsenal i en nøddeskal. Håber det en dag vender, og Arsenal er klubben, hvor stjernerne gerne vil være, og ikke en klub, avler alle superstjernerne, som derefter forlader klubben
The Road Back To Anfield
Highbury
Landsholdsspiller
«
Svar #129:
12 Apr 2012, 18:28 »
Citat af: TripleX9 12 Apr 2012, 17:41
Takker.... ja min næste update i aften, bliver en transferupdate, har jo løftet sløret for nogle stykker af dem, men ikke alle endnu
Nej for satan da, men de havde nok også solgt ham igen for det kvarte af hvad han koster nu, det er jo Arsenal i en nøddeskal. Håber det en dag vender, og Arsenal er klubben, hvor stjernerne gerne vil være, og ikke en klub, avler alle superstjernerne, som derefter forlader klubben
Ja, du har løftet sløret for nogle gode handler, men hvis du skal gøre god figur i både CHL og La liga, så ska der et par stykker mere på bordet
Tja, håber bar Wenger er mere vågen denne gang... Han har jo allerede været ude og snakke om Podolski og Vertonghen, hvilket jeg synes lyder som en god ide, hvis han så sender det tyske fyrtårn afsted igen...
Nu fik jeg så li afsluttet min sæson, og har allerede nogle gode handler på vej
Godt jeg ikke smed penge efter din Adrian
haha
TripleX9
Landsholdsspiller
«
Svar #130:
12 Apr 2012, 19:41 »
Citat af: Highbury 12 Apr 2012, 18:28
Ja, du har løftet sløret for nogle gode handler, men hvis du skal gøre god figur i både CHL og La liga, så ska der et par stykker mere på bordet
Tja, håber bar Wenger er mere vågen denne gang... Han har jo allerede været ude og snakke om Podolski og Vertonghen, hvilket jeg synes lyder som en god ide, hvis han så sender det tyske fyrtårn afsted igen...
Nu fik jeg så li afsluttet min sæson, og har allerede nogle gode handler på vej
Godt jeg ikke smed penge efter din Adrian
haha
Mon ikke der dukker et navn eller to mere op
Vil give dig ret i det ja, Wenger er nødt til at stramme sig lidt mere an, og indse hvad det kræver at komme helt op på øverste trin.
Adrian kunne ellers blive gud i Tyskland, siger jeg, der sikkert sælger ham
The Road Back To Anfield
Highbury
Landsholdsspiller
«
Svar #131:
12 Apr 2012, 20:18 »
Citat af: TripleX9 12 Apr 2012, 19:41
Mon ikke der dukker et navn eller to mere op
Vil give dig ret i det ja, Wenger er nødt til at stramme sig lidt mere an, og indse hvad det kræver at komme helt op på øverste trin.
Adrian kunne ellers blive gud i Tyskland, siger jeg, der sikkert sælger ham
Tror dog også at bestyrelsen også fucker det for Arsenal...
Ja du vil bar gerne af med ham.. jeg har dog nogle bedre navne at byde på :-)
-Benja-
Landsholdsspiller
«
Svar #132:
13 Apr 2012, 08:42 »
Fremragende sejr over Juve, så er standarden sat!
Hvordan i al verden kan du få Fernando Torres til Atletico Madrid i anden sæson, det er jo helt vildt godt køb!
Dit angreb må da næsten være verdens farligste? Falcao, Hulk, Cavani og nu Ferando Torres. Enhver klub i virkeligheden vil da give alt for at få dem (med undtagelse af den sidstnævnte, som han spiller for tiden)
TripleX9
Landsholdsspiller
«
Svar #133:
13 Apr 2012, 15:11 »
TRANSFEROVERBLIK
Sæsonen er nu i fuld gang. Vi er super glade her efter succesen mod Juventus. Ind imellem de to kampe mod Juve spillede vi også første turneringskamp. Det blev til en sikker sejr over Granada. Det har været en skøn start på denne sæson, og spillerne har endnu ikke tabt en kamp.
August er nu ovre, og det samme er muligheden for at handle spillere. Jeg er meget tilfreds med både køb og salg i dette vindue, jeg ser holdet som markant forbedret, og nu endnu mere klar til at tage udfordringen op mod de aller bedste.
Vi har hentet flere spillere på fri transfer i dette vindue. Rene Adler går ind som sikkert førstevalg i målet, hvor vi samtidigt har hentet Manuel Almunia som backup til denne position.
Richie De Laet og Yaya Sanogo er også kommet til klubben på en fri transfer. De er hentet som backups, og med henblik på snarligt salg, for at skabe en fortjeneste den vej.
Michael Borkowski, en 18-årig tysker, der muligvis kan have en fremtid i klubben. Han mangler en del på hurtigheden, men er ellers meget lovende. Det er for tidligt at sige, hvordan fremtiden ligger for Michael, men indtil videre er han backup for førsteholdet.
Edison Cavani, Fernando Torres og Yann M'Vila behøver vist ikke nærmere forklaring. De er alle købt til førsteholdet, og det er der, de vil komme til at spille.
Sidst men ikke mindst, synes jeg vi har fået en fremragende lejeaftale på plads i Milan. 2-års lejeaftale med Urby Emanuelson. Den stabile hurtige kantspiller, ser jeg som fremragende for klubben, med henblik på fri transfer efter endt leje.
Der er også forsvundet en del spillere dette vindue. Samlet har vi solgt for 283 millioner kroner. Mest markante navne der har forladt klubben er de to målmænd Fabianski og Asenjo. Samtidigt måtte vi slippe unge Adrian, som spillede super godt i angrebet, men som ville komme i overskud denne sæson.
Jeg føler at vi er rigtigt godt rustet til sæsonen, og at truppen begynder at være samlet nu. Det kan ikke udelukkes at der sker mere i næste vindue, men grundstammen på holdet er ved at være på plads.
Det bliver en fantastisk sæson!
EDIT: M'Vila blev også købt med en klausul der hedder 100 mill. efter 25 mål. Det sker formentligt ikke i min tid i klubben
«
Seneste Redigering: 13 Apr 2012, 16:23 af TripleX9
»
The Road Back To Anfield
TripleX9
Landsholdsspiller
«
Svar #134:
13 Apr 2012, 15:15 »
Citat af: -Benja- 13 Apr 2012, 08:42
Fremragende sejr over Juve, så er standarden sat!
Hvordan i al verden kan du få Fernando Torres til Atletico Madrid i anden sæson, det er jo helt vildt godt køb!
Dit angreb må da næsten være verdens farligste? Falcao, Hulk, Cavani og nu Ferando Torres. Enhver klub i virkeligheden vil da give alt for at få dem (med undtagelse af den sidstnævnte, som han spiller for tiden)
Sat til salg for 95 millioner, det var jo nærmest som om de vidste, at jeg ville have ham;) Tror da på, at selv Real og Barca i virkeligheden ville elske mit angreb ja.
Det negative ved Torres er hans lønkrav, men det er jo mit mål, at hente Torres, De Gea og Aguero, så er ingen vej udenom
The Road Back To Anfield
Sider:
1
...
7
8
[
9
]
10
11
...
22
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »