home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 09:25:32 LaicOaken Klubsøgnin... The have an effect on ...
I dag kl. 09:24:42 LaicOaken Omklædning... Cowboys information: D...
I dag kl. 09:23:47 LaicOaken Træningsbanen Caleb Williams is gett...
I dag kl. 09:22:41 LaicOaken Blogs Does Jim Harbaugh Reco...
22 Dec 2024, 22:25 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
Antal Registrerede Brugere: 23474
  0 Brugere, 671 Gæster Online.

Nyeste Bruger: LaicOaken
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  29|Slumdog From the Streets of Salvador
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 6 Udprint
Forfatter Emne: 29|Slumdog From the Streets of Salvador  (Læst 20033 gange)
Heskey
Landsholdsspiller

Sv: 9|Slumdog From the Streets of Salvador
« Svar #30: 20 Mar 2012, 17:48 »

Du fortsætter med den gode historie Wink

KIU Wink
Kanon historie benjoe Smiley
Mange tak begge to. Smiley
Jeg er dog bitter over, at jeg ikke får skrevet mere end jeg gør for tiden, men det lysner forhåbentligt i denne uge. Smiley

Heskey
Landsholdsspiller

Sv: 9|Slumdog From the Streets of Salvador
« Svar #31: 20 Mar 2012, 20:59 »

10|The Runaway Group

Pablo var enig, vi skulle efter hende og finde hende. Redde hende fra amerikanerne, der ikke ville hjælpe os. De hjalp heller ikke nogen andre lande her i mellemamerika, hvis de gjorde så var det i hvert fald ikke til at se. Overhovedet. Pablo mente at, der måtte være flere millioner kilometer derover, andre sagde omkring 500.000 km. Uagtet afstanden var det, det eneste rigtige. Der var ikke meget at pakke og vi vidste intet om, hvordan vi skulle bære os af med flugten. Vi samlede resten af drengene på fodbold holdet. Halvdelen var forældreløse og de øvrige med forældre blev nærmest presset til at tage af sted. Forældrene udnyttede gerne muligheden for at smide unge fodboldlystne unger ud. Vi kunne jo alligevel intet andet end spille fodbold. Der var intet arbejde som vi kunne tjene penge på, så der var jo blot en mund mindre at fodre når vi ikke var der længere.

Vi var blevet 9 personer, store og små, men alle med samme mål. USA.

HansenLFC
Gæst

Sv: 10|Slumdog From the Streets of Salvador
« Svar #32: 20 Mar 2012, 21:07 »

Endnu en veludført opdatning!

brøndby zupras
Reserveholdsspiller

« Svar #33: 20 Mar 2012, 22:29 »

Nok den bedste blog jeg længe har læst!
Det du gør er intet mindre end fantastisk!

Liverpool, Brøndby og Real Madrid <3

HansenLFC
Gæst

« Svar #34: 20 Mar 2012, 22:30 »

Nok den bedste blog jeg længe har læst!
Det du gør er intet mindre end fantastisk!

Måske blandt sidens bedst blogge nogensinde?!

Heskey
Landsholdsspiller

« Svar #35: 21 Mar 2012, 18:34 »

Tak for jeres store ros men bloggen er nu ikke i nærheden af en af sidens bedste nogensinde og slet ikke efter 10 updates.  Wink crazy

Heskey
Landsholdsspiller

« Svar #36: 23 Mar 2012, 22:25 »

11|A Rusty Old Pickup-Truck

Vi blev enige om at tage hjem for at se om der var noget vi kunne bruge på vores færd mod USA. Jeg fandt en tom flaske vi kunne fylde med noget vand, en dåse med noget mad og en hat, der forhåbentligt kunne skåne mit hoved en smule. Vi mødtes igen lidt inden solen gik ned og viste, hvad vi havde fundet derhjemme. En havde fundet et falsk pas som han måske kunne slippe igennem med og det var samtidigt også ham der skulle køre vores bil så det var fint. Det var dog slet ikke noget vidunder af en bil. En slidt pick-up truck han havde kortsluttet som manglede en del interiør, men det betød ikke det store for os. En anden person kom frem med et kompas og den sidste, med noget interessant kom frem med en masse kort, et over El Salvador, Guatemala, Mexico og lidt ind over grænsen til USA. Det var som skræddersyet til vores færden.

Der var ikke mere at vente på, vi skulle bare køre og det kunne kun gå for langsomt.

Highbury
Landsholdsspiller

Sv: 11|Slumdog From the Streets of Salvador
« Svar #37: 25 Mar 2012, 17:52 »

Håber du kan fortsætte den gode historie i lang tid.. en fornøjelse at læse med, på en historie, der måske mangler en lille smule fodbold, men har på fornemmelsen det nok dukker op i nogle af de senere updates Wink

KIU Wink

Heskey
Landsholdsspiller

« Svar #38: 25 Mar 2012, 20:07 »

Ja det er en længere process inden der reelt set kommer fodbold ind i billedet men jeg håber folk har tålmodighed(og ikke forventer alle mulige vilde SS fra selve spillet da jeg helst vil holde mig fra at ødelægge indtrykket af en virkelig fortælling) og tak for din kommentar. Smiley

Heskey
Landsholdsspiller

« Svar #39: 25 Mar 2012, 21:15 »

12|Highway To Hell

Vi ventede spændt da han fumlede med kablerne for at starte bilen. Der kom en gnist og bilen begyndte at larme, derefter gassede han op og begyndte at køre. Vi jublede alle sammen. Den ene af drengene havde heldigvis husket radioen, der stadig kun kunne spille amerikanske klassikere eller generelt noget i stilen med det, men det havde heller ikke været passende med andet. Kid Rock indledte vores tur med "All Summer Long", og vores tanker gled hen imod en varm sommer dag ved stranden i USA med en sød amerikanerpige eller måske søde Alba. Vi lagde hurtigt afstand til vores hjem, men det blev også hurtigt mørkt og føreren kunne ikke følge ordentligt med på kortet længere da den ene forlygte ikke virkede og den anden dårligt nok virkede. Vi besluttede os for at sove til det blev lyst og genoptage turen når føreren vågnede.

"I'm on the highway to hell; No stop signs, speed limit; Nobody's gonna slow me down…"

Gangster_Calle
Ynglingespiller

Sv: 12|Slumdog From the Streets of Salvador
« Svar #40: 25 Mar 2012, 21:21 »

Fantastisk blog Benjoe! Det er virkelig sådan nogle blogs, jeg elsker at læse! Opstemt

Skal snart ha' nyt FmF navn... FCK <3

Highbury
Landsholdsspiller

« Svar #41: 26 Mar 2012, 00:10 »

Ja det er en længere process inden der reelt set kommer fodbold ind i billedet men jeg håber folk har tålmodighed(og ikke forventer alle mulige vilde SS fra selve spillet da jeg helst vil holde mig fra at ødelægge indtrykket af en virkelig fortælling) og tak for din kommentar. Smiley

Så længe du holder den standart du har haft indtil nu, så følger jeg med til slutningen af bloggen Wink
Du har i hvert fald givet mig noget inspiration til en mulighed for min kommende blog, selvom jeg dog arbejder i en anden boldgade, og med nogle helt andre mennesker...

Og super at du li får flettet AC/DC ind i din seneste update Smiley

Heskey
Landsholdsspiller

« Svar #42: 26 Mar 2012, 20:34 »

Så længe du holder den standart du har haft indtil nu, så følger jeg med til slutningen af bloggen Wink
Du har i hvert fald givet mig noget inspiration til en mulighed for min kommende blog, selvom jeg dog arbejder i en anden boldgade, og med nogle helt andre mennesker...

Og super at du li får flettet AC/DC ind i din seneste update Smiley
Jeg vil forsøge at holde niveauet og jeg vil samtidigt forsøge at mindske fejl...hvilket vil sige jeg vil læse min updates grundigt igennem før jeg fremover uploader dem. Og lyder da spændende med din egen blog. Smiley

AC/DC er også vilde og så passede det ret godt ind imo. Opstemt <3
Fantastisk blog Benjoe! Det er virkelig sådan nogle blogs, jeg elsker at læse! Opstemt
Det er jeg glad for at høre G-Calle! Smiley

Heskey
Landsholdsspiller

« Svar #43: 28 Mar 2012, 22:31 »

13|So They Say

Jeg åbnede langsomt øjnene, det føltes som om jeg havde sovet på en masse små sten i de f timer jeg nu havde fået sovet. Jeg gned søvnen ud af øjnene og kiggede rundt på de andre, der stadig lå og sov selvom det var begyndt at blive lyst igen. Jeg besluttede mig for at gå en lille tur og finde et sted at pisse. Jeg gik og sparkede til lidt sten og tørre grene i sandstøvet, der lå lige så langt som mit syn rakte. Jeg gik lidt videre og stoppede langsomt op, knappede bukseknapperne op og lod vandet løbe, imens så jeg på solen, der langsom gik op foran mig. Jeg knappede bukserne idet jeg gik tilbage til bilen og så at føreren var begyndt at vågne. Han smilte til mig og mumlede gabende til mig, at vi nok skulle nå til USA koste, hvad det ville. "Som de siger, så er USA drømmenes land, og jeg tror på, at vores drømme vil blive opfyldt og vi vil på en eller anden måde komme godt igennem dette." Han kiggede lidt ned og gabte igen, hvorefter han satte nøglen i tændingen og startede bilen. "Nyd nu turen og det gode vejr".

So They Say, Land of Dreams Here We Come. Here I Come.

HansenLFC
Gæst

Sv: 13|Slumdog From the Streets of Salvador
« Svar #44: 28 Mar 2012, 22:33 »

Synes når du en dag er færdig med din blog, at du skal sætte det hele over i word og sende din dansk lærer den. Rigtig god historie.

Sider: 1 2 [3] 4 5 6 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010