home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 388 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  29|Slumdog From the Streets of Salvador
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 6 Udprint
Forfatter Emne: 29|Slumdog From the Streets of Salvador  (Læst 18754 gange)
TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 5|Slumdog From the Streets of Salvador
« Svar #15: 06 Mar 2012, 18:12 »

Er også ret spændt på, hvad dette her ender med, eller nærmere bare, hvor fanden det tager os hen Wink

Spændt, og glæder mig til at læse mere Smiley
Logged


Heskey
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 5|Slumdog From the Streets of Salvador
« Svar #16: 08 Mar 2012, 21:59 »


6|The Match, The Fight

Endnu en dag med drengene, endnu en dag med fodbold. Det var lettere overskyet og for en gangs skyld dejligt køligt. Man fristedes nærmest til at sige, at man frøs. Vi havde samlet 11 drenge og skulle spille en kamp mod en anden gruppe unge drenge. Vi havde valgt den bedste taktiker, med andre ord den mest talentløse af drengene, der kunne spille denne dag, til at være træner. Han havde et stykke pap med sig i den ene hånd og en tyk klump hvidt kridt i den anden. Han tog rollen meget seriøs, til trods for vores andres kraftige latter holdte han masken hele tiden. Han var da også oppe ved modstanderne og hilse på dem alle personligt, hvorefter han tjekkede bolden og målene efter. Da han havde godkendt alt gik vi i gang. Et fingerkys blev sendt fra Alba til mig, men en modstander, José, hoppede ind foran mig og stjal kysset på dens vej til mig. Han smilte overlegent, men smilet blev dog hurtigt fjernet fra hans grimme læb da jeg skubbede ham i jorden og efterfølgende snottede på ham og ramte navlen.

En gorilla fra modstanderholdet kom tonsende mod mig og bandede kraftigt. Jeg kiggede langsomt op på ham og grinte hånligt. Hvorefter jeg, sikkert fortjent nok, fik en knytnæve placeret et sted mellem hårlinjen og kæben. Jeg faldt til jorden og lå ved siden af José, hvorfra vi kunne se alle de andre komme i intens slåskamp. Vi havde 1. parket til en vaskeægte fodboldKAMP, så vi havde ingen planer om at stoppe det. Vi blev enige om at lægge det, der var sket bag os og spille fodbold i stedet, altså først når de andre var blevet færdige med deres kamp, selvfølgelig.

« Seneste Redigering: 08 Mar 2012, 22:20 af Benjoe » Logged

Heskey
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 6|Slumdog From the Streets of Salvador
« Svar #17: 13 Mar 2012, 18:02 »


7|King of The Slum

Spidsen af foden blev placeret på bolden. Jeg kiggede fokuseret på modstanderne, vi var alle klar. Foden forlod bolden, som langsomt trillede hen mod mig. Lige før bolden nåede mig tog jeg et hidsigt træk uden om en modstander, en finte mere og jeg var forbi endnu en mand. Der manglede blot to spillere nu og den første blev nemt sat af. Jeg gjorde klar til et skud, men i det øjeblik jeg trak foden tilbage blev jeg slagtet fra siden og væltede hårdt ned i gruset. De satte en kontra i gang og før vi vidste af det var de foran. Det lovede ikke godt.

Men alt vendte da solen begyndte at skinne igen. Endnu en gang fik jeg bolden fremme ved midten af banen. Jeg tog endnu en gang et træk forbi én spiller, men jeg havde også lært noget fra sidst og gav bolden videre til en medspiller. Han afsluttede konsekvent og vi udlignede. Det var en tæt og intens affære og man var ofte nede og bide i gruset.  Langt om længe fik jeg endnu ny kontramulighed. Bolden hoppede og jeg hamrede til den. Målmanden var aldrig i nærheden af den og vi kunne tage hjem med sejren.

I aften er jeg slummens konge. Slummens konge jeg er i aften.

Logged

HansenLFC
Gæst
 
Sv: 7|Slumdog From the Streets of Salvador
« Svar #18: 13 Mar 2012, 18:03 »

Klasse b93
Logged

Heskey
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 7|Slumdog From the Streets of Salvador
« Svar #19: 13 Mar 2012, 18:04 »

Du mener vel B94? Opstemt

Og tak, Hansen. Opstemt
Logged

HansenLFC
Gæst
 
Sv: 7|Slumdog From the Streets of Salvador
« Svar #20: 13 Mar 2012, 18:08 »

Du mener vel B94? Opstemt

Og tak, Hansen. Opstemt
troede du var ældre med den modenhed du ligger for dagen.
Logged

Heskey
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 7|Slumdog From the Streets of Salvador
« Svar #21: 13 Mar 2012, 19:34 »

Alder og modenhed matcher ikke altid hinanden. Wink
Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 7|Slumdog From the Streets of Salvador
« Svar #22: 13 Mar 2012, 20:17 »

Et par gode updates, med miniature fejl... Men du skaber en rigtig god historie, så man overser dem nemt Wink

KIU
Logged

Heskey
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 7|Slumdog From the Streets of Salvador
« Svar #23: 16 Mar 2012, 20:53 »

Tak for din kommentar Highbury, og ja det med fejl, jeg kommer nok aldrig til at kunne holde ud at læse mit eget skriveri igennem. Jeg har svært nok ved det i skolen. Så det er godt man kan overse dem. Smiley
Logged

Heskey
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 7|Slumdog From the Streets of Salvador
« Svar #24: 16 Mar 2012, 20:55 »


8|Flies Fly Away At Night

Jeg stirrede ned i glasset med vand. En flue svømmede rundt, troede jeg. Jeg stirrede på den i lang tid og indså langsomt, at den slet ikke var i live. De havde samtidigt indså jeg, at mine forældre aldrig ville komme tilbage. Her sad jeg alene i et hus tømt for alt. De havde lagt en seddel, jeg havde vel læst den ti  gange. Jeg forstod det stadig ikke. Hvorfor efterlade mig? Hvor skal de hen? Hvad sker der nu? Jeg havde endnu ikke grædt over det. Men fluens død fik bægeret til at flyde over. Mine tårer løb ned af kinden og ned i glasset, der langsomt var blevet fyldt til kanten. En mærkelig blanding af urent vand og tårer. Jeg begyndte at hulke, langsomt begyndte min næse også at løbe. Jeg kiggede ned i glasset igen. Fluen lå ved kanten af glasset. En enkel sidste dråbe løb ned langs hagen. Den ramte fluen, der forsvandt ud i intetheden.

Væk, væk ligesom mine forældre.

Logged

HansenLFC
Gæst
 
Sv: 8|Slumdog From the Streets of Salvador
« Svar #25: 16 Mar 2012, 21:08 »

Fluer de skal jo dø Smiley
Logged

Heskey
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 8|Slumdog From the Streets of Salvador
« Svar #26: 16 Mar 2012, 23:54 »

Du har så evigt ret Hansen. Smiley
Logged

Heskey
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 8|Slumdog From the Streets of Salvador
« Svar #27: 17 Mar 2012, 21:36 »


9|Born to Die

Dagen var kommet. De havde pakket hendes ting i et par timer og det kunne ikke udskydes mere. Hvor var det dog uretfærdigt jeg ikke kunne tage med. Jeg var rasende, hvordan kunne de dog gøre det mod ung kærlighed på denne måde. De skulle over grænserne og til det forjættede land. Albas unge ydre og smukke krop var en lækkerbisken for modelkarrieren i USA og hendes far havde vel fornemmet, at han kunne tjene penge på hende. Han havde aldrig før villet have noget med hende at gøre, men så bad han pludseligt om at få hende sendt til USA. Moren var blevet afpresset og bestukket til at sende hende af sted. Jeg følte mig forrådt. Jeg var indædt af raseri. Jeg kunne ikke, ville ikke acceptere det. Koste, hvad det ville. Uden forældre, blot endnu et forældreløst barn efterladt i slummen til at dø. Født til at dø. Nej, det var ikke min skæbne.


Jeg skulle finde Alba. Skønne Alba Bonita.

Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 9|Slumdog From the Streets of Salvador
« Svar #28: 20 Mar 2012, 12:19 »

Du fortsætter med den gode historie Wink

KIU Wink
Logged

Mathi89
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: 9|Slumdog From the Streets of Salvador
« Svar #29: 20 Mar 2012, 12:46 »

Kanon historie benjoe Smiley
Logged

Sider: 1 [2] 3 4 ... 6 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010