home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Sep 2024, 22:18 Bubbles Challenges The real SAF Challenge
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
29 Jul 2024, 11:07 euthenasia Omklædning... Underlige ting
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23421
  0 Brugere, 616 Gæster Online.

Indlæg: 1132874 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: dlg99
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Minimalistic
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 41 Udprint
Forfatter Emne: Minimalistic  (Læst 150617 gange)
g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Minimalistic
« Svar #105: 25 Apr 2012, 23:13 »

2032/33 - Southampton - Premier League (26. sæson)
13. plads (11-10-17, 65-76)

I Premier League må man have 7 udskiftere på bænken - woohoo! I Premier League er langt de fleste spillere bedre end mine - damn! Alligevel bliver det til en yderst respektabel 13. plads i Southamptons første sæson i Premier League siden 2004/05. Eneste tidspunkt vi var under stregen var efter allerførste spillerunde, resten af tiden lå vi og flød rundt omkring 12. - 15. pladsen. Højdepunktet i sæsonen var nok at vinde begge kampe (2-0 hjemme, 4-0 ude) mod Tottenham, som endte sidst og rykkede ned, mens lavpunktet nok var et nederlag på 1-6 på Emirates, hvor vi ellers var foran ved halvleg. Arsenal snuppede i øvrigt mesterskabet på en bedre målforskel end West Brom.

Bestyrelsen lagde ud med at bruge £2M på at proppe varme i banen, men med et tilskuersnit på over 40.000 og alle de ekstra penge som genereres i topligaen, var det aldrig noget problem at skabe overskud - alene det at ende som nr. 13 gav £8,25M direkte i kassen, hvor der nu ligger næsten £50M. Jeg får også brug for de mange penge, for der er en del spillere som er blevet for gamle, og som har kontraktudløb her til sommer. Jeg kommer til at mangle minimum 3 klassespillere.

Jeg har kontrakt for endnu en sæson, og så må vi se om jeg kan konsolidere pladsen i Premier League med Southampton, eller om jeg skal videre til en af de mange storklubber som kæmper om min signatur… eller noget.

PS: Man Utd fik fratrukket 10 point i Championship og endte dermed lige under stregen. League One-bold i Manchester i næste sæson.

FA Cup 6. runde: Ipswich 2-0 Southampton
Carling Cup-kvartfinale: Ipswich 4-2 Southampton


Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Minimalistic
« Svar #106: 26 Apr 2012, 17:32 »

Tidligere klubber

Workington - Endnu engang er Workington med i toppen af Blue Square North i hele sæsonen, og endnu engang nøjes de med en 5. plads. Efter 3-2 ude og 0-0 hjemme mod Chester når de endnu engang playoff-finalen, og her bliver det endnu engang til et nederlag - denne gang 5-2 mod Kettering.

Shrewsbury - Shrewsbury får en miserabel start på sæsonen i League Two, og halvvejs ligger de blot nr. 15. 14 uger senere ligger de nr. 1, og der bliver de resten af sæsonen. De snupper League Two-titlen 2 point foran både Rochdale og Doncaster, og er igen at finde i League One i næste sæson.

Fulham - Middelmådig sæson for Fulham, som det meste af sæsonen roder rundt midt i tabellen. Det ender til sidst med en 10. plads, 6 point fra playoff-pladserne.

Logged



MichaelHarlev
Gæst
 
Sv: Minimalistic
« Svar #107: 26 Apr 2012, 17:37 »

Haha, fedt med United og Tottenham Opstemt Ellers en rigtig god sæson, flot 13 plads og fedt at økonomien er blevet så god Smiley
Logged

Naustratze
Gæst
 
Sv: Minimalistic
« Svar #108: 26 Apr 2012, 17:37 »

Tjaa, der er vel ikke andet at sige, Arsenal er og vil være et tophold lige meget hvad!
Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Minimalistic
« Svar #109: 26 Apr 2012, 18:06 »

De 3 nedrykkere fra Championship til League One: Man Utd, Blackburn og Everton Smiley
Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Minimalistic
« Svar #110: 28 Apr 2012, 01:58 »

2033/34 - Southampton - Premier League (27. sæson)
15. plads (12-9-17, 73-83)

2 point mere end sidste sæson, men 2 placeringer dårligere i et sindssygt tæt midterfelt. Det siger alt, at man efter 22 spillerunder ligger på 10. pladsen, men kun har 3 point ned til nedrykningsstregen. Vi var igen i år dog aldrig rigtig i fare, og endte til sidst med 10 points afstand til nedrykning. Igen i år var vi foran på Emirates (både 0-1 og 1-2), men endte med at tabe på et mål i overtiden. Største lussing kom dog i Ipswich, som hurtigt er ved at blive et af mine hadehold, hvor vi med lige mange skud på mål tabte 7-2.

I det hele taget er det forsvaret som har været problemet, og jeg leder stadig efter en klassemålmand og en ditto højre back. Bestyrelsen valgte inden sæsonen at udvide med næsten 11.000 sæder, til den nette sum af £13M. Alligevel blev der købt ind for £17M, og for det fik jeg en fransk venstre back (som floppede), en hollandsk venstre fløj (som lige nøjagtig bestod), og en norsk højre fløj som spillede fremragende, og endte som årets unge spiller.

Jeg er også ved at være en ombejlet herre. Inden sæsonen tilbød Leeds mig job, men jeg følte ikke for at skifte til et midterhold med færre penge end Southampton. Min løn ville dog være blevet fordoblet, og det har uden tvivl bekymret Southampton-cheferne, for blot et par dage senere tilbød de mig en forlængelse af min kontrakt til en noget bedre løn. Jeg forhandlede den lidt bedre endnu (£19.000 om ugen) og skrev derefter under på en 1-årig forlængelse. Det er dog ikke nogen hemmelighed at jeg er ved at få itchy feet, og skulle der komme et tilbud fra en topklub, er jeg nok den der er smuttet.

PS: Man Utd fik fratrukket 10 point i League One også - det forhindrede dem dog ikke i at snuppe 2. pladsen og en direkte oprykning.

FA Cup 3. runde: Birmingham 4-2 Southampton
Carling Cup 4. runde: Southampton 0-5 Ipswich


Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Minimalistic
« Svar #111: 28 Apr 2012, 02:03 »

Tidligere klubber

Workington - Workington flopper i Blue Square North, og må efter en skuffende sæson tage til takke med en 15. plads, tættere på nedrykning end på playoff.

Shrewsbury - Shrewsbury er åbenbart ikke gearet til League One, og er hele sæsonen at finde i bunden. Til sidst ender de på en 21. plads som forholdsvis sikker nedrykker.

Fulham - Mine tidligere klubber flopper på stribe, og efter en hel sæson i bunden af Championship ender Fulham på næstsidstepladsen, blot 1 point fra redning.

Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Minimalistic
« Svar #112: 29 Apr 2012, 13:00 »

Job Update

Som skrevet i seneste update kunne jeg efter 14 sæsoner i Southampton godt se mig selv skifte klub, hvis det rette tilbud skulle opstå. Jeg er i løbet af de sidste par sæsoner blevet sat i forbindelse med flere og flere topklubber, og det kulminerede efter sidste sæson, da bookmakerne mente at jeg var favorit til at overtage Liverpool.

Liverpools manager fik efter sæsonen ikke forlænget kontrakten, og da jeg så endnu engang blev nævnt som favorit, valgte jeg at undlade at kommentere på sagen - for herefter at søge jobbet. Det faldt naturligvis ikke i god jord i Southampton, som gav mig muligheden for at resigne med mit ry i behold. Det havde jeg dog ikke tænkt mig at gøre, så jeg fortsatte med pre-season i Southampton, mens jeg spændt ventede på at høre fra Liverpool:

Liverpool job application unsuccessful


Damn. Nå, men jeg var egentlig også ved at få samlet en udmærket trup i Southampton (selvom medierne endnu engang spåede os til en sidsteplads), så jeg kunne da godt lige tage det sidste år af min kontrakt med.

Det var tanken indtil 31. juli 2034, hvor jeg pludselig fik et tilbud jeg umuligt kunne afslå:

Arsenal approach Hawkins


Yes sir! 2-årig kontrakt, £68.000 om ugen i løn, £45,5M i transferbudget, £1,9M/ugen i lønbudget, Champions League-fodbold, en medieprognose som nr. 2 (efter Ipswich), og den klub jeg i min profil har som favoritklub. Det blev en meget kort betænkningstid!

« Seneste Redigering: 30 Apr 2012, 08:49 af g00n » Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Minimalistic
« Svar #113: 01 Maj 2012, 23:34 »

2034/35 - Arsenal - Premier League (28. sæson)
2. plads (23-8-7, 84-47)

6 sejre i de første 6 kampe katapulterede os op på førstepladsen, hvor vi lå indtil 14. spillerunde. Statistikkerne taler deres tydelige sprog: 0 nederlag på hjemmebane, 7 nederlag på udebane. Det var hele tiden et parløb mellem os og Portsmouth, og de forsvarende mestre fra sydkysten var bare for stærke. De spillede 18 kampe i træk uden nederlag, og tabte kun 3 i hele sæsonen. Til gengæld spillede de mange uafgjorte, så vi vandt faktisk en kamp mere end dem. Mesterskabet blev først afgjort i sidste runde, og til sidst var vi 2 point fra. De 2 kampe mod Tottenham? 4-0 hjemme og 6-1 ude.

I Champions League trak vi nok det sværeste hold fra hvert lag - Inter (de forsvarende mestre), Dortmund og Sparta Prag. Ikke desto mindre vandt vi gruppen, men efter at have slået PSV og Schalke i det videre forløb, måtte vi overgive os mod Lyon, som senere vandt finalen over AZ.

Jeg overtog endnu engang en aldrende trup, og selv med £45M i transferbudget slap pengene op før jeg havde noget der lignede den trup jeg ville have. Jeg håber at få ryddet lidt mere ud i dødvægten denne sommer, og så har jeg et par centrale forsvarsspillere, en højre fløj, et par defensive midtbanespillere og 2-3 nye angribere på ønskelisten.

FA Cup-kvartfinale: Leeds 3-1 Arsenal
Carling Cup 4. runde: Portsmouth 3-2 Arsenal
Champions League-semifinaler: Lyon 7-4 Arsenal (agg. 2-1, 2-6)


Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Minimalistic
« Svar #114: 02 Maj 2012, 00:31 »

Tidligere klubber

Workington - Endnu en skuffende sæson for Workington, som denne sæson ender helt nede på 17. pladsen i Blue Square North - blot 5 point fra nedrykning.

Shrewsbury - Det bliver ikke til en hurtig tilbagevenden til League One for Shrewsbury, som på 12. pladsen ender midt i League Two.

Fulham - Heller ikke Fulham formår at rykke op, og de må tage til takke med en 10. plads i League One.

Southampton - Southampton får en fin sæson i Premier League, og deres 12. plads er den bedste placering siden spillets start.

Logged



JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Minimalistic
« Svar #115: 02 Maj 2012, 07:24 »

Du har snydt.. du har jo vundet noget? funny Ej stort tillykke og fortsæt endelig denne fantastiske blog Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Minimalistic
« Svar #116: 02 Maj 2012, 08:00 »

Du har snydt.. du har jo vundet noget? funny Ej stort tillykke og fortsæt endelig denne fantastiske blog Thumbs Up

Det eneste jeg har vundet er Blue Square North, Blue Square Premier og Johnstone's Paint Trophy, så det er ikke det helt store so far Tunge

Men jeg er da godt tilfreds med at have nået fra Workington i Blue Square North til Arsenal på 27 sæsoner! Og medmindre jeg bliver fyret, ved jeg da hvilket hold jeg skal være manager for i de sidste 73 sæsoner...
Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Minimalistic
« Svar #117: 04 Maj 2012, 23:46 »

2035/36 - Arsenal - Premier League (29. sæson)
2. plads (23-8-7, 77-36)

Det var igen næsten helt fra starten af et parløb mellem os og mestrene fra Portsmouth. Portsmouth var desværre igen suveræne og startede med at være ubesejrede efter 20 kampe, hvorefter de så helt uhørt tabte 2 kampe i træk. De mange uafgjorte de havde i sidste sæson blev dog i denne forvandlet til sejre, og da vi i 5. sidste spillerunde taber 3-1 i Portsmouth er mesterskabet stort set afgjort. Vi ender med nøjagtig samme pointantal som i sidste sæson, men Portsmouth er hele 11 point bedre end året før, så det bliver til endnu et mesterskab til sydkysten.

Til gengæld var der andre højdepunkter i sæsonen. Jeg rundede min kamp nr. 1.500 i karrieren som manager, og så vandt jeg også mit første ”store” trofæ, da Carling Cuppen blev vundet efter finalesejr over Leeds. I de øvrige to turneringer nåede vi semifinalen, så vi var da langt med fremme i samtlige turneringer.

Til næste sæson skal der endnu engang forstærkes, især da flere af mine spillere ikke vil få forlænget deres udløbne kontrakt, og en enkelt eller to vil have nye udfordringer. Jeg kommer til at mangle en eller to højre backs, en midterforsvarer og en angriber. Til gengæld er min egen kontrakt blevet forlænget, selvom jeg endnu ikke har skaffet et mesterskab. Jeg har fået 2 år mere til samme løn.

FA Cup-semifinale: Arsenal 0-1 Leicester
Carling Cup-finale: Arsenal 2-0 Leeds
Champions League-semifinaler: Arsenal 2-2 Portsmouth (agg. 2-0, 0-2) (3-5 pen)


Logged



JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Minimalistic
« Svar #118: 05 Maj 2012, 00:31 »

Tillykke med sølvet og Carling Cuppen.. Jeg synes jeg begynder at kunne dufte et mesterskab.. Mon ikke du vipper Pompey af pinden i næste sæson.. Skon læsning btw.. Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Minimalistic
« Svar #119: 05 Maj 2012, 00:46 »

Tidligere klubber

Workington - Det bliver værre og værre for Workington, som dropper endnu en placering ned i forhold til sidste sæson. På 18.  pladsen er de kun 5 point fra at rykke ned.

Shrewsbury - Også tilbagegang for Shrewsbury, som efter at have ligget i bunden af League Two i hele sæsonen må nøjes med en 16. plads.

Fulham - Bedre går det for Fulham, som efter en god sæson snupper 2. pladsen i League One, og dermed en af de to automatiske oprykningspladser.

Southampton - Godkendt sæson for Southampton, som endnu engang aldrig er i fare for at rykke ned. Det ender med en 14. plads, 15 point foran Sunderland under stregen.

« Seneste Redigering: 08 Maj 2012, 09:57 af g00n » Logged



Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 41 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010