home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
26 Sep 2024, 21:54 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 1145 Gæster Online.

Indlæg: 1132878 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Minimalistic
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 41 Udprint
Forfatter Emne: Minimalistic  (Læst 150713 gange)
g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Minimalistic
« Svar #135: 30 Maj 2012, 19:19 »

Tidligere klubber

Workington - Workington gemmer sig stadig uden for ligaerne.

Shrewsbury - Massiv fremgang med en 3. plads til følge, sørger for at Shrewsbury fra næste sæson er tilbage i League One efter 6 sæsoners fravær.

Fulham - Også forbedring i Fulham, og med kun 3 point fra playoffs ender Fulham på 9. pladsen i Championship.

Southampton - Southampton stormer videre, og selvom de en overgang så ud til at de skulle snuppe Champions League-pladsen fra os, ender de på 5. pladsen blot 1 point fra.
Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Minimalistic
« Svar #136: 03 Jun 2012, 22:34 »

2040/41 - Arsenal - Premier League (34. sæson)
2. plads (22-8-8, 80-45)

Bitter, bitter sæson. Vi var med i toppen i hele sæsonen, og lå på førstepladsen indtil vi valgte at tabe til både Watford og Southampton, og derefter spille uafgjort mod Bolton. Dette betød at både Liverpool og Portsmouth inden sidste spillerunde rykkede over os i tabellen, og selvom den sidste kamp bød på en sejr over Millwall rykkede vi kun over Portsmouth, så med et forspring på 2 point snuppede Liverpool desværre deres 3. mesterskab i træk.

I Carling Cuppen måtte vi også bøje os for Liverpool til sidst, for selvom vi havde bragt os foran med hele 3-0 efter blot 23 minutter, formåede vi selvfølgelig også at smide det væk, og tabe finalen med 5-3. Flot. I FA Cuppen slog Portsmouth heldigvis Liverpool ud i semifinalen, og da vi selv slog Leicester i den anden semifinale, var scenen sat til endnu en kamp om et trofæ. Med en fortjent sejr på 3-2 vandt vi kampen, og dermed fik jeg mit første FA Cup-trofæ.

Champions League bød på endnu en tur i 2. seedningslag, og endnu engang den dårligst mulige lodtrækning: Barcelona, Marseille og Wolfsburg. Barcelona tog selvfølgelig førstepladsen i gruppen, mens vi selv gik videre som nr. 2. I næste runde mødte vi Juventus, som temmelig ufortjent slog os ud ved samme stadie for 2 sæsoner siden. Historien gentager sig, og efter dobbelt røveri måtte vi se os slået ud alt for tidligt. Skudforsøg i de 2 kampe: 31-10 i vores favør. Skud inden for rammen: 20-5. Samlet resultat: 2-3.

Carling Cup-finale: Liverpool 5-3 Arsenal
FA Cup-finale: Arsenal 3-2 Portsmouth
Champions League 1. knockout-runde: Juventus 3-2 Arsenal (agg. 0-2, 2-1)


Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Minimalistic
« Svar #137: 05 Jun 2012, 23:29 »

Tidligere klubber

Workington - Workington er endelig tilbage i Blue Square North!

Shrewsbury - Efter en lang og hård kamp, overlever Shrewsbury med nød og næppe i League One, 2 point foran Barnsley under stregen.

Fulham - En 5. plads i Championship sikrer Fulham playoff-kampe, og efter at have slået Everton med 4-3 samlet, bliver det til en sejr på 3-1 over Walsall i finalen. Fulham er tilbage i Premier League for første gang siden 2024/25.

Southampton - Southampton kan ikke helt holde niveauet fra sidste sæson, men ender på en yderst respektabel 7. plads. De når også kvartfinalen i UEFA Cuppen, hvor Ajax bliver endestationen.
Logged



Marchang
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Minimalistic
« Svar #138: 05 Jun 2012, 23:41 »

Hold kæft g00n du kører bare afsted. Opstemt

Hvis du skulle være så heldig at vinde 3 mesterskaber i streg, kører du så vanlig g00n-style? Smiley
Logged

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Minimalistic
« Svar #139: 06 Jun 2012, 08:00 »

Hold kæft g00n du kører bare afsted. Opstemt

Hvis du skulle være så heldig at vinde 3 mesterskaber i streg, kører du så vanlig g00n-style? Smiley

Tjaah, det er gået lidt langsommere her på det sidste, så har ikke helt kunnet overholde snittet på 3 dage pr. sæson - jeg håber dog stadig at nå de 100 sæsoner inden 2013!

Der er ikke umiddelbart udsigt til hverken 2 eller 3 mesterskaber i træk, men selv hvis det skulle ske, vil jeg ikke stoppe med at købe spillere. Det er ikke meningen med dette spil Smiley
Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Minimalistic
« Svar #140: 10 Jun 2012, 10:16 »

2041/42 - Arsenal - Premier League (35. sæson)
1. plads (25-5-8, 82-53)

Det kunne næsten ikke have været tættere på at blive en gentagelse af sidste sæson. Vi havde et forspring på 5 point, men så tabte vi lige til både Fulham og Watford, og så var forspringet skrumpet til 1 point. Heldigvis blev de sidste 2 kampe vundet, og så kunne vi alligevel snuppe mesterskabet - 1 point foran Portsmouth, og yderligere 1 point foran Liverpool.

Vi vandt også Community Shield inden sæsonen startede, men ellers gik det ikke specielt godt i pokalturneringerne. Fortjent nederlag til Bolton i Carling Cuppen, ude mod Leicester i FA Cuppen, hvor vi tillod os at brænde alle 4 straffespark, og så snydt for avancement i overtiden mod Porto i Champions League.

I øvrigt fik jeg en ny kontrakt i slutningen af forrige sæson. Min løn blev mere end fordoblet - fra £74K om ugen til nu 155K om ugen - med udløb efter næste sæson.

Carling Cup 4. runde: Bolton 3-1 Arsenal
FA Cup-semifinale: Leicester p3-3 Arsenal
Champions League-kvartfinale: Porto 6-5 Arsenal (agg. 2-2, 3-4)


Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Minimalistic
« Svar #141: 10 Jun 2012, 11:14 »

Tidligere klubber

Workington - Det blev en kort fornøjelse for Workington, som efter en utrolig tæt bundkamp ender på sidstepladsen i Blue Square North, blot 1 point fra at blive oppe.

Shrewsbury - Heller ingen successæson for Shrewsbury, som på 23. pladsen i League One har 2 point op til den rigtige side af stregen.

Fulham - Fulham overlever derimod deres tilbagevenden til Premier League, da de på 16. pladsen slutter 6 point over Sheffield W under stregen.

Southampton - Godkendt sæson for Southampton, som på 7. pladsen får samme placering som sidste år. Endnu engang når de også kvartfinalen i UEFA Cuppen, og ender endda også i FA Cup-finalen, som de desværre taber til Leicester.
Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Minimalistic
« Svar #142: 10 Jun 2012, 12:10 »

Job Update

Efter at Sydkorea netop har vundet VM i 2042 (oh yeah!), blev jeg tilbudt landstrænerjobbet for både Grækenland og England.

Jeg har aldrig rigtig forsøgt mig som landstræner i FM, og der kan da også stilles spørgsmål ved hvor realistisk det er at være klubmanager og landstræner på samme tid.

Ikke desto mindre er det da gjort før (Guus Hiddink?), og i realismens navn ville det da nok også være svært som englænder at takke nej til sådant et job.

Jobbet i Grækenland var aldrig rigtig på tale, men England blev overvejet kraftigt og længe.

I tillæg til at være Arsenal-manager, er jeg derfor nu også landstræner for England.

Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Minimalistic
« Svar #143: 14 Jun 2012, 21:54 »

2042/43 - Arsenal - Premier League (36. sæson)
1. plads (23-7-8, 96-49)

Vanvittigt! Vi var for en gangs skyld med i toppen hele sæsonen, og det så længe ud til at være en kamp mellem os og Liverpool. Vi mistede terræn med nogle dumme nederlag til hold i bunden af tabellen, og halsede et stykke tid efter både Watford og Liverpool. Watford blev hægtet af i slutspurten, men Liverpool var så langt foran at det stort set kun var teoretisk muligt at hente dem. De valgte så at tabe til både Millwall og Everton, så der inden sidste spillerunde stadig var en lillebitte chance for at overhale dem. Det krævede at vi slog West Ham ude, mens Liverpool ikke måtte vinde hjemme mod Watford. Vi klarede skærene med en sejr på 3-1, men jeg havde regnet med en sikker sejr til Liverpool. Til min kæmpestore overraskelse endte deres kamp dog 0-0, og med en bedre målforskel end Liverpool snupper vi derfor det 2. mesterskab i træk!

Godt det samme, for vi floppede i samtlige andre turneringer. Tabte Community Shield mod Leicester, og røg ud i kvartfinalen i begge hjemlige pokalturneringer. I Champions League fik vi endnu engang en skidt lodtrækning da Bayern, Roma (i 3. lag, wtf) og Dinamo Kiev røg op af hatten. Kun ét nederlag men for mange uafgjorte senere var vi røget i UEFA Cuppen via en 3. plads i gruppen. Her slog vi AZ ud, men trak så det sværeste tilbageværende hold i kvartfinalen, nemlig Porto. Foran 3-0 hjemme med 1 minut tilbage scorer Porto et af de mål som man ved bliver afgørende - vi taber 0-3 i Portugal efter at have spillet fuldstændig lige op med dem.

Carling Cup-kvartfinale: Liverpool p2-2 Arsenal
FA Cup-kvartfinale: Leeds 2-1 Arsenal
UEFA Cup-kvartfinale: Porto 4-3 Arsenal (agg. 3-1, 0-3)


Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Minimalistic
« Svar #144: 14 Jun 2012, 23:47 »

Tidligere klubber

Workington - Endnu en sæson udenfor ligaerne for Workington.

Shrewsbury - Ingen slinger i valsen for Shrewsbury, som med en sikker førsteplads sikrer sig en hurtig tilbagevenden til League One.

Fulham - Fulham holder sig over nedrykningsstregen hele sæsonen, og ender på en fin 13. plads uden at være i fare.

Southampton - Efter to 7. pladser i træk hopper Southampton op på 5. pladsen i denne sæson, og misser kun Champions League-kvalifikation med 3 point. For 3.  sæson i træk når de kvartfinalen i UEFA Cuppen, hvor Lille denne gang står i vejen for deres videre færd.
Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Minimalistic
« Svar #145: 20 Jun 2012, 00:37 »

2043/44 - Arsenal - Premier League (37. sæson)
1. plads (26-4-8, 94-42)

Efter nederlag i den første kamp gik det støt opad, og da vi nåede førstepladsen i 17. spillerunde, gav vi aldrig slip på den igen. Det 3. mesterskab i træk blev sikret i tredjesidste runde, hvor Bolton blev slået med 3-0. Forsvaret så ud til at fungere bedre end tidligere, og da vi endnu engang var tæt på at nå 100 ligamål, endte vi selvsagt med den bedste målscore i ligaen. Derudover fryder det mig at Rushden, som sidste sæson rykkede op i Premier League for 2. gang, denne gang klarede sig fri af nedrykning, på bekostning af bl.a. Chelsea. Det er altid sjovt når småklubberne får uventet succes, og i næste sæson får den bedste række for første gang nogensinde besøg af Doncaster.

Vi startede sæsonen med at vinde Community Shield, men ellers røg vi ud i semifinalen i begge de to hjemlige pokaler. Med Bolton, Fulham og Wolves som de øvrige 3 semifinalister i FA Cuppen syntes vejen ellers at være banet for en nem FA Cup-triumf, men den drøm blev ødelagt af Wolves. I år skulle det til gengæld være i Champions League, og på trods af endnu en tjans i 2. seedningslag, gik vi (overraskende nok sammen med Galatasaray) videre fra puljen bestående af Valencia, Galatasaray og Panathinaikos.

For en gangs skyld magtede vi at slå Porto ud, og med to sejre på hhv. 4-0 og 2-1 over Barcelona i kvartfinalerne, var det svært at se hvem skulle stoppe os. Marseille blev slået 6-2 på udebane i første semifinale, og så gjorde det knap så meget at reserverne tabte 1-3 i returkampen. Finalen stod mod ingen ringere end de sidste 3 års vindere fra AC Milan, og selvom målene måtte vente til det 87. og 90. minut, var sejren fuldt fortjent - Skudstatistikken sagde 18-1 i vores favør, og min første Champions League-sejr var i hus!

Jeg har i øvrigt fået opdateret min kontrakt et par gange siden sidst jeg fortalte om det - inden denne sæson fik jeg en 2-årig kontrakt på £215K om ugen. Så ved I det.

Carling Cup-semifinale: Watford 3-2 Arsenal (agg. 1-0, 1-3)
FA Cup-semifinale: Arsenal 0-1 Wolves
Champions League-finale: Arsenal 2-0 AC Milan


Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Minimalistic
« Svar #146: 20 Jun 2012, 00:51 »

Tidligere klubber

Workington - Hurra! Workington er igen tilbage i Blue Square North.

Shrewsbury - God tilbagekomst til League One for Shrewsbury, som på 6. pladsen lige akkurat sniger sig med i playoffs. Her kommer de dog ikke længere end semifinalerne, hvor Southend vinder knebent med 2-1 samlet. Til gengæld vinder de Johnstone's Paint Trophy efter en sejr på 1-0 over... Southend.

Fulham - Fulham snupper en supersæson, og efter at have været med i den øverste halvdel næsten hele sæsonen, snupper de en flot 8. plads. Det bliver også til europæisk bold i næste sæson, da de noget overraskende vinder FA Cuppen med finalesejr over vores banemænd fra Wolves.

Southampton - So close yet again. Southampton ender nok engang på 5. pladsen, blot 2 point efter Watford på den så vigtige 4. plads.
« Seneste Redigering: 24 Jun 2012, 15:44 af g00n » Logged



Fresse94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Minimalistic
« Svar #147: 20 Jun 2012, 01:38 »

Hvad med England? Kommer der også en update derfra?

Ellers kanon blog.
Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Minimalistic
« Svar #148: 20 Jun 2012, 12:32 »

Hvad med England? Kommer der også en update derfra?

Ellers kanon blog.

Tak for det - og ja, jeg skal nok lige opdatere omkring England også! Der kommer en update når jeg lige har spillet EM 2044 færdigt Smiley
Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Minimalistic
« Svar #149: 20 Jun 2012, 15:37 »

England - EM 2044 + kvalifikation


I pulje med Rusland, Østrig, Island, Liechtenstein og Luxembourg forventede FA en sikker kvalifikation til EM-slutrunden i Belgien i 2044. Det fik de da næsten.

Med glimrende resultater som et nederlag på 2-0 i Østrig, samt forventede 1-1 på udebane mod stormagten Liechtenstein, endte vi som nr. 2 i puljen, 2 point efter Rusland. FA not so happy. I playoff-kampene mod Grækenland var der dog ingen slinger i valsen, og med 2-0 ude og 3-1 hjemme var vi alligevel videre til EM.

Her kom vi i gruppe med Spanien, Tyrkiet og Serbien, og med 2 sejre og en uafgjort var førstepladsen i gruppen sikret. Kvartfinalen bød på et opgør mod det bedste hold i verden, Italien, og utroligt nok fik vi sneget en sejr på 2-1 hjem. De forsvarende europamestre fra Frankrig ventede herefter i semifinalen, og efter 90 minutters fodboldlektion havde vi tabt 3-1. Frankrig vandt efterfølgende finalen med 1-0 over Spanien.

The English Football Association are extremely disappointed with the team's lacklustre performance within the European Football Championship.

They admit they thought long and hard before deciding to allow you to continue as manager and now want to see a vast improvement in the next competition


Så kan jeg lære det. I kvalifikationen til VM er vi endt i pulje med Belgien, Polen, Albanien, Letland og San Marino.

Logged



Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 41 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010