home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 21:04:37 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 20:45:32 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
I går kl. 20:44:32 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
I går kl. 16:16:54 szukizek Blogkonkur... 15# Hjertet banker kun...
I går kl. 13:42:23 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23334
  1 Bruger, 402 Gæster Online.

Indlæg: 1132850 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: MrThes
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Minimalistic
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 41 Udprint
Forfatter Emne: Minimalistic  (Læst 135467 gange)
g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Minimalistic
« Svar #90: 12 Apr 2012, 22:15 »

Det her er stort. Vildt at du kan nå en sæson på så få dage

Hehe, der gik da 4 dage før den netop overståede sæson var færdig - snittet ligger på omkring 2,75 dage pr. sæson Wink
Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Minimalistic
« Svar #91: 13 Apr 2012, 21:44 »

Tidligere klubber

Workington - Skuffende sæson tilbage i Blue Square North for Workington, som med hele 17 uafgjorte kampe slutter på 10. pladsen, 8 point fra playoff.

Shrewsbury - Ned ad bakke for Shrewsbury, som på 16. pladsen i League One er tættere på nedrykning end på playoff.

Fulham - Mest skuffende af alle er dog Fulham, som slet ikke kunne leve op til sidste sæsons 3. plads i Championship. De ender denne gang på 20. pladsen, blot 6 point over nedrykningsstregen.

Logged



Hcan
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Minimalistic
« Svar #92: 13 Apr 2012, 21:54 »

Nu må du sku lige tage at rykke op! - Så mange år i samme klub uden at være i Championship! ... Come on g00n!

Men fedt du kan komme så hurtigt igennem sæsonerne... det var tider dengang det gik så stærkt, jeg kan ikke komme igennem en sæson så hurtigt med mit spil (har jo så også næsten alle ligaer med).
Logged

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Minimalistic
« Svar #93: 13 Apr 2012, 22:13 »

Nu må du sku lige tage at rykke op! - Så mange år i samme klub uden at være i Championship! ... Come on g00n!

Men fedt du kan komme så hurtigt igennem sæsonerne... det var tider dengang det gik så stærkt, jeg kan ikke komme igennem en sæson så hurtigt med mit spil (har jo så også næsten alle ligaer med).

Jeg prøver alt hvad jeg kan! Men lige når man tror den er ved at være der failer jeg på et eller andet punkt...

Min trup er dog stadig fremragende, og medierne har mig minsandten som favorit til at rykke op i den kommende sæson - nu kan jeg da kun faile!

Det er nemlig tider når det går så stærkt, elsker at drøne gennem sæsonerne uden de store dikkedarer Smiley
Logged



Naustratze
Gæst
 
Sv: Minimalistic
« Svar #94: 13 Apr 2012, 22:38 »

Min trup er dog stadig fremragende, og medierne har mig minsandten som favorit til at rykke op i den kommende sæson - nu kan jeg da kun faile!

Tjaa, det er svært at faile hvis der ikke er nogen målsætninger  Smiley
Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Minimalistic
« Svar #95: 13 Apr 2012, 22:44 »

Tjaa, det er svært at faile hvis der ikke er nogen målsætninger  Smiley

Faile i forhold til mediernes (og Hcans) forventninger Tunge
Logged



FCK88
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Minimalistic
« Svar #96: 14 Apr 2012, 00:25 »

Jeg er enig med Hcan.. Så få dog for fanden sikret den oprykning, g00n! Sur

Ellers synes jeg sgu det er meget spændende læsning og glæder mig til at se hvornår du rammer Barclays Premiership(som forhåbentlig bliver meget snart!) Opstemt
Logged

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.


Say what?! Shockeret Djævel

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Minimalistic
« Svar #97: 15 Apr 2012, 11:16 »

2029/30 - Southampton - League One (23. sæson)
2. plads (24-10-12, 96-62)

Efter en god start på sæsonen toppede vi på 1. pladsen efter 8 spillerunder. Herefter fulgte en periode med svingende resultater, men vi befandt os hele tiden på eller omkring playoff-pladserne. Gillingham og Burnley så ud til at være stukket af, men efter 5 nederlag i træk var det pludselig Burnley som chokede, og efter næstsidste spillerunde lå vi til min store overraskelse pludselig nr. 2, á point med både Burnley og Barnsley, men med langt bedre målforskel. En sejr i sidste kamp ville derfor give os oprykning, og med 2-0 over Oldham er vi endelig at finde i Championship i næste sæson.

Fordelene ved at have så gode spillere som vi har er åbenlyse, men der er desværre også nogle ulemper. For det første er det ikke så tit at League One-kampe udskydes pga. landskampe, og for det andet bliver de hurtigt eftertragtede blandt større klubber. Flere af de bærende kræfter har kontraktudløb efter denne sæson, og nægter at forlænge efter jeg har afvist flere bud på dem. I min stræben efter oprykning valgte jeg at beholde dem i stedet for at sælge dem for gode penge, så nu mister jeg dem nok gratis. Heldigvis kan jeg stadig scoute hele Europa, og har mere end £17M i banken, så forhåbentlig kan jeg finde gode erstatninger.

Jeg oplevede ellers noget interessant, da jeg forsøgte at hente en god italiensk angriber til klubben - han var på fri transfer, og jeg tilbød ham derfor en kontrakt. 3 dage senere valgte han så, som 23-årig, at gå på pension i stedet, og står nu opført som Chairman… I modsætning til ham har jeg dog skrevet under på en ny kontrakt med klubben. Jeg har fået 2 år mere med en lønforhøjelse på £700, så jeg nu stikker £5.000 i lommen hver uge.

PS: Straffesparkskonkur rencer er ikke lige vores métier. Måske fordi alle mine spillere har 6 eller derunder i denne kategori.

FA Cup 3. runde (replay): Tranmere e4-3 Southampton
Carling Cup 1. runde: Shrewsbury p1-1 Southampton
Johnstone’s Paint Trophy-finale: Port Vale p0-0 Southampton


Logged



V-4-E
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Minimalistic
« Svar #98: 15 Apr 2012, 11:34 »

Tillykke med oprykningen Opstemt En rigtig god blog du har gang i her.
Logged


g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Minimalistic
« Svar #99: 15 Apr 2012, 11:49 »

Tillykke med oprykningen Opstemt En rigtig god blog du har gang i her.

Mange tak Smiley
Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Minimalistic
« Svar #100: 15 Apr 2012, 11:52 »

Tidligere klubber

Workington - En hel sæson med 'midtable mediocrity' for Workington, som dog kun taber sølle 9 kampe. Derimod vinder de kun 13 og spiller hele 20 uafgjort, og det rækker kun til en 11. plads i Blue Square North.

Shrewsbury - Nedturen fuldendes for Shrewsbury som på næstsidstepladsen i League One havde hele 13 point op til redning, og dermed var nedrykning uundgåeligt.

Fulham - Til gengæld er der fremgang for Fulham, som på 12. pladsen ender midt i Championship - 12 point fra nedrykning og 11 point fra playoffs.

Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Minimalistic
« Svar #101: 17 Apr 2012, 14:19 »

2030/31 - Southampton - Championship (24. sæson)
4. plads (24-10-12, 108-73)

Jeg har hele tiden ment at holdet var for godt til League One, og det fik de da om noget bevist i denne sæson. Med blot 2 nye spillere i startopstillingen overraskede vi alt og alle, og det stod hurtigt klart at vi ville blande os i toppen i stedet for i nedrykningsstriden. Championship tæller i denne sæson begge Manchester-hold, men det var kun Wigan, Watford og Birmingham som endte over os. 4. pladsen gav adgang til playoff, hvor vi først skulle møde selveste Man Utd. Efter 1-1 ude vandt vi 2-1 hjemme, og så skulle vi i finalen møde Birmingham, som slog Fulham ud i den anden semifinale.

I ligaen spillede vi 3-3 ude og vandt 6-4 hjemme mode dem, og denne kamp blev også ganske underholdende. Birmingham har en belgisk landsholdsangriber som er alt, alt for god til dette niveau, og han var manden bag alle 4 mål i ligakampen i Southampton. Denne gang nøjedes han med 3 mål, som gav Birmingham en føring på 3-1 med 20 minutter tilbage. Vi får dog hentet føringen og kampen går i forlænget spilletid. Her scorer Birmingham 2 gange mens vi må nøjes med en enkelt, og dermed tager de den sidste billet til Premier League. Vi var faktisk det bedste hold i løbet af kampen, så selvom det nok er meget godt at vi ikke ryger op til de store drenge lige med det samme, var det alligevel temmelig bittert.

Så må næste sæson vise om vi igen kan være med helt fremme, eller om det bare var en enlig svale.

FA Cup 4. runde: Southampton 0-1 Liverpool
Carling Cup 2. runde: Southampton 1-2 Tottenham


Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Minimalistic
« Svar #102: 17 Apr 2012, 14:53 »

Tidligere klubber

Workington - En fin sæson for Workington kulminerer med en 2. plads i Blue Square North, men i playoff-semifinalen må man se sig slået med samlet 4-3 mod Hyde, som snupper den 2. oprykningsplads.

Shrewsbury - Efter en skidt start på sæsonen i League Two får Shrewsbury til sidst kæmpet sig op på 6. pladsen. Efter 2 sejre over Blackpool i playoff-semifinalerne taber de alligevel 1-0 mod Stockport i finalen, og må finde sig i endnu en sæson i landets 4. bedste række.

Fulham - Fulham var godt med i Championship i denne sæson, og snupper den sidste playoff-plads 4 point foran Brighton. I semifinalerne må de dog strække sværd mod de senere oprykkere fra Birmingham, som vinder med 5-4 samlet.

Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Minimalistic
« Svar #103: 18 Apr 2012, 20:21 »

2031/32 - Southampton - Championship (25. sæson)
4. plads (21-14-11, 87-54)

Svalen var åbenbart ikke så enlig som man kunne frygte, for det blev til nøjagtig samme placering som i sidste sæson. I starten af sæsonen spillede vi ellers alt for mange kampe uafgjort, og lå og rodede rundt lige udenfor playoff-pladserne - men i en utrolig tæt liga, hvor vi helt til næstsidste spillerunde kunne blive alt fra nr. 2 til nr. 12, kæmpede vi os til endnu en 4. plads. En sejr i sidste kamp ville faktisk have givet en 2. plads og en automatisk oprykning, men vi måtte nøjes med uafgjort.

Inden sæsonen besluttede klubben sig for at bruge over £10M på at smide 8.000 ekstra sæder ind på stadion, så det begrænsede budgettet lidt. Det ”hjalp” dog at bestyrelsen valgte at acceptere bud på flere spillere, heriblandt min spanske topscorer fra sidste sæson, min næstbedste angriber, og min venstre back (som ganske givet blev solgt for uhørte £11,5M mens han havde en værdi på £210K). I alt solgte vi for £24,5M og købte herefter fuldgode erstatninger for £6,75M. Lækker business.

Nå, men i playoff-semifinalerne skulle vi møde ingen ringere end min tidligere klub Fulham, og i den første kamp på udebane sikrede vi os i overtiden et vigtigt udebanemål i nederlaget på 2-1. Returen blev nemlig ganske vanvittig, og da Fulham reducerede til 4-3 i sidste minut, troede jeg vi var ude. Men endnu engang havde jeg glemt at udebanemål først tæller med efter forlænget spilletid, og i overtiden af denne scorer vi så det afgørende mål til 5-3. I finalen skulle vi heldigvis møde Bristol City, som jeg mente vi havde et ret godt tag på. 90 minutter og en sikker sejr på 4-1 senere er det en realitet - jeg har ført Southampton fra League Two til Premier League!

I FA Cuppen slog vi faktisk de seneste 2 sæsoners engelske mestre Liverpool og West Brom ud, så lad os se om vi kan spille med i næste sæson.

FA Cup 5. runde: Southampton 1-3 Portsmouth
Carling Cup 2. runde: Bournemouth 1-0 Southampton


Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Minimalistic
« Svar #104: 18 Apr 2012, 20:32 »

Tidligere klubber

Workington - I midten af sæsonen ligger Workington på førstepladsen i ikke færre end 16 spillerunder i træk, men så bryder de sammen. De må nøjes med en 5. plads, og efter at have tabt 0-2 hjemme mod Barrow, vinder de hele 6-2 på udebane og spiller sig i playoff-finalen - hvor de taber 3-1 mod North Ferriby.

Shrewsbury - Shrewsbury er i den nederste halvdel af tabellen i størstedelen af sæsonen, men spiller sig op til sidst. Selvom de på et tidspunkt er helt oppe som nr. 2, må også de nøjes med en placering som nr. 5. I playoff-semifinalerne taber de samlet med 3-2 til Mansfield.

Fulham - Fulham har I fået slutningen af historien på. De startede godt, men dalede helt ned på en 16. plads efter 31 spillerunder. Herefter gik det kun opad indtil de nåede 5. pladsen (alle gode gange 3 for mine tidligere klubber). The rest is history.

Logged



Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 41 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010