home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23338
  0 Brugere, 919 Gæster Online.

Indlæg: 1132851 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: alliewillson
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Minimalistic
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 41 Udprint
Forfatter Emne: Minimalistic  (Læst 135782 gange)
g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Minimalistic
« Svar #120: 05 Maj 2012, 00:47 »

Tillykke med sølvet og Carling Cuppen.. Jeg synes jeg begynder at kunne dufte et mesterskab.. Mon ikke du vipper Pompey af pinden i næste sæson.. Skon læsning btw.. Thumbs Up

Jeg takker endnu engang, og håber  Thumbs Up
Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Minimalistic
« Svar #121: 12 Maj 2012, 12:52 »

2036/37 - Arsenal - Premier League (30. sæson)
8. plads (16-11-11, 76-53)

Som det har været tilfældet de seneste par sæsoner, var det igen et parløb om titlen. Denne gang var vi dog langt fra involveret, og i stedet stod mellem Liverpool og endnu engang Portsmouth - førstnævnte tog denne gang titlen efter næstsidste spillerunde. Vi var skuffende hele sæsonen, og 8. pladsen var såmænd den højeste placering vi befandt os på i løbet af de 38 runder.

Endnu engang er det tydeligt at se hvor det halter - 11-7-1 på hjemmebane, 5-4-10 på udebane. Holdet er lige nu en blanding af rigtig gode spillere, og så en masse som slet ikke er gode nok, men brokker sig over manglende spilletid. Hvis jeg stadig er at finde i Arsenal henover sommeren, bliver begrebet ’udrensning’ nok meget passende for aktiviteterne de næste par måneder.

FA Cup 4. runde: Ipswich 3-2 Arsenal
Carling Cup-kvartfinale: Portsmouth 4-1 Arsenal
Champions League-kvartfinale: Arsenal 3-4 Ipswich (2-2e, 1-2)


Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Minimalistic
« Svar #122: 12 Maj 2012, 13:30 »

Tidligere klubber

Workington - Så gik den ikke længere - efter en hel sæson, hvor de blot lå over stregen i 4 ud af 42 spillerunder, slutter Workington på 20. pladsen i Blue Square North, og er i næste sæson helt uden for ligasystemet.

Shrewsbury - Fin sæson for Shrewsbury, som længe så ud til at skulle snuppe en oprykningsplads, men ingen sejre i de sidste 5 kampe resulterede i en 4. plads, blot et enkelt point fra oprykning. Efter en samlet sejr på 5-4 over Cardiff i playoff-semifinalerne, tabte de efter 3-3 mod Wycombe i finalen efter straffesparkskonkur rence.

Fulham - Flot tilbagevenden til Championship for Fulham, som får kæmpet sig helt op på 4. pladsen efter sidste års oprykning. I playoff-semifinalerne taber de dog samlet med 2-3 til Man City.

Southampton - Southampton gør som de plejer - en stille og rolig sæson lige under midten af tabellen, og denne gang ender det med en 15. plads i Premier League.

Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Minimalistic
« Svar #123: 12 Maj 2012, 13:34 »

30 sæsoner fremme i spillet, og derfor kommer her endnu et resume af historien so far:



Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Minimalistic
« Svar #124: 13 Maj 2012, 17:04 »

Job Update

6. juli 2037

Portsmouth approach Hawkins

Portsmouth chairman Yannick Le Roux has offered you a two year contract on £80,000 per week to take the managerial job at Solent Stadium, believing you to be the ideal person to replace ex-manager Peter Hubbard.

The board wants to win the Premier Division by the end of a two year plan.

Transfer budget: £109,000,000
Wage budget: £1.9M p/w


Min kontrakt med Arsenal løber i endnu én sæson, og er på £68K om ugen. Mit transferbudget er på £71,76M og lønbudgettet er på £2,27M om ugen.

Thoughts?

Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Minimalistic
« Svar #125: 13 Maj 2012, 22:22 »

Job Update

The job offer has been rejected.

Logged



JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Minimalistic
« Svar #126: 13 Maj 2012, 23:39 »

Det er jeg glad for.. Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Minimalistic
« Svar #127: 14 Maj 2012, 07:59 »

Det er jeg glad for.. Thumbs Up

Hehe, jeg havde jo også skrevet at jeg vidste hvor jeg skulle være de sidste 73 sæsoner medmindre jeg blev fyret...

Men jeg må da indrømme at det var et ganske fristende tilbud, og hvis ikke jeg havde skriblet Arsenal ned som favoritklub i min profil, havde det nok været mest realistisk at sige ja tak!
Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Minimalistic
« Svar #128: 17 Maj 2012, 20:04 »

2037/38 - Arsenal - Premier League (31. sæson)
1. plads (24-6-8, 78-44)

Som sædvanlig så det ud til at det skulle blive et two horse race, og denne gang var det Portsmouth og Leicester som var stukket af. Af uforklarlige årsager fik nærmest samtlige tophold pludselig gummiben midt i sæsonen, og mange flere hold blev lukket ind i titelkampen igen. Med blot 6 kampe tilbage var der stadig gode mesterskabsmulighed er for hele 8 hold. Med 11 kampe i træk uden nederlag befandt vi os såmænd på førstepladsen på dette tidspunkt, og da Portsmouth i næstsidste spillerunde måtte nøjes med 1-1 hjemme mod min tidligere klub Southampton, snuppede vi selv mesterskabet med en sejr på 2-1 ude over West Ham.

Vi sluttede sæsonen med 4 sejre i træk og en stime på 17 kampe uden nederlag, så selvom det absolut ikke så sådan ud halvvejs i sæsonen, hvor vi lurepassede omkring 5. - 8. pladsen, blev det med en fantastisk slutspurt alligevel til mit første mesterskab i spillet! I Carling Cuppen tabte vi som vi plejer at gøre til Ipswich, mens vi nåede helt til finalen i FA Cuppen. Mere snakker vi ikke om det. Ingen europæisk fodbold i denne sæson qua sidste sæsons dårlige placering, så det var måske en hjælpende faktor.

Carling Cup 4. runde: Ipswich 4-1 Arsenal
FA Cup-finale: Tottenham 4-2 Arsenal


Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Minimalistic
« Svar #129: 17 Maj 2012, 21:05 »

Tidligere klubber

Workington - Workington vendte ikke tilbage til Blue Square North.

Shrewsbury - Skuffende sæson for Shrewsbury, som med lige så mange nederlag som sejre ender på 14. pladsen i League Two.

Fulham - Endnu mere skuffende sæson for Fulham, som efter en hel sæson i bunden af rækken lige akkurat ender over nedrykningsstregen - 2 point foran Man Utd. (Haha!)

Southampton - Til gengæld får Southampton deres bedste sæson indtil videre i spillet, og slutter på en flot 9. plads i Premier League.
Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Minimalistic
« Svar #130: 25 Maj 2012, 23:07 »

2038/39 - Arsenal - Premier League (32. sæson)
3. plads (20-6-12, 72-51)

Udebaneforbandelsen strikes again. Statistik for den første halvdel af sæsonen: Hjemme: 9-0-0, ude: 0-4-6. Det blev en lille smule bedre i den sidste halvdel, men hver gang jeg så endelig vandt en udekamp var det som om at jeg skulle have et nederlag på hjemmebane for at kompensere. Igen i år var det en meget jævnbyrdig (svag?) Premier League, hvor rigtig mange hold var med i titelkampen, og med blot en enkelt runde tilbage kunne vi faktisk ende på både 3. pladsen og 8. pladsen.

Med en sejr på 4-1 over Millwall blev det heldigvis til førstnævnte, da West Ham blot opnåede 3-3 hjemme mod West Brom. Liverpool endte fortjent som engelske mestre, da de efter min mening har klart det stærkeste hold i ligaen. Når det er sagt, er det helt uhørt at de som mestre har hele 9 nederlag i bagagen.

I Carling Cuppen mødte vi kun Premier League-hold, og med undtagelse af Brighton i 5. runde, gjorde vi det samme i FA Cuppen. Her røg vi noget bittert ud i semifinalen mod Liverpool, som udlignede i overtiden af den ordinære spilletid, og igen 2 minutter før den forlængede spilletid var slut, for derefter at tage sejren på straffespark. Uden europæisk bold sidste sæson var vi igen røget i 2. seedningslag i CL, og kom i pulje med Barcelona, PSG og Beitar Jerusalem. Barcelona var for stærke, men vi snuppede 2. pladsen i gruppen. Når et hold scorer et sent trøsteudebanemål ved man bare det vil få betydning - således reducerede Juventus til 3-1 4 minutter før tid i den første kamp, og vandt så selvfølgelig 2-0 i returen. Idioter. Jeg vandt dog Community Shield…

Carling Cup-kvartfinale: Watford 3-2 Arsenal
FA Cup-semifinale: Liverpool p4-4 Arsenal
Champions League 1. knockout-runde: Juventus a3-3 Arsenal (agg. 3-1, 0-2)


Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Minimalistic
« Svar #131: 25 Maj 2012, 23:13 »

Tidligere klubber

Workington - Stadig ingen spor af Workington i ligasystemet.

Shrewsbury - Et par skridt ned ad stigen for Shrewsbury: 17. pladsen i League Two - 10 point fra nedrykning, men blot 9 point fra playoffs.

Fulham - Endnu en sæson i bunden af Championship, denne gang slutter de på 19. pladsen, 7 point fra nedrykning.

Southampton - Igen forbedrer Southampton deres bedste placering i spillet, denne gang med en 8. plads i Premier League  - blot 4 point efter undertegnede.
Logged



Ajes
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Minimalistic
« Svar #132: 26 Maj 2012, 01:20 »

Vil det sige United er i League One? Opstemt
Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Minimalistic
« Svar #133: 26 Maj 2012, 22:32 »

Vil det sige United er i League One? Opstemt

Det var de ja, men endte i netop overståede sæson på førstepladsen, så er nu at finde i Championship. Man City rykkede i samme ombæring ned i League One Smiley
Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Minimalistic
« Svar #134: 30 Maj 2012, 18:08 »

2039/40 - Arsenal - Premier League (33. sæson)
4. plads (19-10-9, 77-56)

Igen fik vi absolut ikke en god start på sæsonen, men denne gang var det ikke så meget pga. mange nederlag, men derimod alt for mange uafgjorte. Hvis man kigger på medieprognoserne før sæsonen, vandt jeg ikke én eneste udekamp mod de 7 bundhold - det blev derimod til 4 uafgjorte og 3 nederlag. Efter årsskiftet røg vi så ind i en god stime med 12 kampe uden nederlag, som ganske typisk for FM endte brat efter 7 sejre i træk. Med et nederlag på 1-4. På hjemmebane. Mod West Brom på 15. pladsen.

Dette udløste selvfølgelig en mindre krise sidst på sæsonen, hvor vi med kun 1 sejr i 6 kampe var ved at smide alt over bord, efter at have været inden for 4 point af førstepladsen efter den flotte sejrsstime. Med en vigtig sejr i sidste kamp fik vi dog lige akkurat hevet os op på 4. pladsen, som giver CL-kvalifikation. Men kun fordi Liverpool endnu engang var suveræne, og vandt både mesterskabet, FA Cuppen og Champions League. Førstnævnte dog kun pga. bedre målforskel end Bolton, som ellers et godt stykke tid så ud til at skulle snuppe titlen.

I FA Cuppen var vi helt uhørt på udebane i samtlige runder indtil semifinalen, hvor vi tabte til Portsmouth på Wembley. I Champions League røg vi højst ufortjent ud til Real Madrid, ligeledes i semfinalerne, mens vi i den mindste pokalturnering af dem alle endnu engang gik hele vejen. Sejre over Tottenham, West Brom, Wigan og Wolves førte os til finalen mod Liverpool, som vi heldigvis vandt med 2-1. Det ville da også have været for meget hvis de skulle snuppe alle 4 trofæer.

Carling Cup-finale: Arsenal 2-1 Liverpool
FA Cup-semifinale: Portsmouth 4-1 Arsenal
Champions League-semifinale: Arsenal 1-2 Real Madrid (agg. 0-0, 1-2)


Logged



Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 41 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010