home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
26 Sep 2024, 21:54 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 1251 Gæster Online.

Indlæg: 1132878 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Minimalistic
0 Brugere og 14 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 41 Udprint
Forfatter Emne: Minimalistic  (Læst 150728 gange)
Naustratze
Gæst
 
Sv: Minimalistic
« Svar #150: 20 Jun 2012, 17:07 »

Har ikke lige fået fulgt med det sidste stykke tid, du er søreme kommet langt. Selvfølgelig stadig i verdens bedste klub, og nu landstræner :-)
Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Minimalistic
« Svar #151: 20 Jun 2012, 21:37 »

Har ikke lige fået fulgt med det sidste stykke tid, du er søreme kommet langt. Selvfølgelig stadig i verdens bedste klub, og nu landstræner :-)

Jeps - som sagt tidligere er jeg Arsenal-manager i resten af spillet, eller indtil jeg bliver fyret Smiley

Landstrænerjobbet var bare lige noget der skulle prøves af. Jeg har aldrig været den store fan af det, og er heller ikke sikker på jeg gider det igen, når min færd med England er slut.
Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Minimalistic
« Svar #152: 24 Jun 2012, 14:39 »

2044/45 - Arsenal - Premier League (38. sæson)
1. plads (27-9-2, 91-33)

Endnu en sæson, endnu et mesterskab. Denne gang var der tre hold om buddet - Liverpool og Southampton udover os selv. Til sidst endte vi dog med at være 7 point foran Liverpool og 15 foran Southampton. Desværre rykkede alle tre oprykkere ned igen, så Doncaster fik kun en enkelt optræden i Premier League i denne omgang. Til gengæld sikrede Rushden sig endnu en sæson i den bedste række.

Carling Cuppen blev for første gang syltet for at give lidt spilletid til marginalspillerne, og det resulterede i exit i kvartfinalen - til gengæld gik vi hele vejen i FA Cuppen og sikrede os dermed The Double. I Champions League så det også fornuftigt ud, indtil vi temmelig ufortjent blev slået ud i semifinalen. Skudstatistikken i de to kampe mod Milan lød på 30(13) - 17(7) i vores favør, men alligevel blev begge kampe tabt. Champions League bød i øvrigt på noget af et jubilæum for mig, idet jeg i gruppespillet spillede min kamp nr. 2000 som manager, i en sejr på 3-0 over Lille.

Vi var for første gang med ved VM for klubhold, og selvom der blev sparet adskillige spillere, gik semifinalen som planlagt - 3-0 over New York. Finalen mod japanske Saitama UTD blev dog en skuffelse. Trods stærkeste opstilling scorede modstanderne på en af deres få chancer, og afholdt derudover os fra scoring. 0-1 i en af de få turneringer jeg mangler at vinde.

Carling Cup-kvartfinale: Bolton 2-1 Arsenal
FA Cup-finale: Portsmouth 1-3 Arsenal
Champions League-semifinale: AC Milan 5-3 Arsenal (agg. 2-3, 1-2)
VM for klubhold-finale: Arsenal 0-1 Saitama UTD


Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Minimalistic
« Svar #153: 24 Jun 2012, 15:44 »

Tidligere klubber

Workington - Workington overlever ikke bare, de sikrer sig en yderst fornuftig 8. plads i Blue Square North, blot 3 point fra playoffs.

Shrewsbury - Shrewsbury kan ikke helt følge op på sidste sæsons gode takter, og må nøjes med en 16. plads i League One.

Fulham - En sæson midt i tabellen slutter denne gang med en 11. plads til Fulham.

Southampton - Southampton var længe med i udbruddet om mesterskabet, men må i sidste ende tage til takke med en 3. plads - deres bedste sæson siden spillets start, og for første gang en kvalifikation til Champions League.
Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Minimalistic
« Svar #154: 26 Jun 2012, 23:19 »

2045/46 - Arsenal - Premier League (39. sæson)
2. plads (21-10-7, 75-50)

Det burde være blevet til det femte mesterskab på stribe, men efter at have haft et pænt forspring, gik alt pludselig galt til sidst. Træksikkerheden i angrebet forsvandt uden videre, og selvom vi stadig dominerede de fleste kampe, blev vi alt for ofte spist af med uafgjort, og kun 2 ud af de sidste 9 ligakampe blev vundet. Inden sidste kamp var vi 2 point foran Southampton, og med et højst ufortjent nederlag til Leeds kunne Southampton med en næsten lige så ufortjent sejr over Ipswich sikre sig deres første mesterskab nogensinde.

Som en tro kopi af sæsonen 2040/41 hvor vi også endte som nr. 2 i ligaen, tabte vi Carling Cup-finalen men vandt FA Cuppens ditto. Begge gange mod Liverpool i øvrigt, og utroligt nok begge gange med slutstillingen 6-2. I Champions League troede jeg vi endte som nr. 1 i gruppen, da vi var á point med Sporting og havde tabt 4-3 ude, men vundet 2-1 hjemme over dem. Om det er i tråd med virkeligheden skal jeg ikke kunne sige, men målscoren i samtlige gruppekampe er åbenbart vigtigere end udebanemål i de indbyrdes kampe, og derfor skulle vi i næste runde møde Real Madrid i stedet for hold som Bordeaux, Paris eller Hertha. Hjemmekampen blev vundet med 2-1 med en typisk modstander-livline i overtiden, og på udebane var vi bagud 4-0 efter en halv time. Vi fik kun reduceret en enkelt gang, og så var det slut i den turnering.

Alt i alt resulterede det dog i en ny 2-årig kontrakt med en lønforhøjelse på £5K, således at jeg nu hæver £250K om ugen.

Carling Cup-finale: Liverpool 6-2 Arsenal
FA Cup-finale: Arsenal 6-2 Liverpool
Champions League 1. knockout-runde: Real Madrid 5-3 Arsenal (agg. 2-1, 1-4)


Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Minimalistic
« Svar #155: 27 Jun 2012, 00:28 »

Tidligere klubber

Workington - På 16. pladsen i Blue Square North klarer Workington kun lige at holde sig oppe denne gang, 3 point fra den berygtede streg.

Shrewsbury - På trods af at have ligget på sidstepladsen i stort set hele sæsonen, formår Shrewsbury på de sidste 4 spillerunder at klatre helt op på 16. pladsen, og holder sig ligeledes 3 point over stregen.

Fulham - Denne gang klarer Fulham med en 10. plads lige akkurat at holde sig i den øverste halvdel af Premier League.

Southampton - Southampton er sæsonens helt store succeshistorie, da de på en medrivende sidste spilledag sikrer sig klubbens første mesterskab nogensinde.
Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Minimalistic
« Svar #156: 27 Jun 2012, 14:54 »

England - VM 2046 + kvalifikation


Kvalifikationen til VM 2046 forløb uden nederlag, så selv med et smukt resultat som 1-1 hjemme mod Albanien kvalificerede vi os relativt nemt til den fornemme turnering via førstepladsen i puljen.

Til selve VM var vi sammen med værtslandet Kina og de forsvarende verdensmestre fra Sydkorea placeret i øverste seedningslag, og på denne baggrund havnede vi i pulje med Portugal, Columbia og Australien. Brasilien var i øvrigt i 4. lag...

En gruppe som burde være relativt overkommelig, og i alle 3 indledende kampe var vi foran 2-0 efter 20 minutter. Dette gav dog kun fuld gevinst i 2 af kampene - sejre på 4-2 over Columbia og 3-1 over Australien. Portugal fik med 2-2 stjålet det ene point, og da de vandt de 2 øvrige kampe med henholdsvis 3-0 og 5-1, snuppede de desværre gruppens førsteplads.

Resten af VM blev derfor temmelig svært for os, men selvom vi kom bagud begge gange, formåede vi alligevel at slå både Argentina (3-1) og Tyskland (4-2) ud. I semifinalen ventede Frankrig, og endnu engang kom vi bagud i 1. halvleg. Vi fik ikke en udligning som håbet, og i stedet udbyggede franskmændene føringen efter pausen. Først i overtiden kunne vi reducere, men da var det allerede for sent.

I stedet for finale skulle vi derfor spille bronzekamp mod Italien, og her gik det heldigvis bedre. En standhaftig defensiv og en dødbringende offensiv sørgede for en sejr på 3-0 i en kamp hvor Italien ellers havde et lille overtag det meste af tiden. Frankrig blev verdensmestre efter finalesejr over Spanien, og jeg indgav herefter min opsigelse.

Jeg fik prøvet at være med til både EM og VM, men nåede ikke videre end til semifinalerne begge gange. Umiddelbart regner jeg med at det var det første, eneste og sidste landstrænerjob i denne karriere.

Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Minimalistic
« Svar #157: 27 Jun 2012, 17:14 »

Job Update

15. juli 2046

England want Hawkins

The English Football Association have asked you to reconsider your resignation and offer you the job of England manager.


Haha, nej tak. Blev også tilbudt landstrænerjobbet for Holland og Brasilien - ligeledes nej tak.

Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Minimalistic
« Svar #158: 29 Jun 2012, 10:57 »

2046/47 - Arsenal - Premier League (40. sæson)
4. plads (19-12-7, 83-47)

Indtil 1. januar: Fin sæson. Bombarderede modstanderne, vandt en hel del kampe. Slog Real Madrid 5-1 ude og tog førstepladsen i Champions League-gruppen, trak de regerende mestre Southampton på udebane i 3. runde af FA Cuppen, men gik alligevel videre med en sejr på 3-0. Nåede frem til semifinalerne i Carling Cuppen med marginalspillerne.

Efter 1. januar: Bombarderede stadig modstanderne, men vandt yderst sjældent. Modstandernes målmand blev man of the match i en alarmerende grad, og de scorede som regel på de få chancer de havde. Mødte Newcastle fra Championship i 4. runde af FA Cuppen, var foran 2-0 indtil de scorede på deres 3 eneste skud i hele kampen. Marginalspillerne spiller Southampton ud af banen i Carling Cup-finalen og taber helt ufatteligt alligevel med 5-1, møder Southampton i hver eneste fucking turnering, og kommer kun forbi dem én eneste gang, på trods af at have været bedre end dem i samtlige kampe. Lorte-Southampton, som jeg selv har ført op fra League Two til Premier League, og efterladt med en god trup og masser af millioner i banken, som de nu har brugt på at snyde mig for samtlige titler i verden. Pishold, fuck af og dø.

Carling Cup-finale: Southampton 5-1 Arsenal
FA Cup 4. runde: Newcastle 3-2 Arsenal
Champions League-kvartfinale: Southampton 3-2 Arsenal (agg. 1-1, 1-2)


Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Minimalistic
« Svar #159: 29 Jun 2012, 15:44 »

Tidligere klubber

Workington - Workington holder sig relativt sikkert oppe i Blue Square North, og ender på en 14. plads.

Shrewsbury - Shrewsbury ender på 18. pladsen 3 point over stregen, hvor Man City i sitedet må en tur ned i League Two.

Fulham - Svingende sæson for Fulham, som i år må nøjes med en 14. plads.

Southampton - Southampton snupper endnu et mesterskab, 7 point foran Tottenham på 2. pladsen. De vinder også Champions League og Carling Cuppen.
Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Minimalistic
« Svar #160: 29 Jun 2012, 17:30 »

Oversigt over spillets første 40 sæsoner:



Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Minimalistic
« Svar #161: 01 Jul 2012, 13:55 »

2047/48 - Arsenal - Premier League (41. sæson)
2. plads (21-11-6, 80-38)

Faktisk en ganske udmærket sæson. Det så ud til at jeg fik udryddet en masse af de dumme pointtab mod midterholdende fra sidste sæson, men hen imod sæsonafslutningen fik spillet lige bestemt sig for at det ikke skulle gå så godt alligevel. Det gik så galt at lige præcis inden opløbsstrækningen blev ALLE mine 4 angribere skadet i minimum en måned, og derfor blev det naturligvis svært.

Vi havde ellers erobret førstepladsen, hvor vi camperede i 10 spillerunder. Uden angribere spillede vi så uafgjort i 5 ud af 6 ligakampe, og med et nederlag til Southampton i næstsidste spillerunde, gled netop Southampton forbi os. Sidste kamp blev vundet, men mesterskabet var for 3. gang i træk røget til sydkysten.

Med 3 nederlag i Champions League-gruppespillet kunne det kun blive til en 3. plads i gruppe med Lyon, Fenerbahce og Panathinaikos. I UEFA Cuppen slog vi så Olympiakos, Dundee Utd og Portsmouth ud, inden vi højst ufortjent blev slået ud af Bolton i semifinalerne. I FA Cuppen er vi åbenbart blevet gode til at smide 2-måls-føringer væk, for det samme skete i denne sæson, blot hjemme mod Fulham. I Carling Cuppen nåede marginalspillerne kun til 4. runde, hvor Fulham igen stod i vejen - igen højst ufortjent, og denne gang på straffespark, efter vi havde ført både 3-1 i ordinær spilletid og 5-3 i forlænget, blot for at se modstanderne score 2 gange til allersidst.

Min kontrakt udløber 30. juni i år, og det har været praksis at jeg er blevet tilbudt en ny inden sidste spillerunde i ligaen. Dette er dog ikke sket, og da jeg selv efterspurgte en ny kontrakt blev det nægtet. Noget tyder altså på at dette bliver min sidste sæson i Arsenal i denne omgang…

Carling Cup 4. runde: Fulham p5-5 Arsenal
FA Cup-kvartfinale: Arsenal 2-3 Fulham
UEFA Cup-semifinale: Bolton 2-1 Arsenal (agg. 0-1, 1-1)


Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Minimalistic
« Svar #162: 01 Jul 2012, 14:07 »

Job Update

31. maj 2048

Arsenal offer Hawkins new contract

Arsenal chairman Marc Vickers has offered you a new two year contract on £275,000 per week.

The board wants to win the Premier Division by the end of the two year plan.

The job offer has been accepted.


Phew.

Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Minimalistic
« Svar #163: 01 Jul 2012, 14:37 »

Tidligere klubber

Workington - One better - 13. plads i Blue Square North til Workington.

Shrewsbury - Stor forbedring, og på 8. pladsen er Shrewsbury kun 3 point fra playoffs i League One.

Fulham - 12. pladsen i Premier League går til Fulham, som dermed får endnu en sæson midt i tabellen.

Southampton - Alle gode gange 3 for Southampton, som dog ryger tidligt ud af samtlige andre turneringer: Taber Community Shield, taber den europæiske Super Cup, taber finalen ved VM for klubhold, ude af både Carling Cuppen og FA Cuppen i 3. runde, og ude af Champions League i 1. knockout-runde.
Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Minimalistic
« Svar #164: 05 Jul 2012, 00:05 »

2048/49 - Arsenal - Premier League (42. sæson)
3. plads (27-4-7, 97-37)

Første halvdel af sæsonen var nærmest ’Arsenalistisk’ i forhold til de mange skader vi havde. Begge højre backs i førsteholdstruppen, begge venstre fløje samt min eneste venstre back blev langtidsskadet på samme tid, så vi måtte spille i flere måneder med 17-årige på begge back-pladser. Overraskende nok gjorde de det faktisk udmærket.

Hele vejen gennem sæsonen var det os selv, Southampton og West Ham som kæmpede om titlen, og selvom det på et tidspunkt så ud til at vi var afskrevet, kæmpede vi os ind i kampen igen - ikke mindst pga. min 30-årige skotske højre fløj/angriber, som med hele 16 mål i de sidste 9 kampe gjorde hvad han kunne. I næstsidste kamp førte vi 1-0 ude mod Tottenham, og kunne med en sejr smutte forbi både West Ham og Southampton og dermed selv afgøre det i sidste kamp. Tottenham udlignede 3 minutter før tid, og dermed blev sejren over Wolves i sidste spillerunde ligegyldig, da både Southampton og West Ham fik en smal sejr. Selvom det blev til 11 point mere end sidste sæson, ryger vi alligevel en placering ned, og slutter derfor på 3. pladsen, blot 2 point efter Southampton og 1 efter West Ham.

I Carling Cuppen var vi foran 2-0 mod Tottenham, indtil de scorede 2 gange i de sidste 5 minutter, og derefter igen i den forlængede spilletid. I FA Cuppen nåede vi helt til finalen, hvor Southampton blev slået med sikre 4-1. Lige så langt nåede vi i Champions League, hvor vi også så ud til at skulle snuppe sejren. Real Madrid udlignede dog 8 minutter før tid, men i den forlængede spilletid bragte vi os endnu engang foran. På deres 4. skud på mål scorer Real Madrid dog kort efter deres 3. mål, og så lider vi den hårde skæbne at tabe straffesparkskonkur rencen.

Carling Cup-kvartfinale: Arsenal 2-3e Tottenham
FA Cup-finale: Arsenal 4-1 Southampton
Champions League-finale: Arsenal 3-3p R. Madrid


Logged



Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 41 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010