home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:08:19 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 18:18:52 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23430
  1 Bruger, 1167 Gæster Online.

Indlæg: 1132901 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Børnehaven
| | |-+  FIFA Cup v.2 - Semifinalerne!
0 Brugere og 36 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 28 29 [30] 31 32 ... 39 Udprint
Forfatter Emne: FIFA Cup v.2 - Semifinalerne!  (Læst 72835 gange)
TMazz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FIFA Cup v.2 - Gruppespil v.2
« Svar #435: 19 Feb 2012, 16:25 »

Valencia
Spanien
Atl. Madrid

Hvornår kan i spille?
Logged

BL83
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FIFA Cup v.2 - Gruppespil v.2
« Svar #436: 19 Feb 2012, 16:29 »

Enged---- Er på nu hvis det er.

Logged

True Blue since  1995!
Brøndby siden 1989

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FIFA Cup v.2
« Svar #437: 19 Feb 2012, 16:38 »

1) Manchester United - Lazio

Råb højt, når du er klar. :-)
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Notorious B.IV
Gæst
 
Sv: FIFA Cup v.2 - Gruppespil v.2
« Svar #438: 19 Feb 2012, 16:42 »

Valencia
Spanien
Atl. Madrid

Hvornår kan i spille?
Jeg(Spanien), er klar her umiddelbart efter Tottenhams kamp.
Logged

TMazz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FIFA Cup v.2 - Gruppespil v.2
« Svar #439: 19 Feb 2012, 16:46 »

Jeg(Spanien), er klar her umiddelbart efter Tottenhams kamp.

Kanon. Bare skriv når du er rdy. Så jeg klar.
Logged

TMazz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FIFA Cup v.2 - Gruppespil v.2
« Svar #440: 19 Feb 2012, 17:56 »

Tyskland 3-2 Spanien.
Spanien 3-3 Tyskland.

Tak for kampe... Der havde lidt af hvert.
Logged

Notorious B.IV
Gæst
 
Sv: FIFA Cup v.2 - Gruppespil v.2
« Svar #441: 19 Feb 2012, 17:57 »

Det var da godt nok de mest latterlige 180 minutter nogensinde.
Logged

TMazz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FIFA Cup v.2 - Gruppespil v.2
« Svar #442: 19 Feb 2012, 17:58 »

Det var da godt nok de mest latterlige 180 minutter nogensinde.

Hvorfor?  Wink
Logged

Notorious B.IV
Gæst
 
Sv: FIFA Cup v.2 - Gruppespil v.2
« Svar #443: 19 Feb 2012, 18:09 »

Hvorfor?  Wink
Dine to første mål i første opgør, det er fuldstændigt lotto, det tredje kommer naturligt når jeg hellere vil skade dine spillere end at vinde kampen efter at være udsat for det lolleri.

Den anden kamp siger vel sig selv, straffesparket Poldi får er latterligt, men så er det selvfølgelig fuldstændigt min egen skyld at jeg brænder straffespark i 90. for så ikke at kunne stoppe spillet på nogen måde og så løber luder Miro op og gør det til 3-3.

Så irriterer det mig meget at Mertesacker der endnu ikke har prøvet at løbe nogen op i sin karriere uden problemer kan løbe Villa op. Det at Müller kan vælte mine flotte fyre er også pisse irriterende, de flyver bare rundt hele tiden og der sker ingenting.
Logged

BL83
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FIFA Cup v.2 - Gruppespil v.2
« Svar #444: 19 Feb 2012, 18:10 »

Bayern - Napoli 2-2

Napoli - Bayern 1-4

Tak for kampene Enged
Logged

True Blue since  1995!
Brøndby siden 1989

TMazz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FIFA Cup v.2 - Gruppespil v.2
« Svar #445: 19 Feb 2012, 18:13 »

Dine to første mål i første opgør, det er fuldstændigt lotto, det tredje kommer naturligt når jeg hellere vil skade dine spillere end at vinde kampen efter at være udsat for det lolleri.

Den anden kamp siger vel sig selv, straffesparket Poldi får er latterligt, men så er det selvfølgelig fuldstændigt min egen skyld at jeg brænder straffespark i 90. for så ikke at kunne stoppe spillet på nogen måde og så løber luder Miro op og gør det til 3-3.

Så irriterer det mig meget at Mertesacker der endnu ikke har prøvet at løbe nogen op i sin karriere uden problemer kan løbe Villa op. Det at Müller kan vælte mine flotte fyre er også pisse irriterende, de flyver bare rundt hele tiden og der sker ingenting.

Mine to første mål er meget heldigt, specielt mål nr.2. En returbold fra mit frispark, som jeg vil skyde på også rammer den din mand i hoved og ryger lige ned til min angriber også er han jo ikke offside.

Ja vi får begge et straffespark..Og det du får er i 88 minut da stillingen er 3-2 til dig.. Også ja render jeg op og score lige efter i 90 minut.. Surt..  Wink

Er tilgengæld meget enig i at Mertesacker er utrolig langsom, men han indhenter Villa på friløbere.. don't know how?
Logged

Notorious B.IV
Gæst
 
Sv: FIFA Cup v.2 - Gruppespil v.2
« Svar #446: 19 Feb 2012, 18:16 »

Må være fordi spillet har inkalkuleret at Villa i virkeligheden har brækket benet Tunge Det er den eneste logiske forklaring i mit hoved.

Edit:

Men nu da det er ude af systemet så tillykke med sejren, håber vi begge går videre så jeg forhåbenligt kan få en omkamp.
Logged

Enged
Gæst
 
Sv: FIFA Cup v.2 - Gruppespil v.2
« Svar #447: 19 Feb 2012, 18:18 »

Bayern - Napoli 2-2
Napoli - Bayern 1-4

Ej hvor føler jeg mig røvrendt af Morgan de Sanctis. Jeg HADER at det det kun er de absolut bedste keepere, der ikke kan misse en bold, der sidder direkte på dem.
Ved 1-1 i anden kamp går jeg ned i et 5-mands forsvar og min modstander har ikke et eneste skud, frem til 71. min hvor Der Schwein sender det mest slatne skud afsted i hele sin karriere, men min skod keeper kan ikke tage noget som helst, så han puffer selvfølgelig bolden i mål. Målet til 3-1 var så bare fordi jeg var retarderet og gik i ultra offensiv med 3 forsvarsspillere. Det skal man ikke når Robben og Ribery er på modstanderholdet. Det sidste mål var efter min keeper gik med på hjørnesparket, for så bare at stå i vejen, og når modstanderens målmand fjoller rundt i ens eget felt er det ikke svært.
Tak for lort, Morgan og Neuer. Neuer er bare en nar, fordi han var en mur og spillede til 9.4. Jeg er næsten overbevist om, at jeg havde vundet forholdsvis sikkert, hvis keeperne var byttet, men sådan er det jo bare, jeg kunne bare have skudt bedre.

Udover det så tak for kampene BL83. Det var et par gode og intense kampe, og jeg synes, at udfaldet kunne være tippet begge veje, selv om jeg fik et tvivlsomt straffespark i 90. min i første kamp. Jeg havde dog ramt træværket to gange kort forinden. Smiley
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FIFA Cup v.2 - Gruppespil v.2
« Svar #448: 19 Feb 2012, 18:27 »

Ej hvor føler jeg mig røvrendt af Morgan de Sanctis. Jeg HADER at det det kun er de absolut bedste keepere, der ikke kan misse en bold, der sidder direkte på dem.

Utroligt  crazy Jeg synes altid Sanctis er en ren mur når jeg spiller med Napoli.  Opstemt
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Enged
Gæst
 
Sv: FIFA Cup v.2 - Gruppespil v.2
« Svar #449: 19 Feb 2012, 18:30 »

Utroligt  crazy Jeg synes altid Sanctis er en ren mur når jeg spiller med Napoli.  Opstemt
Det kan jeg love dig for, at han ikke var her. Det er ikke for sjov, at han kun spillede til 6.3
Logged

Sider: 1 ... 28 29 [30] 31 32 ... 39 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010