home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:08:19 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 18:18:52 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23430
  1 Bruger, 980 Gæster Online.

Indlæg: 1132901 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Børnehaven
| | |-+  FIFA Cup v.2 - Semifinalerne!
0 Brugere og 19 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 26 27 [28] 29 30 ... 39 Udprint
Forfatter Emne: FIFA Cup v.2 - Semifinalerne!  (Læst 72808 gange)
TMazz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FIFA Cup v.2 - Gruppespil v.2
« Svar #405: 18 Feb 2012, 19:05 »

Valencia
Spanien
Atl. Madrid

Hvornår kan i spille?
Logged

Footi
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FIFA Cup v.2 - Gruppespil v.2
« Svar #406: 18 Feb 2012, 19:17 »

Verdenskrig, er du klar på nogle tæsk? Wink
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FIFA Cup v.2 - Gruppespil v.2
« Svar #407: 18 Feb 2012, 19:41 »

Ja er klar til at rulle dig senere Wink
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Footi
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FIFA Cup v.2 - Gruppespil v.2
« Svar #408: 18 Feb 2012, 19:47 »

Ja er klar til at rulle dig senere Wink

Har lige tilmeldt mig den der turnering inde på DFL, så kan heller ikke lige nu - men mon ikke jeg ryger ud efter 1. gruppespil, da jeg aldrig har spillet på "hurtig" før og de nok også er et niveau bedre. Opstemt
Logged

Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FIFA Cup v.2 - Gruppespil v.2
« Svar #409: 18 Feb 2012, 20:31 »

muzfar (DORTMUND)  Djævel

Du skriver bare, når du vil spille vores kampe. :-)
Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

Stod
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: FIFA Cup v.2 - Gruppespil v.2
« Svar #410: 18 Feb 2012, 21:51 »

Chelsea 0-5 Porto

Skal man spille en kamp, eller to?  Smiley
Logged

Muffe?
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: FIFA Cup v.2 - Gruppespil v.2
« Svar #411: 18 Feb 2012, 21:55 »

Vi skal spille to. Jeg skal nok hente det, ved ikke hvad der gik galt, du scorede på alt og jeg brændte på alt. :-)
Logged

Nummer to er bare den første taber.

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FIFA Cup v.2 - Gruppespil v.2
« Svar #412: 18 Feb 2012, 22:13 »

Er du klar Footi Opstemt
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Muffe?
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: FIFA Cup v.2 - Gruppespil v.2
« Svar #413: 18 Feb 2012, 22:15 »

Chelsea-Porto 3-1
Porto-Chelsea 5-0

Nok det mest ufortjente resultat, men sådan er det jo engang imellem. Tak for kampene Stod Wink
Logged

Nummer to er bare den første taber.

Stod
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: FIFA Cup v.2 - Gruppespil v.2
« Svar #414: 18 Feb 2012, 22:16 »

Man skal bare udnytte sine chancer.
Logged

Muffe?
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: FIFA Cup v.2 - Gruppespil v.2
« Svar #415: 18 Feb 2012, 22:18 »

Ja, det er sgu rigtigt, men stadig lidt småirriterende når jeg har 15-20 åbne chancer på de to kampe, mens du har omkring ti, som du får fordi Terry burde være oldboysspiller. Wink

Men ja, du udnyttede dine chancer bedst.
Logged

Nummer to er bare den første taber.

Footi
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FIFA Cup v.2 - Gruppespil v.2
« Svar #416: 18 Feb 2012, 22:59 »

Klar nu verdenskrig? Wink
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FIFA Cup v.2 - Gruppespil v.2
« Svar #417: 18 Feb 2012, 23:51 »

Inter 1-1 Real Madrid
Real Madrid 4-2 Inter

YEEEEEEEEEES Grin.. Tænkte bare " neeeeeeeeeeeeej" da du scorede til 2-1 i anden kamp.. Så skulle jeg jo pludselig op og lave to. Det skete så på to min Grin Opstemt.. Hvor er det vigtigt..

Tak for kampen Smiley
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Footi
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FIFA Cup v.2 - Gruppespil v.2
« Svar #418: 18 Feb 2012, 23:53 »

Inter 1 - 1 Real Madrid

Ikke så meget at sige, en kedelig, taktisk kamp der var meget lige. Jeg er dog heldig at score mit mål i overtiden, men kunne sagtens have scoret før det, så synes uafgjort er fortjent nok.

Real Madrid 4 - 2 Inter

Jeg kommer foran 1-2 efter en times spil ca. og burde egentlig køre den hjem, men et fantastisk comeback af VK hvor han får to store chancer inden for 5 minutter og gør det til 3-2. Jeg begynder nu at presse på og han lukker med målet til 4-2.
Jeg ved faktisk ikke hvad jeg skal sige om kampen, totalt modsat den første hvor det var en kedelig kamp, er der fart over feltet og chance efter chance i den her kamp! Resultatet er også fortjent nok mhp. dit comeback, men hold da op hvor burde jeg bare have smidt 5 i forsvaret og kørt den hjem på bedste italienske vis!

Tak for kampene! Smiley
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FIFA Cup v.2 - Gruppespil v.2
« Svar #419: 18 Feb 2012, 23:57 »

Inter 1 - 1 Real Madrid
 
Ikke så meget at sige, en kedelig, taktisk kamp der var meget lige. Jeg er dog heldig at score mit mål i overtiden, men kunne sagtens have scoret før det, så synes uafgjort er fortjent nok.

Real Madrid 4 - 2 Inter

Jeg kommer foran 1-2 efter en times spil ca. og burde egentlig køre den hjem, men et fantastisk comeback af VK hvor han får to store chancer inden for 5 minutter og gør det til 3-2. Jeg begynder nu at presse på og han lukker med målet til 4-2.
Jeg ved faktisk ikke hvad jeg skal sige om kampen, totalt modsat den første hvor det var en kedelig kamp, er der fart over feltet og chance efter chance i den her kamp! Resultatet er også fortjent nok mhp. dit comeback, men hold da op hvor burde jeg bare have smidt 5 i forsvaret og kørt den hjem på bedste italienske vis!

Tak for kampene! Smiley

Meget enig. Midtbaneslag i den første, hvor jeg dog skal score på mit straffespark, så tror jeg kampen var punkteret Smiley. Skulle heller ikke have kaldt målmanden ud til sidst, men typisk italiensk. Dit eneste skud indenfor rammen  crazy

Anden kamp var du godt nok markant bedst i første halvleg. Sad hele tiden og frygtede for dit andet mål som jo ville gøre at jeg skulle score et par mål.. Det fik du så i en periode hvor jeg synes jeg havde godt styr på det efter 65 min.. Så var det ellers 4-3-3, med ultra offensiv indstilling, højt presspil, holdpres, offsidefælde, backs med frem og alt hva den ellers kunne trække. Plejer aldrig at give op, men havde ikke følelsen af at det ville lykkes. Dog ændrede mit mål med Benzema det, og SÅ fik jeg sgu troen Smiley

Var du gået ned med 5 forsvarsspillere tror jeg dog ikke jeg var kommet igen for det er monstersvært at nedbryde mod Inter.. Men to rigtig gode kampe, som kunne være tippet ud til begge sider.. Du er irriterende god til at drible med Zarate skulle godt nok holde tungen lige i munden når du kom brølende med 200 km i timen mod mit forsvar med ham  Opstemt
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Sider: 1 ... 26 27 [28] 29 30 ... 39 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010