home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 401 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  [14] Den nye fabrik
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] Udprint
Forfatter Emne: [14] Den nye fabrik  (Læst 37689 gange)
NiklasV
Gæst
 
Sv: [11] Den nye fabrik
« Svar #45: 25 Jan 2012, 21:34 »

Jeg kan godt lide det nye banner.
Fin update:D
Er glad for det er populært :-)
- Det hjælper meget på motivationen Wink
Logged

NiklasV
Gæst
 
[12] Den nye fabrik
« Svar #46: 26 Jan 2012, 16:45 »




Vi synker

Udvalgt kamp
Caen 4 - 4 PSG


Lør, 9.3.2013 Ligue 1: Caen - Lorient 0 - 0 U
Søn, 17.3.2013 Ligue 1: Lens - Caen 1 - 1 U
Lør, 23.3.2013 Ligue 1: Caen - PSG 4 - 4 U
Lør, 30.3.2013 Ligue 1: Auxerre - Caen 0 - 4 V
Lør, 6.4.2013 Ligue 1: Caen - Dijon 0 - 3 T


Vi er nu stille og roligt på vej op igen. Talenterne var en succes. Jeg ved ikke om den yderlige implementering af talenter har påvirket formen, eller om vores modstandere er begyndt at lære vores spil at kende. Derfor lavede jeg en del taktiske ændringer igennem dette kampprogram. Jeg synes især den virkede godt i kampen mod PSG.

Vi har spillet en del uafgjorte på det sidste og skulle i dag møde PSG. Den nyrige pariser klub, kom på besøg d. 23.3-2013 og 19.615 tilskuerer fandt den lange vej til tribunerne på Stade Michel d'Ornano. Vi spillede med kontra som vores primære spilsystem, men fandt hurtigt ud af at angreb var det bedste forsvar.

Selv samme taktiske udspil, blev vi dog straffet for allerede efter 9. min. Vores ivrige forsvar stod højt, dette skabte en del plads. Det opdagede Kuzmanovic og Jeremy Menez hurtigt. Menez blev sendt i dybden og bolden lå i nettet. 1-0. Den offensive indstilling skulle vise sig at være en fordel 4 minutter senere, da Ibrahima Tandia lavede lækre driblinger langs hele venstre kanten. Han slår et tidligt indlæg, inde i feltet dukker Hamouma op. Han får drejet den ind fra en spids vinkel. 1-1.
 
Caen vs. PSG

29. min. Nené sender et utroligt hårdt spark af sted, Logan Bailly kan kun parerer den. Johan Martial er tættest på bolden. Ud af den blå luft dukker Kevin Gameiro op. 2-1.
Bolden bliver givet op. Felipe Anderson sender straks bolden til Lenny Nangis.

Lenny tager en fuldstændig utrolig solo tur igennem hele PSG´s forsvar. Han ender i højre side af deres felt. Nangis når baglinjen og sender et fladt, men hårdt indlæg afsted. Ibrahima Tandia kommer først på denne i feltet. 2-2, der var udlignet. En følelsesmæssig rutschetur i første halvleg.
 
Topscore - Stade Malherbe Caen
-
Mbaye Niang - 12 mål
Lenny Nangis - 9 mål
Frederic Bulot - 8 mål
Johan Martial - 6 mål
Lacina Traore - 5 mål



53 min. vi bliver tildelt et hjørnespark i vores venstre side. Romain Hamouma tager sig af dette. Hvilken sukkerbold der bliver lagt. Den ligger som plantet i Johan Martials pande, og med en "flyvende hollænder" sætter han den med kraft ind bag Sirigu i PSG´s mål. 3-2. Dette skulle blive starten på et hav af mål på kun 5. min.

Vi fik hurtigt lagt et hurtigt pres på PSG. Dette resulterede i en bold erobring på midtbanen af Tandia. Ibrahim Tandia sender den hurtigt i dybden til Paul Lasne. Uden problemer bliver den sat ind. 4-2.
Jeg var sikker på sejren var hjemme i dette øjeblik. Publikum var i ekstase og intet kunne stoppe os nu.

PSG ejede midtbanen minutter efter dette mål. Der skulle dog kun 2 af dem til før næste mål var en realitet. Michael Essien, deres nye stjerne figurerede på midtbanen i denne sekvens. Han tøvede dog heller ikke med at fyre kanonen af. 34 meter ude. Der var stille på stadion, et stort suk kunne høres på stadion. 4-3. Vi holdte i 10. minutter yderligere. Vores spillere var utroligt trætte, det var tid til udskiftninger. Lucas Digne, Mathieu Bodmer og Marcos kom på banen.

Dette skulle dog vise sig ikke at gøre nogen forskel. Vi blev spillet tynde på vores højre back. Kevin Gameiro var hjernen og kreatøren bag dette. En enkel aflevering skråt tilbage i feltet. Den fandt Ricardo Oliveira og satte den ind til slut resultatet 4-4. Vi kunne ikke tillade os at være skuffede efter den fænomenale indsats.           


Månedens Talent
Paul Reulet

Fremtidens målmand. Han er pt. som lærling hos hans tutor Thebeaux holdets 1/2. målmand. Dette har lært ham en masse, og jeg håber han kan lære mere endnu. Jeg vil forsøge at give ham et par kampe i førsteholds truppen i den nye sæson, da det lige nu er vigtigt for os at hænge på. 





« Seneste Redigering: 26 Jan 2012, 16:59 af NiklasV » Logged

NiklasV
Gæst
 
[13] Den nye fabrik
« Svar #47: 26 Jan 2012, 20:56 »




Slutspurt 2012/13

Udvalgt kamp
Lille 1 - 2 Caen


Søn, 14.4.2013 Ligue 1: Sochaux - Caen 0 - 2 V
Lør, 27.4.2013 Ligue 1: Bordeaux - Caen 2 - 0 T
Lør, 4.5.2013 Ligue 1: Caen - Guingamp 1 - 0 V
Tir, 7.5.2013 Ligue 1: Lyon - Caen 3 - 0 T
Lør, 11.5.2013 Ligue 1: Caen - Rennes 2 - 2 U
Lør, 25.5.2013 Ligue 1: Lille - Caen 1 - 2 V
Lør, 1.6.2013 Ligue 1: Caen - Nancy 0 - 1 T


Så er slutspurten sat ind i Ligue 1. Vi jagter en respektabel placering i Ligue 1. Jeg må tilstå at det har været noget af en følelsesmæssig rutsjetur i det forhenværende år. Først lå vi solidt placeret på 6. pladsen, og vi drømte endda om europæisk fodbold næste år. Men sådan skulle det ikke gå, vi ramte et form dyk, et rigtig slemt et af dem endda.

Vi har dog fået rettet lidt op på det her i den sidste tid, men vi fik alligevel ikke den placering som vi ønskede os. Der har været hårde tider, men også glædelige tider.
Talenterne har givet mig optimisme om fremtiden, mens nogle
ældre spillere har givet mig bekymringer i den kommende tid.
Der kommer til at ske en masse i det kommende transfervindue.
 
Caen vs. Lille

Kampen mod Lille, var ikke én af de kampe vi regnede med at sejre i. Men efter vores stødt stigende form kurve, var der dog et lille håb og optimisme at spore hos spillerne samt staben.
Marcos, vores brasilianske stortalent fik chancen fra starten, efter vores seneste hårdt pakkede kampprogram.
Dette skulle da også vise sig at være en taktisk genistreg.

Hamouma modtager bolden i det 17. min på venstrekanten. Han har gjort det umådeligt godt derude sæsonen igennem, og dette var da heller ikke en undtagelse. Han har så mange gang ført bolden hele vejen ned af venstrekanten. Dette var også tilfældet, han eksekverede bolden hårdt indover. Den bliver afværget af Lilles målmand og lander derefter i feltet. Marcos og Traore kæmper om at komme først på den løse bold for at sætte den ind. Denne duel vandt Marcos. 1-0.

Frédéric Richard fik chancen fra start i denne kamp. Efter en flot drible tur igennem midten, og videre imod Lilles forsvar, sender han den mod Lacina Traore. Den misser dog Traore og fortsætter videre til Lilles centrale forsvarsspiller, Neretljak. Med sine 203 centimeter lange krop, kaster Traore sig hovedløst ind i tacklingen og kommer alt alt for sent. Direkte rødt. 10 mand og 60 minutter endnu. 60 hårde minutter.
 
Topscore - Stade Malherbe Caen
-
Mbaye Niang - 13 mål
Lenny Nangis - 12 mål
Frederic Bulot - 9 mål
Johan Martial - 6 mål
Lacina Traore - 6 mål

62. min. Efter et indkast til Lille i vores højre side, modtager Mavuba bolden og sender straks bolden ind mod vores felt. Det ser dog ikke ud som om den nogen adresse har. Jose Bosingwa Lilles højreback opsnapper den løse bold i vores højre side. Han sender den straks ind i feltet igen. Denne gang et vel slået et af slagsen, efter et mislykket hovedstød af Jerry Vandam, vores højreback; sætter Ronny Rodelin bolden ind bag Bailly. 1-1.

84. min. vores defensivt orienterede midtbanespiller er gået med frem. Vi går all in nu, ingen point skal mistes i slutspurten. Han afleverer den videre til vores unge playmaker, Felipe Anderson som er på leje fra Brasilianske Santos. Han har heller ikke brug for megen betænkningstid før han sender den videre til Marcos. Marcos befinder sig på kanten af feltet. Han drejer på en tallerken og sender et førsteklasses skud af sted. 2-1. Et tilfredst smil plantedes på mine læber.   


Månedens Talent
Thomas Vancaeyezeele

En utrolig træt spillertrup, gjorde mig nødsaget til at hente en centralforsvar spiller op i førsteholdstruppen. Thomas var valget, og hvilken præstation. Han var med til at sikre sejren. Thomas var både boldsikker og forudseende spillemæssigt. Et eksempel på en u/19 spiller som har overrasket mig med sit potentiale. Enten havde denne gut en enkelt guldkamp. Ellers er han en ægte guldklump. Kun fremtiden vil vise dette. 





« Seneste Redigering: 26 Jan 2012, 21:07 af NiklasV » Logged

NiklasV
Gæst
 
[14] Den nye fabrik
« Svar #48: 26 Jan 2012, 23:50 »




Transfer sommer 2013


Ind


Dennis Appiah
Dennis Appiah er naturligt højre back, og må siges at være et talent. Monaco slap ham endda på fri transfer. Dette er en transfer som skal erstatte lånet af Jerry Vandam. Jeg glæder mig til at følge hans præstationer.


Benjamin Stambouli
Benjamin er købt som erstatning i stedet for Jeremy Sorbon i midterforsvaret. Samtidig med dette kan han også spille den defensive midtbane. Han har uhyre stærke mentale egenskaber, dette medfører at vi får en stærk mental spiller, som kan træde til i nogle ellers utrolige pressede situationer og stadig holde hovedet koldt. Benjamin trådte til på en fri transfer fra Montpellier


Ronaldo Coezy
Ronaldo Coezy træder til på en fri transfer fra Nantes. Jeg tænkte på de næste par år, da jeg skrev under på denne aftale.


Olivier Ouattara
Olivier er af Elfenbenskystisk afstamning. Han kom til fra Romorantin. Dette er en klub fra Elfenbenskysten, hvor i jeg havde en talentspejder placeret. Det bar frugt og Olivier er resultatet af spejdningen. Han trådte også til på en fri transfer.


Yaya Sanogo
Yaya Sanogo kommer til på en "gratis" lejeaftale fra Manchester United, i det at vi skal betale spilleren løn. Han er blevet lånt med henblik på erstatning for Lenny Nangis, Mbaye Niang og Lacina Traore.


Mathieu Valbuena
Vi blev tilbudt Mathieu Valbuena i en transfer, men ville kun gå med til en låneaftale idet at han er oppe i alderen. Han er en stor forbedring på den offensive, samt højre midt. Han er blevet lejet for et beløb på 3,2 mio.


Adel Taarabt
Den offensive midtbanespiller var sat på fri transfer, jeg kunne ikke dy mig da jeg opdagede dette og slog til med det samme. Hvis ikke han slår til i klubben inden for det første år. Sælger vi ham videre, og højst sandsynligt med en profit på den ene eller anden måde.


James Moses
En 19 årig ung sydafrikaner som min talentspejder stødte på, han skal nok blive til noget stort med den rette vejledning, samt masser af spille tid. Han blev erhvervet for sølle 850.000.


Lucas Digne
Lucas Dignes lejeaftale er blevet forlænget.


Nemanja Matic
Denne gut fra Kroatien er ankommet fra klubben Benfica i Portugal. Han gør sig bedst på den defensive midtbane. Grunden til de hæftige indkøb på den defensive midt er en ændring i taktikken. Dette vil i få mere at vide om i næste update. Nemanja kom til for 7,25 mio.



Ud



Robin L'Excellent
Jeg vurderede at vi havde nogle langt mere talentfulde spillere på vej, og så ham derfor som overflødig. Han blev sendt til Deportivo for 5,75 mio.


Yannick M'Bone
Yannick er blevet solgt da vi har fået nye kompetente spillere ind på samme plads, samt at jeg vurderede hans udvikling haltede lidt og ikke ville opnå hans optimale potentiale. Han blev solgt til italienske Bari for 7,75 mio.


« Seneste Redigering: 27 Jan 2012, 17:40 af NiklasV » Logged

Wulff
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: [14] Den nye fabrik
« Svar #49: 27 Jan 2012, 08:51 »

Denne blog har givet mig lyst til at starte et save med Caen, når jeg engang bliver træt af mit Lutz-save!
Keep up the good work Thumbs Up
Logged

Når den intellektuelle sol står lavt, kaster selv dværge lange skygger.

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: [14] Den nye fabrik
« Svar #50: 27 Jan 2012, 09:23 »

Hehe, jeg tror sgu ikke at jeg ville kunne få mig selv til at sælge en spiller med det yderst glimrende navn Robin L'Excellent.
Logged



NiklasV
Gæst
 
Sv: [14] Den nye fabrik
« Svar #51: 27 Jan 2012, 09:57 »

Hehe, jeg tror sgu ikke at jeg ville kunne få mig selv til at sælge en spiller med det yderst glimrende navn Robin L'Excellent.
Nej den lille finurlighed lagde jeg godt mærke til. Overvejede også stærkt at beholde ham på baggrund af det exceptionelle navn Wink
Denne blog har givet mig lyst til at starte et save med Caen, når jeg engang bliver træt af mit Lutz-save!
Keep up the good work Thumbs Up
Jamen det er jeg da glad for at høre. Det er også utroligt spændende, især med talentmassen  Thumbs Up
Logged

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [14] Den nye fabrik
« Svar #52: 27 Jan 2012, 10:13 »

Kun 6 point fra europæisk fodbold. Det er rigtig godt klaret.

I det hele taget er det her en smuk lille blog. Sat sexet op og interessant. Lidt ærgerligt du ikke gemte den til blogkonkurrencen, tror du ville komme på podiet med den her. Men anyways, lækkert arbejde  Thumbs Up
Logged

NiklasV
Gæst
 
Sv: [14] Den nye fabrik
« Svar #53: 27 Jan 2012, 17:33 »

Kun 6 point fra europæisk fodbold. Det er rigtig godt klaret.

I det hele taget er det her en smuk lille blog. Sat sexet op og interessant. Lidt ærgerligt du ikke gemte den til blogkonkurrencen, tror du ville komme på podiet med den her. Men anyways, lækkert arbejde  Thumbs Up
Hold da op en kæmpe ros! Tak for alle de pæne ord.
Ja, man kan diskutere om jeg skulle have ventet. Jeg ser dog ikke blogging som en konkurrence, men derimod som en fritids beskæftigelse. En beskæftigelse som gerne skulle give noget interessant stof til jer derude.
Bortset fra det, hvorfor stille op i en konkurrence når man føler man vinder en lille sejr, hver gang der dumper sådan en varmende kommentar ind. Endnu en gang tak for rosen, og håber på at beholde dig som læser Smiley
Logged

NiklasV
Gæst
 
Sv: [14] Den nye fabrik
« Svar #54: 29 Jan 2012, 20:31 »

Undskyld der ikke har været en update de sidste par dage. Jeg har været utrolig presset tidsmæssigt, og smider en update til jer imorgen eftermiddag Smiley
Fortsat god aften!
Logged

HansenLFC
Gæst
 
Sv: [14] Den nye fabrik
« Svar #55: 29 Jan 2012, 22:50 »

Undskyld der ikke har været en update de sidste par dage. Jeg har været utrolig presset tidsmæssigt, og smider en update til jer imorgen eftermiddag Smiley
Fortsat god aften!

Det går nok, det skal der jo også være plads til, vi læsere forsvinder jo ikke!  Thumbs Up

Dit design er virkelig lækkert!
Logged

Unknown
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: [14] Den nye fabrik
« Svar #56: 20 Mar 2020, 20:44 »

Legendarisk at sidde i 2020 og læse sin gamle blog fra start 2012 :-D
Logged

Sider: 1 2 3 [4] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010