home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23284
  0 Brugere, 633 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: reportajme
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  [14] Den nye fabrik
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 Udprint
Forfatter Emne: [14] Den nye fabrik  (Læst 37822 gange)
Wulff
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: [8] Den nye fabrik
« Svar #30: 21 Jan 2012, 15:59 »

Fed Blog Smiley
Elsker dit køb af Lacina Traore!
Logged

Når den intellektuelle sol står lavt, kaster selv dværge lange skygger.

NiklasV
Gæst
 
[9] Den nye fabrik
« Svar #31: 22 Jan 2012, 17:40 »




Med i toppen





Ons, 5.9.2012 Coupe de la Ligue 3.runde: Caen - Stade Reims 3 - 1V
Søn, 16.9.2012 Ligue 1: Caen - Valenciennes 2 - 1 V
Lør, 22.9.2012 Ligue 1: Châtearoux - Caen 2 - 4 V
Ons, 26.9.2012 Ligue 1: Caen - Saint Etienne 1 - 0 V
Søn, 30.9.2012 Ligue 1: Lorient - Caen 2 - 1 T
Søn, 7.10.2012 Ligue 1: Caen - Lens 1 - 0 V
Lør, 20.10.2012 Ligue 1: PSG - Caen 4 - 2 T
Søn, 28.10.2012 Ligue 1: Caen - Auxerre 2 - 1 V
Ons, 31.10.2012 Coupe de la Ligue 4.runde: Caen - Arles-Avignon 1 - 0 V
Søn, 4.11.2012 Ligue 1: Dijon - Caen 1 - 3 V
Søn, 11.11.2012 Ligue 1: Caen - Sochaux 1 - 1 U
Lør, 24.11.2012 Ligue 1: Caen - Bordeaux 2 - 1 V
Lør, 1.12.2012 Ligue 1: Guingamp - Caen 1 - 2 V


Caen og Bordeaux tørnede endnu engang sammen på Caens hjemmebane. Vi var svagt undertippede inden kampens start. Vi var inde i en fantastik periode, med en masse sejre i bagagen. Kampen før denne spillede vi dog uafgjort mod Sochaux, så frygten for et formdyk lå i mit baghoved godt begravet under adrenalinen.

Målmaskinen Mbaye Niang havde haft en fantastisk periode på det seneste, derfor startede han inde. Ved siden af ham startede Lacina Traore. To modsætninger. Med sine 203 cm var Lacina Traore den fødte targetman, dette blev han også brugt til. Boldene bliver spillet blandet op til ham, hvorefter det er hans opgave at videekspederer boldene til kanterne eller Mbaye Niang. 


Mbaye Niang


Dette skulle vise sig at være et utroligt godt makkerpar. Vi skal hen til det 14. min. før første scoring bliver til virkelighed i det indtil videre tætte opgør. Trémoulinas modtog bolden på midten for derefter at drible 25-30 meter mod feltet, han sender et tidligt indlæg af sted. Dette kommer tydeligvis bag på Caens forsvar. De er ganske enkelt ikke vågne i den pågældende situation. Bordeauxs N'Guemo dukkede op bagerst i feltet, med en glidende tackling fik han prikket bolden ind bagved Bailly. 1-0.

Carrasso, Bordeauxs målmand sender et svagt udspark afsted. Den lander ved lejesvenden Felipe Andersons fødder. Efter 2 sekunders betænkningstid bliver den hurtigt sendt i dybden til Mbaye Niang, som havde fundet plads mellem Bordeauxs midterforsvar. Stor talenter har dog heller ikke behov for den store betænkningstid. Han befinder sig nemlig i feltet, Niang sender et utrolig lob afsted som passerer Carrasso i målet. Fansene sang Mbaye Niangs navn. 1-1.

Fréderic Bulot stiger til vejrs efter en svævende bold. Han kommer først på den, og snitter den videre til Lacina Traore. Lacina fører den videre til bagerste kridtstreg. Han sender et hårdt fladt indlæg af sted. Hvem andre end Mbaye Niang med en målnæse så stor som Van Persies, skulle dukke op bagerst i feltet og sendte den ind til 2-1.

   



Topscore - Stade Malherbe Caen

Mbaye Niang - 6 mål
Lenny Nangis - 6 mål
Frederic Bulot - 5 mål
Johan Martial - 4 mål
Romain Hamouma - 3 mål

Månedens Talent
Frédéric Richard


Frédéric Richard har i den sidste tid figureret som rotationsspiller på den centrale midtbane. Her har han gjort det godt, og betalte da også tilbage med et mål i hans debut. Talentspejderne i klubben spår ham da også til at blive bedre end Mathieu Bodmer. Jeg glæder mig meget til at følge hans udvikling i de kommende år.




« Seneste Redigering: 22 Jan 2012, 17:44 af NiklasV » Logged

NiklasV
Gæst
 
Sv: [8] Den nye fabrik
« Svar #32: 22 Jan 2012, 23:52 »

Fed Blog Smiley
Elsker dit køb af Lacina Traore!
Mange tak Smiley
Logged

NiklasV
Gæst
 
[10] Den nye fabrik
« Svar #33: 23 Jan 2012, 19:30 »




Vinter 2013



Lør, 8.12.2012 Ligue 1: Caen - Lyon 0 - 2 T
Lør, 15.12.2012 Ligue 1: Rennes - Caen 1 - 3 V
Lør, 22.12.2012 Ligue 1: Caen - Lille 1 - 1 U
Ons, 9.1.2013 Ligue 1: Toulouse - Caen 1 - 2 V
Søn, 13.1.2013 Coupe de France 9.runde: Bordeaux - Caen 1 - 0 T
Ons, 16.1.2013 Coupe de la Ligue kvartfinale: Caen - Lorient 4 - 0 V
Lør, 19.1.2013 Ligue 1: Caen - Nice 1 - 3 T


Moralen er utrolig høj i truppen for tiden, dette ville vi forsøge at udnytte i denne kamp mod Lorient. Det var kvartfinalen i Coupe de la Ligue (Liga cuppen). Vi kunne sikre os videre avancement med denne sejre. Derfor stillede jeg også det stærkeste hold jeg kunne formå til dette opgør. Dog manglede der en meget savnet Modibo Diakité i midterforsvaret; han har været en solid skanse i denne sæson. Han blev købt ind for sølle 3,25 mio. er allerede nu 16 mio. værd. Det siger vidst lidt om hvor godt han egentlig har præsteret.

En transferpolitik jeg har "glemt" at nævne er at jeg primært køber franske talenter. Hvis ikke materialet er til det i frankrig, går jeg gerne efter fransk talende afrikanske spillere. Lacina Traore er et pragt eksemplar på dette.
Spillerne gik ind på græsset med en selvtillid af dimensioner, vi lå 4'er i ligaen. Denne position var kun noget vi drømte om, før starten på sæsonen. Vi skal dog huske på at træerne ikke vokser ind i himlen, idet der kun er 8 points forskel fra os og ned til nummer 12. Det kan hurtigt vende. Startfløjtet lød fra dagens dommer, vi vandt retten til at give op.
Mbaye Niang og Lacina Traore, kender efterhånden hinanden rigtig godt. De kender hinandens løbemønstre, de ved hvor de skal placerer sig og kender hinandens svagheder samt styrker. Dette fik vi også et par lækre eksempler på igennem kampen.
Topscore - Stade Malherbe Caen
-
Mbaye Niang - 9 mål
Lenny Nangis - 6 mål
Frederic Bulot - 6 mål
Johan Martial - 5 mål
Lacina Traore - 4 mål
 
Moralen er høj

12 min. Johan Martial sender en høj bold op mod Lacina Traore. Hans højde og styrke, gør at det er meget få hovedstødsdueller han taber. Han vinder selvfølgelig denne. Den bliver tæmmet, lagt til rette og smidt ud til Frederic Bulot på venstrekanten. Frederic har en tysk motorvej foran sig, og vælger da også at smide den hårdt og fladt ind i feltet. Derinde har Mbaye Niang placeret sig rigtig stærkt. Han sætter den ubesværet ind til 1-0.

Efter en clearing fra Lorients felt. Lander bolden ved fødderne af Romario. Romario sender bolden videre ud til Romain Hamouma, som i dette tilfælde befinder sig på venstrekanten. Dette betyder at Frederic Bulot er midlertidigt flyttet ind i boksen. Hamouma udnytter dette til fulde, da han sender bolden i dybden. Bulot opfanger den hurtigt og sætter en førsteberøring direkte ind i kassen. 2-0 efter en halv times spil.

Johan Martial sender endnu engang en bold i luften. Også denne gang har den adresse hos Lacina Traore. Bolden er dog ikke helt præcis og lander ude ved kridtstregen. Traore opsnapper dog denne bold og smider den mod mål. Denne bold har så meget kraft i sig at Lorients målmand kun kan parere denne. Mbaye Niang dukker op af den blå luft, han smider riposten i mål. 3-0 - 38 min. spillet.

I halvlegen følte jeg at truppen havde overskud. Endda så meget overskud og spiloverblik at der var plads til 3 talenter på banen. 2 af spillerne var bare 15 år. 3. spiller var Lenny Nangis som blev sat ind, den udgående spiller var Mbaye Niang. Han skulle gerne være klar til weekendens kamp i Ligue 1.
De 2 15-årige knægte var Bourhani og Richard. Bourhani spiller venstrekant og Richard spiller rollen som den kreative midtbane.

Dette skulle vise sig at være en taktisk geni streg. Bourhani gav nemlig en utrolig lækker forsmag på hvad vi har i vente de næste mange år. Med en formidabel drible tur ned langs hele venstre kanten, et par træk ind i banen og en sukkerbold senere, lå bolden nemlig i nettet. Denne gang var det Lacina Traore der havde fundet den rette placering i feltet. 4-0. Semifinalen venter!


Månedens Talent
Salim Bourhani

Han har allerede fået 12 førsteholdoptrædene r og viser en utrolig fremgang til træning, dette 16 årige talent har allerede sat rygter i gang, i den internationale sportspresse. Inter, Tottenham og Napoli har nemlig meldt sig interesseret i dette stor talent som kommer fra egen avl. Første eksempel på en lækker vare fra "Den Nye Fabrik".
Jeg vil blive ved med at give denne talentfulde spiller masser af spille tid. Jeg håber virkelig han udvikler sig til en sand verdensstjerne.



Transfer Opdatering - Vinter 2013
Marcos

Jeg kunne simpelthen ikke dy mig, da jeg så dette talent fra Brasilien. 19 år og 12 mio. Prisen på denne spiller var et stort plus, og var med til at føle mig sikker i valget. Han besidder et højere potentiale end Lacina Traore og er sikker på han bliver en god makker i fremtiden.
Pga. ovenstående handel, røg 2 angribere den anden vej. Alexis Allart røg til Saint-Etienne for 3,25 mio. han blev købt ind for 500k. Dette giver en profit på 2,75 mio. Marcos Tavares røg samme vej som Alexis. Klubben han valgte var Al-Ittihad fra Saudi Arabien. Han blev solgt for 13 mio. og for 1 år siden købt ind for 1,5 mio, hvilket svarer til en profit på 11,5 mio kroner. Varme penge i en kold klubkasse.
     


Logged

NiklasV
Gæst
 
Sv: [10] Den nye fabrik
« Svar #34: 23 Jan 2012, 20:32 »

Spørg endelig efter diverse screenshots :-)
Logged

Gangster_Calle
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: [10] Den nye fabrik
« Svar #35: 23 Jan 2012, 20:42 »

Vil gerne se Nangis og Niang Smiley
Logged

Skal snart ha' nyt FmF navn... FCK <3

NiklasV
Gæst
 
Sv: [10] Den nye fabrik
« Svar #36: 23 Jan 2012, 20:48 »

Vil gerne se Nangis og Niang Smiley
Screenshot
Niang
Nangis
Logged

Wulff
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: [10] Den nye fabrik
« Svar #37: 24 Jan 2012, 10:28 »

God update, endnu engang:)
Logged

Når den intellektuelle sol står lavt, kaster selv dværge lange skygger.

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: [10] Den nye fabrik
« Svar #38: 24 Jan 2012, 10:31 »

Fy for helvede en grim opsætning, føj... (Voldsom meget ironi kan være anvendt)

Utroligt at i kan det shit, det er sq for vildt! Shockeret
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

NiklasV
Gæst
 
Sv: [10] Den nye fabrik
« Svar #39: 24 Jan 2012, 11:03 »

God update, endnu engang:)
Fy for helvede en grim opsætning, føj... (Voldsom meget ironi kan være anvendt)

Utroligt at i kan det shit, det er sq for vildt! Shockeret
@wulff: Mange tak! Smiley

@wester: Ja, når man ikke er lige så stærkt skriftligt som du, må man jo kompensere med grafikken  Wink
Logged

NiklasV
Gæst
 
[11] Den nye fabrik
« Svar #40: 25 Jan 2012, 17:06 »




Formdyk


Lør, 2.2.2013 Ligue 1: Montpellier - Caen 1 - 1 U
Ons, 6.2.2013 Coupe de la Ligue Semifinale: Montpellier - Caen 1 - 0 T
Søn, 10.2.2013 Ligue 1: Caen - Marseille 4 - 1 T
Lør, 16.2.2013 Ligue 1: Valenciennes - Caen 1 - 0 T
Søn, 24.2.2013 Ligue 1: Caen - Châteauroux 1 - 1 U
Lør, 2.3.2013 Ligue 1: Saint-Étienne - Caen 2 - 0 T


Vi har i den seneste periode, oplevet et utroligt formdyk. Ikke en eneste sejr er det blevet til i de seneste 6 kampe. Vi har sagt farvel til Ligacuppen, og er røget en del tættere på en midterplacering i Ligue 1 til sommer. Moralen har taget et dyk i samme retning som den seneste form. Dette afspejler sig i en ond cirkel som resulterer i præstations hæmmende spil.
 
Caens tribune under semifinalen

Et trofæ klubben har hårdt brug for, vores tomme skab taget i betragtning. En sejr i denne semifinale ville sætte Caen på landkortet, og hæve interessen fra kendte spillere. Succes avler succes. Bare ikke i den her tid. Tab avler tab. Kampen skulle til og i gang, jeg havde sommerfugle i maven. Skulle det virkelig være vores tur til at få et par minutters berømmelse eller ville vi floppe?

Fløjten lød og spillet var i gang. Vi skabte straks en masse chancer på vores utroligt farlige kontraspil. Dette kontraspil var uhyrligt farligt, taget vores hurtige kanter, samt angribere i betragtning. Men gang på gang manglede den sidste centimeter, bolden ville bare ikke ind. Montpellier fansene var stille i sekunderne op til skud chancer fra vores side af.
Montpelliers Karim Ait Fana, modtog bolden på midten. Der blev straks begået et professionelt frispark af vores venstreback, Lucas Digne. Hvorfor han befandt sig på midten i den situation er mig stadig en gåde.
 
Topscore - Stade Malherbe Caen
-
Mbaye Niang - 10 mål
Lenny Nangis - 8 mål
Frederic Bulot - 7 mål
Johan Martial - 5 mål
Lacina Traore - 5 mål


Montpellier tog sig god tid til at tage dette spark. Der var spillet 25 min. og Lenny Nangis var stadig forpustet efter forudgående kontra angreb.
Sparket blev eksekveret af Stambouli, en spiller som vi lige har fået til at skrive under på en kontrakt. Han træder til d. 1/7-2013 på en fri transfer. Frisparket blev hurtigt taget og smidt langs jorden. Den landede for fødderne af Sylla. Han behandlede den pænt og sendte den herefter i dybden til selv samme person som frisparket blev begået på, Karim Ait Fana.

Karim træk fri fra forsvaret og smed den langs jorden ind til 1-0.
Selvom vi havde utroligt mange chancer i resten af kampen og en boldbesiddelse på over de 50%.
Ja, så ville bolden bare ikke ind. Dette år skulle der ikke komme forøgelse af metal i det stadig
tomme skab. Jeg måtte skuffende fortælle spillerne at de gjorde hvad de kunne,
marginalerne var simpelthen bare ikke med os.    


Månedens Talent
Momo Wandel Fofona

Dette er fabrikkens nyeste vare jeg håber og tror han vil udvikle sig til noget stort, og i sidste ende være med til at fuldende at mindst halvdelen af holdet er fra egen avl. Det er målet i hvertfald på lang sigt. Jeg glæder mig til at følge hans videre færd, det bliver utroligt spændende. Han får endda også 4½ stjerne fra talentspejdernes side. Så potentialet er i orden, så mangler vi bare den lange talentudviklings process.





« Seneste Redigering: 25 Jan 2012, 17:15 af NiklasV » Logged

NiklasV
Gæst
 
Sv: [11] Den nye fabrik
« Svar #41: 25 Jan 2012, 19:26 »

Hvad synes folket om det nye banner? Er det pænere end det normale? Smiley
Logged

ReaLFCK
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: [11] Den nye fabrik
« Svar #42: 25 Jan 2012, 19:37 »

Jeg syntes personligt, at det er mere blæreret  Thumbs Up
Logged

NiklasV
Gæst
 
Sv: [11] Den nye fabrik
« Svar #43: 25 Jan 2012, 19:56 »

Jeg syntes personligt, at det er mere blæreret  Thumbs Up
Tak skal du have Wink
Logged

Wulff
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: [11] Den nye fabrik
« Svar #44: 25 Jan 2012, 21:06 »

Jeg kan godt lide det nye banner.
Fin update:D
Logged

Når den intellektuelle sol står lavt, kaster selv dværge lange skygger.

Sider: 1 2 [3] 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010