home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 341 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  [14] Den nye fabrik
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 4 Udprint
Forfatter Emne: [14] Den nye fabrik  (Læst 37694 gange)
NiklasV
Gæst
 
[14] Den nye fabrik
« : 11 Jan 2012, 21:10 »



Forord


Jeg har længe haft lyst til starte en blog herinde, tiden skulle bare være til det. Jeg er som i nok kan se startet med Stade Malherbe Caen, mit "projekt" vil gå ud på at udvikle alle de talenter klubben besidder, dette vil jeg naturligvis komme ind på senere. Situationen er denne, at jeg først har fundet lysten frem efter jeg har færdig spillet en halv sæson med denne klub - dette håber jeg selvfølgelig ikke vil påvirke mit følge af læsere.

Jeg vil opdatere så ofte jeg kan. Mit første indlæg vil nok være en opfølgning på den første halvdel af min allerede færdig spillede sæson, da jeg ingen screenshots har fået taget. Jeg håber i vil følge med, fortsat god aften!

« Seneste Redigering: 26 Jan 2012, 23:51 af NiklasV » Logged

Robberman
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [1] Den nye fabrik
« Svar #1: 11 Jan 2012, 21:48 »

Følger med - håber at du kan holde på guldfuglen M. Niang, og få det bedste ud af ham.  Smiley
Logged

He cheats! he dives! he hates the Jackson 5, Luis Suarez, Luis Suarez

NiklasV
Gæst
 
[2] Den nye fabrik
« Svar #2: 11 Jan 2012, 22:22 »





Stade Malherbe Caen - En klub som besidder mange talenter, en klub som har u/19 holdet fyldt med nye spillere, som bare venter på at få chancen på 1. holdet. Talenterne, kommer fra "fabrikken" i Caen, en fabrik som er begyndt at spytte talenter ud. De 2 mest nævneværdige er Lenny Nangis og Mbaye Niang. 2 angrebstalenter, begge under 17 år ved spillets start, samt de begge har forcer i deres adræthed og hurtighed. Stade Malherbe Caen er blevet spået en 15. plads i medierne fra spillets start. Nu må vi se om jeg, Niklas Vinding kan holde til det store pres på mine skuldrer. Ligue 1 indeholder hold som, Marseille, Lyon, PSG & mange, mange flere. Det bliver en stor udfordring.

Jeg vil nu komme med en "hurtig" opdatering af den første halvdel af sæsonen.

Kampprogram Juli-December 2011  
Ligue 1 - Februar 2012

Som det ses, hænger vi med på et hængende hår, og der skal virkelig kæmpes for at en nedrykning ikke bliver en realitet. Ved godt det er en forhastet gennemgang, men jeg føler jeg blev nødt til at få spyttet den første halvdel af sæsonen afsted inden jeg kunne fordybe mig i fremtidige updates - der vil fra nu af komme månedlige updates.



Fabrikken "Stade Malherbe Caen" har et utroligt talent materiale på u/19 holdet, forneden findes en oversigt af u/19 holdet samt deres potentiale.
Jeg vil hver 2. uge hive én u/19 spiller op på førsteholdet og give dem mindst 1 kamp med fuld spille tid, dvs. 2 per. måned. Jeg vil derefte bedømme hvem af dem som har gjort det bedst. Spilleren vil blive kået som månedens "prospect" altså månedens upcoming talent.



Stade Malherbe Caen u/19
Mbaye Niang
Lenny Nangis

« Seneste Redigering: 12 Jan 2012, 22:26 af NiklasV » Logged

NiklasV
Gæst
 
Sv: [1] Den nye fabrik
« Svar #3: 11 Jan 2012, 22:30 »

Følger med - håber at du kan holde på guldfuglen M. Niang, og få det bedste ud af ham.  Smiley
Det håber jeg godt nok også! Smiley
Logged

Marchang
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [1] Den nye fabrik
« Svar #4: 11 Jan 2012, 22:30 »

Nice blog, dog synes jeg du skal finde ud af om du vil have banner eller logo øverst. Synes ikke det passer ind, at du har begge ting Smiley
Logged

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

NiklasV
Gæst
 
Sv: [1] Den nye fabrik
« Svar #5: 11 Jan 2012, 22:36 »

Nice blog, dog synes jeg du skal finde ud af om du vil have banner eller logo øverst. Synes ikke det passer ind, at du har begge ting Smiley
Den er taget til efterretning Smiley
Edit: Var dette bedre? Smiley
« Seneste Redigering: 11 Jan 2012, 22:38 af NiklasV » Logged

Marchang
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [1] Den nye fabrik
« Svar #6: 11 Jan 2012, 22:59 »

Den er taget til efterretning Smiley
Edit: Var dette bedre? Smiley

Ja, det synes jeg Smiley Kigger lidt med engang imellem og kan være jeg kommentere i ny og næ.
Logged

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

NiklasV
Gæst
 
Sv: [1] Den nye fabrik
« Svar #7: 11 Jan 2012, 23:25 »

Ja, det synes jeg Smiley Kigger lidt med engang imellem og kan være jeg kommentere i ny og næ.
Er jeg glad for at høre :-)
Logged

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [2] Den nye fabrik
« Svar #8: 12 Jan 2012, 15:11 »

Meget spænende klubvalg, keep going. Wink
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

NiklasV
Gæst
 
[3] Den nye fabrik
« Svar #9: 12 Jan 2012, 15:51 »




Vinterens hårde strabadser



Januar måned, var en hård måned. Forstået på den måde at klubben desperat har brug for en central midtbanespiller, og der var ingen tilgængelige på markedet. Hvis der så endelig var noget relevant spiller materiale, var prisen urelevant for denne lille klub.
Vi overvintrede på en 17. plads - denne placering skulle meget gerne bevæge sig opad tabelmæssigt, især efter de nye forstærkninger. Som man siger - man skal aldrig glæde sig for tidligt, skuffelsen bliver dobbelt så slem.

Transfer 2011/2012

Jeg føler vi er kommet forstærket ud af dette transfer vindue, især Modibo Diakité vil blive en vigtig del af det nye midterforsvar som nu består af Johan Martial og ovenstående.

Vi har fået opgraderet vores ungdomsfaciliteter og træningsfaciliteter som begge forventes færdige d. 31/10-2012 - dette er et vigtigt skridt i den rigtige retning for at få vores talenter til at nå deres ypperste potentiale.
Endnu et vigtigt skridt er der taget, i og med jeg har fået godkendt en anmodning om at købe vores nuværende stadion. Dette håber jeg på vil generer ekstra indtægter i fremtiden.


Johan Martial
Lamine Gassama (Leje)
Lucas Digne (Leje)
Marcos Taveras
Modibo Diakité

Økonomi
Bestyrelse Overblik


 


« Seneste Redigering: 12 Jan 2012, 22:27 af NiklasV » Logged

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [3] Den nye fabrik
« Svar #10: 12 Jan 2012, 16:10 »

Rigtig fin update. Men jeg ville gerne have nogle lidt mere detaljerede updates. - Hvad er din spilfilosofi? - Hvilke kampe har overrasket (Giv evt. et referat) - Hvordan stiler du op? Opstemt
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

NiklasV
Gæst
 
Sv: [3] Den nye fabrik
« Svar #11: 12 Jan 2012, 16:16 »

Rigtig fin update. Men jeg ville gerne have nogle lidt mere detaljerede updates. - Hvad er din spilfilosofi? - Hvilke kampe har overrasket (Giv evt. et referat) - Hvordan stiler du op? Opstemt
Har jeg også tænkt mig i fremtiden, men jeg ville som sagt bare lige få jer læsere med på, hvordan den forløbne halve sæson er gået - således kan jeg komme i detaljerne i kommende updates. De kommende updates vil indeholde de ting du nævner, samt månedens u/19 spiller og resultater osv.

Håber de første 2 "rigtige" updates ikke har skræmt læserne væk, da der vil blive gået langt mere i dybden i fremtiden.

Tak for kommentaren ellers Enzo - og er glad for du følger med Smiley
Logged

NiklasV
Gæst
 
[4] Den nye fabrik
« Svar #12: 13 Jan 2012, 01:43 »




Trup gennemgang Februar 2012



Målmænd

Alexis Thébaux - holdets 1. målmand, hans største force er hans refleksredninger – stærkt efterfulgt af måden han kommunikere med forsvaret på, dette gør at han besidder en evne, der gør at han kan beherske feltet og dirigere sine folk.

Damien Perquis - holdets 2. målmand og vil fungere som backup, jeg vil ikke køre nogen form for rotationer – der bliver kun skabt plads til denne spiller hvis vores 1. målmand er ude med skade eller lign.

Højre Backs

 Jerry Vandam   – Udlejet fra Lille, han besidder et stort talent. Han er en yderst kompetent moderne back, som både er med til det spilopbyggende samt det defensive. Det ville være lækkert at have ham i truppen permanent, jeg krydser fingrer!

Lamine Gassama – Udlejet fra Lyon, han er ligesom ovenstående en moderne back, med en utrolig acceleration og speed. Han er arbejdsvillig og vil agere som førstevalg samt rotation sammen med Jerry Vandam.

Venstre Backs

Alexandre Raineau – førstevalget på den venstre back, han vil rotere en del med Lucas Digne – så må vi se hvem der præsterer bedst. Han er en god allround back, Alexandre bidrager godt til det defensive arbejde på banen.
 
Lucas Digne  – talentet, han blev desværre købt til City fra Lille i denne sæson. Jeg så dog mit snit til at leje vidunderdrengen sæsonen ud, så nu håber jeg han præsterer som hans rygte lyder.

Raphaël Guerreiro – Endnu et af vores talenter fra egen avl, jeg glæder mig utrolig meget til at se hans udvikling. Læg mærke til talentspejderens vurdering, han skal nok blive til noget stort. Hans største force ligger i han acceleration og hurtighed, dette vil hjælpe meget i fremtiden eftersom den moderne back skal løbe mere og mere.

Central Forsvar

Modibo Diakité – Holdets nye stjerneindkøb, den solide klippe kom til fra Lazio i vinter pausen for et sølle beløb på 3,25 mio. kr. Han vil agere styrmand med Johan Martial ved sin side. Jeg håber de 2 vil skabe en solid skanse i de bagerste rækker. Den 192 cm høje klippe har et utroligt kraftigt hovedstød, jeg håber dette vil skabe en masse ”lette” mål på hjørnespark fremover.

Gregory Leca – Vil agere som reserve for de resterende centrale forsvarsspillere.

Jérémy Sorbon  – Den erfarne. Han vil rotere med de 2 øvrige forsvarsspillere, da jeg føler det er vigtigt have 3-4 spillere som er vant til at spille ved siden af hinanden – især i sidste skanse.

Johan Martial – Talentet, blev købt ind for 16 mio. i starten af sæsonen – jeg er spændt på at følge denne 20 årige knægts udvikling. Han vil blive vejledt af Modibo Diakité, da de 2 skal agere makkerpar.

Defensive midt

Nicolas Seube  – Den rutinerede defensive midtbanespiller, skal agere som kommunikation og bindeled mellem midtbanen og forsvaret. Hans erfaring vil blive vigtig for os, da vi stiller op med en del spillere på den pæne side af de 20 år.
 
Yannick M’Bone  – Endnu et talent, denne gang på den defensive midt. Yannick vil blive brugt som rotationsspiller, specielt fordi jeg ønsker den bedste mulige udvikling af talenterne – intet potentiale må gå til spilde i denne klub.

Central Midt

Anthony Deroin  – Veteranen på midtbanen, og faktisk også den eneste naturlige midtbanespiller i truppen – jeg er på udkig efter en ny, men føler som sagt ikke materialet er prisen værd.

Højre Kant

Romain Hamouma  – En yderst kompetent 24 årig kantspiller, som holder sig i højre side. Han elsker at udfordre og prøve sine grænser af. Hans indstilling stråler langt væk af selvtilfredshed, det er ikke for sjov de kalder ham mini Ronaldo til træning.

Venstre Kant

Frédéric Bulot  – Endnu en mini Ronaldo, ham og Romain minder utrolig meget om hinanden spillemæssigt, de agerer på hver deres fløje. De har vist at de kan have en intern forståelse for teknik og flair.

Ibrahima Tandia  – 18 årigt talent, med fremtiden for sine fødder, han vil også fungere som rotation for Bulot. Endnu en spillers fremtid jeg glæder mig til at følge.

Boksspillere


Marcos Tavares  – Den eneste brasilianske spiller i truppen – og hvor ellers skulle han spille end på toppen? Marcos blev indkøbt i vinters, med henblik på at få en drible stærk og overbliks stærk spiller til at ligge den sidste gyldne aflevering eller affyre kanonen selv.

Pierre-Alain Frau  – Holdets stjerne, kom til holdet på en fri transfer i sommers inden jeg overtog klubben. Han kommer fra liga mestrene Lille, han har indtil videre stået for 9 mål i denne sæson. Han er i øvrigt vejleder for Mbaye Niang.

Mbaye Niang  – Ja, hvad skal man sige. Han er spået en kæmpe fremtid, han er det største talent der pt. er at finde i klubben. Han går hen og bliver en af de helt store, jeg vil forsøge at holde på ham så længe som jeg overhovedet kan.

Lenny Nangis  – Ja denne klub spytter jo talenter ud på samlebånd, City m.fl. har allerede udmeldt deres interesse for Lenny. Han vil udgøre fremtidens angreb sammen med Mbaye Niang.

« Seneste Redigering: 13 Jan 2012, 01:46 af NiklasV » Logged

NiklasV
Gæst
 
[5] Den nye fabrik
« Svar #13: 15 Jan 2012, 23:16 »




Foråret er på vej


Udvalgt kamp
Caen 4 - 0 Brest




Ons, 8.2.2012 Coupe De France 11. Runde: Caen - Lorient 1 - 1s T
Lør, 11.2.2012 Ligue 1: Lyon - Caen 3 - 0 T
Lør, 18.2.2012 Ligue 1: Caen - Èvian TG 0 - 1 T
Lør, 25.2.2012 Ligue 1: Nice - Caen 0 - 2 V
Lør, 3.3.2012 Ligue 1: Caen - Brest 4 - 0 V


Dagens udvalgte kamp er som tidligere nævnt Caen - Brest. Kampen startede med et brag, da Modibo Diakité steg til vejrs efter et vellagt hjørnespark. 1-0 var stillingen, Brest begyndte nu at presse tilbage og med et skud indenfor rammen kunne jeg for alvor mærke presset. Vores nye brasilianer modtog bolden i fødderne, efter en god gedigen husmandsfinte kunne han placere bolden i det lange hjørne, stillingen var nu 2-0. Jeg var glad, meget glad. Denne sejr ville være tiltrængt, hvis udfaldet selvfølgelig efter 45. min ville være til vores fordel. Marco Tavares, lagde en bold i dybden til Pierre Alain Frau. Pierre tager et træk, swoosh! benene blev fejet væk under ham. Straffe! Publikum var i ekstase da han gik til bolden. 3-0 efter et kvarters spil. Endelig begyndte spillet at gå min vej. Efter en gylden aflevering fra Hamouma i dybden til Pierre, kunne han sikkert bringe bolden ind til 4-0. 39. min. var spillet og sejren var hjemme. Brest formåede aldrig at puste os i nakken, og jeg sagde til drengene i pausen at de skulle tage en slapper og køre kampen hjem. Instrukserne blev fulgt til punkt og prikke. Jeg var tilfreds.



Topscore - Stade Malherbe Caen

Pierre Alain Frau - 13 mål
Lenny Nangis - 11 mål
Romain Hamouma - 6 mål
Mbaye Niang - 5 mål



Månedens Talent
Lamine Fall

Lamine Fall gjorde stort indtryk da han fik muligheden fra start mod Brest, han er svaret på mit talentarbejde indtil videre. Han faldt straks ind i taktikkens konsistens, hvilket afspejles af at u/19 holdet køre med samme taktik som førsteholdet; netop for at indlemme deres optræden på førsteholdet. Han sluttede kampen af med en karakter på 7.30 og en afleveringsrate på 84 % - jeg glæder mig meget til at følge hans fremtidige færden. Jeg er sikker på at han bliver en glimrende moderne back, med flair for det opbyggende spil.




« Seneste Redigering: 15 Jan 2012, 23:37 af NiklasV » Logged

philips
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: [5] Den nye fabrik
« Svar #14: 16 Jan 2012, 07:01 »

Flot blog foelger med her Smiley
Logged

Evra er grim, dårlig, og så har han sågar en totalt lav moral. Evras far burde have gjort os alle en stor tjeneste og ramt forbi med sin ladning da han lå og hyggede sig med Evras mor  Thumbs Up

Sider: [1] 2 3 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010