home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 440 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  [14] Den nye fabrik
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 Udprint
Forfatter Emne: [14] Den nye fabrik  (Læst 37880 gange)
NiklasV
Gæst
 
[6] Den nye fabrik
« Svar #15: 16 Jan 2012, 19:55 »




Foråret er på vej





Lør, 10.3.2012 Ligue 1: Montpellier - Caen 3 - 0T
Lør, 24.3.2012 Ligue 1: Dijon - Caen 0 - 4 V
Lør, 7.4.2012 Ligue 1: Caen - Bordeaux 4 - 0 V
Ons, 11.4.2012 Ligue 1: Caen - PSG 3 - 4 T
Søn, 15.4.2012 Ligue 1: Marseille - Caen 2 - 1 T
Lør, 21.4.2012 Ligue 1: Caen - Saint Etienne 1 - 3 T
Ons, 25.4.2012 Ligue 1: Caen - Ajaccio 0 - 0 U

Kampen er fløjtet i gang. Efter første halvleg var stillingen 0-0. Jeg sagde til drengene i pausen, at de skulle se om de ikke kunne få sendt nogle kontra angreb afsted. Jeg smed 3 talenter på banen i pausen for at få en aggressivitet og en vilje på banen som kun de unge drenge har. Lenny Nangis, Ibrahim Tandia og Mbaye Niang blev smidt på banen. 

Lenny Nangis


Dette skulle vise sig at være en god beslutning, især førstnævnte. 52 min. Yannick M'Bone ligger en flad aflevering ud til Hamouma, som efter en enkel boldberøring og 3 træk, ligger en sukkerbold i dybden til Lenny Nangis. Lenny Nangis tager en 1.klasse førsteberøring for derefter at sætte den fladt ind nederst ved venstre stolpe. Vi skal frem til 69. min. for at finde næste mål. Igen er det Lenny Nangis der står for det.

 Efter 2½ minuts boldomgang imellem mine efterhånden godt sammenspillede spiller, modtog Nicolas Seube en bold i fødderne på midten - den blev behandlet med omhu, og derefter sendt i dybden til Lenny Nangis. Han tog igen én berøring, han var nu i straffesparksfeltet med to Bordeaux forsvarsspillere i hælene. Et inderside hug fra venstreskoen blev sendt afsted, Bordeauxs målmand fik hænderne på, dette var dog ikke nok da de bare blev brugt som bande i stedet for. 2-0. Fansene var i ekstase efter min indskiftning - det vil ikke vare længe før vi på tribunerne vil høre. Vi vil have Lenny på banen!

5. min senere, modtager Mbaye Niang bolden i fødderne, efter lidt leg med Bordeauxs forsvar, vender han synet mod målet, for derefter at sende Nangis afsted i dybden. 3-0, der fik vi en snert af fremtidens duo, tænkte jeg ved mig selv. 2 minutter inde i overtiden, får vi tildelt et hjørnespark som Hamouma tager sig af. Bolden falder tilfældigt ned i feltet og Nicolas Seube kan sætte bolden ind bag Bordeauxs målmand til slut resultatet 4-0. 
    



Topscore - Stade Malherbe Caen

Pierre Alain Frau - 14 mål
Lenny Nangis - 11 mål
Romain Hamouma - 6 mål
Mbaye Niang - 5 mål

Månedens Talent
Lenny Nangis


Lenny Nangis har været formidabel i den seneste periode, hans hattrick satte kronen på værket. Den fremtidige duo som vil bestå af Mbaye Niang og omtalte, vil helt sikkert være en succes. Jeg håber at kunne beholde disse to guldfugle i min fremtidige færd, da City og alverdens stor klubber melder sig interesserede i det unge kød.

Fabrikkens nyeste vare
Salim Bourhani


Nyeste skud på stammen fra talentarbejdet i Stade Malherbe Caen, han kan spille naturligt i næsten hele venstre side, men har nok sin force på venstre kanten. Han er utrolig hurtig og driblestærk af en 15 årig knægt at være. Han vil få chancen på 1. holdet lige så snart vi er fri fra nedrykning. 



« Seneste Redigering: 17 Jan 2012, 14:56 af NiklasV » Logged

NiklasV
Gæst
 
Sv: [5] Den nye fabrik
« Svar #16: 17 Jan 2012, 14:58 »

Flot blog foelger med her Smiley
Mange tak skal du have Smiley
Logged

NiklasV
Gæst
 
[7] Den nye fabrik
« Svar #17: 17 Jan 2012, 16:57 »




Sæson afslutning 11/12





Søn, 29.4.2012 Ligue 1: Nancy - Caen 1 - 2 V
Ons, 2.5.2012 Ligue 1: Caen - Lorient 0 - 0 U
Lør, 5.5.2012 Ligue 1: Lille - Caen 0 - 1 V
Lør, 12.5.2012 Ligue 1: Caen - Sochaux 0 - 0 U
Søn, 20.5.2012 Ligue 1: Valenciennes - Caen 2 - 4 V


Sæsonens 3. sidste kamp skulle spilles på Lilles stadion; Villeneuve-d'Ascq. De regerende mestrer, var overlegende i deres attitude allerede inden kampens start. Bla. ved en udtalelse fra Lille træner:"vi ser dem ikke som en stor trussel, dette bliver den rene walkover". Dette skulle senere vise sig at være en forkert udtalelse. Kampen blev fløjtet i gang.


Spillerne var tændte fra første fløjt, dette gjaldt altså overlevelse. Vi var endnu ikke trukket helt fri fra stregen. Med en sejr over Lille, kunne vi med sikkerhed beholde vores plads i Ligue 1 næste sæson. Holdet var tændte. Boldbesiddelsen var næsten ligelig fordelt i første halvleg. Hvert hold kom dog også kun frem til mindre chancer. 2. halvleg. Jeg sagde til drengene i pausen at vi skulle gå ud og lave en overraskelse.

Jeg bad dem om at spille utrolig offensivt i 2. halvleg. Dette chokerede tydeligvis de rutinerede mestrer. Vi fik hele 5 skud inden for rammen det første kvarter af 2. halvleg. Ingen ville bare ikke ind bag stregen. 81 min. Lenny Nangis modtager en bold i dybden, men sender den millimeter forbi højre stolpe.

Topscore - Stade Malherbe Caen

Pierre Alain Frau - 16 mål
Lenny Nangis - 14 mål
Romain Hamouma - 7 mål
Mbaye Niang - 6 mål

87. min. Pierre Alain Frau modtager en bold i fødderne fra Lamine Gassama. Pierre sender den derefter fremad som en løbe milepæl, Lenny Nangis når den løse bold først og med 2 Lille forsvarsspillere i hælene, sender han et frækt lob af sted. Lilles målmænd strækker sig så lang som han er for at nå den.

Der var lydløst på stadion i dette sekund.

Fingerspidserne var på, men kun snittet, forløsningen var der og
alle de medrejsende fans brød ud i jubel. Et formidabelt mål af Lenny Nangis,
som sikrede os en midterplacering i Ligue 1. 



Sommer Transfer 2012

Indgående








 
Udgående





Alle transfers 2012


« Seneste Redigering: 17 Jan 2012, 23:09 af NiklasV » Logged

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: [7] Den nye fabrik
« Svar #18: 17 Jan 2012, 19:19 »

Ser fedt ud, er dog ikke så vild med skriften - den er lidt for tynd for min smag.
Og så lagde jeg lige mærke til du kalder Romario en FV, han er vel egentlig decideret højre?
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

NiklasV
Gæst
 
Sv: [7] Den nye fabrik
« Svar #19: 17 Jan 2012, 21:20 »

Ser fedt ud, er dog ikke så vild med skriften - den er lidt for tynd for min smag.
Og så lagde jeg lige mærke til du kalder Romario en FV, han er vel egentlig decideret højre?
Også skriften på brødteksten? Eller er det "overskrifterne"?
- Og ja, det er bare en tanke torsk fra min side - tak for responsen  Thumbs Up
Logged

Quixotry
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: [7] Den nye fabrik
« Svar #20: 17 Jan 2012, 22:51 »

Dit billed af Logan Bailly er et ss af Bodmer og dit billed af Gregory Leca er af Felipe Anderson. God blog ellers, KIU.
Logged

Åh VK. Du forstår sandelig at skifte imellem den sympati og idioti som ingen andre.

NiklasV
Gæst
 
Sv: [7] Den nye fabrik
« Svar #21: 17 Jan 2012, 23:06 »

Dit billed af Logan Bailly er et ss af Bodmer og dit billed af Gregory Leca er af Felipe Anderson. God blog ellers, KIU.
Det bliver straks rettet!  Wink
Tak for rosen, det er rart at høre  Thumbs Up
Logged

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: [7] Den nye fabrik
« Svar #22: 18 Jan 2012, 13:35 »

Også skriften på brødteksten? Eller er det "overskrifterne"?
- Og ja, det er bare en tanke torsk fra min side - tak for responsen  Thumbs Up

Overskrifterne, altså de er okay for mig at se til korte overskrifter, de virkede bare meget tynde når de var det eneste i din transfer update Smiley
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

NiklasV
Gæst
 
Sv: [7] Den nye fabrik
« Svar #23: 18 Jan 2012, 14:11 »

Overskrifterne, altså de er okay for mig at se til korte overskrifter, de virkede bare meget tynde når de var det eneste i din transfer update Smiley
Kan godt se hvad du mener Smiley Det bliver også kun benyttet til overskrifter i fremtiden Smiley
Logged

fodboldkiller1983
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: [7] Den nye fabrik
« Svar #24: 18 Jan 2012, 16:51 »

Hvor har du hentet din face på alle spiller
Logged

NiklasV
Gæst
 
[8] Den nye fabrik
« Svar #25: 18 Jan 2012, 17:28 »




Ny sæson - Ny begyndelse



































Vi gik ud til kampen med frygt i øjnene. Vi gæstede sidste års vindere Marseille, jeg ville være glad hvis vi bare tabte med en nogenlunde margen. Kampen blev fløjtet i gang. Inden kampen stod 11 nervøse spillere i tunnellen. Inklusiv nyindkøbet Paul Lasne, jeg var utroligt spændt på at se hvad han kunne udrette på midtbanen.
Der var spillet ca 3 min. da Marseilles Amalfitano modtog bolden i fødderne - Paul Lasne markerede ham tæt, men vælger at lave en hjerneblødning i form af en glidende tackling med begge fødder først. Direkte rødt kort. Sikke en debut at få.

Mbaye Niang modtager bolden i fødderne og sender straks Lenny Nangis af sted i dybden. Lenny dribler langs højrekanten, men sin hurtighed når han til baglinjen. Han slår et indlæg som Frederic Bulot kommer først på. Et flot hovedstød. 1-0, med 10 mand. Jeg var selv lige så forvirret som Marseilles forsvar i denne situation.



Søn, 5.8.2012 Ligue 1: Nancy - Caen 2 - 2 U
Lør, 11.8.2012 Ligue 1: Caen - Toulouse 4 - 0 V
Lør, 18.8.2012 Ligue 1: Nice - Caen 2 - 0 T
Søn, 26.8.2012 Ligue 1: Caen - Montpellier 2 - 2 U
Søn, 2.9.2012 Ligue 1: Marseille - Caen 3 - 2 T



Johan Martial, nedlægger Shinji Kagawa udenfor feltet i 21. min.
Obraniak tager sig denne gang af frisparket som er placeret ca. 28 meter ude. Obraniak formår at dreje den med venstrebenet udenom muren, og direkte op i hjørnet. 1-1.

Romario ligger bolden i fødderne på højrekanten Hamouma, efter 3-4 træk, sender han et særdeles hårdt og fladt indlæg af sted. Lenny Nangis får på en eller anden måde tæmmet denne bold. Han sætter den derefter med et hårdt vristspark nede i venstre hjørne. Ingen chance for Mandanda. 2-1. Vi var nu med 10. mand foran. Jeg råbte fra sidelinjen at vi skulle spille meget mere defensivt og holde boldbesiddelsen. Føringen holder endda også til pausen.

Topscore - Stade Malherbe Caen

Lenny Nangis - 3 mål
Johan Martial - 2 mål
Romain Hamouma - 2 mål
Mbaye Niang - 1 mål
Ibrahima Tandia - 1 mål
Frédéric Bulot - 1 mål


Marseille kom ud med fornyet energi, de formåede at sætte et utroligt højt pres på vores backs. Vi havde ingen chance for at opbygge spillet på vores måde. Der skulle heller ikke mere end 2. min til inde i 2. halvleg. Amalfitano, sender bolden til Brandãos fødder. Med en fantastisk førsteberøring vender han på en tallerken, et træk og han var i feltet. Johan Martial blev rundet, og tørret på samme tid. Han sætter den hårdt, men sikkert ind bag Bailly. 2-2.

71. min. et frispark bliver begået fra nøjagtig samme distance som i 1. halvleg. Jeg tænkte ved mig selv, ikke 2 gange i træk det sker ikke. Fanni var manden der skulle sparke. Hvilket spark! Den blev sendt af sted som var det Cristiano selv der skød. Den dykkede over muren i højre side, for derefter at placere sig langt op i hjørnet. Igen ingen chance for Bailly. 3-2.





Månedens Talent
Robin L'Excellent



Robin L'Excellent, har givet smag på sit talent i den seneste tid.Han banker mål ind for u/19 holdet,
og var også i træningskampenemed på førsteholdet. Her scorede han endda også. Han bliver et spændende "projekt" at følge, og jeg vil give ham flere chancer i seniortruppen i den kommende tid.
Det er der han virkelig skal stå distancen.




Lacina Traore

« Seneste Redigering: 19 Jan 2012, 00:38 af NiklasV » Logged

NiklasV
Gæst
 
Sv: [7] Den nye fabrik
« Svar #26: 18 Jan 2012, 19:21 »

Logged

ReaLFCK
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: [8] Den nye fabrik
« Svar #27: 18 Jan 2012, 21:34 »

Super, super blog efter min mening. Virkelig flot, hold det kørende, og så må vi jo bare krydse fingre for at du får det bedste ud af det. Jeg følger ihvertfald helt klart Peace
Logged

NiklasV
Gæst
 
Sv: [8] Den nye fabrik
« Svar #28: 18 Jan 2012, 23:10 »

Super, super blog efter min mening. Virkelig flot, hold det kørende, og så må vi jo bare krydse fingre for at du får det bedste ud af det. Jeg følger ihvertfald helt klart Peace
Det er jeg utrolig glad for at du synes  Smiley
- og håber jeg kan holde niveauet og ikke mindst din interesse fremover  Thumbs Up
Logged

Toby aka Lynge
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: [8] Den nye fabrik
« Svar #29: 21 Jan 2012, 15:42 »

Ekstrem spændende blog, jeg vil følge med!:-)
Logged

Brøndby til jeg dør! <3
You'll never walk alone! <3

Sider: 1 [2] 3 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010