home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  1 Bruger, 374 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring
| | | | |-+  Hvordan finder jeg gode regens spillere?
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 Udprint
Forfatter Emne: Hvordan finder jeg gode regens spillere?  (Læst 6697 gange)
JegErEnFMFiasko
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Hvordan finder jeg gode regens spillere?
« : 07 Jan 2012, 15:29 »

Hej alle.

Jeg spiller en karriere med Real Madrid hvor jeg er nået til sommeren 2017. Jeg synes det er rigtig fedt at være nået så langt. Problemet er bare at alle virkelige spillere er blevet lidt for gamle til at jeg gider at købe dem. Derfor bliver jeg nødt til at købe regens spillere.

Derfor vil jeg spørge om i har nogle specielle metoder til at finde nogen gode regens spillere.

På forhånd tak Mvh. Gustav Thumbs Up

Logged

molle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvordan finder jeg gode regens spillere?
« Svar #1: 07 Jan 2012, 15:30 »

Du kan bruge dine scouts til at søge på unge spillere Wink
Logged

JegErEnFMFiasko
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Hvordan finder jeg gode regens spillere?
« Svar #2: 07 Jan 2012, 15:46 »

Det har jeg allerede gjort.. Men har du nogen gode råd til hvor jeg skal sende dem hen? Jeg sendte en til sydamerika men efter flere måneder havde han ikke fundet en eneste... Jeg sendte også en til sydeuropa men jeg synes heller ikke rigtig han fandt særlig meget.  Smiley

Men tak for hjælpen  Thumbs Up
Logged

Stimorol
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvordan finder jeg gode regens spillere?
« Svar #3: 07 Jan 2012, 15:54 »

er aldrig nået så langt før, men kan du ikke bare søge på "evne" inde der hvor man søger efter spillere???
Logged

Liverpool, Dortmund, AGF

JegErEnFMFiasko
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Hvordan finder jeg gode regens spillere?
« Svar #4: 07 Jan 2012, 16:16 »

Jo god ide Opstemt

Men har i nogle råd til hvor der er mange talenter? Opstemt
Logged

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline

 
Sv: Hvordan finder jeg gode regens spillere?
« Svar #5: 07 Jan 2012, 16:39 »

Jeg synes som regel altid at Frankrig har nogen gode talenter. Når en ny sæson begynder, så tjekker jeg altid deres U hold ud, altså klubbernes, og ser på de 14/15 årige. Så hvis de har en høj værdi, så ville jeg scout dem, derefter kan du så se om de kan blive til noget. Men ens træning har så også en del at sige, de skal jo udvikle sig.
Logged

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.


JegErEnFMFiasko
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Hvordan finder jeg gode regens spillere?
« Svar #6: 07 Jan 2012, 17:17 »

Okay tusind tak Opstemt

Hvordan kan jeg træne dem så de udvikler sig meget?  Smiley
Logged

MichaelHarlev
Gæst
 
Sv: Hvordan finder jeg gode regens spillere?
« Svar #7: 07 Jan 2012, 17:26 »

Tjek FCB Lujan tror jeg de hedder, argentinsk hold, har haft stor succes med deres regens og de får stort set altid gode spillere i mine saves. Ellers kan Clairefontaine (tror jeg de hedder) fra Frankrig også anbefales at tjekke ud. Ellers gælder det bare om, at støvsuge hold for unge spillere, du kan evt. gå ind i spillersøgning og sætte deres kontrakter til ungdomskontrakter, så er det vidst kun regens du får.
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvordan finder jeg gode regens spillere?
« Svar #8: 07 Jan 2012, 17:30 »

Generelt skal du også huske på, at som Real Madrid er det meget få spillere der faktisk har potentiale til at blive topspillere for dig! En spiller med 4 stjerner i potentiale vil jo være et supertalent i stort set alle andre klubber i spillet.

Men altså... generelt har jeg rigtig god succes med at sende én scout ud til hver region i verden. Med 10 scouts får jeg vel 50 spillere pr. sæson jeg kan bruge, hvoraf 2 af dem er med potentiale til at spille i en topklub. Jeg er FCK skal det siges. Så med 10 scouts til 10 forskellige regioner vil jeg tro at du kan finde 1-2 talenter pr. sæson som vil kunne styrke dit hold langsigtet.
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

DonMambo
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Hvordan finder jeg gode regens spillere?
« Svar #9: 07 Jan 2012, 18:02 »

+1. Plutonium's spejder taktik er vejen frem hvad end du er Man utd, Real M eller FCK.

Er selv i 2020.. De gode regens bliver enten tilbudt eller fundet af spejdere - om du så kan nå at få dem billigt er en anden snak. Send gerne en 2-3 stykker til Afrika - Kontinent of regens Wink

Jeg har 16 spejdere på mission
Logged

JegErEnFMFiasko
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Hvordan finder jeg gode regens spillere?
« Svar #10: 07 Jan 2012, 18:05 »

-MichaelHarlev: Jeg vil tjekke de hold du har forslået. Tak  Thumbs Up

-plutonium: Skal jeg så sætte talentspejdere ud til alle kontinenter eller hvad? Smiley Og normalt overvejer jeg kun kvalitets spillere, skal jeg overveje dårligere Smiley

-DonMambo: Okay tak Opstemt Jeg vil prøve at sende talentspejdere ud til Afrika Smiley Skal jeg så Ansætte nogen der ved meget om Afrika? Smiley
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvordan finder jeg gode regens spillere?
« Svar #11: 07 Jan 2012, 18:10 »

-MichaelHarlev: Jeg vil tjekke de hold du har forslået. Tak  Thumbs Up

-plutonium: Skal jeg så sætte talentspejdere ud til alle kontinenter eller hvad? Smiley Og normalt overvejer jeg kun kvalitets spillere, skal jeg overveje dårligere Smiley

-DonMambo: Okay tak Opstemt Jeg vil prøve at sende talentspejdere ud til Afrika Smiley Skal jeg så Ansætte nogen der ved meget om Afrika? Smiley

Ja, og nej. Det er ikke kontinenter som sådan, det er regioner (ved ikke om man kan scoute begge dele) jeg taler om. Fx østeuropa, UK og Irland, Skandinavien, Australien osv.

Jeg ville personligt gøre det sådan, at alle talenter under 3½ stjerner ikke er værd at kigge på. 4, så vurderer jeg ud fra deres skills om jeg kan bruge dem. 4½ og opefter kigger jeg stadig skills, men er mere tilbøjelig til at købe dem selvom jeg ikke er 100 % vild med deres evner.

Så nej, du skal aldrig gå efter middelmådige spillere. Dog vil jeg sige, at du til tider kan finde en spiller med 3 stjerner der har skills i absolut topklasse, og der kan man altså stadig godt satse på dem. Selvom spejderen siger de ikke er gode nok, så vil deres færdigheder gøre, at de stadig kan levere på højt niveau for dig.
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

JegErEnFMFiasko
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Hvordan finder jeg gode regens spillere?
« Svar #12: 07 Jan 2012, 18:13 »

Ja, og nej. Det er ikke kontinenter som sådan, det er regioner (ved ikke om man kan scoute begge dele) jeg taler om. Fx østeuropa, UK og Irland, Skandinavien, Australien osv.

Jeg ville personligt gøre det sådan, at alle talenter under 3½ stjerner ikke er værd at kigge på. 4, så vurderer jeg ud fra deres skills om jeg kan bruge dem. 4½ og opefter kigger jeg stadig skills, men er mere tilbøjelig til at købe dem selvom jeg ikke er 100 % vild med deres evner.

Så nej, du skal aldrig gå efter middelmådige spillere. Dog vil jeg sige, at du til tider kan finde en spiller med 3 stjerner der har skills i absolut topklasse, og der kan man altså stadig godt satse på dem. Selvom spejderen siger de ikke er gode nok, så vil deres færdigheder gøre, at de stadig kan levere på højt niveau for dig.

Okay skal jeg sende ud til ALLE eller bare nogen? Smiley

Så jeg fortsætter bare med at kigge efter mindst 4 stjerner Smiley
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvordan finder jeg gode regens spillere?
« Svar #13: 07 Jan 2012, 18:26 »

Det styrer du egentlig selv Smiley

Hvis du har spejdere nok til alle regioner, så ville jeg sige go for it! Men ellers ville jeg nok opprioritere:

Sydamerika
Østeuropa
Sydeuropa
De afrikanske regioner
Centraleuropa

Efter min mening er de engelske talenter for dyre i forhold til deres kvalitet. Derudover så har jeg altid fundet en god portion talenter i Østeuropa. Men igen; jeg er FCK, så standarden er jo noget lavere end den er i Real Madrid Peace
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvordan finder jeg gode regens spillere?
« Svar #14: 07 Jan 2012, 18:28 »

Men igen; jeg er FCK, så standarden er jo noget lavere end den er i Real Madrid Peace

Er den???  Shockeret Shockeret Wink

Jeg er meget enig med Pluto. Send dine spejdere mod Østeuropa. Der finder du uden tvivl spillets bedste spillere til prisen.

Serbien og Kroatien er favoritterne. Send spejdere derhen specifikt.
Logged

Sider: [1] 2 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010