home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 364 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring
| | | | |-+  Hvordan finder jeg gode regens spillere?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] Udprint
Forfatter Emne: Hvordan finder jeg gode regens spillere?  (Læst 6698 gange)
plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvordan finder jeg gode regens spillere?
« Svar #30: 07 Jan 2012, 19:37 »

Ja da! Smiley

Jeg tror ikke jeg har købt ét talent i et transfervindue crazy

Det er kun 'akut' jeg køber spillere i vinduerne. Talenterne dukker jo op tilfældigt, og så handler jeg hurtigst muligt, før deres værdi stiger Smiley
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

JegErEnFMFiasko
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Hvordan finder jeg gode regens spillere?
« Svar #31: 07 Jan 2012, 21:51 »

Okay tusind tak for jeres hjælp alle sammen Opstemt
Logged

fyttefytte
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Hvordan finder jeg gode regens spillere?
« Svar #32: 07 Jan 2012, 21:54 »

jeg kan sige, at jeg havde samme problem da jeg i fm 11 var nået til 2025 med Bayern Munchen Opstemt
Logged

Mit nuværende St.Pauli spil
Antal sæson - 4
Bundesliga - 1
Tyske pokaltunering - 0
Tysk super cup - 1
Champions League - 0
Euro League - 0
VM klubhold - 0
Europæisk Supercup  - 0

Stadion: Millerntor-stadion
Klubværdi: 5,21 mia (gæld fra lån: 157 mio)

JegErEnFMFiasko
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Hvordan finder jeg gode regens spillere?
« Svar #33: 07 Jan 2012, 22:15 »

Det var langt! Smiley

Hvad gjorde du? Smiley
Logged

JegErEnFMFiasko
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Hvordan finder jeg gode regens spillere?
« Svar #34: 07 Jan 2012, 23:01 »

Hej alle Smiley

Jeg har et problem med mine talentspejdere... Nu har jeg gjort som i har forslået og sat mine talentspejdere til at finde unge spillere i forskeliger regioner. Men problemet er at næsten alle mine spejdere vil det samme sted hen. Når jeg f.eks. sætter en spejder til central afrika siger han at han kunne bruge sin tid bedre et andet sted. Skal jeg bare lade ham blive der hvor jeg har sendt ham hen eller betyder det noget om han vil. Jeg har lagt mærke til at alle dem der ville et andet sted hen overhovedet ikke har fundet nogen.

Hvad skal jeg gøre? Opstemt
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvordan finder jeg gode regens spillere?
« Svar #35: 07 Jan 2012, 23:11 »

Du skal bare være diktatorisk og sende dem hen hvor DU vil have dem! Wink

De vil helst der hen hvor de har noget forudgående erfaring, men tro mig - de finder lige så gode talenter ved at scoute steder de aldrig har været før Wink
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

JegErEnFMFiasko
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Hvordan finder jeg gode regens spillere?
« Svar #36: 07 Jan 2012, 23:16 »

Okay.... synes bare aldrig de finder nogen... Smiley
Logged

JegErEnFMFiasko
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Hvordan finder jeg gode regens spillere?
« Svar #37: 07 Jan 2012, 23:20 »

Nu har jeg gjort som du har anbefalet Smiley

Håber og tror du har ret.. Det virker da i hvert fald som om du ved en del mere om det end mig! Wink
Logged

mama99ai
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvordan finder jeg gode regens spillere?
« Svar #38: 10 Feb 2012, 10:44 »

Er der nogen der har success med kun at bede jeres scouts om at finde spillere der matcher visse kriterer? - jeg mener selvfølgelig skal de være unge, men hvad med værdierne.

Jeg ved at Work Rate er en vigtig værdi, sammen med Determination når man har at gøre med unge mennesker, idet det er nogle af de vigtigste attributter for at spillerne udvikler sig hurtigst.

Er der nogen der beder jeres scouts om kun at vende tilbage med spillere der eksempelvis minimum 15 i determination og minimum 15 i work rate? Hvis ja, er jeres erfaring at de finder bedre talenter på den måde?
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvordan finder jeg gode regens spillere?
« Svar #39: 10 Feb 2012, 11:07 »

Jeg gør det ikke, men det skyldes at jeg synes det er svært at sætte et hard cap med sådan noget Smiley

Jeg har før oplevet spillere der i bund og grund havde en for lav determination til hvad jeg bryder mig om, men resten af hans skills var simpelthen i topklasse! Så ham købte og brugte jeg med stor succes. I medgangstider var han flyvende, men så snart vi kom bagud skiftede jeg ham ud, da han aldrig formåede at spille sig ind i kampen.

Så determination synes jeg fx er svær at sige han SKAL have 15. Jeg vil snarere sige jeg vil HELST ikke have spillere under 15, men der er aldrig en regel uden en undtagelse når det kommer til sådan nogle kriterier. Jeg har dog som kriterium at spillerne skal være 18 eller yngre, for jeg skal kunne træne dem i tre år så de bliver af egen avl i Europa. Men det er jo rent praktisk sådan, at hvis de er over 18, så har jeg et problem langsigtet.

De gode regens der er over 18 og som jeg bare ikke kan undvære skal jeg nok få støvet op på anden vis crazy
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

T.Iglemose
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvordan finder jeg gode regens spillere?
« Svar #40: 10 Feb 2012, 11:51 »

Jeg gør det ikke, men det skyldes at jeg synes det er svært at sætte et hard cap med sådan noget Smiley

Jeg har før oplevet spillere der i bund og grund havde en for lav determination til hvad jeg bryder mig om, men resten af hans skills var simpelthen i topklasse! Så ham købte og brugte jeg med stor succes. I medgangstider var han flyvende, men så snart vi kom bagud skiftede jeg ham ud, da han aldrig formåede at spille sig ind i kampen.

Så determination synes jeg fx er svær at sige han SKAL have 15. Jeg vil snarere sige jeg vil HELST ikke have spillere under 15, men der er aldrig en regel uden en undtagelse når det kommer til sådan nogle kriterier. Jeg har dog som kriterium at spillerne skal være 18 eller yngre, for jeg skal kunne træne dem i tre år så de bliver af egen avl i Europa. Men det er jo rent praktisk sådan, at hvis de er over 18, så har jeg et problem langsigtet.

De gode regens der er over 18 og som jeg bare ikke kan undvære skal jeg nok få støvet op på anden vis crazy
Kan kun erklære mig enig - dog ikke i det sidste, hvis talentet er stort nok er det lige meget hvad der står på dåbsattesten Rullende Øjne
Har faktisk selv tidligere søgt på samme måde - dog kun med alderen og senere fundet ud af virkelige talenter var sorteret fra, da jeg fandt et monstertalent på 19 og 20 år! Tror (ved ikke) om den omtalte søgning blot filtrerer spillerne fra der ikke opfylder kriterierne eller om søgningen gør den mere specifikt finder disse spillere; evt. hurtigere eller er mere præcis. For HVIS det gør det, så er det måske værd at prøve........
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvordan finder jeg gode regens spillere?
« Svar #41: 10 Feb 2012, 12:07 »

Kan kun erklære mig enig - dog ikke i det sidste, hvis talentet er stort nok er det lige meget hvad der står på dåbsattesten Rullende Øjne
Har faktisk selv tidligere søgt på samme måde - dog kun med alderen og senere fundet ud af virkelige talenter var sorteret fra, da jeg fandt et monstertalent på 19 og 20 år! Tror (ved ikke) om den omtalte søgning blot filtrerer spillerne fra der ikke opfylder kriterierne eller om søgningen gør den mere specifikt finder disse spillere; evt. hurtigere eller er mere præcis. For HVIS det gør det, så er det måske værd at prøve........

Hvis spilleren har været 20 kan jeg ikke forklare det, men hvis du har sat søgningen til 18 år, så kan din spejder meget vel have fundet ham da han var 18, og så er der gået nogle dage før han har leveret rapporten til dig, hvorved spilleren kan være blevet 19 i mellemtiden Smiley

Det har jeg prøvet nogle gange!

Men det er helt sikkert - ser man det rigtige talent, så skal han bare købes! Men som sagt - talenter over 18 skal jeg nok støde på alligevel - det er alle dem der render rundt på diverse reservehold og ungdomshold min spejder skal klare, for dem har jeg ikke tålmodighed til selv at finde Grin

Men alle de der superspillere der render rundt på 20-21 år støder jeg på ved min daglige færden i spillet Peace
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Malte26
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Hvordan finder jeg gode regens spillere?
« Svar #42: 10 Feb 2012, 13:05 »

Men altså... det er jo igen op til dig selv! Hvis du mener han kan hive 4-500 mio ind til dig i form af merchandise-indtægter og præmiepenge i løbet af hans kontraktperiode, så er det jo bare at gøre det!

For lige at dreje samtalen. Hvordan ved man om en spiller henter mange merchandise indtægter? Kan man se det noget sted og vil det øge disse indtægter ved f.eks. at spille venskabskampe i Asien?
Undskylder på forhånd, blev bare lige nysgerrig.
Vil også gerne sige, at jeg henter mange af mine regensspillere i Afrika og Brasilien især. Som oftest går jeg ind på de forskellige landes ungdomslandshold og tjekker om der er nogle uden kontrakt, hvorefter jeg tager dem på prøvetræning, hvis jeg mener de er gode nok. Du kommer til at have en del spillere på prøvetræning, men de kan også ende op med en perlerække af unge talenter  Rullende Øjne
Logged

Our history's full of legends,
And football played on high,
Raich Carter, Peter Doherty,
You should have seen 'em fly.
Now we all just love football,
But will we lift the crown,
The noise goes up, the Rams come out,
Onto the hallowed ground.

Enged
Gæst
 
Sv: Hvordan finder jeg gode regens spillere?
« Svar #43: 10 Feb 2012, 13:43 »

Jeg gør det ikke, men det skyldes at jeg synes det er svært at sætte et hard cap med sådan noget Smiley

Jeg har før oplevet spillere der i bund og grund havde en for lav determination til hvad jeg bryder mig om, men resten af hans skills var simpelthen i topklasse! Så ham købte og brugte jeg med stor succes. I medgangstider var han flyvende, men så snart vi kom bagud skiftede jeg ham ud, da han aldrig formåede at spille sig ind i kampen.

Så determination synes jeg fx er svær at sige han SKAL have 15. Jeg vil snarere sige jeg vil HELST ikke have spillere under 15, men der er aldrig en regel uden en undtagelse når det kommer til sådan nogle kriterier. Jeg har dog som kriterium at spillerne skal være 18 eller yngre, for jeg skal kunne træne dem i tre år så de bliver af egen avl i Europa. Men det er jo rent praktisk sådan, at hvis de er over 18, så har jeg et problem langsigtet.

De gode regens der er over 18 og som jeg bare ikke kan undvære skal jeg nok få støvet op på anden vis crazy
Jeg har det på samme måde med determination, den skal ikke være lavere end 15. Men det skal lige siges, at du jo kan teame ham op med en ældre spiller, der har høj determination, og hvis det bliver en succes, så vil den unge spiller stige i determination. Hvis den unge starter med 1, så kan det selvfølgelig være godt det samme, men hvis han har 9-10-11 stykker, så virker det rigtigt godt. Det er i hvert fald min erfaring, og det samme gælder egentlig også for flair.
Logged

T.Iglemose
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvordan finder jeg gode regens spillere?
« Svar #44: 12 Feb 2012, 01:15 »

De omtalte talenter kom til spillet i en alder af ca. 19 år og som mine scouts normalt rejser, så var de måske bare ikke i landet dengang eller hans skills var knap så iøjenfaldende. Ellers var han nok fundet tidligere Thumbs Up
Hvis spilleren har været 20 kan jeg ikke forklare det, men hvis du har sat søgningen til 18 år, så kan din spejder meget vel have fundet ham da han var 18, og så er der gået nogle dage før han har leveret rapporten til dig, hvorved spilleren kan være blevet 19 i mellemtiden Smiley

Det har jeg prøvet nogle gange!

Men det er helt sikkert - ser man det rigtige talent, så skal han bare købes! Men som sagt - talenter over 18 skal jeg nok støde på alligevel - det er alle dem der render rundt på diverse reservehold og ungdomshold min spejder skal klare, for dem har jeg ikke tålmodighed til selv at finde Grin

Men alle de der superspillere der render rundt på 20-21 år støder jeg på ved min daglige færden i spillet Peace
Logged

Sider: 1 2 [3] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010