home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  1 Bruger, 376 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring
| | | | |-+  Hvordan finder jeg gode regens spillere?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: Hvordan finder jeg gode regens spillere?  (Læst 6696 gange)
plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvordan finder jeg gode regens spillere?
« Svar #15: 07 Jan 2012, 18:31 »

 crazy

Personligt synes jeg ikke der er specielt mange talenter fra enkelte lande i Østeuropa - de plejer at have et generelt godt niveau jævnt fordelt i regionen Smiley

Men kan absolut ikke udelukke at Cesc har ret Peace
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

DonMambo
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Hvordan finder jeg gode regens spillere?
« Svar #16: 07 Jan 2012, 18:32 »

Senegal, Mali og Ivory er også gode bud.
Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvordan finder jeg gode regens spillere?
« Svar #17: 07 Jan 2012, 18:34 »

crazy

Personligt synes jeg ikke der er specielt mange talenter fra enkelte lande i Østeuropa - de plejer at have et generelt godt niveau jævnt fordelt i regionen Smiley

Men kan absolut ikke udelukke at Cesc har ret Peace

Det handler jo også kun om erfaringer. Jeg har gode erfaringer fra Serbien og Kroatien, du har måske også fra Armenien og Ukraine.. Begge har vel ret kan man sige.

 Wink
Logged

JegErEnFMFiasko
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Hvordan finder jeg gode regens spillere?
« Svar #18: 07 Jan 2012, 18:37 »

Okay der vil jeg sende dem hen Opstemt

Men hvor meget synes i højest jeg skal give for et talent? Smiley
Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvordan finder jeg gode regens spillere?
« Svar #19: 07 Jan 2012, 18:40 »

Okay der vil jeg sende dem hen Opstemt

Men hvor meget synes i højest jeg skal give for et talent? Smiley

Personligt synes jeg du skal give 2049304 milliarder højest.. (Heftig økonomi!!)
Betal det som du har lyst til at betale, det som du føler spilleren er værd. Er han værd at betale 57,5 millioner for selvom han kun er 17 år - så gør det!

Bedøm, byd, brug!
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvordan finder jeg gode regens spillere?
« Svar #20: 07 Jan 2012, 18:41 »

Det handler jo også kun om erfaringer. Jeg har gode erfaringer fra Serbien og Kroatien, du har måske også fra Armenien og Ukraine.. Begge har vel ret kan man sige.

 Wink

Det må man formode Wink

Igen; det er det dejlige ved FM! Det er et spil man kan diskutere, for der er ikke to der har præcis den samme oplevelse Thumbs Up

Okay der vil jeg sende dem hen Opstemt

Men hvor meget synes i højest jeg skal give for et talent? Smiley

Det er helt op til dig. Jeg har engang givet 42 mio (over 48 måneder) for et græsk supertalent der efter en sæson var ønsket i alle topklubber i verden, så han var jo pengene værd. Men generelt giver jeg ikke mere end 3-5 mio for dem. Det kommer jo helt an på hvor 'kendte' de er når du finder dem! En spiller der har et lavt omdømme kan sagtens være et større talent end en spiller med internationalt omdømme. Hans pris er bare lavere fordi der ikke er andre end dig der har opdaget ham endnu!

Så pris er 100 % noget du afgør med dig selv. Men som tommelfingerregel vil jeg sige, at du kun skal give det samme for et talent som du vil med en etableret spiller, hvis du føler at talentet kan gå direkte ind i din startopstilling.
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Hvordan finder jeg gode regens spillere?
« Svar #21: 07 Jan 2012, 18:42 »

Det variere jo efter lande og kvalitet, ikke EU spillere er generelt billigere..

Jeg vil mene USA, Sydafrika og Australien er "must scout" lande foruden de store lande. Alt efter hvad niveau du søger spillere på så kunne flere lande som Irland, de skandinaviske lande og resten af Afrika sagtens gå an Smiley
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

JegErEnFMFiasko
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Hvordan finder jeg gode regens spillere?
« Svar #22: 07 Jan 2012, 18:45 »

Altså jeg har fået et 16 årigt talent som talentspejderne siger vil blive en vigtig spiller for holdet i fremtiden. Men Bayern som han spiller for vil har omkring 4-500 mio. for ham. Det er for meget i følge jer eller hvad? Opstemt
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvordan finder jeg gode regens spillere?
« Svar #23: 07 Jan 2012, 18:45 »

USA vil jeg personligt kun anbefale hvis spilleren gerne må være over 20. På grund af draft-systemet derovre er mange regens over 20 i USA, og det gør at jeg aldrig finder en fis derovre crazy

Jeg scouter altid spillere på max 18 år, så jeg kan have dem i 3 så de bliver kategoriseret som egen avl Peace
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvordan finder jeg gode regens spillere?
« Svar #24: 07 Jan 2012, 18:47 »

Altså jeg har fået et 16 årigt talent som talentspejderne siger vil blive en vigtig spiller for holdet i fremtiden. Men Bayern som han spiller for vil har omkring 4-500 mio. for ham. Det er for meget i følge jer eller hvad? Opstemt

Der fik jeg lige noget i den gale hals xD

Jeg ville ALDRIG give så meget for nogen som helst spiller i spillet, men jeg er også en nærig satan Peace

Men altså... det er jo igen op til dig selv! Hvis du mener han kan hive 4-500 mio ind til dig i form af merchandise-indtægter og præmiepenge i løbet af hans kontraktperiode, så er det jo bare at gøre det!
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

JegErEnFMFiasko
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Hvordan finder jeg gode regens spillere?
« Svar #25: 07 Jan 2012, 18:55 »

Jeg havde heller ikke tænkt mig at gøre det, jeg ville bare høre jeres mening.

Jeg går ligesom dig efter max. 18. Det gør også at det er ret svært at finde nogen.

Problemet med at finde spillere på omkring 20 er champions league hvor man skal have mindst 4 spillere der har spillet 3 år i klubben mellem deres 15-21 års fødselsdag, derfor bliver jeg nødt til at købe spillere der kan spille 3 år inden de er 21 Smiley
Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvordan finder jeg gode regens spillere?
« Svar #26: 07 Jan 2012, 19:02 »

500 er ALT for meget som sagt.

Giv højest 50 millioner for et talent er noget jeg har sagt til mig selv. Man kan aldrig forudse talent eller forudse skader, derfor er det alt for usikkert i mine øjne at betale så meget for en ung spiller.

Og det er rigtig smart det du siger med at købe på max 18 år, så de kan nå at spille der i tre sæsoner. Det er rigtig godt tænkt! Du er måske ikke en FM fiasko alligevel ;-)
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvordan finder jeg gode regens spillere?
« Svar #27: 07 Jan 2012, 19:15 »

Jeg havde heller ikke tænkt mig at gøre det, jeg ville bare høre jeres mening.

Jeg går ligesom dig efter max. 18. Det gør også at det er ret svært at finde nogen.

Problemet med at finde spillere på omkring 20 er champions league hvor man skal have mindst 4 spillere der har spillet 3 år i klubben mellem deres 15-21 års fødselsdag, derfor bliver jeg nødt til at købe spillere der kan spille 3 år inden de er 21 Smiley

Der er MASSER af spillere. Du skal bare være tålmodig Wink

Som sagt - jeg får måske 50 interessante spillere med 10 scouts om ÅRET. Af dem er det måske 10 jeg synes er pengene værd, mens de øvrige 40 er for dyre!

Af de 10 der er tilbage er der måske 5 jeg synes har færdigheder jeg kan bruge og som jeg derfor vælger at byde på! Af dem er der så 3-4 jeg faktisk får tilknyttet klubben. Det er under 10 % af alle dem jeg synes er interessante og måske 1 % af alle de spillere jeg får anbefalet af mine spejdere!

For Real Madrid er det ENDNU sværere at finde gode nok talenter, så du skal væbne dig med tålmod Smiley
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

JegErEnFMFiasko
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Hvordan finder jeg gode regens spillere?
« Svar #28: 07 Jan 2012, 19:26 »

500 er ALT for meget som sagt.

Giv højest 50 millioner for et talent er noget jeg har sagt til mig selv. Man kan aldrig forudse talent eller forudse skader, derfor er det alt for usikkert i mine øjne at betale så meget for en ung spiller.

Og det er rigtig smart det du siger med at købe på max 18 år, så de kan nå at spille der i tre sæsoner. Det er rigtig godt tænkt! Du er måske ikke en FM fiasko alligevel ;-)

Haha  Opstemt Okay godt at høre at jeg gør det rigtige Thumbs Up
Logged

JegErEnFMFiasko
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Hvordan finder jeg gode regens spillere?
« Svar #29: 07 Jan 2012, 19:27 »

Der er MASSER af spillere. Du skal bare være tålmodig Wink

Som sagt - jeg får måske 50 interessante spillere med 10 scouts om ÅRET. Af dem er det måske 10 jeg synes er pengene værd, mens de øvrige 40 er for dyre!

Af de 10 der er tilbage er der måske 5 jeg synes har færdigheder jeg kan bruge og som jeg derfor vælger at byde på! Af dem er der så 3-4 jeg faktisk får tilknyttet klubben. Det er under 10 % af alle dem jeg synes er interessante og måske 1 % af alle de spillere jeg får anbefalet af mine spejdere!

For Real Madrid er det ENDNU sværere at finde gode nok talenter, så du skal væbne dig med tålmod Smiley

Så jeg skal simpelthen være ligeglad om det er transfer-vindue eller ej... Skal jeg bare vente til jeg finder et stort talent som er pengene værd..? Smiley
Logged

Sider: 1 [2] 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010