home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Dec 2024, 22:25 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23482
  0 Brugere, 575 Gæster Online.

Nyeste Bruger: lilyzoe324
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  <3 the game #SLUT
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 14 Udprint
Forfatter Emne: <3 the game #SLUT  (Læst 32295 gange)
chackpercom
Førsteholdsspiller

Sv: <3 the game #53
« Svar #105: 25 Jan 2012, 00:41 »

Denne Blog er SIMPELTHEN Legend - Wait for it... - DARY, LEGENDARY

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

« Svar #106: 25 Jan 2012, 00:46 »

Denne Blog er SIMPELTHEN Legend - Wait for it... - DARY, LEGENDARY

Tak, tror jeg.. Hvad betyder: Wait for it... - DARY, LEGENDARY...

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

chackpercom
Førsteholdsspiller

« Svar #107: 25 Jan 2012, 00:52 »

Tak, tror jeg.. Hvad betyder: Wait for it... - DARY, LEGENDARY...

Citat Barney Stinson
- How i Met Your Mother

http://www.youtube.com/v/Dqf1BmN4Dag

Hvad jeg mener med det er at det er en af de bedste blogge jeg nogensinde har læst Wink
« Seneste Redigering: 25 Jan 2012, 00:57 af chackpercom » Logged

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

« Svar #108: 25 Jan 2012, 01:40 »

Jamen så takker jeg rigtig mange gange  Smiley

Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

« Svar #109: 25 Jan 2012, 09:13 »

♥ the game

54: Jeg hader de iPhones

Jeg havde som de fleste mænd i Danmark fjollet lidt rundt i mine unge dage, og der havde da været episoder, jeg ikke var skide stolt af. Dumheder der var begået i ungdommens kådhed og tit i fuldskab. Der bliver dog længere mellem episoderne, jo ældre man bliver, man bliver trods alt klogere og mere rutineret med alderen. Og der blev rigtig langt imellem dem, efter jeg blev far som 30 årig, min kone vil nok bestå noget andet men jeg står alligevel ved den påstand. Helt pletfri og velfriseret blev jeg, da jeg kom i det offentlige søgelys som manager, for jeg var meget bevist om min fremtoning og væremåde i det offentlige rum. Fjollerierne blev holdt helt private i selskab med gode venner.

I flere år havde jeg ikke kunne deltage i den årlige fodboldturneringen for stamgæster og personale som vores lokale engelske pub stod for, jeg havde haft travlt med arbejde. I år var der tid til Pub Cup og jeg valgte at deltage, det var trods alt et lukket arrangement. Jeg glædede mig helt vildt, det havde altid været et af årets højdepunkter med gutterne. Og det var dejligt at være ude at få luft under vingerne, selvom spændingsniveauet og tempoet på øl-indtagelsen nok var lidt for højt. Vores hold blev i hvert fald kørt over af en flok erotiskbuttet og gråhåret Liverpool fans i semifinalen.

Efter turneringeren gik turen tilbage til pubben, hvor den stod på mad og Super Sunday i Premier League. Den stod på både Arsenal mod Tottenham og ikke mindst Man Utd vs Liverpool. Om det var bitterheden over nederlaget til de gråhåret, mængden af Dutch Brown Ale i min krop eller minderne om ungdommens kådhed der ramte mig, det skal jeg lade være usagt. Jeg fløj i hvert fald op på bordet, da United kom foran i kampen mod Liverpool og råbte til bordet med de erotiskbuttede:

HAHAHA… U FUCIKING WANKERS. Så kan i lære det!

Sekundet senere gled min fod i en ølbrik og som en meteor drønede jeg mod gulvet. På vejen ned ramte jeg bordet ved siden af og et utal af glas og flasker væltede sammen med mig ned. CRASH BOM BANG – og alt blev sort. Det næste jeg husker er, jeg vågner op med blod over alt mit tøj, jeg havde skåret med på det knuste glas. Min arm gjorde også helvedes ondt, hvilket ikke var underligt, den var brækket.

Konen blev mildt sagt ikke glad, da hun fik mig hjem. Om det var hende eller DBU’s pressesekretær, der var mest bitter dagen efter, det var svært at vurdere, de var i hvert fald skide eddikesure begge to. Hvilket ikke var underligt, for på forsiden af både BT og EB var et billede af mit flotte styrt. Hvor jeg dog hadede de latterlige moderne telefoner med deres HD kameraer, en af pubbens gæster havde været hurtig med sin iPhone. – Det var 100 % en scouser, der havde solgt mig ud.

Det var ikke den bedste optakt til kampene mod Cypern og Frankrig, og jeg måtte da også stå skoleret over for DBU og love, at sådan noget ikke skete igen. Sådan en opførelse passede ikke ligefrem ind i deres profil på en landstræner. Det var der heller ikke skide sjovt at sidde i en fyldt Parken med armen i gips og helt forslået i ansigtet, slet ikke når vi samtidig tabte til de regerende verdensmestre fra Frankrig. Vi var dog stadig med i kampen om VM billetterne, så helt skidt så verden ikke ud, selvom alle var sure på mig.

Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

b0nb0n
Landsholdsspiller

Sv: <3 the game #54
« Svar #110: 25 Jan 2012, 11:02 »

Haha! Sikke en historie Smiley Super godt!

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Dusty78DK
Manager

« Svar #111: 25 Jan 2012, 12:35 »

Det er en fed blog, den her. Den sidste update, hmmm, det ved jeg ikke helt, men dine opdates under slutrunden med klip fra gamle landskampe varmede mit gamle fodboldhjerte

ReaLFCK
Førsteholdsspiller

« Svar #112: 25 Jan 2012, 16:05 »

Citat
Det er en fed blog, den her. Den sidste update, hmmm, det ved jeg ikke helt, men dine opdates under slutrunden med klip fra gamle landskampe varmede mit gamle fodboldhjerte

Jeg syntes ihvertfald at den sidste update var meget nice. Det gør ikke mig noget, at der er lidt forskelligt. Og at det ikke bare er de "samme" updates altid ;p

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

« Svar #113: 25 Jan 2012, 16:14 »

Ja man kan ikke ramme alle med hver eneste update, så længe folk er overordnet tilfreds med bloggen og historien, så er jeg mere end glad.. Men kom endelig med respons, positiv som negativt, det giver som regel lidt inspiration til de efterfølgende updates...

Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

« Svar #114: 25 Jan 2012, 16:25 »

♥ the game

55: Lade resultaterne tale

Det blev en helvedes lang vinterpausen, for jeg var sladderbladenes nyeste yndlingsoffer og jeg kunne ikke løbe fra ungdommens tosserier, som væltede frem i lyset i hobetal. Jeg prøvede på ingen måder at løbe fra dem, det hørte jo fortiden til og jeg skammede mig ikke. En gang for alle understregede jeg på et pressemøde, at jeg ikke ønskede at kommentere mere på de ting og jeg kun ville snakke om fodbold.

Der var kun en måde at komme videre på, det var ved at lade resultaterne på banen tale for sig selv. Og indtil videre gik det ganske fornuftigt, for vi vandt forårets to kampe mod Estland og Malta. VM billetterne var indenfor rækkevidde, minimum igennem 2. pladsen og dermed et par playoff. kampe.

Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Yessir
Manager

Sv: <3 the game #55
« Svar #115: 25 Jan 2012, 18:36 »

Stadigt imponerende højt niveau! Eneste anke jeg har, er lidt korte informationer omkring de kampe du springer, her kan der være tale om screenshots over playerstats, så man får en fornemmelse af hvem der træder frem i kampene.

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Sv: <3 the game #55
« Svar #116: 25 Jan 2012, 21:42 »

♥ the game

56: Det er hammer hammer fedt!

Jeg havde i alt stilhed håbet min 40 års fødselsdag kunne gå under radaren, og havde i april på selve dagen kun inviteret de nærmeste til klassisk fødselsdagsbord med boller og kakao.  Jeg magtede ikke det store ramasjang. Jeg troede også missionen var lykkes men midt i sommerferie efter en smuttur på golfbanen, så blev jeg pludselig kidnappet i omklædningsrummet.

Surprise Party

Der var mødt langt over 100 mennesker op, alt fra den tætteste familie og venner, nuværende landsholdsspillere og kollegaer, til gamle kollegaer fra pædagogfaget samt spillere og trænere fra Hearts og Napoli. En mega fest med alt hvad dertil hører af fesne festsange, fadøl og suppe, steg og is. Det var bare hammer hammer fedt! – Nej hvor jeg dog hadede den slags fester og nu var jeg pludselig midtpunktet for en. Jeg må dog indrømme, at de havde gjort det godt og jeg blev grebet af stemningen. Jeg blev da også en smule rørt over de fine taler. Jeg fældede da også en lille tåre, da mine dejlige børn optrådte med et lille indslag med overskriften: Verdens bedste far

Nu lyder sætningen jo: Fyrre, fed og færdig – Det følte jeg mig langt fra, jeg havde aldrig haft det bedre og haft mere energi. Alt var efterhånden gået op i en højere harmoni. Jeg levede af min hobby, havde en dejlig familie i trygge rammer og et hav af dejlige venner. Kunne man ønske sig mere?

Ja det skulle da lige være en sejr over Sverige på udebane………
« Seneste Redigering: 25 Jan 2012, 21:47 af Wester » Logged

Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Sv: <3 the game #56
« Svar #117: 25 Jan 2012, 22:44 »

♥ the game

57: Svenskekrigen del 1

Endnu engang stod Danmark overfor arvefjenden Sverige i en livsvigtig landskamp, og der har været mange igennem tiden. Vi husker nok alle EM92 med snurretoppen Brolin for Sverige der slog os i gruppespillet, men Danmark lo sidst og Europamester bedst. Eller den skandaløse kamp med hjernedød Christian Poulsen og baneløberen i Parken. Nu var det tid til endnu et opgør, der forhåbentlig kunne skrives ind i de danske historiebøger som en positiv oplevelse. Scenen var i hvert fald sat til en positiv oplevelse, for med en sejr kunne vi definitivt sende Sverige ud i mørket og dermed som minimum sikre os 2. pladsen.

Jeg var igennem mange overvejelser, da jeg skulle finde start 11eren der skulle slå svensken. Vi havde to nøglespillere ude med skader, Kasper Schmeichel var ude og vi havde kun Lindegaard tilbage som havde klassen. Lindegaard levede dog en reservetilværelse i Man Utd og havde ikke spillet en officiel kamp i sæsonen endnu.

På højreback pladsen stod valget mellem stortalentet Jimmy Nielsen, som i sommer pausen var skiftet til Birmingham. Spørgsmålet var om han var for ung, skulle jeg satse på det mere sikre kort Daniel Wass som ikke havde det samme talent men som havde rutinen.

I midterforsvaret var der ikke den store tvivl, Bayern München spilleren Simon Kjær var altid en af de første spillere på holdkortet. Pladsen ved siden af Kjær var mere åben, det var en kamp mellem Bjelland, Zanka Jørgensen og Jim Larsen. FCK’s Zanka Jørgensens speed og styrke blev fortrukket.

På venstreback var Fiorentinas Nicolai Boilesen fast mand uden konkurrence.

Holdets anfører og balancespiller William Kvist var der heller ingen tvivl om.

Playmakeren var selvfølgelig verdensstjernen Christian Eriksen.

På MCO var der konkurrence, Lucas Andersen havde gjort det fantastisk i Aston Villa, det kneb dog med gennembruddet på landsholdet, derfor var Blackpools Jens Stryger Larsen også i spil til den plads.

Emil Larsen havde været giftig som wing og inside forward på landsholdet og fik derfor genvalg. Han leverede også varen i Bundensligaen hos Mainz. Thomas Enevoldsen blev den anden mand på kanterne, for hans fantastisk kamp mod Sverige i Parken var ikke glemt.

Nicklas Bendtner var ude med en skade og Rasmus Falk skulle spille 9eren. En helt anden type end Bendtner men med hans store teknik, flair, kreativitet og arbejdsradios, så var jeg ikke i tvivl om han kunne løfte opgaven.

Jeg kom frem til følgende 11er…

Forsættelse følger...

Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Sv: <3 the game #57
« Svar #118: 25 Jan 2012, 23:43 »

♥ the game

58: Svenskekrigen del 2

Det kan på ingen måder pakkes ind, det var en miserabel præstation holdet leverede. Svensken vandt fortjent 2-1 og der var ikke mange spillere der kunne være der præstation bekendt. William Kvist kæmpede mere eller mindre alene på midtbanen og kunne ikke bærer holdet alene, sammen med Danmarks svar på Messi, Rasmus Falk, var de, de eneste der kunne være der indsats bekendt.

Jeg var voldsom skuffet, ja faktisk rasende over den uinspirerede indsats. Flere spillere fik ikke genvalg til kampen mod Cypern fire dage senere. Jeg ville understrege en pointe, det handlede om at kæmpe for holdet og ikke hvem man var, hvor meget man tjente og hvor man spillede henne til dagligt. Jeg genopfriskede lige Gung-Ho konceptet for holdet. Work Together-Work in Harmony.

Ud røg Nicolai Boilesen, Daniel Wass, Mathias Jørgensen, Christian Eriksen, Lucas Andersen og Thomas Enevoldsen. 6 nye spillere fik chancen.

Jeg fik præcis den ønskede reaktion, de nye spillere takkede for tilliden og vandt 2-0 i en kamp vi dominere 100 % og burde have vundet 6-0. Især Jens Stryger Larsen viste sin taknemmelighed og med en scoring og assist blev han Man of Match. Selvom 1. pladsen nok var tabt, så var 2. pladsen så godt som sikret, det eneste det krævede var en hjemmesejr mod Malta i næste kamp.

Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Sv: <3 the game #58
« Svar #119: 26 Jan 2012, 01:15 »

♥ the game

59: To bolde af stål

Kritikken af holdet i pressen efter nederlaget mod Sverige, den var helt berettigede. Den blev heldigvis overskygget og forstummede med sejren på 2-0 over Cypern, hvor overskriften på BT lød noget så opfindsomt som: To bold af stål – Med henvisning til 2 måls sejren men også til min beslutning som træner om at skifte det halve af holdet ud, hvor ingen var fredet heller ikke superstjernen Christian Eriksen. En beslutning der krævede bolde af stål, som BT journalisten så charmerende beskrev. Hans roser til ”reserveholdet” var også store, de blev rost for deres stålvilje og holdånd.

En måned efter stod den på kamp hjemme i Parken mod Cypern, og med en sejr kunne vi sikre os 2. pladsen i gruppen. Jeg håbede på min pointe var sivet ind hos spillerne og Christian Eriksen var igen en del af holdet. Som kom til at se således ud.

Og pointen var sivet ind, Malta blev nedsablet med 7-0 og få dage efter leverede vi en flot indsats i Frankrig, hvor vi desværre tabte 1-2 men slap med æren i behold. Holdet havde igen fundet ind til Gung-Ho, vi var igen en enhed der kæmpede for den samme sag. Nu stod den på playoff. om VM billetten og modstanderen var Østrig.

Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 14 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010