home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 19:11:11 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 677 Gæster Online.

Indlæg: 1132882 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  FmFreaks Sommerbold 2012
0 Brugere og 13 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 32 33 [34] 35 36 ... 101 Udprint
Forfatter Emne: FmFreaks Sommerbold 2012  (Læst 101124 gange)
Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #495: 18 Feb 2012, 16:31 »

Er det ikke højt sat? Jeg mener at alle de der 'ruteplaner' regner med 5 km/t som almindelig gangtempo.

Jo 9km/t er et raskt tempo som de fleste unge gutter jo render rundt med nu til dags... 5km/t er ganske almindelig og en smule langsom gang - Der kan de fleste være med, og derfor er det valgt i ruteplaner. Smiley
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #496: 18 Feb 2012, 16:31 »

Det lyder som en god idé VK! Alle ved jo du ikke står to gode kampe i træk Wink
Logged


plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #497: 18 Feb 2012, 16:32 »

Er i øvrigt allerede nu helt klar til kampen Cool.. Var til kamp i dag hvor vi vandt, og hvor jeg blandt andet lavede en assist(Endnu en til samlingen Opstemt ) , og havde en matchvinder redning i overtiden, så vi kunne for min skyld spille i morgen Hævet Øjenbryn

Ville jeg heller ikke have noget imod! Jeg føler at min form er ganske god for tiden, og de sidste smidte kilo har givet mig lidt ekstra hurtighed!

Nu skal jeg bare have genfundet boldfølingen xD

Jo 9km/t er et raskt tempo som de fleste unge gutter jo render rundt med nu til dags... 5km/t er ganske almindelig og en smule langsom gang - Der kan de fleste være med, og derfor er det valgt i ruteplaner. Smiley

Så forstår jeg det også bedre Peace
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #498: 18 Feb 2012, 16:33 »

Det lyder som en god idé VK! Alle ved jo du ikke står to gode kampe i træk Wink

I mine yngre dage kunne jeg kun givet dig ret i det, men det er tro det eller ej blevet markant bedre  Opstemt  crazy
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Swizz CataR
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #499: 18 Feb 2012, 16:33 »

Man plejer at regne hastigheden ved gang til 5-6 km i timen Smiley Mange normale løbere vil kalde en god hastighed over 10 km. for lidt over 12 km/t, så at sige 10 for at gå, er nok lige højt nok sat.

@Pluto:
Nu må vi jo se med de hold, men jeg håber da ikke at jeg skal skilles fra JakobE. Jeg er så dårlig til at håndtere irriterende modstandere som ham, så i det tilfælde ender jeg nok bare med at møde op med en kasse øl til serberen, for derefter at flække Jakob i kampens begyndelse - så bliver resten så meget sjovere Tunge
Logged

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #500: 18 Feb 2012, 16:35 »

for derefter at flække Jakob i kampens begyndelse - så bliver resten så meget sjovere Tunge

Det må sgu være smertefuldt at blive flækket af dig haha Smiley.. Du er jo relativt solidt bygget, må da være som at blive løbet ned af en traktor Opstemt
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #501: 18 Feb 2012, 16:37 »

Jeg kunne nu godt se en spændende duel jer to imellem Peace

I er begge to jernmænd der løber hele tiden, og er bestemt ikke bange for at gå til den. Det er gufkræs for fans af engelsk fodbold Grin
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Swizz CataR
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #502: 18 Feb 2012, 16:43 »

Det må sgu være smertefuldt at blive flækket af dig haha Smiley.. Du er jo relativt solidt bygget, må da være som at blive løbet ned af en traktor Opstemt

Det skal jeg ikke afvise  Tunge Men for god ordens skyld må jeg jo nok hellere sige, at kommentaren nok i højere grad afspejler min tanke, og ikke en handling der sker - bevist i hvert fald. Synes jeg har en tendens til at lade dårlig motorik gå direkte ud over mine modspillere, simpelthen ved ikke at få drejet af før jeg løber dem ned..
Logged

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #503: 18 Feb 2012, 16:45 »

Det er gufkræs for fans af engelsk fodbold Grin

Yes baby Wink.. Men vi skal jo stadig huske at passe på hinanden selvom der gerne må flækkes lidt igennem.. Bare det er med gode intentioner Thumbs Up.

Ikke ligesom den flok idioter vi spillede mod i dag.. Jeg har ikke noget i mod at de andre saver igennem så det synger når det er turneringskamp. Men i hele første halvleg lavede de ikke andet end at lemlæste vores spillere med de mest hjernedøde eftertacklinger. Var ved at gå fuldkommen amok til sidst, og så får de oven i købet et straffe som ikke findes fordi der dives.. Slattent Tunge
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #504: 18 Feb 2012, 16:47 »

Yes baby Wink.. Men vi skal jo stadig huske at passe på hinanden selvom der gerne må flækkes lidt igennem.. Bare det er med gode intentioner Thumbs Up.

Ikke ligesom den flok idioter vi spillede mod i dag.. Jeg har ikke noget i mod at de andre saver igennem så det synger når det er turneringskamp. Men i hele første halvleg lavede de ikke andet end at lemlæste vores spillere med de mest hjernedøde eftertacklinger. Var ved at gå fuldkommen amok til sidst, og så får de oven i købet et straffe som ikke findes fordi der dives.. Slattent Tunge

Nu har folk jo så også altid været gode til at læse hinanden til sommerbold Wink

To der begge kan lide at gå til den slås jo hårdere indbyrdes end to der ikke naturligt kan matches Peace

Det er faktisk mig bekendt kun Kaviedes der nogensinde har været problemer med i dén retning.
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #505: 18 Feb 2012, 16:49 »

Nu har folk jo så også altid været gode til at læse hinanden til sommerbold Wink

To der begge kan lide at gå til den slås jo hårdere indbyrdes end to der ikke naturligt kan matches Peace

Det er faktisk mig bekendt kun Kaviedes der nogensinde har været problemer med i dén retning.
Ja der har mig bekendt ikke været nogle skader endnu. Men selvfølgelig fair nok at man kaster sig ned i tacklingerne. Selvom vi spiller for sjov så spiller vi jo også for at vinde. Det gør jeg i hvert fald. Men jeg kan få stres af folk som laver håbløse eftertacklinger ti år efter at bolden er spillet..

Der må man sgu have tilpas meget respekt for sin modspiller.  Peace
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #506: 19 Feb 2012, 13:37 »

Det er fint nok at man kæmper og knokler, men svinestreger er selvfølgelig ikke ok. Man skal også tænke på at alle er der for sjovt og for at mødes med dem fra siden og for at spille bold - ikke for at smadre VK fordi han engang var en paddehat.

Jeg kiggede lige på deltagerlisten, og der er godt nok mange 'prominente' navne med fra FmFreaks, det er helt vildt lækkert.. Mange fra den gamle garde som man har haft fornøjelsen af i forummet i adskillige år, flere som man har været i crew med og generelt bare mange som man gerne vil mødes med. Jeg er sgu glad for at jeg kommer med Opstemt
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #507: 19 Feb 2012, 13:39 »

Det er fint nok at man kæmper og knokler, men svinestreger er selvfølgelig ikke ok. Man skal også tænke på at alle er der for sjovt og for at mødes med dem fra siden og for at spille bold - ikke for at smadre VK fordi han engang var en paddehat.

Jeg kiggede lige på deltagerlisten, og der er godt nok mange 'prominente' navne med fra FmFreaks, det er helt vildt lækkert.. Mange fra den gamle garde som man har haft fornøjelsen af i forummet i adskillige år, flere som man har været i crew med og generelt bare mange som man gerne vil mødes med. Jeg er sgu glad for at jeg kommer med Opstemt

Det er også sådan det er Wink

Jeg har endnu aldrig oplevet dårlig stemning, og som VK siger har vi aldrig haft en eneste skade! Det foregår altid på et rigtig godt og hyggeligt plan!

Og ja, det er fantastisk at vi kan samle dem vi kan! Det er en absolut godkendt deltagerliste Peace
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Hcan
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #508: 19 Feb 2012, 15:28 »

Det er fint nok at man kæmper og knokler, men svinestreger er selvfølgelig ikke ok. Man skal også tænke på at alle er der for sjovt og for at mødes med dem fra siden og for at spille bold - ikke for at smadre VK fordi han engang var en paddehat.

Jeg kiggede lige på deltagerlisten, og der er godt nok mange 'prominente' navne med fra FmFreaks, det er helt vildt lækkert.. Mange fra den gamle garde som man har haft fornøjelsen af i forummet i adskillige år, flere som man har været i crew med og generelt bare mange som man gerne vil mødes med. Jeg er sgu glad for at jeg kommer med Opstemt

Ja - bliver sku spændene at møde dig igen... fandme længe siden Peace (hvis jeg kommer derud)
Logged

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

FCK88
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #509: 19 Feb 2012, 16:07 »

Man plejer at regne hastigheden ved gang til 5-6 km i timen Smiley Mange normale løbere vil kalde en god hastighed over 10 km. for lidt over 12 km/t, så at sige 10 for at gå, er nok lige højt nok sat.

@Pluto:
Nu må vi jo se med de hold, men jeg håber da ikke at jeg skal skilles fra JakobE. Jeg er så dårlig til at håndtere irriterende modstandere som ham, så i det tilfælde ender jeg nok bare med at møde op med en kasse øl til serberen, for derefter at flække Jakob i kampens begyndelse - så bliver resten så meget sjovere Tunge

Jeg sætter mig ud på sidelinien og tømmer den som en anden Sergei Shmolik og så hopper jeg ind på banen igen og begynder at fløjte som en gal og smide røde kort i hovedet på folk.. Så nej, Swizz.. BAAAD IDEA! crazy Grin
Logged

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.


Say what?! Shockeret Djævel

Sider: 1 ... 32 33 [34] 35 36 ... 101 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010