Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I går
kl. 20:57:08
andersnomanni
Træningsbanen
Taktikker FM24
I går
kl. 19:25:04
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
I går
kl. 12:34:09
NAsMaR
Blogs
Minimalistic 2020
I går
kl. 11:47:30
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52
hoeven
Træningsbanen
En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58
Broen13
Omklædning...
Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51
Broen13
Blogs
The American Dream
Antal Registrerede Brugere:
23487
0 Brugere, 520 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
tataraagadevanaha
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andre Managerspil
Nostalgi
FM2012
Kategori: Blogs
SLUT! - [80] - Mr. Arsenal
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
13
14
[
15
]
16
17
...
32
Forfatter
Emne: SLUT! - [80] - Mr. Arsenal (Læst 98446 gange)
Highbury
Landsholdsspiller
Sv: Mr. Arsenal: ChL Finale
«
Svar #210:
25 Jan 2012, 22:20 »
Citat af: baloo38 25 Jan 2012, 22:03
Tisluerne kunne se at Adams måtte have sagt noget rigtigt i pausen, for Barcelona blev hurtigt mast tilbage på deres egen bagerste tredjedel. De unge kanoner kæmpede hårdt, og i det 56. minut kom forløsningen. En forløsning man kunne se på Arsenal tilhængerne selv helt oppe på de bagerste rækker. For på smukt forarbejde af Arshavin kunne Suarez heade bolden videre i mål. Kampen var nu lige, men Arsenal fortsatte presset, om end en smule mere kontrolleret end de forgående minutter.
faldt lige over en fejl da du har kommet til at skrive Tisluerne istedet for tilskuerne, ikke noget flueknepperi ville bare gøre dig opmærksom. men super update og tillykke med sejren er helt sikker læser resten af bloggen og vil da også kigge på dine fremtidige blogs
Det vidst en slåfejl der smuttede, havde ellers læst den igennem, men har åbenbart ikke været alt for opmærksom på det afsnit...
Tak for den, har rettet den...
Tak, den blev dog lidt længere end jeg havde forventet, men syntes ikke jeg kunne fjerne noget fra den.. Men er glad for du synes om den...
Lyder super, jeg regner med at køre den her videre noget tid endnu, men har også allerede grundideen til min blog for FM13
b0nb0n
Landsholdsspiller
«
Svar #211:
26 Jan 2012, 08:17 »
Citat af: Highbury 25 Jan 2012, 21:56
Tak
Tør jeg spørge til "Haha!" i dit indlæg ?
Haha, det er vidst bare noget jeg skriver en gang imellem
Ingen forklaring
Wolverhampton - Klubben i England
Highbury
Landsholdsspiller
«
Svar #212:
26 Jan 2012, 13:18 »
Citat af: b0nb0n 26 Jan 2012, 08:17
Haha, det er vidst bare noget jeg skriver en gang imellem
Ingen forklaring
Bar i orden
Tænkte bar om du synes det var sjovt at jeg rent faktisk havde vundet
JimmyGP
Manager
«
Svar #213:
26 Jan 2012, 14:52 »
Congratz min ven
- Veni, vidi, vici -
Highbury
Landsholdsspiller
«
Svar #214:
26 Jan 2012, 18:28 »
Citat af: JimmyGP 26 Jan 2012, 14:52
Congratz min ven
Tak
Næste update er klar om lidt, jeg er blot ved at fikse billederne af de talenter der indgår i updaten
Highbury
Landsholdsspiller
Sv: Mr. Arsenal (2. Sæson)
«
Svar #215:
26 Jan 2012, 18:42 »
Talenternes sæson
Wenger, der ligesom Adams i denne blog, gør
meget ud af sit talentarbejde.
Transfers
Selvom Adams fik ca. 150 mio. til transfers og ca. 16 mio./uge til løn, så blev der ikke brug for alle de penge. Lønnen lå et fint stykke under det niveau, faktisk mere end 2.3 mio./uge under, og de fleste kontrakter for nøglespillerne var allerede skrevet under. Ligeledes blev der ikke behov for de store indkøb, da Adams, i samarbejde med klubbens talentspejdere, havde været ude og hente en række talenter ind allerede i slutningen af sidste sæson. Intet mindre end syv håbefulde fodboldtalenter havde de formået at få til at skrive under på en kontrakt med The Gunners. Af de syv talenter var det faktisk den yngste spiller, der var den dyreste. For Lyon havde ikke nogen intentioner om at slippe deres unge franske talent, i hvert fald ikke for småpenge, så han endte på en pris af 30 mio.
Dennis Burchert
Blot en blandt mange dygtige tyske boksspillere. Håbet er at han kan finde sig til rette både som højre fløj og som boksspiller. Førstnævnte placering har nemlig ikke været repræsenteret specielt godt blandt talenterne, hvor de største findes til den modsatte fløj plads.
Shaun Dickins
En ung englænder der spredte skræk blandt alle forsvarsspillere i ungdomsrækkerne. Mål på samlebånd, og en attitude der fortæller at han bestemt har planer om at blive blandt de bedste, ikke kun i England, men også i hele verdenen.
Jairo Nuñez
Et af Barcelonas talenter, som er spået til gode muligheder i England, da talentspejderne mener han måske kan nå samme niveau som van Persie. Men efter at han er kommet til England ser det mere ud til at han bliver solgt med fortjeneste i en af de kommende sæsoner.
Jean-Louis Ferreira
Det unge franske talent, der endte med at blive det dyreste indkøb før denne sæson. En talentfuld ung mand, der allerede har vist at han har talentet til at dominere en midtbane på trods af hans unge alder. Teknikken er allerede god, og derfor lægges der vægt på at forme en fulendt midtbanespiller, ved at bruge en masse kræfter på fysikken og det mentale. Det varer nok ikke længe inden han er at finde på førsteholdet, hvor hans landsmand Silva brød igennem allerede som 16-17-årig.
Frédéric Fournier
Denne unge franske midtstopper er spået til at have same talent som Vertonghen, der for tiden styrer forsvaret på førsteholdet. En signing, som på trods af de tekniske stats, forventes at blive blandt de bedste i de kommende sæsoner. Det forventes at han sammen med Barkley og Hartfield overtager forsvarspladserne hen over de kommende sæsoner.
Daniel Senechal
En ung midtbanespiller der både i Frankrig og nu i England sammenlignes med M’Vila. Sammenligningen er måske hård ved Senechal, men det er også den der gjorde at Adams fandt det perfekt at se ham i en Arsenal trøje.
Ivano Marengo
En ung italiener, der bestemt har styr på de tekniske færdigheder. Han blev spottet i A. C. Milans ungdoms akademi, hvor han viste flot spil, og stort potentiale. En kommende stjerne på den offensive midt. Men også en spiller der stadigvæk er muligheder for at præge.
Der var dog også unge spillere som Adams stadig jagtede, men disse var noget nær umulige opgaver. For to af dem spillede for rivalerne, og den sidste, men også det største talent spillede i Barcelona, og har ingen intentioner om at skifte, i hvert fald ikke lige nu.
S. Collier
Spået en stor fremtid på den central midtbane, og et af Englands store håb på den plads. Men desværre er han West Ham mand, og kan bestemt ikke lide tanken om at gøre Emirates til sin hjemmebane, på trods af at klubben gerne ville tjene penge på ham.
A. Poole
Spået til at være det bedste engelske angrebstalent i flere år, og der forventes store ting af ham. Desværre er han på lønningslisten hos Tottenham, der dog er ivrige efter at sælge, alt imens at deres unge spiller her ikke vil til lokalrivalerne.
Miquel
En herlig boksspiller, der laver mål på samlebånd i den spanske ungdomsrække. En spiller som ville gøre selv de mest kræsne Arsenal tilhængere bløde i knæene, ved tanken om ham på holdet. Men selvom det er muligt at skrive kontrakt med Miquel uden om Barcelona, så lader den unge stjerne ikke til at ville skifte den catalanske sommer ud med den engelske.
Did you know?
At Wenger indtil videre har 11 turnerings sejre på sit Arsenal CV. (Adams er godt på vej til det samme i denne blog).
b0nb0n
Landsholdsspiller
Sv: Mr. Arsenal (Talenterne)
«
Svar #216:
27 Jan 2012, 09:27 »
Vildt at Collier ikke vil skifte til dig, som CL vinder, PL vinder osv., utroligt. Han er vel allerede god nok til at starte inde, så hvis du tilbød ham en squad rotation vil han da skifte?
Miquel er da alt for vild, helt vildt med alle de mål. Spændende om du får ham senere!
Highbury
Landsholdsspiller
«
Svar #217:
27 Jan 2012, 13:13 »
Citat af: b0nb0n 27 Jan 2012, 09:27
Vildt at Collier ikke vil skifte til dig, som CL vinder, PL vinder osv., utroligt. Han er vel allerede god nok til at starte inde, så hvis du tilbød ham en squad rotation vil han da skifte?
Miquel er da alt for vild, helt vildt med alle de mål. Spændende om du får ham senere!
Argh, li på Colliers plads ville jeg nok vente lidt... har allerede en håndfuld der kan spille pladsen, og den er ret vigtig i min taktik... Forsøger at kontrollere midtbanen
Men Collier har fantastisk potentiale, og en super målrettethed... Men Arsenal og West Ham er jo rivaler, så nok mest af alt derfor...
Miquel er for nice, men Barca var jo i CHL finale, så der niveauet er der jo allerede i hans klub, og så vil han som ung spiller vel helst blive i en klub i hjemlandet i forhold til en af næsten samme omdømme (stadig lidt mindre på trods af de mange sejre) i udlandet...
Hvad med de talenter jeg har hentet?
b0nb0n
Landsholdsspiller
«
Svar #218:
27 Jan 2012, 13:53 »
Hehe! De er også rigtig gode. Især din unge englænder.... spændende!
Highbury
Landsholdsspiller
«
Svar #219:
27 Jan 2012, 14:31 »
Citat af: b0nb0n 27 Jan 2012, 13:53
Hehe! De er også rigtig gode. Især din unge englænder.... spændende!
Heh
Var blot fordi du kun skrev om de sidste, at jeg spurgte... Kan afslører at den unge englænder Dickins, som jeg hentede i Liverpool, er ret så målfarlig i ungdomsrækkerne
I hvert fald mere end jeg li havde forventet
b0nb0n
Landsholdsspiller
«
Svar #220:
27 Jan 2012, 14:38 »
Citat af: Highbury 27 Jan 2012, 14:31
Heh
Var blot fordi du kun skrev om de sidste, at jeg spurgte... Kan afslører at den unge englænder Dickins, som jeg hentede i Liverpool, er ret så målfarlig i ungdomsrækkerne
I hvert fald mere end jeg li havde forventet
Lækkert, meget spændende! Får de unge chancen i Liga Cuppen eller hvad?
Highbury
Landsholdsspiller
«
Svar #221:
27 Jan 2012, 15:13 »
Citat af: b0nb0n 27 Jan 2012, 14:38
Lækkert, meget spændende! Får de unge chancen i Liga Cuppen eller hvad?
Nu er holdet meget ungt i forvejen, så de får chancen hele tiden
men tja de fleste af dem der er i den seneste update får li et halvt år i ungdomsafdelingen for at vende sig til det engelske spil, samt den taktik jeg bruger
Men de skal rykkes hurtigt op, det er planen... men så skal jeg li ha skabt plads til dem...
Flere af talenterne jeg hentede i sidste sæson har fået chancen på førsteholdet
JimmyGP
Manager
«
Svar #222:
28 Jan 2012, 07:41 »
Jeg misunder dig... for satan nogen spændende gutter, der er i blandt.. hold da ferie.. specielt Miguel... han ser satme VILD ud..
- Veni, vidi, vici -
Highbury
Landsholdsspiller
«
Svar #223:
28 Jan 2012, 22:13 »
Citat af: JimmyGP 28 Jan 2012, 07:41
Jeg misunder dig... for satan nogen spændende gutter, der er i blandt.. hold da ferie.. specielt Miguel... han ser satme VILD ud..
Ja det er en vild spanier ham Miquel... Men har ham jo desvær ikke :S Må arbejde på sagen...
Glæder mig også til de er blevet spillet ind på holdets taktik... så rykker jeg dem op når de er klar...
Næste update burde komme i morgen, hvor jeg vil afdække optakten, samt Charity Shield og Super Cuppen
Highbury
Landsholdsspiller
Sv: Mr. Arsenal (2. Sæson)
«
Svar #224:
29 Jan 2012, 14:39 »
Talent er nøgleordet
Lukas Podolski
Resultater
Med den flotte sejr over Barcelona, samt det faktum at Adams og hans tropper havde genvundet Premier League, gjorde at The Gunners nu startede deres tredje sæson under Adams i gult. De blev af alle gjort til favoritter til en hattrick, dog skarpt forfulgt af både United og City. Det eneste som kritikerne havde at indvende, var at Adams ikke havde hentet nogen stjerne til klubben i dette transfervindue. Første sæson var det M’Vila der trak overskrifter, og i anden sæson var det Rondón. Men i år var det kun blevet til en håndfuld talenter. Hvor var stjernen?
”Vi har ikke behov for at hente en ny stjerne ind. Holdet viste sin styrke i sidste sæson, det så i alle sammen. Og hvis en enkelt spiller skulle forlade os, i dette transfervindue, så har vi netop nogle dygtige og talentfulde unge spillere der kan tage over. Der er masser af talent at tage af, og som jeg ser det, så er det en lovende fremtid for klubben. Jeg vil desuden bringe dem i spil på førsteholdet, så snart de er klar til det.”
– Tony Adams.
Optakten viste da også at Adams havde ret. 24 – 1 hed målscoren for samtlige træningskampe. Offensiven var klar, og defensiven så også ud til at være indstillet på en god sæsonstart. Hartfield, der kom til klubben i forrige sæson, havde i denne periode fået lov at tage springet fra at være ungdomsspiller, til at være senior. Det krævede måske en del træning før han kunne gøre krav på en plads, men han var nu klar til at få chancen. Et ungt talent, der forhåbentligt vil blomstre nu han får chancen sammen med sine idoler.
Foruden træningskampene så brugte Adams megen tid på at overvære de unge spilleres fremskridt på fodboldbanen. Han havde store forhåbninger til mange af dem, og i den sidste træningskamp, som desværre faldt sammen med en landsholdspause, gav han dem chancen. En kamp som de unge reserver klarede flot ved at sikre en 1 – 0 sejr over Napoli. Der var virkelig noget talent iblandt de unge spillere.
Charity Shield
Kampen blev imod sidste års udfordrere fra City. En spændende kamp, hvor Agüero flere gange gjorde det svært for Sczcesny. Men det var en kamp som Arsenal dominerede, og det var da også målmaskinen Rondón der bragte The Gunners foran først. Herefter bølgede spillet frem og tilbage, i en hård kamp om midtbanen, men li før pausefløjtet formåede Agüero at score det udlignende mål. Anden halvleg startede som første halvleg sluttede, nemlig med en hård kamp om midten, hvor de Jong modtog et gult kort for en ufin tackling. I løbet af seks minutter ændrede stillingen sig til 2 – 2, først på en scoring af Agüero, og derefter et mål af Gervinho. Kampen så derefter ikke ud til at kunne finde nogen sejrherre, men i det 92. minut scorede indskiftede Wilshere det sejrende mål.
Europæiske Super Cup
I forrige sæson overraskede Köln mange fodboldfans ved at vinde Euro Cuppen. Noget Adams mente måtte skyldes deres tysk-polske stjerneangriber Podolski, som bestemt var den største stjerne på det tyske hold. En spiller som Adams gerne så blive lukket ned i den kommende kamp.
Det blev en målrig affære i Prag, for i løbet af første halvleg blev der scoret intet mindre end 5 mål, således at pausestillingen blev 3 – 2 til The Gunners. Selvom Adams havde fået spillerne til at fokusere på Podolski havde han foden med i begge Köln mål. Det første scorede han selv fra kanten af feltet, og det andet mål havde han andensidste fod på, da han med et hårdt skud ind i feltet fandt Jajlo der blot skulle sætte hovedet på. Van Persie havde ellers planmæssigt bragt Arsenal foran, inden Podolski udlignede, men minutterne efter lavede Rensing et målmandsdrop, der endte i målet. Dermed var Arsenal foran, men kun i nogle få minutter inden Jajlos scoring. Halvlegen blev dog lukket med en scoring af Vertonghen, som bestemt virkede skarp for tiden. I anden halvleg satte de unge kanoner den li et gear længere op, og kampen blev lukket med en scoring af Silva og van Persie. På denne måde havde Adams sikret trofæ nummer to for denne sæson allerede, men Super Cuppen var dog det sidste store trofæ der manglede for klubben.
Premier League
I den hjemlige turnering var Everton blevet besejret med 2 – 1 på udebane, og derefter havde Nottm Forrest fået ørene i maskinen. For da de gæstede Emirates, blev de sendt retur med en lussing på 5 – 0, en sejr til The Gunners hvor det var tydeligt at der var en enorm forskel på de to klubber. Og med en 7 – 1 score på to kampe, kunne Adams næsten ikke ønske mere.
Did you know?
At Köln faktisk har en levende gedebuk som maskot, som lyder navnet Hennes, efter Hennes Weisweiler. De er pt. igang med deres 8. Hennes, men den første Hennes blev faktisk skænket af en lokal cirkus direktør, som en joke.
Sider:
1
...
13
14
[
15
]
16
17
...
32
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »