Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
04 Jan 2025, 22:09
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
01 Jan 2025, 09:52
hoeven
Træningsbanen
En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58
Broen13
Omklædning...
Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51
Broen13
Blogs
The American Dream
11 Dec 2024, 19:07
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48
andersnomanni
Træningsbanen
Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21
Brodtgaard
Challenges
The real SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere:
23485
0 Brugere, 490 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
realestateeg
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andre Managerspil
Nostalgi
FM2012
Kategori: Blogs
SLUT! - [80] - Mr. Arsenal
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
11
12
[
13
]
14
15
...
32
Forfatter
Emne: SLUT! - [80] - Mr. Arsenal (Læst 98301 gange)
JimmyGP
Manager
Sv: Mr. Arsenal (2. Sæson)
«
Svar #180:
20 Jan 2012, 13:40 »
B-E-A-U-T-I-F-U-L og det ligner da et mesterskab, der er på vej der
Flot flot sejr over Royale Madrid og jeg tror på Adams tropper hele vejen. Imponerende højt niveau, mange updates og en gerelt bare en rigtig god historie. En super blog, der falder lige i min smag og jeg håber da den fortsætter i lang tid endnu
KUTGW
- Veni, vidi, vici -
Highbury
Landsholdsspiller
«
Svar #181:
20 Jan 2012, 13:57 »
Citat af: b0nb0n 20 Jan 2012, 13:29
Uha... Spændende
Jep... Men også utrolig glad for at Rondón, hentede ham i sommers, og han har formået at overgå RvP i antal mål, i hans første sæson
Citat af: JimmyGP 20 Jan 2012, 13:40
B-E-A-U-T-I-F-U-L og det ligner da et mesterskab, der er på vej der
Flot flot sejr over Royale Madrid og jeg tror på Adams tropper hele vejen. Imponerende højt niveau, mange updates og en gerelt bare en rigtig god historie. En super blog, der falder lige i min smag og jeg håber da den fortsætter i lang tid endnu
KUTGW
T-h-a-n-k- -Y-o-u
Ja, det er jo på vej mod sæsonens afslutning, men må sige at City har overrasket mig meget ved at hænge så godt på, sammen med United...
Har i løbet af sæsonen erfaret at mit hold spiller bedst hvis jeg blæser til angreb fra start af, uanset modstanderne... jeg duer ikke rigtigt til at pakke mig nede ved eget felt... Så uanset modstanderen, så har jeg blæst til angreb, og så fandt jeg jo også nøglen til Madrid i sidste sæson, så gentog li noget af holdet og spillet fra sidst jeg mødte dem...
Tak
Spørgsmålet om hvor længe den kan holdes kørende er jo blot om der er nogle mål der skal opnås
ReaLFCK
Førsteholdsspiller
«
Svar #182:
20 Jan 2012, 15:12 »
Ja, det begynder mere og mere at ligne et mesterskab. Og som det er blevet nævnt før, tror jeg sgu også at du snupper Champions League, igen, keep it up, det en super historie
Highbury
Landsholdsspiller
«
Svar #183:
20 Jan 2012, 23:16 »
Citat af: ReaLFCK 20 Jan 2012, 15:12
Ja, det begynder mere og mere at ligne et mesterskab. Og som det er blevet nævnt før, tror jeg sgu også at du snupper Champions League, igen, keep it up, det en super historie
Ja, det nærmer sig nu jeg faktisk har et lille forspring i forhold til sidste sæson... Nu må vi se, returen mod madrid venter jo stadig
Takker, er igang med at få skrevet de næste par updates færdig...
Highbury
Landsholdsspiller
Sv: Mr. Arsenal
«
Svar #184:
21 Jan 2012, 14:13 »
Tre point fra et mesterskab
Rafael van der Vaart
Arsenal 3 - 2 Tottenham
Stillingen
Forude ventede 35. runde i Premier League. En runde hvor Arsenal skulle møde Tottenham, ærkerivalerne og ligaens øjeblikkelige 5. bedste hold. I samme runde skulle City op imod Liverpool, der for tiden holder til på 6. pladsen. En svær runde for begge tophold, men Adams og hans unge kanoner kunne med en sejr over rivalerne selv snuppe titlen uden hjælp fra andre. For med en sejr ville der minimum forblive et 10 points forspring til City før de sidste tre runder i Premier League. Så det var noget nær en ligafinale der var lagt op til på Emirates denne lørdag eftermiddag.
Stemningen i omklædningsrummet var spændt, et par af de yngste spillere søgte den ro, som kun nogle få af de garvede havde i dette lokale. Men inden afgangen til grønsværen havde Adams formået at opildne en positiv stemning. Udsigten til at kunne hente mesterskabet, hjemme imod ærkerivalerne, samt en tro på egne evner gjorde at det var et stolt hold der løb ud gennem spillertunnelen. Nu skulle fansene bare se hvad de var gjort af.
Tottenham var dog fast besluttet på ikke at lægge sig ned friviligt. Men der var action fra første fløjt, for allerede efter blot et minut, havde Rondón fundet vejen til netmaskerne. Dermed fortsatte den skarpe angriber sit flotte spil fra semifinalen for fire dage siden. Adams var ivrig efter at lukke kampen, og derfor gav han tegn til spillerne om at få gang i pasningsspillet for derefter at presse Tottenham til at afgive endnu et mål. Men det var dog Tottenham der fandt vej til netmaskerne, hvilket skete da Van der Vaart blev tilkendt et straffespark efter noget tumult i feltet. Tre minutter senere var hollænderen igen på spil, da Tottenham formåede at slippe igennem til et angreb. Mesterskabet så nu ud til at være længere væk end forventet. Men i halvlegens sidste minut blev et indkast ved hjørneflaget vekslet til et indlæg af Santos, som fandt ingen ringere end Sagna, der steg til vejrs og sendte bolden i mål til pausestillingen 2 – 2.
I anden halvleg modtog begge hold et par advarsler i løbet af den første halvdel, hvilket gjorde at begge hold lagde en lille dæmper på spillet. Men i det 83. minut fik The Gunners tilkendt et frispark uden for feltet, som Santos sendte direkte imod den nærmeste krog. Gomes var derfor ude i fuld længde og han formåede at sende bolden på stolpen, men til hans store ærgrelse, og alle Arsenal fans store glæde så var det den lynhurtige Walcott der fik foden på returen, som Gomes ikke havde nogen chance for at nå. Og med et fortsat pres, og en boldbesiddelse på 60 – 40 i Arsenal favør, blev mesterskabet vundet imod ærkerivalerne, på hjemmebane.
Fansne var ekstatiske, og spillerne jublede, alt imens at Adams vidste at om blot fire dage ventede en endnu større kamp. Kampen der kunne sikre Arsenal deltagelse i Champions League finalen. Men indtil i morgen skulle spillerne have lov at nyde glæden ved dette mesterskab. Det første af slagsen for flere af de unge stjerner, som man med rette kan kalde ”The
Young
Guns”.
Did you know?
At Tottenham har det latinske motto "Audere est Facere" ("To Dare Is to Do").
Opgørne mellem rivalerne Tottenham og Arsenal har tilnavnet North London derby.
Highbury
Landsholdsspiller
«
Svar #185:
22 Jan 2012, 13:50 »
Champions League finale eller ej
Jack Wilshere
Real Madrid 0 - 2 Arsenal
Arsenal 2 - 1 Real Madrid
I weekenden havde holdet sikret sig det engelske mesterskab. En stor triumf der kom i hus på bekostning af ærkerivalerne der bor lige om hjørnet. Fejringen af mesterskabet fortsatte det meste af lørdagen, men alle spillere mødte forbavsende friske op søndag morgen på træningsanlægget. De vidste udmærket at det var kampen på onsdag der betød mest for klubben. En chance for at komme i Champions League finalen, en chance for at komme tæt på det eftertragtede trofæ, som alle klubber år efter år kæmper med om. Bestyrelsens målsætning var allerede opnået, de havde kun forhåbninger om en semifinaleplads, men efter at de nu lå lunt i svinget til en finaleplads havde flere fra bestyrelsen lykønsket Adams med det overbevisende spil.
Sidste år var det allerede i den første knock-out runde at Real Madrid gæstede Nordlondon. Denne gang var det en semifinale. Men igen i år havde store grupper af både røde og hvidklædte fans retning imod Emirates. Stemningen var høj, men det mest sindsoprivende der skete i første halvleg var et rødt kort til Albiol, der gik for hårdt ind i en tackling, samt at Chu-Young blev skadet. Anden halvleg blev dog en ganske anden. I 55. minut fik C. Ronaldo muligheden for at udligne fra ellevemeterpletten, og han var desværre sikkerheden selv. Real Madrid var med et tilbage i kampen om en finaleplads. Otte minutter senere var Real Madrids onde ond fra den første kamp på spil igen, for Rondón udplacerede Casillas, da han mellem to forsvarsspillere fik afsluttet på Wilsheres assist. To minutter senere var det Wilshere der præsterede et loop på kanten af feltet, et mindeværdigt loop, som Casillas nok får nogle grimme mareridt om. For anden sæson i træk havde Arsenal vundet de 180 minutter imod Real Madrid. Denne gang skyldes det hovedsageligt en formidabel indsats af Szczesny, Wilshere og Rondón. Navne som Real Madrid nok sent vil glemme.
Dermed var Arsenal nu videre til finalen i Champions League. En finale hvor Barcelona ventede, efter at de havde kørt Chelsea midt over med en 5 – 0 sejr på Camp Nou. Dermed var der nu lagt i ovnen til endnu en Champions League finale mellem Barcelona og Arsenal. Denne gang ville det dog blive på engelsk jord. Forude ventede Wembley, og ikke Stade de France, og af samme grund skulle resultatet også være anderledes, det forsikrede Adams spillerne for.
Did you know?
Med undtagelse af sæsonen 10/11 har Real Madrid haft en kedelig tendens til at ryge ud i 16.-dels finalerne, de senere par år.
Highbury
Landsholdsspiller
«
Svar #186:
22 Jan 2012, 21:11 »
Vejen til Champions League finalen
Highbury
Landsholdsspiller
«
Svar #187:
23 Jan 2012, 16:16 »
Første besøg på Wembley
Thomas Vermaelen
Stillingen
Resultater
Den baneansvarlige kørte rundt på græsslåmaskinen i nogle sirlige mønstre, der fik græsset til få den helt rette mønstre.
”Alt skal være perfekt til de kommende opgør”
– tænkte Adams, som stille og roligt traskede ned langs banens sidelinje. Med et kig rundt på tribunerne måtte Adams sande, at dette i sandhed var et helt specielt stadion.
”90.000 sidepladser, og de vil alle snart blive fyldt. Måske ikke til finalen i morgen, men så i hvert fald når vi møder Barcelona den 1.”
. Da han nåede tilbage til spillertunnelen kastede han et sidste blik på stadionet, inden han forlod det for at vende tilbage til eftermiddagens træning, der skulle forbedre afslutningerne.
Siden sejren over Tottenham og Real Madrid, havde reserverne og talenterne fået chancen i Premier League. I disse kampe var det blevet til en sejr over Sunderland på 1 – 2, og et remis på 1 - 1 imod United. Værdifulde minutter for talenterne, og tilfredsstillende minutter for reserverne. Resultaterne kunne dog have været bedre, men da mesterskabet allerede var i hus, så var det vigtigere at give talenterne noget spilletid.
FA Cup Finale:
Klokken kunne ikke blive 15.00 hurtigt nok for de mange Arsenal fans der strømmede ind på Wembley. Deres unge helte stod over for et spændende opgør om endnu et trofæ, men før de kunne løfte trofæet skulle Manchester City besejres. De seneste tre møder var endt med pointdeling. Adams formåede dog at indgyde en masse håb i spillerne, og det virkede for i løbet af første halvleg scorede Arsenal hele 3 mål. Først måtte Robin van Persie dog hjælpes af banen efter fem minutters spil. Suarez overtog herefter pladsen, og han brugte blot et minut inden han fandt vejen til netmaskerne bag Joe Hart. Senere udplacerede Vermalen Hart fuldstændig da han dirigerede hjørnesparksbolden i nettet, og ti minutter efter passerede Rondón også Hart. Dermed gik holdene til pause med en 3 – 0 føring til Arsenal. Efter pausen vendte The Gunners sejrssikre tilbage på den smukke scene som Wembley var. Desværre måtte Silva også hjælpes fra banen, men alligevel var det Arsenal der fandt vej til netmaskerne, og igen var det Suarez der var på spring. Han lukkede kampen efter 67 minutters spil, med målet til 4 – 0. Arsenal fik nu lov at beholde trofæet endnu et år, og desuden havde Adams vist at Wembley bestemt kunne byde på flotte resultater.
Den sidste kamp i ligaen endte med en sikker 3 – 1 sejr over Bolton, og dermed sluttede Arsenal ligaen af med en sejr, og samlet set 99 point. Bristol City, Stoke og Leicester rykkede ned, og i stedet kigger Leeds, Middlesbrough og Nottm Forest forbi i ligaen til et formodentligt kort visit i næste sæson.
Did you know?
At foruden sejren i FA Cuppen i 2011, så skal man helt tilbage til 1969 for at finde den seneste gang City vandt trofæet.
Præsidenten
Landsholdsspiller
Sv: Mr. Arsenal (Finaler 2. sæson)
«
Svar #188:
23 Jan 2012, 16:30 »
Hvad satan, nu kommer du jo ligefrem i avisen:
http://politiken.dk/sport/fodbold/premierleague/ECE1516362/mr-arsenal-irettesaetter-publikum/
Glæder mig til Champions League finalen!
FC Barcelona
Highbury
Landsholdsspiller
«
Svar #189:
23 Jan 2012, 16:46 »
Citat af: Rafinha 23 Jan 2012, 16:30
Hvad satan, nu kommer du jo ligefrem i avisen:
http://politiken.dk/sport/fodbold/premierleague/ECE1516362/mr-arsenal-irettesaetter-publikum/
Glæder mig til Champions League finalen!
Heeh, sjovt at navnet stemmer overens... selvom jeg ikke referere til Wenger men Adams, der retmæssigt fik tilnavnet først
Den update er stadig i støbeskeen, den skal jo skæres helt rigtigt
Præsidenten
Landsholdsspiller
«
Svar #190:
23 Jan 2012, 16:48 »
Hæhæ ja det vidste jeg godt angående Wenger/Adams, men syntes også det var et lidt sjovt sammentræf.
Uden tvivl det er vel næsten den vigtigste update her i 2. sæson
FC Barcelona
Highbury
Landsholdsspiller
«
Svar #191:
23 Jan 2012, 17:18 »
Citat af: Rafinha 23 Jan 2012, 16:48
Hæhæ ja det vidste jeg godt angående Wenger/Adams, men syntes også det var et lidt sjovt sammentræf.
Uden tvivl det er vel næsten den vigtigste update her i 2. sæson
Ja, det var lidt af et sammentræf... Men tja må nok indrømme at jeg gerne havde set Arshavin var blevet på bænken i går... Det undre mig at han er så god i FM12...
Ja, det er jo lidt det målet med den nu næsten færdigspillede sæson... Går jo efter international succes...
Kan løfte sløret for at 3. sæson bliver talenternes sæson, hvor de skal helt frem i forreste geled
Men self går jeg også efter succes på banen
Præsidenten
Landsholdsspiller
«
Svar #192:
23 Jan 2012, 17:32 »
Nej det er en skam med en spiller som Arshavin - et eller andet sted kan jeg godt li ham og har det lidt som om at han pludselig kan eksplodere og blive god igen. Men nu ser jeg selvfølgelig heller ikke alle Arsenals kampe.
Når holdet nu efterhånden er ved at slå sig fast som Englands bedste så er der jo heller ikke andet for end at sikre sig at blive verdens bedste
Det lader til at blive en spændende sæson med talenterne.
Noget helt andet lidt off topic: Nogen af de talenter du har og benytter, har de været udlejet? For jeg har problemer med at finde ud af om talenter der bliver udlejet stadig vil tælle som egen avl når de kommer tilbage til klubben.
FC Barcelona
Highbury
Landsholdsspiller
«
Svar #193:
23 Jan 2012, 17:42 »
Citat af: Rafinha 23 Jan 2012, 17:32
Nej det er en skam med en spiller som Arshavin - et eller andet sted kan jeg godt li ham og har det lidt som om at han pludselig kan eksplodere og blive god igen. Men nu ser jeg selvfølgelig heller ikke alle Arsenals kampe.
Når holdet nu efterhånden er ved at slå sig fast som Englands bedste så er der jo heller ikke andet for end at sikre sig at blive verdens bedste
Det lader til at blive en spændende sæson med talenterne.
Noget helt andet lidt off topic: Nogen af de talenter du har og benytter, har de været udlejet? For jeg har problemer med at finde ud af om talenter der bliver udlejet stadig vil tælle som egen avl når de kommer tilbage til klubben.
For at starte med det sidste spørgsmål, så ved jeg det faktisk ikke... de fleste talenter jeg lejer ud, kan enten ikke nå at blive egen avl, eller også så er det en lejeaftale som jeg gerne ser bliver til et køb... De talenter jeg hiver op på førsteholdet, indtil videre, har ikke været udlejet, vil hellere selv forme talenterne, så de hurtigt passer ind i den spillestil jeg bruger... Så jeg må være dig svar skyldig omkring det...
Ja, når først der er styr på den hjemlige liga, så skal man ud og vise at man også kan klare andre turneringer og en anden spillestil... dog føler jeg at Arsenal ligger tættere på en europæisk spillestil end flere af de andre Prl- mandskaber, som spiller mere klassisk engelsk... så springet er ikke lige så stort, når man bruger samme spillestil i begge turneringer
Men har hentet en hel masse unge spillere ind, den yngste fik jeg faktisk fra Lyon som 14 årig
Ser heller ikke
Alle
deres kampe, men jeg ser dog så mange jeg li kommer i nærheden af... men ville elske at han fandt den form han havde da han kom til klubben, der var han jo eksplosiv, målsøgende og først og fremmest, så havde han en helt anden atitude mht. spillet.... Kunne han blot finde noget af det igen så ville han jo nemt kunne blive fast kantspiller igen...
Præsidenten
Landsholdsspiller
«
Svar #194:
23 Jan 2012, 17:49 »
Ja jeg beholder normalt også mine talenter da andetholdet som regel spiller samme taktik som mit førstehold, netop så de hurtigt passer ind til min taktik, som du også siger. Har dog undret mig en del om man kunne udleje dem og stadig beholde dem som egen avl, men det må jo så blive et af livets store uløste mysterier
14 år er godt nok ikke meget, så vidt jeg kan huske er det, det yngste man kan være i spillet?
I hvert fald må man sige at du har tid til at sætte dit præg på ham!
FC Barcelona
Sider:
1
...
11
12
[
13
]
14
15
...
32
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »