home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 12:34 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
Antal Registrerede Brugere: 23487
  1 Bruger, 472 Gæster Online.

Nyeste Bruger: tataraagadevanaha
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  SLUT! - [80] - Mr. Arsenal
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 32 Udprint
Forfatter Emne: SLUT! - [80] - Mr. Arsenal  (Læst 98456 gange)
Highbury
Landsholdsspiller

Sv: Mr. Arsenal: CL Grupper
« Svar #240: 31 Jan 2012, 19:36 »

Altså jeg synes bedst om "Did You Know", som jeg personligt synes er en genial detalje. Ikke at jeg synes "Månedens Talent" er en dårlig detalje, men man kunne jo f.eks. putte det ind i selve brødteksten. Men kan godt forstå hvis det er fordi det er svært hele tiden at finde på nye "Did You Know" Smiley

Det er nemlig det, der er jo ikke uendelige facts om de forskellige klubber... først når jeg skal udenlands at det er nemt... Smiley

Ja, vil nok tage at smide den ind i brødteksten som du siger, så kan jeg evt. ha månedens detalje og månedens talent i den... for kommer nok til at lave månedlige updates fremover...

b0nb0n
Landsholdsspiller

« Svar #241: 31 Jan 2012, 19:52 »

Jeg synes det er fedt med måneds talent, mere fedt end "Did you know"!

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Highbury
Landsholdsspiller

« Svar #242: 31 Jan 2012, 20:22 »

Jeg synes det er fedt med måneds talent, mere fedt end "Did you know"!

Det er noget der ligger nærmere bloggen, men som jeg skrev før, kan det være jeg laver begge dele i bloggen i de kommende updates Smiley

Highbury
Landsholdsspiller

Sv: Mr. Arsenal (3. Sæson)
« Svar #243: 01 Feb 2012, 13:23 »

Livet i London op til overvejelse

Guardiola - Ny spansk landstræner

Kalenderen viste den 20. oktober år 2013. Adams havde været tilbage i London, og ved roret for Arsenal i lidt over to sæsoner nu. Men nu bankede en meget stor mulighed på døren. Guardiola havde valgt landstrænerjobbet for Spanien, i stedet for at blive hos Barcelona. Så nu stod de spanske mestre uden en manager. Mange navne blev nævnt, men især Adams selv blev nævnt som den næste mand i front for catalanerne. Endda med så sikre odds at man ikke mente at de andre havde en chance for at sætte sig i den varme stol. Adams valgte dog i første omgang, hverken at be- eller afkræfte rygterne, af respekt for hans elskede Arsenal, men også for ikke at lukke døren helt, for denne store mulighed. Noget som Arsenals bestyrelse og fans så som gode tegn for at beholde deres elskede legende ved roret. Rygterne gik dog stadig om at Adams inden længe ville modtage et tilbud, ”Et tilbud han ikke vil kunne afslå!”, som The Sun skrev.

I løbet af de første 20 dage i oktober blev det til en storsejr over de hollandske mestre PSV på hele 5 – 0 da de gæstede Emirates. En smal sejr over Chelsea på sølle 1 – 0 på mål af Rondón, og i går blev det til en uafgjort imod Bolton, som udlignede i de sidste fem minutter af kampen, ganske ufortjent så kampen endte 1 - 1. Forude venter både Sparta Prag, West Brom og Millwall i hver sin turnering. Nogle kampe hvor niveauet forhåbentlig kan vende tilbage til vanlig standart.

Selvom både Ramsey og Silva har leveret gode resultater, så har de ikke vist noget mere end hvad der forventes af disse pt.. Derfor tilfalder månedens talent prisen unge Bartley, som fik scoret sit første Champions League mål imod PSV, hvor han desuden leverede solidt forsvarsspil, da han nu fik chancen i en stor kamp.

Did you know?
Josep ”Pep” Guardiola, der spillede som DM, spillede størstedelen af sine kampe i seniorkarrieren i Barcelona, men han har også været et smut forbi klubber som Brescia, Al-Ahli og Dorados. En karriere hvor han spillede 378 kampe, og scorede 17 mål.

« Seneste Redigering: 01 Feb 2012, 19:05 af Highbury » Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Sv: Mr. Arsenal: Job overvejelser
« Svar #244: 01 Feb 2012, 13:32 »

Normalt er det skriftlige i denne blog okay, men jeg kan ikke lade være med at kommentere på den seneste 'Did you know':

Guadiola = Guardiola
spilled = spillede
senior karrieren = seniorkarrieren
karrierer = karriere
an = han

...og så synes jeg i øvrigt at du skal blive i Arsenal Wink

Highbury
Landsholdsspiller

« Svar #245: 01 Feb 2012, 13:38 »

Normalt er det skriftlige i denne blog okay, men jeg kan ikke lade være med at kommentere på den seneste 'Did you know':

Guadiola = Guardiola
spilled = spillede
senior karrieren = seniorkarrieren
karrierer = karriere
an = han

...og så synes jeg i øvrigt at du skal blive i Arsenal Wink

Det var frygteligt mange fejl jeg fik lavet der... self ikke nogen undskyldning, men skrev den hurtigt her imens jeg er i uni... Men har rettet fejlene nu...

Okay, det vil jeg tage med i overvejelserne...  Wink

JimmyGP
Manager

« Svar #246: 01 Feb 2012, 13:40 »

Jeg er MEGET spændt på hvad du kommer frem til.. ved jo lidt, men jeg er ikke helt sikker hvad du kommer frem til Peace

God blog i øvrigt, minus de fejl g00n fandt i sidste update.. Fortsæt endelig.. Det er superlæsning og jeg er hooked Thumbs Up

- Veni, vidi, vici -

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #247: 01 Feb 2012, 13:49 »

Men har rettet fejlene nu...

Tjaaah, næsten da Opstemt

Highbury
Landsholdsspiller

« Svar #248: 01 Feb 2012, 13:59 »

Tjaaah, næsten da Opstemt

Nu har jeg... ku ikk se dine rettelser da jeg skulle skrive dem ind... Smiley men nu burde det endelig vær done hehe... skal måske bar gemme det hele til efter skoletid...

Highbury
Landsholdsspiller

« Svar #249: 01 Feb 2012, 14:03 »

Jeg er MEGET spændt på hvad du kommer frem til.. ved jo lidt, men jeg er ikke helt sikker hvad du kommer frem til Peace

God blog i øvrigt, minus de fejl g00n fandt i sidste update.. Fortsæt endelig.. Det er superlæsning og jeg er hooked Thumbs Up

Nej det er du jo ikke endnu Wink

Ja, skammer mig helt over den sidste update der  Skuffet Shockeret  Forlegen

Men godt jeg stadig kan fange lidt interesse Wink

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #250: 01 Feb 2012, 14:33 »

men nu burde det endelig vær done hehe...

Weeeell... 'seniorkarrieren' er stadig ét ord, og det samme er ordet 'jobovervejelser' i emnet. At dele sammensatte ord op er i øvrigt en af de mest hyppige fejl blandt nutidens unge, sikkert pga. store indflydelser fra engelsk, hvor alt nærmest splittes op i flere forskellige ord. På dansk lægger man som regel bare ordene sammen til ét langt ord.

Og så skal jeg nok lade være med at humpe flere fluer Wink

Highbury
Landsholdsspiller

« Svar #251: 01 Feb 2012, 19:00 »

Og så skal jeg nok lade være med at humpe flere fluer Wink

Tak Wink

Tja og så ung føler jeg mig nu heller ikke... Wink

Men med alle de ting du fandt, så må jeg gør mig ekstra umage med den næste update...

Highbury
Landsholdsspiller

Sv: Mr. Arsenal: Jobovervejelser
« Svar #252: 03 Feb 2012, 12:27 »

”What to do?”

Skal, Skal ikke?

Sparta Prag 0 - 3 Arsenal

Mødet var gået meget stille og roligt. Som Adams havde forventet kom Barcelona med et vældig interessant tilbud. Et tilbud der et kort øjeblik fik Adams til at måbe. ”Der er godt nok mange penge i fodbold, det er helt sikkert”.  Repræsentanterne fra Barcelona forsøgte at få en accept med det samme. Men Adams fik overtalt dem til at give ham to dages betænkningstid. For det var der bestemt behov for med det tilbud.

Barcelonas tilbud:

Løn: 650. 000 pr uge. (40K under lønnen i London)
Transferbudget: 1,06 mia. (Næsten ½ mia. mere end der er brugt i Arsenal på tre sæsoner)
Lønbudget: 19,2 mio. per uge.  (3 mio. mere end i Arsenal)

Mødet var kommet i stand efter at Adams aftenen i forvejen, var blevet ringet op af en repræsentant fra Barcelonas bestyrelse. Hvilket betød at Adams ikke længere kunne berolige sine spillere med at han ikke havde hørt fra catalanerne. Det var ellers hvad han havde sagt til spillene for at berolige dem til træningen tidligere på dagen. En træning som havde fokus på den seneste kamp, imod Sparta Prag, hvor holdet havde modtaget lidt for mange gule kort. Hele fire styks, og en række henstillinger var det blevet til, hvilket ikke var acceptabelt, når nu Arsenal havde helt styr på opgøret. Sparta Prag modtog dog også en række kort, og i 39. minut blev Jarosik sendt i bad, efter at han havde nedlagt Suarez, der havde sat kursen mod Sparta Prags mål. Som bagerste mand er dette et sikkert rødt kort.  Det gjorde blot at kampen blev endnu lettere for The Gunners, som i anden halvleg lukkede opgøret med to scoringer af Gervinho. Og med Rondóns scoring efter otte minutters spil så endte opgøret 3 – 0 til Arsenal, i en kamp hvor begge hold gik til stålet.

Men li nu kredsede Adams tanker om hvad han skulle vælge, blive i London, eller rejse sydpå til Barcelona. Det var ikke nogen nem beslutning, og derfor valgte han at opstille ”pros and cons” for begge klubber.

Arsenal:

Pros:
* De mange talenter der allerede er i klubben.
* Allerede i gang med at opfylde nogle af de
nye målsætninger.
* Er i gang med at forbedre Arsenals
økonomi, og er pt. den 3. rigeste klub.

Cons:
* Allerede vundet alle vigtige turneringer.
* Ingen store udfordringer der kan nås på
kort sigt.

Barcelona:

Pros:
* En større klub.
* Bedre omdømme.
* Store stjerner på et sammentømret
hold, med en effektiv spillestil.
* Der er muligheder for at forme
holdet med de budgetter der er til rådighed.

Cons:
* Muligvis en kort udfordring at blive i
klubben da de kræver trofæer med det samme.
* Efterlader alle talenterne og stjernerne i London.
* De andre klubber forlanger enorme summer, da
de ved Barcelona har mange penge.
* Vil muligvis være svært at opretholde samme
spillestil som spillerne er vant til.

Did you know?
At Sparta Prag har leveret flere store stjerner, såsom: Cech, Nedved og Rosicky.

« Seneste Redigering: 03 Feb 2012, 16:34 af Highbury » Logged

rynke
Reserveholdsspiller

Sv: Mr. Arsenal: Tilbud fra Barca
« Svar #253: 03 Feb 2012, 12:42 »

Tag du bare til barcelona, vind alt i et par sæsoner.. tag derefter til en ny klub og gentag successen.. Peace

Det bedste manager der har været, er cm 0102 Smiley

mama99ai
Førsteholdsspiller

Sv: Mr. Arsenal: Tilbud fra Barca
« Svar #254: 03 Feb 2012, 15:02 »

Først og fremmest vil jeg sige at dette er en fantastisk blog - meget spændende, indlevende og godt skrevet  Thumbs Up

Når det så er sagt, så er der vel ikke så meget at tænke over. Det handler jo om at vinde titler og det handler jo om som manager at kunne vinde titler med flere hold - Lave en José Mourinho  Wink - derfor tror jeg dit hjerte inderst inde siger at det er tid til at rykke videre - du har trods alt vundet alt med Arsenal og nu får du muligheden for at vinde helt nye præmier med et andet hold i et nyt land.

Mit råd - tag til Barcelona  Smiley

Held og lykke

Sider: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 32 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010