home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 12:34 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
Antal Registrerede Brugere: 23487
  0 Brugere, 510 Gæster Online.

Nyeste Bruger: tataraagadevanaha
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  SLUT! - [80] - Mr. Arsenal
0 Brugere og 12 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 32 Udprint
Forfatter Emne: SLUT! - [80] - Mr. Arsenal  (Læst 98468 gange)
Highbury
Landsholdsspiller

Sv: Mr. Arsenal (2. Sæson)
« Svar #225: 29 Jan 2012, 20:07 »

Milestones 2.0

Adams plan for klubben, da han tiltrådte som manager, for to sæsoner siden, var som følger:

1.: Premier League trofæ skal hentes til klubben.

2.: Champions League trofæet skal hentes til Arsenal.

3. :Fortsætte talentudviklingen.

Som de fleste har erfaret så blev det de første to mål indfriede i de to første sæsoner. Det tredje punkt er dog endnu ikke helt opnået, men da det er et løbende projekt, er det svært at afgøre hvornår det er nået. Derfor har Adams valgt at dele det sidste punkt op i to dele, som er nemmere at kontrollere.

3.: Fortsætte talentudviklingen. bliver til:

3.1.: Førsteholdet skal bestå af egen avl.

(3.2.: Førsteholdet skal bestå af britiske spillere.)

(3.3.: Forbedre klubbens økonomi.)

Disse mål skal opnås ved at fortsætte det glimrende arbejde som både Adams og talentspejderne allerede har påbegyndt. Akademiet og ungdomsrækkerne har allerede fået tilført en masse talent, som Adams nøje overvåger. Og selvfølgelig skal de ældre spillere indrages i træningen og oplæringen af de unge spillere.

Men i samme åndedrag skal succesen ved klubbens førstehold også gerne opretholdes. Selvom de unge oftere vil få chancen for at vise hvad de kan.

Ps. De to seneste updates blev lidt lange, men følte ikke jeg kunne reducere dem yderligere. Men vil vende tilbage til normal update længde med de kommende (forhåbentligt Smiley ). 

EDIT: Jeg har valgt at sætte 3.2 og 3.3 i parentes, da disse kommer til at ligge noget tid ud i fremtiden, til dels på grund af manglende talentmasse på de britiske øer. Så hovedvægten bliver på brugen af de spillere der bliver formet i ungdomsrækkerne. Men selvfølgelig satser jeg i det lange løb på at hente så mange gode engelske talenter som muligt.. Smiley

Håber i stadig vil kigge med Wink
« Seneste Redigering: 30 Jan 2012, 17:28 af Highbury » Logged

b0nb0n
Landsholdsspiller

Sv: Mr. Arsenal: Milestones 2.0
« Svar #226: 30 Jan 2012, 08:09 »

God start, dejligt, og tillykke med de to trofæer.

Tja, synes dine updates er fine, og det gør ikke noget at de er lidt lange, men de bør nok ikke blive lænnere end nu, så tror jeg det går.

Hvis din menning er at have kun britiske spillere i 1.holds truppen, så skal du til at købe andre talenter Smiley

Og kan vi få et SS af Hartfield Wink

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Highbury
Landsholdsspiller

« Svar #227: 30 Jan 2012, 09:39 »

God start, dejligt, og tillykke med de to trofæer.

Tja, synes dine updates er fine, og det gør ikke noget at de er lidt lange, men de bør nok ikke blive lænnere end nu, så tror jeg det går.

Hvis din menning er at have kun britiske spillere i 1.holds truppen, så skal du til at købe andre talenter Smiley

Og kan vi få et SS af Hartfield Wink

Jo tak, må indrømme at da jeg så det var Köln så forventede jeg lidt at vinde ESC... City kampen var mere usikker...

Tja, jeg synes selv at de er for lange, så ender nok med at korte dem lidt ned...

Tja, der er desværre ikke nogle britiske talenter der er gode nok endnu, har hentet Hartfield, Dickins og Taylor, som er de eneste der ser ud til at blive til noget, når man ser bort fra Poole og Collier, som ikke vil til klubbem...

Så kører pt efter det første punkt, nemlig at det bliver egen avl... men de får jo så også britisk pas på et tidspunkt... Smiley

Nu er jeg lidt længere i det save, men han er her:

Highbury
Landsholdsspiller

« Svar #228: 30 Jan 2012, 17:06 »

På længere sigt skal økonomien også forbedres, hvilket bestemt bliver styrket af ønsket om talent udvikling i stedet for at købe de dyre spillere. Wink

Edit:

Jeg vil i de kommende updates prøve noget nyt af, som muligvis tager over for min "Did you know" i slutningen af hver blog.

En variant kommer med i updaten for september, som muligvis er klar allerede i aften Wink
« Seneste Redigering: 30 Jan 2012, 17:19 af Highbury » Logged

Præsidenten
Landsholdsspiller

« Svar #229: 30 Jan 2012, 17:09 »

3.2.: Førsteholdet skal bestå af britiske spillere.

Hold da op en målsætning Wink Den kommer til at tage sin tid at løse, men i så fald betyder det vel blot at denne herlige blog fortsætter i lang tid? Smiley

FC Barcelona

Highbury
Landsholdsspiller

« Svar #230: 30 Jan 2012, 17:24 »

Hold da op en målsætning Wink Den kommer til at tage sin tid at løse, men i så fald betyder det vel blot at denne herlige blog fortsætter i lang tid? Smiley

Håbet er at den kan fortsætte noget tid endnu, men det kan så være at der bliver lidt længere tid imellem hver update, end der hidtil har været, hvis jeg skal nå så langt...

Men jeg synes den er interessant, da jeg til tider har opfattet Arsenal som en fransk koloni i London... Og for ikke kun at ha en målsætning for den kommende sæson, så satte jeg også den med britiske spillere, jeg har dog erfaret, siden jeg skrev den, at det godt kan blive svært, da jeg allerede har de talenter der er værd at hente, og som vil til klubben, og det er ikke nok...

Så der er lang vej til 3.2. desværre...
Men det samme er der med økonomien for klubben, som også er noget jeg arbejder på... klubben er pt 3. mest værdifulde klub i mit save, kraftigt distanceret af Madrid og Barcelona... Men mit mål er da at nærme mig dem, hvilket jeg har prøvet en gang i en af spillets tidligere udgaver...

Præsidenten
Landsholdsspiller

« Svar #231: 30 Jan 2012, 17:28 »

Jeg blev også overrasket over den store målsætning. Men som man siger hvo intet vover intet vinder - sagt med andre ord det bliver spændende at følge! Smiley

Men angående 3.2 så er det vel ikke blot britiske spillere vel? De skal også være af egen avl ikke sandt? Eller behøver de to målsætninger ikke at være opfyldt på samme tid for at være gældende? Smiley

FC Barcelona

Highbury
Landsholdsspiller

« Svar #232: 30 Jan 2012, 17:56 »

Jeg blev også overrasket over den store målsætning. Men som man siger hvo intet vover intet vinder - sagt med andre ord det bliver spændende at følge! Smiley

Men angående 3.2 så er det vel ikke blot britiske spillere vel? De skal også være af egen avl ikke sandt? Eller behøver de to målsætninger ikke at være opfyldt på samme tid for at være gældende? Smiley

Det er self meningen at de skal opfyldes på samme tid, hvilket også helt sikkert vil ske med tiden... Men tja har muligvis meldt lidt for stort ud, så jeg går i første omgang efter at det bliver spillere af egen avl... har jo allerede skaffet en fornuftig talentmasse, som jeg kan forme i ungdomsrækkerne...

Men tja, de unge spillere vil jo så også få britisk pas, med tiden, så på den måde kan jeg jo snyde mig til at nå det lidt hurtigere Wink

Highbury
Landsholdsspiller

Sv: Mr. Arsenal (3. Sæson)
« Svar #233: 30 Jan 2012, 18:31 »

Champions League Grupper

September kom, og september gik. En måned hvor der på mange måder skete meget og intet på samme tid. September måned startede med en landsholdspause, og derfor kom The Gunners først i kamp den 14. september, hvor det var Swansea der stod for tur. En kamp der blev vundet sikkert 3 – 0 på Emirates Stadium, med en flot hattrick ad Nelson Silva der blev kampens spiller. Men inden denne kamp var Champions League grupperne blevet udtrukket, og Arsenal, der som forsvarende mestre var i fokus ved lodtrækningen endte i Gruppe D. En nem gruppe vil de fleste sige, da den ud over The Gunners bestod af CSKA Moskva, PSV og Sparta Prag.

Selvom alle fire hold var mesterhold fra deres respektive ligaer, så blev gruppen betegnet som en Walkover for Adams og drengene. Adams var dog ikke helt enig, for CSKA havde faktisk ydet fornuftigt modstand den ene gang han havde mødt dem som manager. Men hvis drømmene om et titelforsvar ikke skulle blive til et mareridt, så skulle kampene gerne vindes mod alle tre modstandere, som bestemt var svagere end hvad der måtte ventes at dukke op i knock-out fasen.

Da turen gik til Rusland, blev det endnu en gang et spændende opgør, som først blev afgjort til sidst. Og hvem andre end Silva fik lov at score kampens enlige mål i de døende minutter af kampens overtid. En ikke alt for sikker sejr, men Adams havde valgt at prioritere kampen imod City fire dage senere noget højere. Kampen mod City blev da også en spændende affære, men i det 27. minut slog Vertonghen til med kampens detalje. Et frispark uden for feltet blev i en bue sendt venstre om muren og direkte op i krydset, hvor Hart, eller for den sags skyld alle andre målmænd ikke ville have haft en chance. Et drømmemål, som senere viste sig at blive kampens eneste, efter en flot fighter indsats af hele Arsenal truppen, hvor især forsvaret viste deres sande styrke under Citys bombardement.

Månedens sidste to kampe blev vundet, men i Liga Cuppens tredje runde hvor Stoke var værter, blev en noget giftig affære. Stoke kom foran på et skud af Palacios, hvor Hartfield ikke dækkede godt nok op, i sin debut på førsteholdet. Men skurkerollen blev byttet ud med en helterolle da selv samme Hartfield scorede det udlignende mål fem minutter inden i anden halvleg. Kampen endte herefter 1-1, og derefter 2 – 4 på straffe til Arsenal. De unge spillere havde fået chancen, men de måtte kæmpe hårdt for at komme videre i turneringen. Sejren over Sunderland var noget mere sikker, da den endte 4 – 1 til Arsenal.

Månedens talent:
På trods af en fin debut for Hartfield, så tilfalder månedens talent prisen, Nelson Silva. Han formåede at score hattrick mod Swansea og han scorede det sejrende mål mod CSKA. Men derudover har han været her der og alle vejene på banen og har blandt andet leveret et par assists.

Highbury
Landsholdsspiller

Sv: Mr. Arsenal: CL Grupper
« Svar #234: 31 Jan 2012, 00:38 »

Hvad synes i om at "Did you know?" fra tid til anden bliver byttet ud med Månedens talent eller Månedens detalje, eller blot fokus på noget der er relevant for den pågældende update ? ? ? Smiley

NiklasV
Gæst

« Svar #235: 31 Jan 2012, 00:40 »

God idé, men nok mest af alt fordi jeg selv har det i min blog Smiley

Highbury
Landsholdsspiller

« Svar #236: 31 Jan 2012, 00:49 »

God idé, men nok mest af alt fordi jeg selv har det i min blog Smiley

Okay, havde jeg ikke set du havde, men må da li få kigget din blog igennem i de kommende dage Wink For at se om du er heldigere med dine talenter.. Smiley

Tænkte bar at nu da Silva gjorde det så godt her i starten af tredje sæson, så var det en li til højrebenet, at skrive om månedens talent... for må indrømme at jeg gerne ville lave noget andet end at berette om mærkelige eller relevante små facts... Smiley

Overvejede også månedens detalje, med Vertonghens mål, men det må i se i "Månedens mål: Februar" i stedet for... Smiley

NiklasV
Gæst

« Svar #237: 31 Jan 2012, 00:51 »

Okay, havde jeg ikke set du havde, men må da li få kigget din blog igennem i de kommende dage Wink For at se om du er heldigere med dine talenter.. Smiley

Tænkte bar at nu da Silva gjorde det så godt her i starten af tredje sæson, så var det en li til højrebenet, at skrive om månedens talent... for må indrømme at jeg gerne ville lave noget andet end at berette om mærkelige eller relevante små facts... Smiley

Overvejede også månedens detalje, med Vertonghens mål, men det må i se i "Månedens mål: Februar" i stedet for... Smiley
Det er jo heller ikke noget der er patent på! Wink
Er der mange blogs der har haft før.
Lige off topic, så har jeg selv overvejet at give mine læsere 3 forskellige talenter de kan vælge imellem; som så skal have spilletid på førsteholdet. For at aktivere læserne samtidig Smiley Sorry for OT

Highbury
Landsholdsspiller

« Svar #238: 31 Jan 2012, 00:55 »

Det er jo heller ikke noget der er patent på! Wink
Er der mange blogs der har haft før.
Lige off topic, så har jeg selv overvejet at give mine læsere 3 forskellige talenter de kan vælge imellem; som så skal have spilletid på førsteholdet. For at aktivere læserne samtidig Smiley Sorry for OT

Nej der er vel ikke patent på noget af den slags Wink Spørgsmålet er blot hvor godt man gør det Wink

Det er fair nok at drøfte relevante ideer... Men go for it... jeg behøver ikke lave en afstemning for har tænkt mig hurtigt at hive spillerne op på førsteholdet... Smiley

Men har noget andet, som jeg stadig overvejer om skal blive en afstemning... det blir afgjort når jeg får skrevet de næste to updates...

Præsidenten
Landsholdsspiller

« Svar #239: 31 Jan 2012, 18:26 »

Altså jeg synes bedst om "Did You Know", som jeg personligt synes er en genial detalje. Ikke at jeg synes "Månedens Talent" er en dårlig detalje, men man kunne jo f.eks. putte det ind i selve brødteksten. Men kan godt forstå hvis det er fordi det er svært hele tiden at finde på nye "Did You Know" Smiley

FC Barcelona

Sider: 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 32 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010