home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 23:32:33 warmon Blogkonkur... [15] Journeyman - We a...
I går kl. 00:44:38 Bubbles Blogkonkur... #5 - Danish Viking War...
17 Maj 2024, 18:03 Wester Jr. Blogkonkur... 3# Hjertet banker kun ...
17 Maj 2024, 18:01 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
Antal Registrerede Brugere: 23301
  1 Bruger, 299 Gæster Online.

Indlæg: 1132742 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: Jøddi
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  LFC - En fortælling fra det engelske
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 Udprint
Forfatter Emne: LFC - En fortælling fra det engelske  (Læst 11279 gange)
snaever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: LFC - En fortælling fra det engelske
« Svar #45: 08 Dec 2011, 15:42 »

Det bliver spændende at se, om du efter 21 år kan få titlen tilbage til Liverpool! Det går jeg fint indtil nu  Thumbs Up
Logged

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: LFC - En fortælling fra det engelske
« Svar #46: 08 Dec 2011, 21:15 »

Flot sejr over Man Utd. Wink men surt at miste point til Chelsea.. Men det er aldrig nemt at tage point på broen...
Logged

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: LFC - En fortælling fra det engelske
« Svar #47: 08 Dec 2011, 21:33 »

Enormt flotte resultater  Thumbs Up Thumbs Up Jeg følger stadig trofast, samtidig med at jeg vil skråååååååle YOU WILL NEVER WALK ALONE!!  Wink
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: LFC - En fortælling fra det engelske
« Svar #48: 10 Dec 2011, 11:49 »

Det bliver spændende at se, om du efter 21 år kan få titlen tilbage til Liverpool! Det går jeg fint indtil nu  Thumbs Up

Flot sejr over Man Utd. Wink men surt at miste point til Chelsea.. Men det er aldrig nemt at tage point på broen...

Enormt flotte resultater  Thumbs Up Thumbs Up Jeg følger stadig trofast, samtidig med at jeg vil skråååååååle YOU WILL NEVER WALK ALONE!!  Wink

Mange tak alle tre. Ja det var rart endeligt at få gjort has på United, hvorfor det også piner mig at jeg ikke formåede at sejre over Chelsea også, hvilket virkeligt kunne have sat pres på United.

Jeg vil dog også lige undskylde den lidt sløve aktivitet på det seneste, men julen er desværre en travl tid og det er kun ganske lidt at jeg har fået spillet frem. Jeg har dog den næste update liggende klar, men jeg holder lige lidt længere på den, så jeg har lidt at gøre godt med, imens den lange sommerpause og transfervindue skal gennemføres.

 Smiley
Logged

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: LFC - En fortælling fra det engelske
« Svar #49: 15 Dec 2011, 15:44 »

Fed blog, uden tvivl.
Men jeg mener stadig du agerede "forkert" i det første transfervindue Smiley

Tænk at Suarez gad til Benfica, troede ikke deres rep. var høj nok...
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: LFC - En fortælling fra det engelske
« Svar #50: 15 Dec 2011, 16:14 »

Fed blog, uden tvivl.
Men jeg mener stadig du agerede "forkert" i det første transfervindue Smiley

Tænk at Suarez gad til Benfica, troede ikke deres rep. var høj nok...

Hvorfor syntes du at jeg agerede forkert..?

Går ud fra at det er Suarez handlen du hentyder til, og der er både Podolski og Abdellaoue nogle bedre skarprettere, end Suarez er, samtidigt med at jeg nu har to fuldgode angribere i stedet for kun en enkelt.

Ingen tvivl om at Suarez er en god angriber, men i mine øjne - I forhold til det spillermateriale samt økonomi jeg havde til rådighed, så passede Suarez simpelthen ikke sammen med Andy Carroll i angrebet.
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: LFC - En fortælling fra det engelske
« Svar #51: 15 Dec 2011, 16:29 »


Tæt på, rigtig tæt på !
Det kommer til at pine Liverpool fansene at mesterskabet i år havnede i Manchester, ved klubben største rival United. Dette skyldes ikke mindst på grund af den pointmæssige succesfulde sæson, men også at Liverpool faktisk var utrolig tæt på selv at afgøre mesterskabet, men ikke formåede at træde i karakter da det var nødvendigt. Efter tre-nul sejren over Tottenham, havde Liverpool endelig muligheden for at overhale United, men en

    Premier League:
  • 3-0 (h) Newcastle
  • 5-1 (u) Aston Villa
  • 3-0 (h) Tottenham
  • 1-1 (u) Swansea
  • 3-1 (h) Stoke
  • 0-2 (u) Tottenham
  • 4-1 (u) Norwich
  • FA Cup semifinalen:
  • 0-2 (n) Bolton
svag præstation mod Swansea hvor det blot endte ud i et enkelt point, spændte ben for The reds. Det var dog ikke den eneste chance Liverpool havde, for en sejr ude over Tottenham i den udsatte kamp fra foråret, ville betyde at Liverpool selv kunne afgøre hvor mesterskabet skulle ende. Men endnu en skuffende præstation spændte igen ben for Liverpool, og holdet var nu afhængige af en sejr til Blackburn på Old Trafford. En stor udfordring, der dog også var for stor en mundfuld for bundholdet der dog holdte stand helt ind i overtiden, inden Wayne Rooney smækkede bolden i nettet.

Til trods for 90 point, hvilket på en normal sæson vil være mere end tilstrækkeligt for et mesterskab og vel nærmest er rekord for en to’er, så må Liverpool trøste sig med et sæt sølvmedaljer, hvilket inden sæsonen også havde været tilfredsstillende. Målsætningen for klubben har altid lydt at klubben skulle sikre sig deltagelse i Champions League, og først i de kommende sæsoner for alvor kæmpe med om mesterskabet, da truppen ikke helt er der hvor den skal være endnu, hverken kvalitetsmæssigt eller med hensyn til bredden i forhold til konkurrenterne.
















Logged

Skiz0
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: LFC - En fortælling fra det engelske
« Svar #52: 15 Dec 2011, 18:34 »

Arh for pokker, 90 point i 1. sæson med Pool er ellers fremragende. Ærgeligt med de kedelige resultater mod Spurs og Swansea der vel kostede mesterskabet. Meen mon ikke i er der næste år?
Logged

Dad she has no hair on her vagina, do u think she's okay? HAHA

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: LFC - En fortælling fra det engelske
« Svar #53: 16 Dec 2011, 08:30 »

Med den nye patch ude, så vil det betyde at denne blog stopper. Jeg ser ingen ide i at smide updates for en halv sæson, da jeg ikke vil færdiggøre sæsonen efter release af den nye patch.

Logged

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: LFC - En fortælling fra det engelske
« Svar #54: 16 Dec 2011, 08:47 »

Hvorfor syntes du at jeg agerede forkert..?

Går ud fra at det er Suarez handlen du hentyder til, og der er både Podolski og Abdellaoue nogle bedre skarprettere, end Suarez er, samtidigt med at jeg nu har to fuldgode angribere i stedet for kun en enkelt.

Ingen tvivl om at Suarez er en god angriber, men i mine øjne - I forhold til det spillermateriale samt økonomi jeg havde til rådighed, så passede Suarez simpelthen ikke sammen med Andy Carroll i angrebet.

Jeg hentyder faktisk til Reina.
Jeg synes han er top5 måske 3 i FM af keepere...
Carrasso er ikke i nærheden, jeg havde ham selv i Malaga. Og ja, han er fin, men heller ikke bedre.
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: LFC - En fortælling fra det engelske
« Svar #55: 16 Dec 2011, 08:49 »

Jeg hentyder faktisk til Reina.
Jeg synes han er top5 måske 3 i FM af keepere...
Carrasso er ikke i nærheden, jeg havde ham selv i Malaga. Og ja, han er fin, men heller ikke bedre.

Du har helt ret i at Reina er bedre end Carasso, men omvendt, så manglede jeg penge for at forstærke bredden, samtidigt med at jeg havde en målmand som var 200 millioner kr. værd. Derfor var det meget nærliggende at sælge ham, for netop at få en bredde der gør at jeg kan spille med helt fremme i toppen af ligaen.
Logged

snaever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: LFC - En fortælling fra det engelske
« Svar #56: 16 Dec 2011, 09:13 »

Med den nye patch ude, så vil det betyde at denne blog stopper. Jeg ser ingen ide i at smide updates for en halv sæson, da jeg ikke vil færdiggøre sæsonen efter release af den nye patch.

Noooooooooo!  Græder  Græder
Logged

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

smed1977
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: LFC - En fortælling fra det engelske
« Svar #57: 16 Dec 2011, 11:05 »

Er der da kommet så mange ændringer i den nye patch der gør at man ikke kan pille videre? Er de nye patch ikke ingame kompatible?
Logged

Napoli. Igang med 5. sæson. Titler:
Serie A - 5
Champions League - 1
VM klubhold - 1
Europæisk Supercup - 0
Euro cup - 0
Italiensk pokalturnering - 4
Italiensk Supercup - 4
Klubværdi  2,79 mia DKK (nr. 6)
Verdens Ry: nr. 7
Stadion: Sao Paolo 60240 siddepladser

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: LFC - En fortælling fra det engelske
« Svar #58: 16 Dec 2011, 12:14 »

Er der da kommet så mange ændringer i den nye patch der gør at man ikke kan pille videre? Er de nye patch ikke ingame kompatible?

Jo patchen er in-game kompatible så man kan sagtens spille videre, men der vil være nogle ændringer som ikke vil kunne rettes i de nuværende savegames. Derfor plejer jeg altid at starte et nyt spil op, for at få den fulde gennemslagskraft af patchen.
Logged

smed1977
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: LFC - En fortælling fra det engelske
« Svar #59: 16 Dec 2011, 13:42 »

Jo patchen er in-game kompatible så man kan sagtens spille videre, men der vil være nogle ændringer som ikke vil kunne rettes i de nuværende savegames. Derfor plejer jeg altid at starte et nyt spil op, for at få den fulde gennemslagskraft af patchen.

Som jeg kan læse det er det kun hvis der er lavet regelændringer i de forskellige ligaer samt ændring i kampprogrammet. Og det er jo faktisk kun aktuelt i første sæson.  Ellers er resten ingame kompatibel...Er det fordi du er gået død i det eller hva:)
Logged

Napoli. Igang med 5. sæson. Titler:
Serie A - 5
Champions League - 1
VM klubhold - 1
Europæisk Supercup - 0
Euro cup - 0
Italiensk pokalturnering - 4
Italiensk Supercup - 4
Klubværdi  2,79 mia DKK (nr. 6)
Verdens Ry: nr. 7
Stadion: Sao Paolo 60240 siddepladser

Sider: 1 2 3 [4] 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010