home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:38:32 szukizek Blogkonkur... 8# Hjertet banker kun ...
I går kl. 21:49:39 warmon Blogkonkur... [28] Journeyman - Det ...
23 Maj 2024, 23:07 warmon Blogkonkur... The beautiful game
23 Maj 2024, 20:17 Bubbles Blogkonkur... #9 - Danish Viking War...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23310
  0 Brugere, 460 Gæster Online.

Indlæg: 1132787 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: aineirish
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  LFC - En fortælling fra det engelske
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] Udprint
Forfatter Emne: LFC - En fortælling fra det engelske  (Læst 11326 gange)
Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: LFC - En fortælling fra det engelske
« Svar #60: 16 Dec 2011, 14:08 »

Som jeg kan læse det er det kun hvis der er lavet regelændringer i de forskellige ligaer samt ændring i kampprogrammet. Og det er jo faktisk kun aktuelt i første sæson.  Ellers er resten ingame kompatibel...Er det fordi du er gået død i det eller hva:)

Det er jo blandt andet ændringer i forhold til kampprogrammet, og hvordan de også fremadrettet er kodet til at bliver lagt. Således at div. liga, pokal og internationale kampe ikke rammer hinanden, og dette er jeg ret sikker på at også gør sig gældende fremadrettet. Går stærkt ud fra at det er selve kodningen som de har rettet i.

Derudover mener jeg også at der er flere andre ting der gør sig gældende, men rent mentalt er det også for at undgå "gad vide om der er en fejl i mit spil som ikke er blevet rettet" da sådanne nogle ting kan irritere mig. Ved at starte et nyt spil op, så ved jeg at alle fejl der er fundet, også er rettet.

Til dit spørgsmål om, hvorvidt jeg er kørt træt i det, så nej. Dog har jeg fået en ny tilgang til spillet, som jeg ønsker at gå mere i dybden med og dette er svært - dog ej umuligt, med mit nuværende Liverpool save.
Logged

Inferno
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: LFC - En fortælling fra det engelske
« Svar #61: 18 Dec 2011, 02:33 »

Følger normalt med i dine blogs, men kunne ikke følge med i denne, da du simpelthen gjorde vederstyggelige ting ved mit kære Liverpool-hold på transfersiden, haha.

Men jeg vil utroligt gerne se en blog fra dig igen snart, især hvor du går i dybden med taktikken. Eventuelt kunne det være spændende, at se dig inkorporerer Jurgen Klopps taktik og Dortmunds generelle struktur, til dit eget Dortmund-hold i FM.
Logged

Sider: 1 ... 3 4 [5] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010