home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:38:32 szukizek Blogkonkur... 7# Hjertet banker kun ...
I går kl. 21:49:39 warmon Blogkonkur... [28] Journeyman - Det ...
23 Maj 2024, 23:07 warmon Blogkonkur... The beautiful game
23 Maj 2024, 20:17 Bubbles Blogkonkur... #9 - Danish Viking War...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23310
  0 Brugere, 459 Gæster Online.

Indlæg: 1132787 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: aineirish
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  LFC - En fortælling fra det engelske
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 5 Udprint
Forfatter Emne: LFC - En fortælling fra det engelske  (Læst 11325 gange)
MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: LFC - En fortælling fra det engelske
« Svar #15: 27 Nov 2011, 12:16 »

Hvilken taktik bruger du?
Fin start på sæsonen.
Logged

snaever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: LFC - En fortælling fra det engelske
« Svar #16: 27 Nov 2011, 12:30 »

Fantastisk med en blog om selveste Liverpool. Det har virkelig manglet og du kan tro, at jeg følger trofast med fremover!  Thumbs Up

Dog er jeg ligesom JKJ ked af salget af Suarez, men det ville da være fedt hvis du kunne fastholde Carroll's gode start. Det ville være noget af en bedrift. Held og lykke! Smiley
Logged

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: LFC - En fortælling fra det engelske
« Svar #17: 27 Nov 2011, 14:28 »

Hvilken taktik bruger du?
Fin start på sæsonen.

Nu har jeg spillet den første halvsæson, men til at starte med spillede jeg en 4-2-2-2 taktik, men den har jeg skiftet ud med en alm. 4-4-2 taktik, da jeg ikke var tilfreds med spillet.

Men min 4-4-2 er bygget op med en alm. forsvarskæde, en boldvindende samt felt-til-felt midtbanespiller og to brede midtbanespillere. Angrebet består af en targetman og en målskytte.

hele ideen bag taktikken er at udnytte Andy Carroll som spilstation og boldholder i angrebet, og så få skabt en bølge effekt, hvor først midtbanespillerne og siden backsene kommer stormende frem og får lagt et stort pres på modstanderne.   

Fantastisk med en blog om selveste Liverpool. Det har virkelig manglet og du kan tro, at jeg følger trofast med fremover!  Thumbs Up

Dog er jeg ligesom JKJ ked af salget af Suarez, men det ville da være fedt hvis du kunne fastholde Carroll's gode start. Det ville være noget af en bedrift. Held og lykke! Smiley

Ja det er altid farligt at sælge en publikumsfavorit, men som nævnt tidligere, så kunne jeg ikke få ham til at passe ind i den taktik jeg ønsker at spille. Jeg ville i stedet sikre mig en god bredde med de penge jeg kunne få for ham, samt Lucas og Reina.

Angående Carroll så har jeg godt læst flere steder at han er svær at få til at præstere, og at han ikke scorer specielt tit. Så der ligger helt bestemt en meget spændende udfordringer der. Dog er han faktisk slet ikke tiltænkt en rolle som målscorer, men mere en spilstation, så det er bare fedt at han er kommet godt fra start.
Logged

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: LFC - En fortælling fra det engelske
« Svar #18: 27 Nov 2011, 14:51 »

Som altid levere du en fremragende blog, og du har mig som læser!

Fedt trænervalg, da jeg personligt godt kan lide Klopp. Forstår dog ikke helt salget af Suarez, da han er en fremragende spiller i min optik, men igen, hvis han ikke passer ind i dit spilkoncept, så er det vel et klogt træk.

Keep it up!  Thumbs Up
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: LFC - En fortælling fra det engelske
« Svar #19: 27 Nov 2011, 21:12 »

Som altid levere du en fremragende blog, og du har mig som læser!

Fedt trænervalg, da jeg personligt godt kan lide Klopp. Forstår dog ikke helt salget af Suarez, da han er en fremragende spiller i min optik, men igen, hvis han ikke passer ind i dit spilkoncept, så er det vel et klogt træk.

Keep it up!  Thumbs Up

Mange tak, og er glad for også at have dig som læser..   Smiley

Men ja, jeg var godt på forhånd klar over at der ville blive sat spørgsmålstegn ved mit salg af Suarez, men da jeg spiller med en skarpretter, så mener jeg at der er bedre alternativer end ham, og så tilmed til billigere penge, hvilket frigør lidt ekstra til en forbedret bredde..

Det eneste jeg mener truppen mangler, er en erstatning for Sven Bender som boldvindende midtbanespiller. Der er jeg tyndt besat..
Logged

snaever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: LFC - En fortælling fra det engelske
« Svar #20: 27 Nov 2011, 21:54 »

Har du så bare Carroll som support- spiller? Smiley
Logged

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: LFC - En fortælling fra det engelske
« Svar #21: 28 Nov 2011, 18:42 »

Har du så bare Carroll som support- spiller? Smiley

Ja Carroll er sat til support. Det er godt nok ikke optimalt i forhold til hans stats, men i forhold til taktikken og den måde jeg ønsker at bygge mit opspil op på, så var det nødvendigt at have ham på support.  Smiley
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: LFC - En fortælling fra det engelske
« Svar #22: 28 Nov 2011, 19:40 »


The Gunners knust af norsk målskytte
Det var blot blevet til en enkelt scoring for den norske hurtigløber Mohammed Abdellaoue, inden opgøret hjemme på Anfield imod Arsenal og dermed var der begyndt at blive sat spørgsmålstegn ved den nye angriber fra Hannover og om han havde kvaliteterne til at begå sig på dette niveau. Fansene har dog tilgivet ham, efter at han på egen hånd knuste ubesejrede Arsenal i en ydmygende seks-et sejr. Efter blot 28 minutter af første halvleg var Liverpool foran med hele fire-nul, og det var med Abdellaoue som målscoren på samtlige fire scoringer.

    Premier League:
  • 1-1 (u) West Bromwich
  • 6-1 (h) Arsenal
  • 0-0 (u) Blackburn
  • 1-0 (h) Wolves
  • 1-0 (u) Everton
  • 2-0 (h) Bolton
  • Liga cuppen:
  • s2-2 (h) Bolton
Steven Gerrard holdte sig dog ikke tilbage, og efter en god halv time, så stod der pludselig fem-nul, og Arsenal var stærkt på vej mod afgrunden og et pinligt nederlag.

I anden halvleg fik Robin van Persie reduceret, inden den nådesløse nordmand Mohammed Abdellaoue med sin femte scoring i overtiden sikrede sejren på seks-et, og en mental lussing til Arsenal der inden opgøret var ubesejret,

    Liverpool - Arsenal
  • 1-0 Mohammed Abdellaoue '5min.
  • 2-0 Mohammed Abdellaoue '11min.
  • 3-0 Mohammed Abdellaoue '27min.
  • 4-0 Mohammed Abdellaoue '28min.
  • 5-0 Steven Gerrard '33min.
  • 5-1 Robin van Persie '67min.
  • 6-1 Mohammed Abdellaoue '90+1min.
og blot havde lukket et enkelt mål ind i seks kampe.

I Premier League forsætter The Reds de gode takter, hvor Wolves, Bolton og ikke mindst Everton er blevet besejret. Desværre er klubben også løbet ind i to uafgjorte resultater, som ellers gerne skulle have givet tre point hver. West Bromwich og Blackburn formåede begge at tage point fra Liverpool på deres hjemmebane, hvor specielt det uafgjorte resultat mod West Bromwich er skuffende, og ikke acceptabelt for en klub der vil spille med om mesterskabet.

I Liga cuppen er man stærkt kørende, med sejre over Cardiff og Bolton i henholdsvis tredje og fjerde runde - Sidstnævnte var dog efter uafgjort og straffespark. Med sejrene er Liverpool klar til kvartfinalen, hvilket er til stor glæde for Jürgen Klopp som prioritere alle turneringer højt, og ønsker at vinde alt hvad Liverpool deltager i.









« Seneste Redigering: 28 Nov 2011, 21:04 af Guldbrand » Logged

Marchang
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: LFC - En fortælling fra det engelske
« Svar #23: 28 Nov 2011, 20:08 »

For satan, det er stækt gået det der Smiley

Følger med i din blog, som altid. Dit niveau er meget højt i denne blog, noget som jeg godt kan lide Smiley
Logged

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: LFC - En fortælling fra det engelske
« Svar #24: 28 Nov 2011, 20:10 »

Jeg synes det er et vanvittig godt salg af Suarez. Yderst fremragende set, og den kære nordmand ser jo ud til at levere varen. Wink Rigtig god start på en blog som jeg spændt vil følge.
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: LFC - En fortælling fra det engelske
« Svar #25: 29 Nov 2011, 16:08 »

For satan, det er stækt gået det der Smiley

Følger med i din blog, som altid. Dit niveau er meget højt i denne blog, noget som jeg godt kan lide Smiley


Jeg synes det er et vanvittig godt salg af Suarez. Yderst fremragende set, og den kære nordmand ser jo ud til at levere varen. Wink Rigtig god start på en blog som jeg spændt vil følge.

Mange tak begge to for jeres kommentar.

Når erstatningen for Suarez score fem gange imod Arsenal, så går der nok ikke længe før Suarez er glemt igen..   Tunge

Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: LFC - En fortælling fra det engelske
« Svar #26: 29 Nov 2011, 16:23 »

Som dedikeret Arsenal fan er det med blandede følelser jeg læser den seneste update...  Wink
Men du holder et højt skriftligt niveau og følger derfor spændt med.
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: LFC - En fortælling fra det engelske
« Svar #27: 29 Nov 2011, 16:30 »

Som dedikeret Arsenal fan er det med blandede følelser jeg læser den seneste update...  Wink
Men du holder et højt skriftligt niveau og følger derfor spændt med.
Jeg kan så fortælle dig, at jeg som Chelsea fan heller ikke syntes denne blog er lige sjov hver gang.. Men mere om det på et senere tidspunkt.   Wink
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: LFC - En fortælling fra det engelske
« Svar #28: 30 Nov 2011, 15:55 »


The north-west derby
Opgørene imellem Manchester United og Liverpool FC betragtes som det største rivaliserende opgør i engelsk fodbold, og det er til trods for at United har et intens by-derby med Manchester City, og Liverpool ligeledes har et med Everton.

Det store rivaliserende opgør bunder i et stort had imellem de to byer, hvilket stammer helt tilbage fra 1894. Dengang var de to byer velfungerede, hvilket skyldes Manchesters industri og fremstilling, mens Liverpool levede af deres havn. Men i 1894 foretog indbyggerne i Manchester et dristig projekt, hvor de lavede den dengang længste menneskelavet kanal, hvilket betød at alt godstransport kunne leveres direkte til Manchester, uden om Liverpool og deres havn. Dette medførte stor arbejdsløshed i Liverpool, hvilket skabte et stort had til Manchester og deres indbyggere.

Når Liverpool og Manchester United løber på banen så er det et opgør med stort had, med det er også et opgør imellem de to største og mest vindende klubber i England, hvor begge hold har vundet over 50 store nationale og internationale turneringer. Flere nuværende spillere har også ved flere lejligheder gjort opmærksom på deres had til den anden klub. Wayne Rooney som ellers er opvokset i Liverpool har udtalt at han er opvokset med et stort had til The Reds. Samtidigt har Liverpools Steven Gerrard ved en rundvisning af sit hjem, vist det klædeskab hvor han opbevare alle de trøjer han har byttet sig til i løbet af sin karriere, men slog i samme ombæring fast, at han aldrig ønsker sig en trøje af Manchester United i sit hjem. 

Inden dagens opgør har begge hold 27 point efter elleve kampe, og står begge som ubesejret. Derfor er dette opgør af ekstra betydning, da det meget vel kan komme til at afgøre hvor mesterskabet skal fejres til Maj. De 75797

    Manchester United 3-2 Liverpool
  • 0-1 Maxi Rodriguez '32
  • 1-1 Wayne Rooney '45
  • 2-1 Dimitar Berbatov '64
  • 2-2 Andy Carroll '69
  • 3-2 Sebastian Coates '89(selvmål)
tilskuere på Old Trafford kunne dog se gæsterne fra Liverpool bringe sig i front ved Maxi Rodriguz efter 32 minutter, men desværre for The reds, så fik Wayne Rooney udlignet i det 45 minut, lige inden pausen.
I anden halvleg begyndte United at få overtaget i kampen, og dette udnyttede Dimitar Berbatov til at score til to-et efter 64 minutter. Det var dog kun en kortvarig føring United havde, for bare fem minutter senere havde Andy Carroll udlignet til to-to.
Netop som man troede det hele skulle ende ud i et uafgjort, så gjorde Sebastian Coates sig uheldig bemærket med et selvmål i det 89. Minut, hvilket sikrede United sejren på tre-to.








Logged

snaever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: LFC - En fortælling fra det engelske
« Svar #29: 01 Dec 2011, 08:46 »

Ærgeligt, ærgeligt! Men sådan er det.. Det er ikke altid en dans på roser Peace
Logged

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

Sider: 1 [2] 3 4 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010