home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
14 Jan 2025, 10:09 g00n Blogs Minimalistic 2020
12 Jan 2025, 20:51 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23493
  1 Bruger, 785 Gæster Online.

Nyeste Bruger: hazelmartin
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Lower League Management
| | | | |-+  The Lutz Pfannenstiel Challenge - Karrieretråden
0 Brugere og 20 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 50 Udprint
Forfatter Emne: The Lutz Pfannenstiel Challenge - Karrieretråden  (Læst 129927 gange)
Jonaspetersen93
Manager

Sv: The Lutz Pfannenstiel Challenge - Karrieretråden
« Svar #240: 11 Dec 2011, 15:35 »

Not bad! Vi andre ønsker bare vi kunne blive national rep., men kommer nok med tiden :p

Jeg tror det kommer hurtigt for jeg har (hvis jeg tænker på det samme sted som jer) at jeg har national uden faktisk at have vundet en eneste titel

http://imageshack.us/photo/my-images/6/jonaspetersenoversigtpr.png/ er det ikke herinde I ser jeres rep?

Tidligere: Baloo38

NAsMaR
Førsteholdsspiller

« Svar #241: 11 Dec 2011, 16:09 »

Nu glippede jeg så 1 pladsen i dansk 2 division med LFA, mod Svebølle som ligger nr. 9, det er super dejligt..........

Jeg mangler lidt muligheden for at sige følgende til spillerne:

"Det er for galt. Jeg finder mig ikke i det! Det er det samme hver gang. Det er det samme hver eneste gang. Man har en plan – en genial plan! – også er man omgivet af hundehoveder og hængerøve, lusede amatører, elendige klamphuggere, latterlige skidesprællere. Talentløse skiderikker, impotente grødbønder, småbørnspædagoger og socialdemokrater."

Så kan det være de kan tage sig sammen. Smiley

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #242: 11 Dec 2011, 16:10 »

Jeg har så lige opdaget, at jeg kun har ned til 1. division i Danmark med. Flot.

DonMambo
Reserveholdsspiller

« Svar #243: 11 Dec 2011, 16:23 »

Jeg har ikke fået nye tilbud - så giver Randers FC et shot mere - selvom forventningerne efter min 2.plads er skyhøje.. Jeg regner med at sige op - når jeg har spillet færdig i Europa League. Jeg har dog hentet et par fine forstærkninger heriblandt : Martin Bergvold, Thiago Alves(HSV), og en fransk(for mig ukendt) kant - Sofiane Choubani.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #244: 11 Dec 2011, 16:51 »

Så har jeg sagt op endnu engang - sæsonen er slut, og jeg endte naturligvis på en sidsteplads med 4 point i 18 kampe.

Mit eneste håb for min næste klub, er at jeg rent faktisk få muligheden for at tilføre spillere til holdet. Det er temmelig irriterende ikke at kunne gøre noget, og så se holdet blive smadret med 7 eller 8-0 sæsonen igennem. Min karriere so far:

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #245: 11 Dec 2011, 22:24 »

Suk, endnu engang er det blot latterlige tilbud man får. Havde valget mellem en nyoprykket klub i Malaysia, uden spillere og med et lønbudget på £95 om ugen, eller nyoprykkede Bridgend i Wales, uden spillere og med et lønbudget på £2,4K om ugen. Ganske let valg, selvom jeg endnu engang er 95% sikker på at det bliver en sæson med store nederlag og endnu en nedrykning.

DonMambo
Reserveholdsspiller

« Svar #246: 12 Dec 2011, 00:04 »

Det lugter af en kort omgang Europa League - Rubin Kazan er min 3. kval runde modstander..

Jeg er iøvrigt netop blevet tilbudt den ledige stilling som Landstræner for Ecuador - Smiley

Rubin Kazan blev slået 2-1 efter at jeg vandt 1-0 hjemme.. T.Kristensen scorede det vigtige udebanemål efter 118 min's spil.. Håber jeg fik optaget det rigtigt... langt udefra og helt op i hjørnet -

http://www.youtube.com/v/7Jw8SPIpYu4&feature=player_embedded

I første Europa League trækning var Randers useedet med 5,65p.. Efter sejren har jeg 65,xx p og seedet - Troede først de talte sammen efter sæsonen? Smiley

Denne trækning er dog heller ikke helt heldig.. Nurnberg står i vejen for et evt. gruppespil..
« Seneste Redigering: 12 Dec 2011, 04:03 af DonMambo » Logged

mama99ai
Førsteholdsspiller

« Svar #247: 12 Dec 2011, 11:15 »

Suk, endnu engang er det blot latterlige tilbud man får. Havde valget mellem en nyoprykket klub i Malaysia, uden spillere og med et lønbudget på £95 om ugen, eller nyoprykkede Bridgend i Wales, uden spillere og med et lønbudget på £2,4K om ugen. Ganske let valg, selvom jeg endnu engang er 95% sikker på at det bliver en sæson med store nederlag og endnu en nedrykning.

Det lyder til at du skal sætte dig ned og lave en god taktik til dit hold - glem alt om flot teknisk spil - det handler om råstyrke og om et klippefast forsvar og så et par kontra bolde i ny og næ. Du er nødt til at have den win % op  Smiley

Szczesny
Manager

« Svar #248: 12 Dec 2011, 13:26 »

Du lyder som en der allerede har givet op. Med den taber-attitude, så forstår jeg sgu godt du ikke vinder Tunge

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Swizz CataR
Manager

« Svar #249: 12 Dec 2011, 15:14 »

Puha, jeg synes mit hold er uprofessionelt. Først hader assistenten mig (jeg er jo også bare idioten der har taget "hans" job..), og dernæst, lige før sæsonens afslutning brækker min målmand adskillige ribben efter en sen tackling under en træningsøvelse.. Hvem går så hårdt til sin egen målmand under egen træning?! Tunge Kan levende forestille mig spilleren komme flyvende med to strakte ben lige ind i brystet på målmanden...

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #250: 12 Dec 2011, 15:36 »

Det lyder til at du skal sætte dig ned og lave en god taktik til dit hold - glem alt om flot teknisk spil - det handler om råstyrke og om et klippefast forsvar og så et par kontra bolde i ny og næ. Du er nødt til at have den win % op  Smiley

Tak for rådet - det er også det jeg forsøger, uden at  det lykkes særlig godt Tunge

Du lyder som en der allerede har givet op. Med den taber-attitude, så forstår jeg sgu godt du ikke vinder Tunge

Det har jeg sådan set også, men det er ikke der problemet ligger. Problemet er, at jeg overtager en klub med en grand total på 0 spillere, og når så mine scouts - som tilfældet var i Tai Chung - udelukkende igen og igen finder de samme spillere, som jeg ikke kan få før efter sæsonen alligevel (eller ikke har råd til at købe), så er det temmelig svært. Så er jeg nødt til at lave en formation baseret på de få spillere jeg har, og derudover signe de mindst elendige "grå" spillere, som jo egentlig er temmelige elendige alligevel. Så er der altså intet at stille op, når de andre hold i ligaen henter den ene brilliante brasilianer efter den anden, tæsker mig hver gang, og så er jeg allerede nedrykket når jeg har muligheden for at købe de føromtalte spillere. I sådan et scenarie har jeg svært ved andet end at give op på forhånd.

Men nu var Lutz Pfannenstiel jo hellere ikke videre succesfuld i sin karriere, så jeg spiller bare i den rette ånd Tunge

NAsMaR
Førsteholdsspiller

« Svar #251: 12 Dec 2011, 15:41 »

Ser da ud til du klarede dig nogenlunde i Nord Irland, måske du skulle have holdt fast i dem lidt længere, for at få lidt mere rep?

Szczesny
Manager

« Svar #252: 12 Dec 2011, 15:42 »

Tak for rådet - det er også det jeg forsøger, uden at  det lykkes særlig godt Tunge

Det har jeg sådan set også, men det er ikke der problemet ligger. Problemet er, at jeg overtager en klub med en grand total på 0 spillere, og når så mine scouts - som tilfældet var i Tai Chung - udelukkende igen og igen finder de samme spillere, som jeg ikke kan få før efter sæsonen alligevel (eller ikke har råd til at købe), så er det temmelig svært. Så er jeg nødt til at lave en formation baseret på de få spillere jeg har, og derudover signe de mindst elendige "grå" spillere, som jo egentlig er temmelige elendige alligevel. Så er der altså intet at stille op, når de andre hold i ligaen henter den ene brilliante brasilianer efter den anden, tæsker mig hver gang, og så er jeg allerede nedrykket når jeg har muligheden for at købe de føromtalte spillere. I sådan et scenarie har jeg svært ved andet end at give op på forhånd.

Men nu var Lutz Pfannenstiel jo hellere ikke videre succesfuld i sin karriere, så jeg spiller bare i den rette ånd Tunge

Haha.. jeg følger da tråden, så har godt set dine kvaler. Men altså, det er jo ikke umuligt - du skal bare til DK (men der cockede du jo op ved ikke at have 2.div med). Ellers kan du lave en Saviola/Sunbao - de gør det da fint Wink

Du giver helt klart spillet en del autencitet. Pfannenstiels karriere toppede ved år 20, med hans u-21 landskampe, haah Opstemt

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #253: 12 Dec 2011, 16:42 »

Ser da ud til du klarede dig nogenlunde i Nord Irland, måske du skulle have holdt fast i dem lidt længere, for at få lidt mere rep?

Det gik ganske fint i Nordirland i første sæson ja, men efter en uventet oprykning forventede bestyrelsen en midterplacering. Det kunne jeg ikke klare, og blev fyret med 6 kampe tilbage af sæsonen - jeg ville ellers gerne være blevet, for havde faktisk et udmærket hold.

Haha.. jeg følger da tråden, så har godt set dine kvaler. Men altså, det er jo ikke umuligt - du skal bare til DK (men der cockede du jo op ved ikke at have 2.div med). Ellers kan du lave en Saviola/Sunbao - de gør det da fint Wink

Du giver helt klart spillet en del autencitet. Pfannenstiels karriere toppede ved år 20, med hans u-21 landskampe, haah Opstemt

Ja, jeg er pænt træt af at jeg ikke fik 2. division i Danmark med, tror det kunne have hjulpet. Jeg tilskriver Saviolas og Sunbaos succes udelukkende at de får tilbudt verdensklassespille re via agenter, for den feature har jeg ikke i FM08... Det er KUN derfor jeg ikke er at finde i en storklub ligesom dem nu! Tunge

SkerderG
Juniorspiller
**

« Svar #254: 12 Dec 2011, 18:25 »

Nu er er jeg ogsp begyndt på denne udfordring Smiley

Jeg har fået jobbet hos Alta, der ligger i den norske 2.division. De ligger lige over stregen med havdelen af sæsonen tilbage Opstemt

opdatere selvfølgelig mere, så i andre heronde også kan følge med

Sider: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 50 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010