home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
14 Jan 2025, 10:09 g00n Blogs Minimalistic 2020
12 Jan 2025, 20:51 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23491
  0 Brugere, 750 Gæster Online.

Nyeste Bruger: adarshlumina
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Lower League Management
| | | | |-+  The Lutz Pfannenstiel Challenge - Karrieretråden
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 17 18 [19] 20 21 ... 50 Udprint
Forfatter Emne: The Lutz Pfannenstiel Challenge - Karrieretråden  (Læst 129591 gange)
DonMambo
Reserveholdsspiller

Sv: The Lutz Pfannenstiel Challenge - Karrieretråden
« Svar #270: 14 Dec 2011, 00:55 »

Hvordan pokker kommer man til en "bare lidt god klub"  .. Det her er ved at være irriterende ! Opstemt

Det handler om at finde en med potentiale - til at overachieve.. Så komme tilbud derefter... Smiley  .. Eller det håber jeg da.. Randers må gerne snart være fortid selvom jeg er 2'er i suppen.

mama99ai
Førsteholdsspiller

« Svar #271: 14 Dec 2011, 11:16 »

Jeg er sådan set enig med dig DonMambo, men det kan være lidt svært når man bliver tilbudt at blive træner for et Malaysisk hold eller et hold i Ukraine - der kan det være svært at gennemskue om de har potentiale  Grin

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #272: 14 Dec 2011, 14:49 »

Det går ellers meget godt i Bridgend - hvis man altså lige ser bort fra én ting, nemlig resultaterne. Jeg har et udmærket hold med masser af potentiale, og er faktisk rigtig godt med i kampene med min 4-5-1 formation. De seneste 4 kampe har vi haft et klart overtag i spil og chancer, og har sammenlagt haft mere end dobbelt så mange skudforsøg som modstanderne. Sjovt nok (egentlig ikke) endte alle 4 kampe alligevel med nederlag, og efter 15 ligakampe ligger vi næstsidst med 9 point - 7 point fra redning. Story of my life.

Swizz CataR
Manager

« Svar #273: 14 Dec 2011, 16:08 »

Det er fordi de er jpg. Smiley Gem dem som png Smiley

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

LukasPodolski
Landsholdsspiller

« Svar #274: 14 Dec 2011, 17:21 »

Så prøver vi igen.. Gik død i mit andet spil så nu vil jeg prøve denne challange! Jeg er nu startet op og har fået job hos Goias i Brasillien. Goias rykkede sidste sæson ned fra den bedste række og nu skal jeg prøve at få dem op igen.

Jeg overtager holdet efter 7 kampe hvor det er blevet til 10 point, 6 point op til 1 pladsen.

Den meste kendte spiller jeg har er Rafael Tolói som er en eftertragtet herrer, QPR, Roma og Genoa er efter ham, så nu må vi se om jeg kan holde på ham.

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #275: 14 Dec 2011, 17:25 »

Så prøver vi igen.. Gik død i mit andet spil så nu vil jeg prøve denne challange! Jeg er nu startet op og har fået job hos Goias i Brasillien. Goias rykkede sidste sæson ned fra den bedste række og nu skal jeg prøve at få dem op igen.

Jeg overtager holdet efter 7 kampe hvor det er blevet til 10 point, 6 point op til 1 pladsen.

Den meste kendte spiller jeg har er Rafael Tolói som er en eftertragtet herrer, QPR, Roma og Genoa er efter ham, så nu må vi se om jeg kan holde på ham.

Held og lykke i jobbet Smiley

Well ham har jeg i Chelsea her i 2020 fast mand på landsholdet etc. Rigtig god mand for firmaet, her fik de solgt ham til flamengo for £1.5 milloner.

LukasPodolski
Landsholdsspiller

« Svar #276: 14 Dec 2011, 17:27 »

Well ham har jeg i Chelsea her i 2020 fast mand på landsholdet etc. Rigtig god mand for firmaet, her fik de solgt ham til flamengo for £1.5 milloner.

Mange tak.. Kender ham også fra andre spil så ved hvor god han bliver, tvivler dog på jeg kan holde på ham. Men vil gøre midt bedste!

Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #277: 14 Dec 2011, 17:28 »

Det er fordi de er jpg. Smiley Gem dem som png Smiley
Nu er de i png men ser stadigvæk mærkelige ud. Smiley

Swizz CataR
Manager

« Svar #278: 14 Dec 2011, 19:38 »

Så blev min første sæson omsider færdigspillet, og på fantastisk vis endte det ud med en turneringssejr, trods en spået 8. plads. Jeg føler virkelig at jeg har været heldig med mit klubvalg, der trods en tynd trup, må siges at have en rigtig stærk trup.

Det mest fascinerende, men samtidig det der gør at jeg tvivler på at blive, når vi skal kæmpe i den øverste argentinske række, er klubbens økonomi. Klubbens budgetter var de laveste i hele ligaen, og selvom jeg gik en smule over lønbudgettet til sidst, så var jeg, som I kan se, stadig den klub med det klart mindste lønbudget:

Jeg tror min videre skæbne vil blive afgjort af, hvordan mine budgetter ser for den kommende sæson. Ligger jeg stadig og roder med et tyndt lønbudget, samt et transferbudget på under en million kr., så tror jeg desværre jeg er smuttet. Den tynde trup samt de enormt små lønninger, gør det i al fald ikke nemt at konkurrere mod hold, der er langt bedre end dem jeg lige har spillet mod. Vi snakker jo Boca, Independiente, San Lorenzo osv..

Vi får se Wink

Swizz CataR
Manager

« Svar #279: 14 Dec 2011, 23:07 »

Puha, jeg er sq blevet stillet i en svær situation af klubben. Netop som jeg ellers var ved at have lagt mig fast på, at jeg ikke skulle blive i klubben, så kom de med et rigtig fornuftigt tilbud. Klubbens kassebeholdning er før sæsonstarten steget til hele 8-9 millioner (5 i sidste sæson), og selvom bestyrelsen absolut intet håb har for min færd (de "håber jeg får værdifuld erfaring") i den øverste række, så har de valgt at gange mit lønbudget med 5 (fra 50K pr. uge til 250K pr. uge) samt at give mig et transferbudget på små 11 millioner, hvor jeg var bange for ikke at få én eneste.

Dette gør det naturligvis svært at forlade klubben, da jeg er så godt som sikker på, at jeg efter blot én successæson endnu ikke vil være interessant for nogen halvgod klub i Europa eller en tilsvarende klub med samme trup og økonomi.

Dermed ligner det at jeg bliver, men nu må vi se hvor længe. Holdet er virkelig tyndt, og set i forhold til konkurrenterne, så er det også virkelig dårligt..

DonMambo
Reserveholdsspiller

« Svar #280: 15 Dec 2011, 00:45 »

Ser ud til at jeg har gjort mig et røverkøb i Thiago Silva( ex-HSV).. Avg. rate: 7,38 - Købt på fritransfer sommer  --  Ved årsskift(2.plads i liga) har FCK budt 11 mio, og selveste Valencia 13 mio.. Han har dog også ganske habile stats. Beløbet dækker frikøb og jeg må nok se et sværere forår i møde.. Jeg droppede iøvrigt landstræner rollen i Ecuador.. Caicedo var et af de absolut få lyspunkter - og VM kval syntes umuligt...

Han får iøvrigt 43.000 i Løn.. en betragtelig udgift jeg sparer..

Og det blev desværre FCK han valgte.. Iøvrigt var det kun udenlandske klubber der kunne byde på releasefee.. Salget til FCK står for Jacob Nielsens regning.. og skal jeg følge min normale spillespil - er den slags handlinger lig med en opsigelse...
« Seneste Redigering: 15 Dec 2011, 01:59 af DonMambo » Logged

Hcan
Landsholdsspiller

« Svar #281: 15 Dec 2011, 07:13 »

Sune… hvordan er det lige med reglerne om at dele informaationer om spillere Smiley

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #282: 15 Dec 2011, 15:00 »

Endnu en sæson er slut, og som forventet blev det til endnu en nedrykning. Trods en sejr over sidstepladsen på 4-2 i næstsidste spillerunde, lykkedes det mod alle odds for Afan Lido på tredjesidstepladsen at opnå uafgjort mod rækkens nr. 2 Llanelli, og dermed er vi inden sidste runde 4 point fra redning.

Hvad der derimod ikke er forventet, er at jeg absolut ikke synes nedrykningen er fortjent. Som nævnt tidligere har holdet faktisk spillet ganske udmærket, og især i 2. halvdel af sæsonen har vi faktisk spillet lige op med mere eller mindre samtlige hold. Til gengæld har vi været temmelig uheldige, og er utallige gange blevet snydt for point i løbet af de sidste 10 minutter af kampene.

Meget ærgerligt, for jeg har nydt tiden i Bridgend, og havde fornemmelsen af, at hvis jeg bare kunne undgå nedrykning første sæson, så var der muligheder for at opbygge både en nogenlunde hold, og lidt bedre reputation for mig selv. Nu skal jeg i stedet videre endnu engang. Jeg håber jeg kan finde endnu en klub i Europa, for det virker helt klart som om, at det er her jeg har størst mulighed for bare en lille smule succes. Ny karriereoversigt:

blomvikings
Manager

« Svar #283: 15 Dec 2011, 15:08 »

Man kan ikke ligefrem sige at din sejrsprocent er prangende Wink

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #284: 15 Dec 2011, 15:10 »

Man kan ikke ligefrem sige at din sejrsprocent er prangende Wink

Jeg synes den er fremragende, når man tager de lortehold jeg har skullet stå i spidsen for i betragtning Tunge

Sider: 1 ... 17 18 [19] 20 21 ... 50 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010