home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
14 Jan 2025, 10:09 g00n Blogs Minimalistic 2020
12 Jan 2025, 20:51 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23492
  1 Bruger, 861 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mahachanok
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Lower League Management
| | | | |-+  The Lutz Pfannenstiel Challenge - Karrieretråden
0 Brugere og 26 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 50 Udprint
Forfatter Emne: The Lutz Pfannenstiel Challenge - Karrieretråden  (Læst 129893 gange)
Kamds
Førsteholdsspiller

Sv: The Lutz Pfannenstiel Challenge - Karrieretråden
« Svar #210: 10 Dec 2011, 01:44 »

Hvor hurtigt er I "steget i graderne", når det kommer til reputation? Jeg kan se, at jeg efter blot ét halvt år er kendt nationalt, hvilket jeg er overrasket over. Af mere spøjse ting kan jeg se, at de managers der har de værste meninger om mig er min assistent og selveste Jose Mourinho... BUM

Din assistent?  Grin Det har jeg alligevel aldrig set før!

Szczesny
Manager

« Svar #211: 10 Dec 2011, 10:57 »

alle hold pånær de 2 nedrykkere, som så ikke helt er nedrykkere for de får også en ekstra chance i en play off gruppe, hvor de møder hinanden indbyrdes 5 gange ?!?!?!?. Men nr 1-6 spiller så om mesterskabet mens nr 6-14 er delt op i to grupper af 4 som så spiller euro cup play off.
og taberen blandt de 2 sidste hold er så helt ude imens vinderen så må få nogle play off kampe mod et af 2 hold der har vundet 5 play off kampe mod et andet hold i næste bedste række
 de har været på stoffer da de udtænkte det her system.
Man kan tabe 30 kampe i streg for så at vinde 3 gange over 2 forskellige hold også sikre sig en ny sæson

Der skal jo være spænding til det sidste Tunge

Hold da op hvor lyder det dumt, det system. Men så er det da godt du er i den bedste halvdel Wink

Det her er bare verdensklasse, og gør mig bare endnu mere fortrøstningsfuld mht. holdets fremtid:

Hahaha.. Jeg har på fornemmelsen du slår mange rekorder g00n Grin

Må da være godt for dit rep Opstemt

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Swizz CataR
Manager

« Svar #212: 10 Dec 2011, 11:28 »

Din assistent?  Grin Det har jeg alligevel aldrig set før!

Præcis, det er sygt  Grin Han gider sjovt nok heller ikke forlænge med klubben.. Jeg undrer mig dog over, hvad der har pisset ham af..

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #213: 10 Dec 2011, 12:24 »

Okay, det her er nederen. Alle de (få) spillere mine scouts finder, kan jeg først få næste år, da de står til at være hentet på free af deres respektive klubber inden denne sæson - og de kan ikke skifte klub mere end én gang pr. år. Det lader til at jeg komme til at kæmpe temmelig hårdt for at undgå nedrykning med en trup på kun 12 spillere...

DonMambo
Reserveholdsspiller

« Svar #214: 10 Dec 2011, 12:31 »

alle hold pånær de 2 nedrykkere, som så ikke helt er nedrykkere for de får også en ekstra chance i en play off gruppe, hvor de møder hinanden indbyrdes 5 gange ?!?!?!?. Men nr 1-6 spiller så om mesterskabet mens nr 6-14 er delt op i to grupper af 4 som så spiller euro cup play off.
og taberen blandt de 2 sidste hold er så helt ude imens vinderen så må få nogle play off kampe mod et af 2 hold der har vundet 5 play off kampe mod et andet hold i næste bedste række
 de har været på stoffer da de udtænkte det her system.
Man kan tabe 30 kampe i streg for så at vinde 3 gange over 2 forskellige hold også sikre sig en ny sæson

"Velkommen til" - som tidligere beskrevet havde jeg fornøjelse af Aalst i både belgiske 2 og 1. div..  En 10 plads er nok til at spille med om Europa Opstemt

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #215: 10 Dec 2011, 12:40 »

"Velkommen til" - som tidligere beskrevet havde jeg fornøjelse af Aalst i både belgiske 2 og 1. div..  En 10 plads er nok til at spille med om Europa Opstemt

Hehe tak tak, smutter heldigvis snart fra systemet igen, om 10 kampe er ligaen og pokal finalen slut også smutter jeg, halvdelen af mit hold skal spille africa nations cup,næste år så de er jo væk i 1½ måned der, og det gider jeg squtte stå model til Smiley

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #216: 10 Dec 2011, 12:44 »

Optimismen er måske dalet en smule efter den næste ligakamp... Men det er dælme også svært, når halvdelen af ligaen render rundt med 6-7 vanvittigt gode brasilianere i truppen, og man så selv ikke kan få lov til at signe nogen spillere!

Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #217: 10 Dec 2011, 13:21 »

Optimismen er måske dalet en smule efter den næste ligakamp... Men det er dælme også svært, når halvdelen af ligaen render rundt med 6-7 vanvittigt gode brasilianere i truppen, og man så selv ikke kan få lov til at signe nogen spillere!

That's one happy valley! Men det lyder til at være ret så meget op af bakke!

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #218: 10 Dec 2011, 13:26 »

That's one happy valley! Men det lyder til at være ret så meget op af bakke!

Det er godt nok nederen. Tvivler på jeg gider være i den klub ret længe - vil til Europa igen Tunge

EDIT: Hehe, der er bare en ENORM forskel på de bedste klubber i ligaen og så de svageste. Selvom jeg har tabt 1-8, ligger jeg ikke engang sidst, da en anden klub har tabt 0-1, 0-8 og nu 1-7. Det ser ud til at der er 3-4 RIGTIG gode hold, 2-3 mellemgode, og så er resten bare det argeste lort.
« Seneste Redigering: 10 Dec 2011, 13:30 af g00n » Logged

DonMambo
Reserveholdsspiller

« Svar #219: 10 Dec 2011, 13:49 »

For dælen da også - Brøndby snød mig lige for en pokalfinale mod FCK - da Dumic i overtiden sparker et frispark i kassen(udebane)...

Nå.. 5 P til FCK - 7 kampe tilbage(FCK i sidste) -

Jeg tror på mesterskab i første Randers sæson!(Og videre jeg vil - hvis det sker).. Jeg troede.. Nu satser jeg på en 2'er...

Jeg er iøvrigt blevet "talentfuld manager"

2.pladsen er sikret før sidste spillerunde.. Til gengæld er FCK(som jeg møder) allerede mestre..
« Seneste Redigering: 10 Dec 2011, 18:15 af DonMambo » Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #220: 10 Dec 2011, 15:52 »

Jeg skal vist bare lige have sæsonens 18 nederlag overstået, og så videre til en ny klub... Jeg har endnu ikke mødt ligaens nuværende nr. 2 og 3.

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #221: 10 Dec 2011, 19:23 »

Kloster øllet vælter ud af i hanerne i brugge og omegn klubbens første mesterskab siden 2016 er en realitet.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #222: 10 Dec 2011, 20:24 »

Det er en stor dag i Tai Chungs historie! Og så var det desværre ikke engang i ligaen...

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #223: 10 Dec 2011, 23:29 »

Så kom the Double i hus hos Brugge Smiley

Jonaspetersen93
Manager

« Svar #224: 10 Dec 2011, 23:32 »

Så kom the Double i hus hos Brugge Smiley

Stort tillykke, det virker som om du har god succes

Tidligere: Baloo38

Sider: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 50 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010