home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Jun 2025, 22:17 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23595
  0 Brugere, 637 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brigadegateway
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Inter
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 16 Udprint
Forfatter Emne: Inter  (Læst 53589 gange)
hoeven
Førsteholdsspiller

Sv: Inter
« Svar #105: 08 Maj 2012, 10:41 »

Nu kigger jeg meget efter hvor mange stjerner spillerne har og derfor forstår jeg ikke helt hvorfor folk de køber Palombo permanent, når han ikke har så mange af stjernerne.

Hvilken taktik vil i forslå? Jeg plejer at spille med 2 centrale midtbaner og så 3 offensive og så en i angrebet, men jeg kan også godt se fidusen i 4-1-2-1-2 og så hente Yann M'Vila til klubben når økonomien, og JimmyGP's 4-1-2-2-1, den med 1 defensiv, 2 midt, 2 offensive kanter taktik.

- Nu er det ikke altid stjernerne der er det vigtige, f.eks. hvis de respektive der nu har købt Palombo mener at han passer helt perfekt til deres taktik, så er hans stjerner jo ligegyldige. Ikke at jeg selv er fan af ham, overvejede ham aldrig i mit save. Jeg syntes bare ikke du skal købe spillere ud fra deres stjerner, men ud fra den taktik du spiller, men det bestemmer du self helt selv Tunge

- Jeg spiller med denne taktik: http://fmfreaks.dk/index.php?topic=32430.0 Og den har givet stor succes! Den kan jeg klart anbefale Thumbs Up Jeg har postet en del af mine sæsoner på side 2-3, tror jeg, i denne tråd Smiley
« Seneste Redigering: 08 Maj 2012, 10:48 af hoeven » Logged

JimmyGP
Manager

« Svar #106: 08 Maj 2012, 10:50 »

Efter at jeg har haft en periode hvor jeg virkelig ikke har haft lysten og glæden til at spille fm, så vil jeg nu begive mig ud på et eventyr med et af mine absolutte yndlings hold..
Klubben ligger jo ikke inde med så mange penge, så jeg tror egentligt at jeg kun vil starte med at sælge nogen af de spillere som ikke bliver brugt og så i modsætningen af jer så beholde Diego Milito, da han er min yndlings spiller fra holdet. Og så tror jeg at jeg kommer til at savne Thiago Motta i klubben.
Men en venstreback skal hentes til klubben; Balzaretti eller Vasilis Torosidis.
Men ligesom hos jer andre skal der luges ud hen af vejen så de unge kommer til.

Nu kigger jeg meget efter hvor mange stjerner spillerne har og derfor forstår jeg ikke helt hvorfor folk de køber Palombo permanent, når han ikke har så mange af stjernerne.

Hvilken taktik vil i forslå? Jeg plejer at spille med 2 centrale midtbaner og så 3 offensive og så en i angrebet, men jeg kan også godt se fidusen i 4-1-2-1-2 og så hente Yann M'Vila til klubben når økonomien, og JimmyGP's 4-1-2-2-1, den med 1 defensiv, 2 midt, 2 offensive kanter taktik.

Jamen velkommen om bord.. Wink Håber du kan få lysten tilbage og få et langt spil med Inter Peace

Jeg synes da deres start transferbudget er ganske pænt og der er en del millioner at hente på lønsiden og ved salg.. Wink Spændende at se om alle sammen har fejlvurderet Milito.. crazy og enig med Motta Ubeslutsom

Balzaretti er et superkøb - alle pengene værd Thumbs Up

Med hensyn til stjernerne skal man altså også nogen gange tror på sin mavefornemmelse, på de stats spilleren har eller det spil han ligger for dagen. Palombo har kun tre stjerner, men han har bestemt været en af mine bedste spillere og jeg har ikke fortrudt at jeg har købt ham. Han har spillet til at være mindst firestjernet.. Og 3 stjerner i Inter er vel også ganske pænt?  Han er alle pengene værd.. men du kan jo beholde ham på leje og så se om han ikke leverer varen Hævet Øjenbryn Thumbs Up

Jeg vil da gerne slå et slag for min taktik - synes det fungerer.. specielt med Cambiaso som ankermanden.. Den mand bør få mere credit Opstemt Men det kræver selvf. indkøb at få min taktik til at fungere.. Men din sædvanlige taktik lyder da også spændende.. hvem vil du udover Sneijder smide op som OMC?

Skal virkelig ud og finde mig en målfarlig angriber. Det kan jo ikke passe at Lucio er min topscorer med 9 mål i Serie A Shockeret Manden er jo uhyggelig på hjørne Smiley

CAVANI!![size=16pt][/size]

Cavani!

+1 Thumbs Up

- Nu er det ikke altid stjernerne der er det vigtige, f.eks. hvis de respektive der nu har købt Palombo mener at han passer helt perfekt til deres taktik, så er hans stjerner jo ligegyldige. Ikke at jeg selv er fan af ham, overvejede ham aldrig i mit save. Jeg syntes bare ikke du skal købe spillere ud fra deres stjerner, men ud fra den taktik du spiller, men det bestemmer du self helt selv Tunge

- Jeg spiller med denne taktik: http://fmfreaks.dk/index.php?topic=32430.0 Og den har givet stor succes! Den kan jeg klart anbefale Thumbs Up Jeg har postet en del af mine sæsoner på side 2-3, tror jeg, i denne tråd Smiley

+1 med stjernerne Thumbs Up Det er vi da helt enige om Thumbs Up

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager

« Svar #107: 08 Maj 2012, 11:30 »

Hey..

Hvad giver det i præmiepenge at vinde Serie A? Synes ikke jeg kan se det under regler..

EDIT: Er det bare mig, der er blind?

- Veni, vidi, vici -

bøvle
Manager

« Svar #108: 08 Maj 2012, 14:21 »

Mener det giver 500-et eller andet millioner. Kan nemt være jeg husker forkert, men mener det er i den størrelsesorden, og at de så bliver fordelt ud på de 12 måneder. Så kig evt under "økonomi" og krydstjek med din placering fra sidste sæson, så har du nok et billede af det Smiley

El-Pistolero
Reserveholdsspiller

« Svar #109: 08 Maj 2012, 17:10 »

JimmyGP
Manager

« Svar #110: 08 Maj 2012, 21:19 »

Mener det giver 500-et eller andet millioner. Kan nemt være jeg husker forkert, men mener det er i den størrelsesorden, og at de så bliver fordelt ud på de 12 måneder. Så kig evt under "økonomi" og krydstjek med din placering fra sidste sæson, så har du nok et billede af det Smiley

Jeg har ikke færdigspillet første sæson endnu så det kan jeg ikke? øv.. jeg venter de sidste fem kampe og finder ud af det Wink

Fedt og tillykke.. Imponerende at Udinese ikke får en eneste chance..  Thumbs Up

- Veni, vidi, vici -

bøvle
Manager

« Svar #111: 08 Maj 2012, 21:25 »

Jeg har ikke færdigspillet første sæson endnu så det kan jeg ikke? øv.. jeg venter de sidste fem kampe og finder ud af det Wink

Du ved jo stadig hvor de sluttede sidste sæson så? Det må jo være i virkeligheden Smiley Men hvad får du da om måneden pt? Smiley

JimmyGP
Manager

« Svar #112: 08 Maj 2012, 21:30 »

Du ved jo stadig hvor de sluttede sidste sæson så? Det må jo være i virkeligheden Smiley Men hvad får du da om måneden pt? Smiley

Ja de vandt sølv.. er det præmiepenge du tænker på? Så giver cirka 312.000.000 kroner at blive to'er i Serie A (Minus præmiepenge fra CL) crazy

- Veni, vidi, vici -

bøvle
Manager

« Svar #113: 08 Maj 2012, 22:16 »

Okay fair nok, så er det spørgsmål da blevet besvaret Wink

JimmyGP
Manager

« Svar #114: 09 Maj 2012, 00:32 »

Okay fair nok, så er det spørgsmål da blevet besvaret Wink

Jepper.. Thumbs Up Jeg vender tilbage når jeg har det præcise beløb Thumbs Up

- Veni, vidi, vici -

MichaelHarlev
Gæst

« Svar #115: 09 Maj 2012, 00:34 »

Er også begyndt med Inter nu Smiley Har indtil videre hentet Cavani, Valencia og Perotti, og stiller op i en form for 3-6-1 opstilling.

JimmyGP
Manager

« Svar #116: 09 Maj 2012, 11:32 »

Er også begyndt med Inter nu Smiley Har indtil videre hentet Cavani, Valencia og Perotti, og stiller op i en form for 3-6-1 opstilling.

Lyder spændende.. Hvad måtte du slippe for Valencia? Overvejer ham også så jeg kan køre rotation på højrekanten med Valencia & Costa Wink

Jeg smider en "update" om hvordan min første sæson gik senere.. det bliver nok aften/nat.. Men jeg kan da løfte sløret for at det blev en blandet landhandel.. Shockeret

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager

« Svar #117: 09 Maj 2012, 11:46 »

Og det passede i øvrigt ikke med beløbet.. Jeg fik kun cirka 4.000.000 kroner for min slutplacering, men til gengæld en hulens masse tv penge fra CL  crazy

- Veni, vidi, vici -

JacobSejr
Lilleputspiller
*

« Svar #118: 09 Maj 2012, 11:59 »

Så er første sæson snart overstået, og ligger nr.1 med 6 point ned til Palermo, og der er 4 kampe til tilbage + finalen i Pokalen hvor Palermo venter Smiley

I Chl har det gået okey. Jeg vandt sikkert min gruppe, og skulle i 1 knockout runde møde, Dynamo Kiev som jeg sikkert sendte ud 6-2 sammenlagt  Cool
Dog blev det endestationen da jeg mødte Man. City i kvartfinalen - Efter 1-0 på San Siro hvor Sneijder scorede et pragt mål, var der et lille håb om at Inter skulle i semifinalen. Det tegnede også godt da jeg i kampens hede fik kæmpet mig til nogle store chancer. Men vi gik til pause 0-0. Men anden halvlegs start var et mareridt da Agüero scorede efter blot 1 minut. Bagefter bølgede kampen frem og tilbage, men det endte 1-0 til City, så vi skulle i forlænget... Men Nasri gjorde det onde ved os og scorede til 2-0 var kampen lukket da jeg forinden havde skiftet defensivt ind  Græder

Sæsonen helt store spiller må være Lucio. Den brasilianske forsvarsklippe har scoret imponerende 21 mål i sæsonen - Ganske imponerende  crazy
Og hvad sker der for at jeg har samtlige angrebspillere skadet og lige når man skal imod Milan + Juventus ticked off Også endelig når man har fået gang i Pazzini vælger han at blive skadet i 3 måneder...

« Seneste Redigering: 09 Maj 2012, 12:03 af JacobSejr » Logged

JacobSejr
Lilleputspiller
*

« Svar #119: 09 Maj 2012, 15:46 »

Noooo så tæt på at få Cavani....

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 16 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010