home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Jun 2025, 22:17 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23595
  0 Brugere, 633 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brigadegateway
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Inter
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 16 Udprint
Forfatter Emne: Inter  (Læst 53588 gange)
hoeven
Førsteholdsspiller

Sv: Inter
« Svar #90: 06 Maj 2012, 13:10 »

JimmyGP - Jeg har formået at få disse 2: Hvor A. Sacco virkelig har gjort det godt  Thumbs Up

- http://img600.imageshack.us/img600/2720/andreasaccooversigtprof.png
- http://img59.imageshack.us/img59/4176/sebastianogallettoovers.png

Der er også kommet en del andre semi gode unge talenter igennem akademiet, men de 2 her er creme de la creme  Tunge

hoeven
Førsteholdsspiller

« Svar #91: 06 Maj 2012, 13:14 »

Til alle dem der er i tvivl om en god angriber til Inter: http://img37.imageshack.us/img37/6928/edinsoncavanihistorieka.png Han koster self lidt meget, men han er virkelig det værd!  Peace

xxbikbokxx
Førsteholdsspiller

« Svar #92: 06 Maj 2012, 13:19 »

Til alle dem der er i tvivl om en god angriber til Inter: http://img37.imageshack.us/img37/6928/edinsoncavanihistorieka.png Han koster self lidt meget, men han er virkelig det værd!  Peace
Skarpretter? Peace

Hala Madrid!

hoeven
Førsteholdsspiller

« Svar #93: 06 Maj 2012, 15:28 »

Skarpretter? Peace
Angriber/skarpretter, i don't care  Tunge Har ofte brugt ham som komplet ang eksempelvis, hvor jeg dog har ændret lidt i hans indstillinger.

JacobSejr
Lilleputspiller
*

« Svar #94: 06 Maj 2012, 17:26 »

Er det værd at satse på Poli? Er lidt i tvivl om han er en god nok spiller til at have rendende som evt. rotationspiller i en mesterskabs klub som inter? Han har sådan set gjort det udmærket men ikke mere end det Smiley
Jeg tænkte at lade værre med at med at købe ham også købe Montolivo istedet for, men er det en god ide? Smiley

hoeven
Førsteholdsspiller

« Svar #95: 06 Maj 2012, 17:39 »

Er det værd at satse på Poli? Er lidt i tvivl om han er en god nok spiller til at have rendende som evt. rotationspiller i en mesterskabs klub som inter? Han har sådan set gjort det udmærket men ikke mere end det Smiley
Jeg tænkte at lade værre med at med at købe ham også købe Montolivo istedet for, men er det en god ide? Smiley
Jeg har nydt godt af A. Poli, han bliver self ikke verdens klasse, men jeg mener han er mindst lige så god som Montolivo. Han er en ret god rotations spiller Thumbs Up Jeg har i hvert fald valgt at satse på ham, og her er "frugten": Smiley

- http://img155.imageshack.us/img155/927/andreapolioversigtprofi.png
- http://img696.imageshack.us/img696/8855/andreapolihistoriekarri.png

Jeg syntes i hvert fald ikke du skal bruge flere penge på Montolivo end Poli, da Poli er yngre og, ifølge mig, faktisk bedre.
« Seneste Redigering: 06 Maj 2012, 17:45 af hoeven » Logged

El-Pistolero
Reserveholdsspiller

« Svar #96: 06 Maj 2012, 18:20 »

Det første jeg har gjort på vejen mod "et nyt Inter", er at skille mig af med Luca Castelazzi, Diego Milltio og Cristian Chivu. Millto er en brugbar spiller, men hans løn er simpelthen for stor. Har købt backen Sime Vrsaljko, og håber at få enten Leandro Damiao, eller Llorente. Satser på at få solgt flere fra den "gamle garde", og hentet nogen nye interessante ansigter.

bøvle
Manager

« Svar #97: 06 Maj 2012, 20:13 »

Hvad med en spiller som Muniain, har altid haft en forkærlighed til manden, og han skuffer bestemt ikke ! Smiley

El-Pistolero
Reserveholdsspiller

« Svar #98: 06 Maj 2012, 21:06 »

Det første jeg har gjort på vejen mod "et nyt Inter", er at skille mig af med Luca Castelazzi, Diego Milltio og Cristian Chivu. Millto er en brugbar spiller, men hans løn er simpelthen for stor. Har købt backen Sime Vrsaljko, og håber at få enten Leandro Damiao, eller Llorente. Satser på at få solgt flere fra den "gamle garde", og hentet nogen nye interessante ansigter.

Llorente og Damiao var for dyre, men fik hentet Olivier Giroud for 90 mio, så det er ok. Han er slet ikke på samme niveau, men kan overraske. Udover det fik jeg hentet Willian fra Shaktar for samme beløb. Han skal nok gøre det nemmere for Giroud. Håber på at få hentet Kurt Zouma, men det vil nok blive på afdrag, hvilket er fint. Vandt også super cuppen mod Milan i straffespark konkurrence. Smiley

JimmyGP
Manager

« Svar #99: 07 Maj 2012, 00:34 »

JimmyGP - Jeg har formået at få disse 2: Hvor A. Sacco virkelig har gjort det godt  Thumbs Up

- http://img600.imageshack.us/img600/2720/andreasaccooversigtprof.png
- http://img59.imageshack.us/img59/4176/sebastianogallettoovers.png

Der er også kommet en del andre semi gode unge talenter igennem akademiet, men de 2 her er creme de la creme  Tunge

Ja de ser ganske gode.. er ret jaloux.. dog er jeg godt tilfreds med Zampetti.. Wink

fedt nok.. jeg ser frem til næste sæson så crazy

+1 Thumbs Up Han er alle pengene værd.. Her har han scoret atten mål i sytten kampe (tolv kampe - tretten mål i S.A.) med otte runder tilbage.. Thumbs Up

Skarpretter? Peace

Det bruger jeg ham som Thumbs Up

Angriber/skarpretter, i don't care  Tunge Har ofte brugt ham som komplet ang eksempelvis, hvor jeg dog har ændret lidt i hans indstillinger.

Thumbs Up

Jeg gav 40.000.000 kroner for ham i starten af sæson 1 og jeg er godt tilfreds.. han er stabil og leverer varen.. han bliver nok en rotationsspiller på sigt, men han er dejlig at have.. Wink Jeg er ligeledes enig i det økonomiske aspekt, men kan man få Montolivo ned i en fair pris var det da bestemt værd at overveje Thumbs Up

Jeg har nydt godt af A. Poli, han bliver self ikke verdens klasse, men jeg mener han er mindst lige så god som Montolivo. Han er en ret god rotations spiller Thumbs Up Jeg har i hvert fald valgt at satse på ham, og her er "frugten": Smiley

- http://img155.imageshack.us/img155/927/andreapolioversigtprofi.png
- http://img696.imageshack.us/img696/8855/andreapolihistoriekarri.png

Jeg syntes i hvert fald ikke du skal bruge flere penge på Montolivo end Poli, da Poli er yngre og, ifølge mig, faktisk bedre.

+1 Thumbs Up Hørt Thumbs Up

Fornuftigt med de to sidstnævnte, men jeg har dog holdt fast i Castelazzi, hvilket jeg er glad for pt. hvor César er skadet.. han gør det fornuftigt Peace Enig med Milito og spændende køb i Sime.. gør han det godt?

Damiao og Llorente.. Hvad med en Cavani? tror prisen er nogenlunde det samme Rullende Øjne

Hvad med en spiller som Muniain, har altid haft en forkærlighed til manden, og han skuffer bestemt ikke ! Smiley

Ham har jeg også overvejet, men pt. vil de have 300+ og det vil jeg ikke give for en "backup" til Cavani Peace

Llorente og Damiao var for dyre, men fik hentet Olivier Giroud for 90 mio, så det er ok. Han er slet ikke på samme niveau, men kan overraske. Udover det fik jeg hentet Willian fra Shaktar for samme beløb. Han skal nok gøre det nemmere for Giroud. Håber på at få hentet Kurt Zouma, men det vil nok blive på afdrag, hvilket er fint. Vandt også super cuppen mod Milan i straffespark konkurrence. Smiley

Har Giroud klassen til Inter? Men jeg håber da han kan levere varen Thumbs Up spændende med Willian.. ham overvejede jeg også, men nuppede i stedet for Douglas Costa og Hulk Wink Kender ikke Zouma.. er han go`?

Fedt.. Tillykke Thumbs Up

- Veni, vidi, vici -

El-Pistolero
Reserveholdsspiller

« Svar #100: 07 Maj 2012, 00:53 »

Fik ikke Zouma da de ville ha omkring 250 mio for ham... Giroud har skuffet lidt, med 2 mål i 7 kampe(Liga + CHl), men hans styrke i luften gør ham vigtig i min taktik, og han er god til at sætte Sneijder og Willian op.  Kom desværre ikke af med Millito, da han afviste alle tilbudene, så han må rådne i reserve truppen til han ombestemmer sig. Smiley

JimmyGP
Manager

« Svar #101: 07 Maj 2012, 14:31 »

Fik ikke Zouma da de ville ha omkring 250 mio for ham... Giroud har skuffet lidt, med 2 mål i 7 kampe(Liga + CHl), men hans styrke i luften gør ham vigtig i min taktik, og han er god til at sætte Sneijder og Willian op.  Kom desværre ikke af med Millito, da han afviste alle tilbudene, så han må rådne i reserve truppen til han ombestemmer sig. Smiley

Ja det lyder da af meget.. kunne vidst få ham for 100 mio, men jeg har købt to italienerne i stedet for..  Wink Nej det er da ikke alverden, men hvis du skal bruge en stor targetman er han jo sagen.. Lyder godt at du kan får gang i Sneijder.. tror han har scoret sølle et mål og jeg mangler "bare" syv kampe i første sæson Wink

Ærgerligt med Milito.. her røg han til Malaga.. Wink

Må jeg igen-igen slå en sag for Edison Cavani.. ? Den mand er fantastisk Thumbs Up

- Veni, vidi, vici -

Guffenn
Førsteholdsspiller

« Svar #102: 07 Maj 2012, 15:00 »

Efter at jeg har haft en periode hvor jeg virkelig ikke har haft lysten og glæden til at spille fm, så vil jeg nu begive mig ud på et eventyr med et af mine absolutte yndlings hold..
Klubben ligger jo ikke inde med så mange penge, så jeg tror egentligt at jeg kun vil starte med at sælge nogen af de spillere som ikke bliver brugt og så i modsætningen af jer så beholde Diego Milito, da han er min yndlings spiller fra holdet. Og så tror jeg at jeg kommer til at savne Thiago Motta i klubben.
Men en venstreback skal hentes til klubben; Balzaretti eller Vasilis Torosidis.
Men ligesom hos jer andre skal der luges ud hen af vejen så de unge kommer til.

Nu kigger jeg meget efter hvor mange stjerner spillerne har og derfor forstår jeg ikke helt hvorfor folk de køber Palombo permanent, når han ikke har så mange af stjernerne.

Hvilken taktik vil i forslå? Jeg plejer at spille med 2 centrale midtbaner og så 3 offensive og så en i angrebet, men jeg kan også godt se fidusen i 4-1-2-1-2 og så hente Yann M'Vila til klubben når økonomien, og JimmyGP's 4-1-2-2-1, den med 1 defensiv, 2 midt, 2 offensive kanter taktik.

Månedens Blog;
Januar 2014
Februar 2014

JacobSejr
Lilleputspiller
*

« Svar #103: 07 Maj 2012, 15:17 »

Skal virkelig ud og finde mig en målfarlig angriber. Det kan jo ikke passe at Lucio er min topscorer med 9 mål i Serie A  Shockeret Manden er jo uhyggelig på hjørne Smiley

xxbikbokxx
Førsteholdsspiller

« Svar #104: 07 Maj 2012, 15:43 »

Skal virkelig ud og finde mig en målfarlig angriber. Det kan jo ikke passe at Lucio er min topscorer med 9 mål i Serie A  Shockeret Manden er jo uhyggelig på hjørne Smiley
Cavani!

Hala Madrid!

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 16 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010