home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Jun 2025, 22:17 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23594
  0 Brugere, 657 Gæster Online.

Nyeste Bruger: lomjkenrAtogs
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Inter
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 16 Udprint
Forfatter Emne: Inter  (Læst 53532 gange)
JimmyGP
Manager

Sv: Inter
« Svar #120: 09 Maj 2012, 23:12 »

Så er første sæson snart overstået, og ligger nr.1 med 6 point ned til Palermo, og der er 4 kampe til tilbage + finalen i Pokalen hvor Palermo venter Smiley

I Chl har det gået okey. Jeg vandt sikkert min gruppe, og skulle i 1 knockout runde møde, Dynamo Kiev som jeg sikkert sendte ud 6-2 sammenlagt  Cool
Dog blev det endestationen da jeg mødte Man. City i kvartfinalen - Efter 1-0 på San Siro hvor Sneijder scorede et pragt mål, var der et lille håb om at Inter skulle i semifinalen. Det tegnede også godt da jeg i kampens hede fik kæmpet mig til nogle store chancer. Men vi gik til pause 0-0. Men anden halvlegs start var et mareridt da Agüero scorede efter blot 1 minut. Bagefter bølgede kampen frem og tilbage, men det endte 1-0 til City, så vi skulle i forlænget... Men Nasri gjorde det onde ved os og scorede til 2-0 var kampen lukket da jeg forinden havde skiftet defensivt ind  Græder

Sæsonen helt store spiller må være Lucio. Den brasilianske forsvarsklippe har scoret imponerende 21 mål i sæsonen - Ganske imponerende  crazy
Og hvad sker der for at jeg har samtlige angrebspillere skadet og lige når man skal imod Milan + Juventus ticked off Også endelig når man har fået gang i Pazzini vælger han at blive skadet i 3 måneder...

Det kunne da godt lyde som om det ender med en double Thumbs Up Held og lykke mod Palermo Thumbs Up

Ærgerligt med City..  ticked off

Ja han er satme vild.. han skal også bare fortsætte her.. han var topscorer i Serie A indtil han var skadet i 2-3 måneder..

Mine angribere scorer løs mod de to.. to gange 4-0 på udebane Thumbs Up Og både fedt og ØV med Pazzini.. synes også han er meget svingende Sur

Noooo så tæt på at få Cavani....

øv.. Røg han til en anden klub eller?

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager

« Svar #121: 09 Maj 2012, 23:30 »

Fra Italiensk double
Sejren på 3-1 over Palermo i pokalfinalen var ikke et mål for lille og holdet gjorde sig parate til at erobre den italienske trone. Et reservespækket Inter-mandskab rejste til Parma og tabte 1-0, inden sidste spillerunde, hvor det krævede en sejr for at blive mester. Et genfødt Inter-hold vandt mesterskabet på hjemmekampen med knusende 4-0 over Cagliari, som sagtens kunne have tabt med fire mål mere. Sæsonens største skuffelse må siges at være at vi ikke fik lukket mesterskabskampen langt tidligere.  Men jeg glæder mig over at Milan sank sammen til sidst, mens Palermo fortjent blev nummer to. Napoli havde fortjent mere, men de manglede helt sikkert Cavani, som bombede sig ind på topscorerlisten her hos os.

Vi har været det bedste hold igennem hele sæsonen og der er bestemt grobund for at gøre det endnu bedre i den næste sæson. De bedste spillere har været Milano Airforce i form af Lucio, der har været dødbringende på dødbolde og i specielt hjørnespark, mens Hulk og Costa har skabt fantastisk mange chancer, som er blevet omsat til mål og assists. Balzaretti har ligeledes været én af de bedste med flere store defensive præstationer sammen med Júlio César, der virkelig var manglet, der han sad ude i tre måneders tid. Cavani har ligeledes været alle pengene værd med fireogtyve mål i femogtyve kampe og jeg ser frem til hvor meget han kan bombe på en helt sæson.

Til en Græsk tragedie
I blæsende slud på Georgios Karaiskakis i Piraeus forvandlede den argentinske veteran Ariel Ibagaza sig til en græsk gud og med to mål samt to assists sendte han mine italienske stjerner til tælling med en syngende 4-0 lussing. Sammen med målmand Sifakis pillede han pynten af et velspillende Inter-hold, der virkelig havde fortjent mere og i det mindste at score. Tragedien blev total, da man på Giuseppe Meazza udspillede alle grækerne med undtagelsen af de to guder fra det første opgør. Et offensivt Inter-hold pressede speederen i bund og med affyrede gang på gang projektiler mod en sprællende Sifakis, som stod sit livs kamp. Efter femogfyrre målløse minutter blev Pazzini sendt på banen og efter bare tre minutter sendte han Inter i front. Sifakis-forbandelsen var brudt.. troede man. Fjorten minutter senere udlignende 35-årige Ibagaza til 1-1 og så meldte Sifakis sig ind i kampen igen. Redning på redning sikrede Olympiakos et flot omend ikke fortjent videre avancement på hele 5-1 til næste runde af Champions League. Inters drømme om en semifinale var hermed døde. Skuffende..   

- Veni, vidi, vici -

JacobSejr
Lilleputspiller
*

« Svar #122: 09 Maj 2012, 23:33 »

Det kunne da godt lyde som om det ender med en double Thumbs Up Held og lykke mod Palermo Thumbs Up

Ærgerligt med City..  ticked off

Ja han er satme vild.. han skal også bare fortsætte her.. han var topscorer i Serie A indtil han var skadet i 2-3 måneder..

Mine angribere scorer løs mod de to.. to gange 4-0 på udebane Thumbs Up Og både fedt og ØV med Pazzini.. synes også han er meget svingende Sur

øv.. Røg han til en anden klub eller?
Det blev skam også til the double Smiley

Angående Cavani, fik jeg ham tilbudt (han var utilfreds) i slutningen af Maj for 160 mio... Men havde ikke råd da jeg ikke havde fået mine penge endnu  Græder
Endte dog med at byde, men han tog til Chelsea  ticked off

Men istedet for har jeg fået tilkæmpet mig Pastore for 190 mio. Så det har lige gjort min offensiv noget mere skræmmende hvor jeg i forvejen har Willian og Sneijder   Thumbs Up Så håber at Pazzini bomber..

- Jeg valgte at købe Poli og Palombo da de spillede udemærket i den tid som de var lejet hos mig Smiley Jeg har også købt Romario og Bocchetti til forsvaret Smiley
imens har jeg  solgt Obi og Nagatomo, mens Chivu og Cordobo ikke fik deres konkrak forlænget også er en hel masse unge spillere røget på fri..

JimmyGP
Manager

« Svar #123: 10 Maj 2012, 00:05 »

Det blev skam også til the double Smiley

Angående Cavani, fik jeg ham tilbudt (han var utilfreds) i slutningen af Maj for 160 mio... Men havde ikke råd da jeg ikke havde fået mine penge endnu  Græder
Endte dog med at byde, men han tog til Chelsea  ticked off

Men istedet for har jeg fået tilkæmpet mig Pastore for 190 mio. Så det har lige gjort min offensiv noget mere skræmmende hvor jeg i forvejen har Willian og Sneijder   Thumbs Up Så håber at Pazzini bomber..

- Jeg valgte at købe Poli og Palombo da de spillede udemærket i den tid som de var lejet hos mig Smiley Jeg har også købt Romario og Bocchetti til forsvaret Smiley
imens har jeg  solgt Obi og Nagatomo, mens Chivu og Cordobo ikke fik deres konkrak forlænget også er en hel masse unge spillere røget på fri..

Tilløk mæ D Thumbs Up

Ja det er satme ærgerligt.. jeg havde nok taget den på afbetaling (er ellers ikke meget for det), men han er SATME vild Thumbs Up øv øv øv ticked off

Fair nok.. god pris.. Hvordan ser taktikken så ud nu med dit offensive trekløver =?

Jeg købte dem med det samme og sparede såvidt jeg husker penge på begge, der blev købt for under den aftalte pris. De er rigtig gode Thumbs Up

Lyder meget af mine transfers, men det kommer jeg til Thumbs Up

- Veni, vidi, vici -

Angel3DG
Førsteholdsspiller

« Svar #124: 10 Maj 2012, 00:16 »

Overvejer at starte med Inter, nogen gode forslag til transfers i første sæson? Smiley

Danmark - Brøndby <3
England - Liverpool <3

JimmyGP
Manager

« Svar #125: 10 Maj 2012, 09:25 »

Overvejer at starte med Inter, nogen gode forslag til transfers i første sæson? Smiley

Fedt.. "0ne of us - one of uscrazy

Jeg vil sige Balzaretti & Cavini.. samt Poli & Palombo Thumbs Up

- Veni, vidi, vici -

bøvle
Manager

« Svar #126: 10 Maj 2012, 09:49 »

Lyder som om, der snart render 6 inter-hold rundt med samme start-11'er Wink

whispers
Landsholdsspiller

« Svar #127: 10 Maj 2012, 10:04 »

Taget i betragtning at FM har sat prl som den bedste liga i spillet så synes jeg det er underligt at man f.eks i italien & spanien får flere alt i alt når sæsonen er udløbet. Kan ik helt lure den må jeg ærligt indrømme..

Super ærgeligt at du ikke fik cavani jacobsejr Skuffet

Guffenn
Førsteholdsspiller

« Svar #128: 10 Maj 2012, 10:07 »

Jeg mangler et halvt år af første sæson, og så kommer jeg selvfølgelig med en opdatering på hvordan det går i mit spil Smiley

Månedens Blog;
Januar 2014
Februar 2014

bøvle
Manager

« Svar #129: 10 Maj 2012, 10:15 »

Taget i betragtning at FM har sat prl som den bedste liga i spillet så synes jeg det er underligt at man f.eks i italien & spanien får flere alt i alt når sæsonen er udløbet. Kan ik helt lure den må jeg ærligt indrømme..

Får flere hvad? Penge eller?

JacobSejr
Lilleputspiller
*

« Svar #130: 10 Maj 2012, 10:26 »

Tilløk mæ D Thumbs Up

Ja det er satme ærgerligt.. jeg havde nok taget den på afbetaling (er ellers ikke meget for det), men han er SATME vild Thumbs Up øv øv øv ticked off

Fair nok.. god pris.. Hvordan ser taktikken så ud nu med dit offensive trekløver =?

Jeg købte dem med det samme og sparede såvidt jeg husker penge på begge, der blev købt for under den aftalte pris. De er rigtig gode Thumbs Up

Lyder meget af mine transfers, men det kommer jeg til Thumbs Up
Du kan lige så godt få hele min taktik  Smiley

- Min offensiv fungerer pisse godt hvor jeg bare bomber der ud af, mens min defensiv lukker godt af for det meste  Smiley Kører lidt med rotation, men det er kun i de "små" kampe i Serie A samt pokalen..
Poli og Cambiasso gør det udemærket på den centrale midtbane Opstemt

Dog ser jeg gerne at udskifte Zanetti til en ny ordentlig venstre back, men har ikke kunnet finde en for en rimelig pris. Men mon ikke det kommer på det tidspunkt?

whispers
Landsholdsspiller

« Svar #131: 10 Maj 2012, 10:30 »

Får flere hvad? Penge eller?
Hov. Ja der skulle stå penge Opstemt

JimmyGP
Manager

« Svar #132: 10 Maj 2012, 11:57 »

Lyder som om, der snart render 6 inter-hold rundt med samme start-11'er Wink

Ja der er da en del spillere, der går igen, men jeg tror da jeg skeler mig lidt ud.. kommer senere Thumbs Up

enig x 2 Sur
Jeg mangler et halvt år af første sæson, og så kommer jeg selvfølgelig med en opdatering på hvordan det går i mit spil Smiley

Cool Thumbs Up

Du kan lige så godt få hele min taktik Smiley

- Min offensiv fungerer pisse godt hvor jeg bare bomber der ud af, mens min defensiv lukker godt af for det meste Smiley Kører lidt med rotation, men det er kun i de "små" kampe i Serie A samt pokalen..
Poli og Cambiasso gør det udemærket på den centrale midtbane Opstemt

Dog ser jeg gerne at udskifte Zanetti til en ny ordentlig venstre back, men har ikke kunnet finde en for en rimelig pris. Men mon ikke det kommer på det tidspunkt?

Det ser da ganske spændende ud..

I forhold til Zanetti som VB.. hva med enten Balzeretti eller Criscito?? Thumbs Up

Hvad gør I andre? Får Inter-legender over alle Inter-legender lov til at spille sin karriere færdig eller sender I ham videre? (taler selvf. om Zanetti)

- Veni, vidi, vici -

bøvle
Manager

« Svar #133: 10 Maj 2012, 12:21 »

enig x 2 Sur

Forstår ikke helt hvad problemet er, kan meget vel være det bare er mig, der er dum, men der behøves vel ikke at være sammenhæng mellem penge og ligaens niveau som helhed??

Det kan vel også være et spørgsmål om, at de mange penge bruges for i fremtiden at blive den bedste liga? I dont know Smiley

King_bjarke
Lilleputspiller
*

« Svar #134: 10 Maj 2012, 12:27 »

Jeg har i alle mine Inter spil ladet Il Capitano spille til han selv mener at han er for god til holdet.

Har som mange andre svært ved at få angriberne igang. Og igen som alle andre er Lucio og Sneijder mine topscorere.

Mit største problem ved et Inter save, er at jeg kommer til at spille med hjertet i stedet for vinde titler.

Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 16 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010