home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Jun 2025, 22:17 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23594
  1 Bruger, 576 Gæster Online.

Nyeste Bruger: lomjkenrAtogs
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Inter
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 16 Udprint
Forfatter Emne: Inter  (Læst 53543 gange)
JimmyGP
Manager

Sv: Inter
« Svar #135: 10 Maj 2012, 14:50 »

Forstår ikke helt hvad problemet er, kan meget vel være det bare er mig, der er dum, men der behøves vel ikke at være sammenhæng mellem penge og ligaens niveau som helhed??

Det kan vel også være et spørgsmål om, at de mange penge bruges for i fremtiden at blive den bedste liga? I dont know Smiley

Nej jeg tænker bare at det er sværere at klare sig godt økonomisk i Italien når man får baghjul af Premier League.. Men så må det jo handle om at simpelthen er bedre til at udvikle egne talenter og holde transfersummene nede for at blive mere konkurrencedygtige. . Thumbs Up

Jeg har i alle mine Inter spil ladet Il Capitano spille til han selv mener at han er for god til holdet.

Har som mange andre svært ved at få angriberne igang. Og igen som alle andre er Lucio og Sneijder mine topscorere.

Mit største problem ved et Inter save, er at jeg kommer til at spille med hjertet i stedet for vinde titler.

Det var også min plan.. Bliver han træner?

same problem here Skuffet Sneijder har kun scoret en gang for mig på en helt sæson!!! Forlegen

Hehe.. Sådan har jeg det med Manchester United.. derfor spiller jeg aldrig med dem.. det kan bare ikke blive godt nok Sur

- Veni, vidi, vici -

OnkelMorfar
Landsholdsspiller

« Svar #136: 10 Maj 2012, 21:06 »

Hvad gør I andre? Får Inter-legender over alle Inter-legender lov til at spille sin karriere færdig eller sender I ham videre? (taler selvf. om Zanetti)

Kan man nærmest andet end at lade ham blive? Wink

Internazionale er uden tvivl mit yndlings hold, men gider bare ikke overpræstere, da udfordringerne lidt ebber ud.

Er der overhovedet nogen udfordring eller skal jeg bare spille med holdet, da det er mit hjertebarn? Wink

bianconeri
Reserveholdsspiller

« Svar #137: 10 Maj 2012, 21:42 »

Bare på den nysgerrige side, man bestemmer jo selv hvordan man spiller. Men er det ikke kedeligt at "udnytte" cornerbug?

Vincere Non È Importante È L'Unica Cosa che Conta
fino alla fine ★ ★ ★

Angel3DG
Førsteholdsspiller

« Svar #138: 10 Maj 2012, 22:09 »

Nogen som kender til gode italienske talenter? man kunne købe Smiley

Danmark - Brøndby <3
England - Liverpool <3

hoeven
Førsteholdsspiller

« Svar #139: 10 Maj 2012, 22:54 »

Bare på den nysgerrige side, man bestemmer jo selv hvordan man spiller. Men er det ikke kedeligt at "udnytte" cornerbug?
Hvorfor spørger du om det herinde/på en tråd om Inter?

hoeven
Førsteholdsspiller

« Svar #140: 10 Maj 2012, 22:58 »

G. Prestia og D. Rugani er 2 billige italienske forsvarsspillere jeg stort set altid køber, og de bliver ret gode. De har potentiale til lige-under-verdens klasse  Tunge Tror også Marco Verratti bliver god.

Men talenter er jo et halv relativt begreb.. Er det under 20 år du søger? Der er A. Poli jo ikke med, selvom han bliver en af de bedste (langt fra verdens bedste) italienske midtbane spillere i spillet.
« Seneste Redigering: 10 Maj 2012, 23:00 af hoeven » Logged

Angel3DG
Førsteholdsspiller

« Svar #141: 10 Maj 2012, 23:31 »

G. Prestia og D. Rugani er 2 billige italienske forsvarsspillere jeg stort set altid køber, og de bliver ret gode. De har potentiale til lige-under-verdens klasse  Tunge Tror også Marco Verratti bliver god.

Men talenter er jo et halv relativt begreb.. Er det under 20 år du søger? Der er A. Poli jo ikke med, selvom han bliver en af de bedste (langt fra verdens bedste) italienske midtbane spillere i spillet.
Gerne under 20 år Smiley

Danmark - Brøndby <3
England - Liverpool <3

JimmyGP
Manager

« Svar #142: 11 Maj 2012, 00:22 »

Kan man nærmest andet end at lade ham blive? Wink

Internazionale er uden tvivl mit yndlings hold, men gider bare ikke overpræstere, da udfordringerne lidt ebber ud.

Er der overhovedet nogen udfordring eller skal jeg bare spille med holdet, da det er mit hjertebarn? Wink

Hehe vi er enige Thumbs Up

Ja det synes jeg der er.. Det er et aldrende hold, der trænger til et generationsskifte og man kan jo altid opstille mål om at holdet skal være mere italiensk og satse på egen avl.. Peace

Hvad er det relevant i forhold til denne tråd? Af alle mine saves i FM12 er det her det første save, hvor jeg kan score på hjørnespark mere end engang i sæsonen så jeg ser det ikke som en bug?

Prestia, Verratti, Camporese og giv Crisetig + Rodrigo Alborno chancen Thumbs Up

transfers til sæson 2:

+ Luc Castaignos udlejet for resten af sæsonen til Fiorentina i serie B Wink

Et kommende mesterskabshold?

- Veni, vidi, vici -

Angel3DG
Førsteholdsspiller

« Svar #143: 11 Maj 2012, 00:27 »

Tak hoeven og JimmyGP , vil bestemt tage et kig på de forskellige spillere Smiley

Danmark - Brøndby <3
England - Liverpool <3

bøvle
Manager

« Svar #144: 11 Maj 2012, 00:37 »

Et kommende mesterskabshold?

Rigtig rigtig, RIGTIG godt hold hvis du spørg mig - gode indkøb, hvordan har økonomien det? Smiley

JacobSejr
Lilleputspiller
*

« Svar #145: 11 Maj 2012, 08:21 »

Nice hold du har fået skrabet sammen Jimmy  Thumbs Up
Kunne man se din taktik? Smiley
« Seneste Redigering: 11 Maj 2012, 08:24 af JacobSejr » Logged

Marchang
Landsholdsspiller

« Svar #146: 11 Maj 2012, 09:45 »

Jimmy - Alt andet vil være skuffende med det hold Wink

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

hoeven
Førsteholdsspiller

« Svar #147: 11 Maj 2012, 11:01 »

JimmyGP - Du har jo solgt L. Crisetig?? Shockeret Han er så nice! Helt klart Inters, og en af Italiens, største talenter Opstemt

El-Pistolero
Reserveholdsspiller

« Svar #148: 11 Maj 2012, 12:29 »

Er snart færdig med første sæson, som har været meget blandet. Ligger billeder op når jeg er færdig. Smiley

JimmyGP
Manager

« Svar #149: 11 Maj 2012, 12:46 »

Tak hoeven og JimmyGP , vil bestemt tage et kig på de forskellige spillere Smiley

Det var så lidt Thumbs Up

Rigtig rigtig, RIGTIG godt hold hvis du spørg mig - gode indkøb, hvordan har økonomien det? Smiley

Mange tak Thumbs Up

Jamen det er ikke så slemt som man skulle tro.. Jeg har godt nok et underskud på 100.000.000 kroner nu, men hvis jeg holder det høje tilskuergennemsnit og kommer længere i CL end sidst så skal det nok gå. Jeg har heller  ikke grund til at købe så dyrt ind til januar og til næste sommer.. Alle handler er denne gang købt for det aktuelle transferbudget, mens alle handler er på aftbetaling så det går nogenlunde om med det jeg skylder fra første sæson. Det er lidt en farlig vej jeg bevæger mig ud på, men jeg har tilgengæld gennemtvunget et generationsskifte på 14 måneder og kan "bare" bygge på fremtiden nu Thumbs Up

Nice hold du har fået skrabet sammen Jimmy  Thumbs Up
Kunne man se din taktik? Smiley

Den er er vist på side 4 eller 5, men jeg skal da nok lige smide et SS når jeg kommer hjem Thumbs Up

Jimmy - Alt andet vil være skuffende med det hold Wink

Enig.. og jeg vandt sidste sæson med et "dårligere" hold.. OG jeg har fulgt skarpt øje med hvad Juventus, Milan, Palermo og Napoli har investeret i.. Det er til grin funny

Jeg tør godt vædde med at jeg vinder mesterskabet igen..  Thumbs Up

JimmyGP - Du har jo solgt L. Crisetig?? Shockeret Han er så nice! Helt klart Inters, og en af Italiens, største talenter Opstemt

Nej det har jeg ikke.. Jeg har i en sen nattetime og meget træt været meget uopmærksom på kontrakterne - også deleje og af en eller anden grund har jeg ikke hverken forlænget eller budt på Crisetig.. Han var sågar forfremmet til førsteholdet, men jeg har virkelig sovet i timen.. EN KÆMPE BRØLER HERFRA!! Men jeg vil ikke pt. købe ham tilbage for 100.000.000 kroner, men han kan jo blive så god at det bliver en nødvendighed.. Huh

Er snart færdig med første sæson, som har været meget blandet. Ligger billeder op når jeg er færdig. Smiley

Fedt.. Glæder mig til at høre om det..  Thumbs Up

- Veni, vidi, vici -

Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 16 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010