home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  1 Bruger, 1033 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Kost, fitness og sundhedstråden..
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 12 Udprint
Forfatter Emne: Kost, fitness og sundhedstråden..  (Læst 41019 gange)
Altid FCK
Manager

Sv: Kost, fitness og sundhedstråden..
« Svar #45: 24 Apr 2012, 20:39 »

Kan man måle sin fedtprocent selv?

Nej, det kan man ikke. Men jeg ved at flere fitnesscentre giver dig mulighed for at få målt din fedtprocent på specielle dage, så hvis du er medlem af et center, er det bare med at holde øje.

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

Enzo
Manager

« Svar #46: 24 Apr 2012, 20:41 »

Super Smiley Tak, Du..

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Cap
Juniorspiller
**

« Svar #47: 24 Apr 2012, 20:56 »

Nej, det kan man ikke. Men jeg ved at flere fitnesscentre giver dig mulighed for at få målt din fedtprocent på specielle dage, så hvis du er medlem af et center, er det bare med at holde øje.

Det passer altså ikke, at man ikke kan måle det selv. Man kan købe en fedttang: http://www.bodylab.dk/shop/fedttang-321p.html

Men det er selvfølgelig nemmest i det lokale fitnesscenter eller hos din læge.

Legenden
Manager

« Svar #48: 24 Apr 2012, 21:01 »

Hvis du vil kende din nøjagtige fedtprocent, tror jeg, at du skal bruge andet en en tang.

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

MichaelPaw
Gæst

« Svar #49: 24 Apr 2012, 21:14 »

Det passer altså ikke, at man ikke kan måle det selv. Man kan købe en fedttang: http://www.bodylab.dk/shop/fedttang-321p.html

Men det er selvfølgelig nemmest i det lokale fitnesscenter eller hos din læge.
Den fik jeg gratis sidste gang jeg købte der Smiley Har købt noget der hedder Trimlet og det virker bare, har tabt mig 4 kg på en uge Opstemt

Enzo
Manager

« Svar #50: 24 Apr 2012, 21:37 »

Den fik jeg gratis sidste gang jeg købte der Smiley Har købt noget der hedder Trimlet og det virker bare, har tabt mig 4 kg på en uge Opstemt
Hvad er Trimlet? Og hvodan virker den?

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Wicked Sick!
Førsteholdsspiller

« Svar #51: 24 Apr 2012, 21:40 »

No worries, drenge. Jeg har fundet LØSNINGEN

I behøver ikke takke mig.

Enzo
Manager

« Svar #52: 24 Apr 2012, 21:40 »

No worries, drenge. Jeg har fundet LØSNINGEN

I behøver ikke takke mig.

Hahah. Det hjælper en med at få sixpack, men sgu ikke med at tabe sig eller andet..

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #53: 24 Apr 2012, 21:42 »

Så vidt jeg kan læse, er det en slankepille som er appetitnedsættende - Du skal tage 3 om dagen ½ time før hovedmåltiderne og de danner så en slags gele i din mave som gør at du ikke har så stor appetit og derfor ikke spiser så meget. Ganske simpelt - Men også pænt dyrt hvis du spørger mig.. 180 piller til 1 mdr koster 250 på den side jeg er inde på...

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Enzo
Manager

« Svar #54: 24 Apr 2012, 21:46 »

Jeg er heller ikke til piller - Det skal helst være 100% naturligt..

MichaelPaw
Gæst

« Svar #55: 24 Apr 2012, 21:52 »

Jeg kan sige det virker, den tager bare 60 % af det fedt du indtager i dit mad. Det er et form for slankemiddel som er godkendt i EU som det første og det er næsten lige sket Opstemt jeg tager det med omega 3 og jeg spiser det jeg skal spise i løbet af dagen.

jemil
Landsholdsspiller

« Svar #56: 24 Apr 2012, 22:15 »

Hvor købte du deg? Overvejer seriøst selv at bestille noget af det stas, efter at have hørt hvad andre har at sige om det.

19-18!

MichaelPaw
Gæst

« Svar #57: 24 Apr 2012, 22:24 »

Hvor købte du deg? Overvejer seriøst selv at bestille noget af det stas, efter at have hørt hvad andre har at sige om det.
http://www.nemhelse.dk/shop/trimlet-180-stk-351p.html

Nhg93
Førsteholdsspiller

« Svar #58: 24 Apr 2012, 23:28 »

Jeg kan sige det virker, den tager bare 60 % af det fedt du indtager i dit mad. Det er et form for slankemiddel som er godkendt i EU som det første og det er næsten lige sket Opstemt jeg tager det med omega 3 og jeg spiser det jeg skal spise i løbet af dagen.
ved du om de virker, hvis man dr forholdsvis tynd, men gerne vil trimmes samtidig med man træner?:-)

Søgaard
Gæst

« Svar #59: 25 Apr 2012, 00:00 »

Nu er slankepiller næppe den rigtige løsning, da mange oplever at de tager en del af kiloerne på igen, så snart de stopper på pillerne. Du opnår jo en kunstig form for mæthed. Sammen med træning, hvor du forbrænder en masse kalorier, så opnår du jo en stor sult. Pillerne efterlader derfor en stort tomrum så snart du stopper med dem og det vil jo så blive fyldt ud med mad. Hvis man vil toppe sin form i en kort periode, så kan det sikkert nok forsvares at man hopper på pillerne, men som langvarig løsning er det næppe en god idé.

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 12 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010