home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 16:16:34 juli000 Blogs #5 - The Glory Hunter ...
I går kl. 22:56:21 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
I går kl. 21:04:37 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23335
  0 Brugere, 570 Gæster Online.

Indlæg: 1132852 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: juli000
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Kost, fitness og sundhedstråden..
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 12 Udprint
Forfatter Emne: Kost, fitness og sundhedstråden..  (Læst 38920 gange)
Wicked Sick!
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Kost, fitness og sundhedstråden..
« Svar #75: 25 Apr 2012, 20:33 »

Eller Planken.

Den er ret ligetil, lig dig sådan her og gør det så længe du kan:

Logged

Korzika
Gæst
 
Sv: Kost, fitness og sundhedstråden..
« Svar #76: 25 Apr 2012, 20:42 »


Kan du gøre det på en bænk, der hælder ned af, så gør det. Det kan de fleste dog. Husk også at gør det med en vægt, det er hårdere. Egner sig mest til at gøre i et center.

http://www.youtube.com/v/43Qvf8LxncA&feature=related
Den er ret hård, imo.

http://www.youtube.com/playlist?list=PL6979E71ACA9AAC9D&feature=plcp
Ellers er der en masse forskellige øvelser på ovenstående link.

Logged

Fresse94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Kost, fitness og sundhedstråden..
« Svar #77: 25 Apr 2012, 22:11 »

Det kan du ikke. Ikke en fuld trimmet 6 pack på 2-3 måneder, går udfra du vil være klar til strandsæsonen og det der hastværk dur ikke.
Sæt dig et mål der hedder næste sommer også spis/træn 100% seriøst, så vil du kunne se resultater næste sommer.
Husk din kost er 50% af din træning.
@SkerderG
Seriøst træning, så er det ikke umuligt, samt den rigtige kost. Dog kan du ligeså godt bare begynde at spise 100 % seriøst, hvis du som du skriver træner på u15 højeste niveau - det vil uden tvivl forbedre dig, og du føler mere energi.

Men hvor ikke også træne resten af kroppen? Ikke noget som en mave uden en brystkasse, samt en god ryg, og gode arme + ben.. Wink
« Seneste Redigering: 25 Apr 2012, 22:15 af fresse94 » Logged

Damse1994
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Kost, fitness og sundhedstråden..
« Svar #78: 25 Apr 2012, 23:31 »

Nu er det ikke alle elite spillere der har lov til at styrketræne da de risikerer at blive for tunge Wink
Logged

Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Kost, fitness og sundhedstråden..
« Svar #79: 07 Maj 2012, 19:31 »

Fandt lige dette billede igen. Træn nu ben.  funny

Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Kost, fitness og sundhedstråden..
« Svar #80: 27 Jul 2012, 21:11 »

Jeg er igang med at træne min krop op, så den bliver mere muskuløs, og det har jeg været over en længere periode, og jeg føler at det går alt for langsomt.

Derfor vil jeg gerne have lidt hjælp, hvis der er nogle ernæringseksperter samt nogle fitnesseksperter..
Jeg vil først og fremmest, ha trænet min mave frem til en flot sixpack, men jeg føler ikke at den bliver stor nok.. Jeg træner en del (3-4 gange i fitness), og eller armbøjninger, rygbøjninger og mavebøjninger hver aften. Jeg er også igang med at lægge min kostplan om, da jeg simpelthen indtager for mange kalorier, men jeg vil gerne vide hvordan i har gjort herinde, når i skulle få en flot krop.
Hvordan er jeres fremgangsmetode, og hvordan er hvor langt har forløbet været?
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

David Villa
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Kost, fitness og sundhedstråden..
« Svar #81: 27 Jul 2012, 21:21 »

Enzo: Du kan smide en privatbesked til mig, så skal jeg nok prøve at hjælpe dig lidt med nogle gode råd osv. Smiley
Logged

TMazz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Kost, fitness og sundhedstråden..
« Svar #82: 27 Jul 2012, 21:39 »

Jeg er igang med at træne min krop op, så den bliver mere muskuløs, og det har jeg været over en længere periode, og jeg føler at det går alt for langsomt.

Derfor vil jeg gerne have lidt hjælp, hvis der er nogle ernæringseksperter samt nogle fitnesseksperter..
Jeg vil først og fremmest, ha trænet min mave frem til en flot sixpack, men jeg føler ikke at den bliver stor nok.. Jeg træner en del (3-4 gange i fitness), og eller armbøjninger, rygbøjninger og mavebøjninger hver aften. Jeg er også igang med at lægge min kostplan om, da jeg simpelthen indtager for mange kalorier, men jeg vil gerne vide hvordan i har gjort herinde, når i skulle få en flot krop.
Hvordan er jeres fremgangsmetode, og hvordan er hvor langt har forløbet været?

Hvis jeg må sige min mening om det du skriver her, så vil jeg sige som det første: Hav tålmodighed! Vær koncentreret! i hele forløbet.
Der er mange der "tror" det hele sker med det samme og det gør det ikke. Jeg har trænet i 7 år nu for at få min krop, det hænger sådan sammen at de første ca. 3 måneder når du starter vil altid gå stærkt, og du vil se din krop blive mere "spændt" og musklerne vokser. Derefter går det i stå, og du vil ikke se meget fremgang, men det er der man ikke må give op! Der vil gå ret lang tid før du vil se fremgang igen...
Anyway du siger du vil have en stor sixpack, jamen så er du nød til at lægge din kost om og tæl f.eks dit kalorie indtag og spis 5-6 små måltider om dagen.. mavemusklerne er noget af det hårdeste hvis man vil have dem helt synlige, og det kræver man ikke indtager flere kalorier end du smider.
Når jeg træner mave så gør jeg det altid med en ven, da der er langt flere rigtige øvelser at lave, f.eks læg dig på en bænk med benene ud over kanten, lad så din ven stå foran dig og skub dine ben ned, hvor du så selv skal hive dem op igen, så får du trænet dine nederste mavemuskler.
Der er ligeledes en øvelse, der kan gøre lidt smerte.. men det er jo der man føler det gir fremgang.
Læg dig på en måtte på ryggen og tag en øvelses bold (de tunge) gerne dem som vejer mellem 4-6 kg, tag så dine hænder om bag hoved (som du skulle lave maveøvelser) og hold dig oppe!! imens din ven kaster bolden ned på din mave fra ca.20-50 cm afstand, fordelt over hele maven, den lyder måske underlig men prøv den.. det er en dræber.. og jeg taler ikke om at du skal holde dig oppe 30 sekunder osv.. forbliv oppe i 4-5 minutter til at starte med imens bolden bliver kastet ned på maven!
Logged

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Kost, fitness og sundhedstråden..
« Svar #83: 27 Jul 2012, 21:47 »

Hvis jeg må sige min mening om det du skriver her, så vil jeg sige som det første: Hav tålmodighed! Vær koncentreret! i hele forløbet.
Der er mange der "tror" det hele sker med det samme og det gør det ikke. Jeg har trænet i 7 år nu for at få min krop, det hænger sådan sammen at de første ca. 3 måneder når du starter vil altid gå stærkt, og du vil se din krop blive mere "spændt" og musklerne vokser. Derefter går det i stå, og du vil ikke se meget fremgang, men det er der man ikke må give op! Der vil gå ret lang tid før du vil se fremgang igen...
Anyway du siger du vil have en stor sixpack, jamen så er du nød til at lægge din kost om og tæl f.eks dit kalorie indtag og spis 5-6 små måltider om dagen.. mavemusklerne er noget af det hårdeste hvis man vil have dem helt synlige, og det kræver man ikke indtager flere kalorier end du smider.
Når jeg træner mave så gør jeg det altid med en ven, da der er langt flere rigtige øvelser at lave, f.eks læg dig på en bænk med benene ud over kanten, lad så din ven stå foran dig og skub dine ben ned, hvor du så selv skal hive dem op igen, så får du trænet dine nederste mavemuskler.
Der er ligeledes en øvelse, der kan gøre lidt smerte.. men det er jo der man føler det gir fremgang.
Læg dig på en måtte på ryggen og tag en øvelses bold (de tunge) gerne dem som vejer mellem 4-6 kg, tag så dine hænder om bag hoved (som du skulle lave maveøvelser) og hold dig oppe!! imens din ven kaster bolden ned på din mave fra ca.20-50 cm afstand, fordelt over hele maven, den lyder måske underlig men prøv den.. det er en dræber.. og jeg taler ikke om at du skal holde dig oppe 30 sekunder osv.. forbliv oppe i 4-5 minutter til at starte med imens bolden bliver kastet ned på maven!

Hvor kan jeg få sådan en bold henne, og har de den evt. i et fitness center?
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Korzika
Gæst
 
Sv: Kost, fitness og sundhedstråden..
« Svar #84: 27 Jul 2012, 21:49 »

Hvor høj er du Enzo og hvad vejer du? Har du desuden nogen idé om hvad din fedtprocent er?

Du skal i hvert fald passe på, at du fokuserer for meget på six-pack. Hvis du er tynd i forvejen, så ville det måske være en god idé først at opbygge noget masse, for derefter at smide det fedt, som uanset hvad vil komme, når du bulker (dvs. ligger i kalorieoverskud). Hvis du i forvejen er ret tynd, så er jeg af den opfattelse, at det kosmetisk set vil se bedre ud, hvis du først opbygger noget muskelmasse og derefter fokuserer på din six-pack.


Logged

TMazz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Kost, fitness og sundhedstråden..
« Svar #85: 27 Jul 2012, 21:49 »

De har den i værtfald i FitnessWorld hvor jeg selv træner...
Logged

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Kost, fitness og sundhedstråden..
« Svar #86: 27 Jul 2012, 21:52 »

Hvor høj er du Enzo og hvad vejer du? Har du desuden nogen idé om hvad din fedtprocent er?

Du skal i hvert fald passe på, at du fokuserer for meget på six-pack. Hvis du er tynd i forvejen, så ville det måske være en god idé først at opbygge noget masse, for derefter at smide det fedt, som uanset hvad vil komme, når du bulker (dvs. ligger i kalorieoverskud). Hvis du i forvejen er ret tynd, så er jeg af den opfattelse, at det kosmetisk set vil se bedre ud, hvis du først opbygger noget muskelmasse og derefter fokuserer på din six-pack.




Jeg er ikke særlig høj. 1.65 og jeg vejer 61 kg..
Jeg er ikke tynd, og heller ikke bolle fed..
Jeg har lidt muskler, og selvom min mave ikke er trimmet særlig meget, så kan jeg godt se 6 mavemuskler.. Jeg træner og arme, ben, ryg, skulder og aaaalt det andet, så det skulle ikke være noget problem..

Min fedprocent er måske en anelse for høj, og derfor vil jeg gerne lægge min kost om, så den komme længere ned, men jeg ejer ikke en fedttang, så jeg aner ikke hvad den er.
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Korzika
Gæst
 
Sv: Kost, fitness og sundhedstråden..
« Svar #87: 27 Jul 2012, 21:59 »

Jeg er ikke særlig høj. 1.65 og jeg vejer 61 kg..
Jeg er ikke tynd, og heller ikke bolle fed..
Jeg har lidt muskler, og selvom min mave ikke er trimmet særlig meget, så kan jeg godt se 6 mavemuskler.. Jeg træner og arme, ben, ryg, skulder og aaaalt det andet, så det skulle ikke være noget problem..

Min fedprocent er måske en anelse for høj, og derfor vil jeg gerne lægge min kost om, så den komme længere ned, men jeg ejer ikke en fedttang, så jeg aner ikke hvad den er.
Mit tip ville være, at du foreløbigt glemmer din six-pack for denne gang og begynder at bygge noget masse op. Hvis du skal være tyndere end du er i forvejen, så bliver det en skinnypack. Ikke kønt i mine øjne.

Du skal i mine øjne derimod fokuserer på, at bygge noget masse på kroppen. Du kan evt. køre et lean-bulk, hvor du forsøger at tage et kilo på om måneden. Det kan du måske gøre indtil marts/april, hvor du begynder at cutte ned, så du er i strandform til sommeren 2013.
Logged

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Kost, fitness og sundhedstråden..
« Svar #88: 27 Jul 2012, 22:00 »

Mit tip ville være, at du foreløbigt glemmer din six-pack for denne gang og begynder at bygge noget masse op. Hvis du skal være tyndere end du er i forvejen, så bliver det en skinnypack. Ikke kønt i mine øjne.

Du skal i mine øjne derimod fokuserer på, at bygge noget masse på kroppen. Du kan evt. køre et lean-bulk, hvor du forsøger at tage et kilo på om måneden. Det kan du måske gøre indtil marts/april, hvor du begynder at cutte ned, så du er i strandform til sommeren 2013.
Hvad er lean-bulk?
Det er vel 1 kg muskler jeg skal tage på?


Jeg tror at det er svært at forklare, hvordan min muskelmasse og min fedtmasse ser ud, så ville det ikke være bedst, hvis jeg bare tog et billede?
« Seneste Redigering: 27 Jul 2012, 22:02 af Enzo » Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Korzika
Gæst
 
Sv: Kost, fitness og sundhedstråden..
« Svar #89: 28 Jul 2012, 00:32 »

Hvad er lean-bulk?
Det er vel 1 kg muskler jeg skal tage på?


Jeg tror at det er svært at forklare, hvordan min muskelmasse og min fedtmasse ser ud, så ville det ikke være bedst, hvis jeg bare tog et billede?
Et lean bulk er når de bulker (dvs. ligger i kalorieoverskud), men ligger i et mindre kalorieoverskud end et traditionelt bulk. Ved at lean bulke tager man ikke så meget fedt på, men modsat så får man heller ikke så meget muskelmasse.

Ja, det er "meningen", at du skal tage 1 kg muskler på, men du kan ikke undgå, at noget er væske og fedt. Du kan ikke tage 100 % muskler på. 

Ellers vil jeg anbefale, at læse bodylabs artikler omkring bulk, cut osv. Og generelt sætte mig ind omkring emnet. Smiley
Logged

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 12 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010