home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23284
  0 Brugere, 522 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: reportajme
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Kost, fitness og sundhedstråden..
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 12 Udprint
Forfatter Emne: Kost, fitness og sundhedstråden..  (Læst 38086 gange)
Damse1994
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Kost, fitness og sundhedstråden..
« Svar #15: 14 Nov 2011, 19:34 »

Selvfølgelig, men så er der også en stor chance for at du optager for meget fedt.
Logged

KrookDale
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Kost, fitness og sundhedstråden..
« Svar #16: 14 Nov 2011, 21:06 »

Det kan også være en del af målet for mange mennesker, yderligere ser folk det ofte som en relativt lille ulempe at skulle smide et par kilo fedt når de har bulket. De fleste jeg kender indtager mere eller mindre uhæmmet så mange kalorier som de kan når de bulker, med fin effekt. Om det er den bedste løsning skal jeg ikke kunne sige, det afhænger nok af personen.
Logged

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

Frederik1994
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Kost, fitness og sundhedstråden..
« Svar #17: 14 Nov 2011, 23:09 »

Det kan også være en del af målet for mange mennesker, yderligere ser folk det ofte som en relativt lille ulempe at skulle smide et par kilo fedt når de har bulket. De fleste jeg kender indtager mere eller mindre uhæmmet så mange kalorier som de kan når de bulker, med fin effekt. Om det er den bedste løsning skal jeg ikke kunne sige, det afhænger nok af personen.

Det har jo meget med at gøre hvordan du vil stå året rundt. Hvis man skider på sin form i vintermånederne, så kan man da sagtens gå amok i et bulk, men hvis man ønsker at stå forholdsvis pænt hele året, så kan man ikke bare spise uhæmmet.
Logged

:-)

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Kost, fitness og sundhedstråden..
« Svar #18: 15 Nov 2011, 07:41 »

Kan I forklare hvad er 'bulk' er, osv?
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Kost, fitness og sundhedstråden..
« Svar #19: 15 Nov 2011, 09:30 »

Bulk: Du ligger i kalorieoverskud og tager derfor på.
Cut: Du ligger i kalorieunderskud og taber dig.
Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Kost, fitness og sundhedstråden..
« Svar #20: 16 Nov 2011, 17:05 »

Jeg vil lige benytte denne tråd til varmt at anbefale jer at prøve CrossFit. Det er virkelig sjovt og udfordrende. Sjovt fordi du kommer så bredt omkring og får arbejdet med en helt masse aspekter, udfordrende fordi det er så intensivt og udholdenhedskrævend e. Der bliver arbejdet rigtig meget med bodyweight øvelser, hvor der virkelig lægges vægt på eksplosion og balance, men der er også øvelser med vægt, hvor du skal bruge rå muskelkraft - udover teknik selvfølgelig - og så er det bare i det store hele ekstremt udholdenhedskrævend e, da der ikke er mange pauser og da du næsten konstant ligger i en pulszone på + 85%. Det er også super nyttigt i forhold til mange sportsgrene, og jeg kan allerede mærke en forskel nu når jeg er til fodboldtræning, efter at have trænet det regelmæssigt i 3 uger. Så det er bare lige et lille tip: Hvis I ikke har prøvet det endnu og er glade for at træne og glade for at udfordre jer selv, så prøv det! Smiley
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Kost, fitness og sundhedstråden..
« Svar #21: 16 Nov 2011, 18:53 »

Jeg vil lige benytte denne tråd til varmt at anbefale jer at prøve CrossFit. Det er virkelig sjovt og udfordrende. Sjovt fordi du kommer så bredt omkring og får arbejdet med en helt masse aspekter, udfordrende fordi det er så intensivt og udholdenhedskrævend e. Der bliver arbejdet rigtig meget med bodyweight øvelser, hvor der virkelig lægges vægt på eksplosion og balance, men der er også øvelser med vægt, hvor du skal bruge rå muskelkraft - udover teknik selvfølgelig - og så er det bare i det store hele ekstremt udholdenhedskrævend e, da der ikke er mange pauser og da du næsten konstant ligger i en pulszone på + 85%. Det er også super nyttigt i forhold til mange sportsgrene, og jeg kan allerede mærke en forskel nu når jeg er til fodboldtræning, efter at have trænet det regelmæssigt i 3 uger. Så det er bare lige et lille tip: Hvis I ikke har prøvet det endnu og er glade for at træne og glade for at udfordre jer selv, så prøv det! Smiley

Hvad er det helt præcist?
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Damse1994
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Kost, fitness og sundhedstråden..
« Svar #22: 17 Dec 2011, 22:32 »

Logged

Damse1994
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Kost, fitness og sundhedstråden..
« Svar #23: 14 Jan 2012, 20:52 »

Så har jeg fået bestilt 4,6 kg. protein pulver. Er helt klar til at gå ind i en længere periode med kalorie underskud fra februar af. Jeg forventer at kunne smide 1-2 kilo fedt og samtidigt tage lidt mere muskelmasse på.

Go træning til jer andre! Smiley
Logged

Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Kost, fitness og sundhedstråden..
« Svar #24: 14 Jan 2012, 21:09 »

Er helt klar til at gå ind i en længere periode med kalorie underskud fra februar af. Jeg forventer at kunne smide 1-2 kilo fedt og samtidigt tage lidt mere muskelmasse på.

Held og lykke med det.

Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

Frederik1994
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Kost, fitness og sundhedstråden..
« Svar #25: 14 Jan 2012, 23:18 »

Så har jeg fået bestilt 4,6 kg. protein pulver. Er helt klar til at gå ind i en længere periode med kalorie underskud fra februar af. Jeg forventer at kunne smide 1-2 kilo fedt og samtidigt tage lidt mere muskelmasse på.

Go træning til jer andre! Smiley

Hvor har du købt dit pulver?

Logged

:-)

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Kost, fitness og sundhedstråden..
« Svar #26: 19 Feb 2012, 16:10 »

Hvordan får jeg hurtigt sixpack? Hvad skal jeg holde mig fra? Og hvordan taber man lettest, sit valpefedt på maven Wink
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

slindj93
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Kost, fitness og sundhedstråden..
« Svar #27: 19 Feb 2012, 16:20 »

Spændende læsning, men hvad er ligevægtsindtaget helt præcist? (ved godt jeg spørger dumt, men har ingen forstand på det  Grin )
Logged

FM12 Barcelona (kun egen avl spillere) efter 5 sæsoner:

Vinder af ligaen: 4
Vinder af pokalen: 3 (5 finaler)
Vinder af CHL: 2
Balance (økonomi): 4,48 mia.
Anslået klubværdi: 12,06 mia.
Klubrangliste: Nr. 2
Stadionkapacitet: 102.980
Egen avl status/spillere i alt i 1. holdstruppen: 23/26

Enged
Gæst
 
Sv: Kost, fitness og sundhedstråden..
« Svar #28: 19 Feb 2012, 16:24 »

Spændende læsning, men hvad er ligevægtsindtaget helt præcist? (ved godt jeg spørger dumt, men har ingen forstand på det  Grin )
Det betyder, at du forbrænder lige så meget som du indtager.
Logged

Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Kost, fitness og sundhedstråden..
« Svar #29: 19 Feb 2012, 16:35 »

Hvis dit ligevægtsindtag er f.eks. 2500 kcal., så bibeholder du din vægt, hvis du indtager den mængde kcal. i løbet af dagen. Sådan ville jeg nok forklare det. Smiley
Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

Sider: 1 [2] 3 4 ... 12 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010