home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 248 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  [31] The Youth Of The Nation 2008
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 Udprint
Forfatter Emne: [31] The Youth Of The Nation 2008  (Læst 31825 gange)
MichaelHarlev
Gæst
 
Sv: [19] The Youth Of The Nation 2008
« Svar #45: 28 Jan 2012, 22:19 »

Haha, de glade FM08-dage med sindssyge spillere som Criscito bla. Opstemt Er vild med dine Arsenal-blogs, de er kanon fede og læse. Er for det meste silent reader, men ville lige smide en kommentar til denne glimrende blog.. Smiley KUTGW Thumbs Up
Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: [19] The Youth Of The Nation 2008
« Svar #46: 28 Jan 2012, 22:30 »

Haha, de glade FM08-dage med sindssyge spillere som Criscito bla. Opstemt Er vild med dine Arsenal-blogs, de er kanon fede og læse. Er for det meste silent reader, men ville lige smide en kommentar til denne glimrende blog.. Smiley KUTGW Thumbs Up

Jeg takker ydmygt Smiley
Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: [20] The Youth Of The Nation 2008
« Svar #47: 29 Jan 2012, 12:49 »


The Youth Of The Nation - 2010/11

28. december 2010


Det har været en begivenhedsrig sæson indtil videre, og da vi med 2 nederlag allerede efter 4 ligakampe befandt os helt nede på 10. pladsen, var der ikke meget der tydede på at tingene skulle se ud som de gør nu. First things first, Community Shield blev vundet efter en fortjent sejr på 3-1 over Chelsea, så første pokal er i skabet. Hvis vi herefter kigger på ligastillingen, kan vi se at det er gået ganske godt siden de første 4 kampe. Vi har lige nu et forspring på 5 point ned til de forsvarende mestre fra Chelsea, som efter 57 ubesejrede kampe endelig led et nederlag hjemme mod Liverpool. De tabte senere med 1-0 mod sæsonens store overraskelse Portsmouth.


Premier League

4-0 v Aston Villa (H)
3-2 v Charlton (U)
1-2 v Chelsea (U)
1-2 v Man City (H)
2-0 v Liverpool (U)
2-0 v Bolton (H)
3-3 v Blackburn (U)
4-1 v Newcastle (H)
3-1 v Derby (U)
1-0 v Norwich (H)
3-1 v West Brom (U)
2-0 v Tottenham (H)
2-0 v Fulham (U)
1-1 v Man Utd (H)
3-2 v Everton (U)
2-1 v Watford (U)
0-1 v West Ham (H)
1-1 v Reading (U)
2-0 v Portsmouth (H)

Carling Cup

3-0 v Gillingham (H)
3-2 v Bolton (H)
0-1 v Chelsea (H)

Champions League

0-2 v Juventus (U)
5-0 v Kaiserslautern (H)
1-3 v Porto (H)
3-1 v Porto (U)
3-3 v Juventus (H)
2-0 v Kaiserslautern (U)


I realiteten burde forspringet have været dobbelt så stort, men pointtab i nogle af de seneste kampe gør at vi må ”nøjes” med 5 point. Først blev det til et nederlag hjemme mod West Ham, som minder meget om et lignende nederlag i et af mine tidligere spil. Shots: 18-2, on target: 6-1, resultat: 0-1. Næste kamp, ude mod Reading, dominerer vi også fuldstændig - 7(4) - 18(14) - men på en udligning dybt i overtiden må vi nøjes med 1-1. Vi slutter heldigvis perioden med en vigtig sejr på 2-0 mod Portsmouth, og vi er herefter også 5 point foran dem.

I Carling Cuppen starter vi med et par gode lodtrækninger, og reservespillerne har ingen problemer med at slå Gillingham med 3-0 hjemme i 3. runde. Kampen i 4. runde hjemme mod Bolton har vi også fuldstændig styr på, selvom resultatet på 3-2 måske ikke tyder på det. I kvartfinalen har vi endnu engang hjemmebane, men modstanderen er til gengæld Chelsea. Drogba scorer efter 20 minutter, og selvom John Terry udvises 10 minutter før tid, er Chelsea bedre end mit reservehold, og vinder fortjent med 1-0.

Champions League er et helt kapitel for sig selv. For 3. år i træk ender vi i gruppe med Juventus, og vi er heller ikke heldige med de to sidste seedningslag, da Porto og Kaiserslautern dukker op. Det ser også skidt ud med 2 nederlag i de første 3 kampe, men en revanche på udebane mod Porto får det til at lysne lidt igen. På hjemmebane mod Juventus i næstsidste kamp ser det godt ud, da vi på vej ind i overtiden fører med 3-1. Pointene reduceres dog, da de scorer lige da vi runder 90 minutter, og derefter scorer på straffespark da der er spillet 5 af de 4 tillægsminutter. Dermed har vi ryggen mod muren inden den sidste kamp - vi skal slå Kaiserslautern, og Juventus skal slå Porto, så går vi videre med bedste målforskel. På et selvmål kort inde i 2. halvleg og en sen scoring af Adrián gør vi vores del, og glæden er stor da jeg bagefter ser at Juventus har vundet 1-0. Vi lister os derfor videre på 2. pladsen i gruppen, og i næste runde får vi så fornøjelsen af… Barcelona endnu engang. Jubiii.

Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: [21] The Youth Of The Nation 2008
« Svar #48: 29 Jan 2012, 17:09 »


The Youth Of The Nation - 2010/11

1. februar 2011


>>> Ind

Dennis Jansson (FC København) - £975K
Julien Traoré (Toulouse) - £1,4M
Sebastian Hess (Dortmund) - £1M
Guillaume Payet (Auxerre) - £1,6M
Samba Ayvaz (Nantes) - £1,8M
Rene Gerling (Hannover) - £575K

I ALT: £7,35M
<<< Ud

Emmanuel Frimpong (St. Mirren) - £375K
Zdravko Kuzmanovic (Aston Villa) - £14M

I ALT: £14,375M












Der har været gang i underskrifterne på Emirates her midt på sæsonen, og som I kan se har jeg været på barnerov rundt omkring. Mit scoutingnetværk er begyndt at lede efter unge talenter i Europa og Sydamerika, og der er så småt begyndt at dukke nogle spændende emner op. 6 unge spillere er det blevet til i denne omgang, og mon ikke det bliver til flere i løbet af de næste par sæsoner. Det er naturligvis ikke givet, at de får bidt sig fast på førsteholdet, men til de peanuts jeg har givet for dem, vil de alt andet lige i hvert fald kunne give en solid profit senere hen.

Et par salg er det også blevet til, og Emmanuel Frimpong er blot endnu en i rækken af spillere, som i FM08 ikke har samme potentiale som i virkeligheden. Han må finde sig en karriere i en mindre klub, og foreløbig er det i skotske St. Mirren.

Til gengæld er der lidt mere pondus over det andet spillersalg, som betyder at Zdravko Kuzmanovic ryger videre til Aston Villa. Luis Jiménez har siddet tungt på den offensive del af midtbanen, og Kuzmanovic har stort set ikke fået spilletid i denne sæson. Derfor har jeg valgt at få lidt håndører for ham, og i stedet bruge Henri Lansbury eller Francisco Mérida på pladsen når Jiménez ikke er tilgængelig.

Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: [22] The Youth Of The Nation 2008
« Svar #49: 29 Jan 2012, 19:56 »


The Youth Of The Nation - 2010/11

19. marts 2011


Med 8 kampe tilbage ser det stadig godt ud i ligaen. Et enkelt nederlag (1-3 mod Man City) og en enkelt uafgjort (3-3 mod Newcastle) er det blevet til, og ellers lutter sejre, heriblandt 2-1 hjemme mod Chelsea og 5-1 hjemme mod Liverpool. Især disse to sejre har medvirket til at forspringet lige nu er på hele 9 point - dog har begge hold spillet en kamp færre. Det har dog også spillet ind, at de andre tophold ikke er lige så skarpe i denne sæson. Liverpool har allerede tabt 6 gange, og Chelsea er lige som os selv oppe på 4 nederlag. Vores angreb har scoret stort set præcis samme antal mål som i sidste sæson, mens forsvaret er en tand dårligere. Det skal dog gå temmelig godt hvis vi skal nå samme pointantal som sidst, for vi mangler stadig kampe mod både Man Utd, Tottenham og Portsmouth på udebane.



Premier League

2-0 v Charlton (H)
2-0 v Aston Villa (U)
2-1 v Chelsea (H)
1-3 v Man City (U)
5-1 v Liverpool (H)
2-1 v Blackburn (H)
1-0 v Bolton(U)
3-3 v Newcastle (U)
4-1 v Derby (H)
3-2 v Norwich (U)
2-0 v West Brom (H)

FA Cup

3-0 v West Brom (H)
1-0 v Aston Villa (H)
1-0 v Everton (H)
2-4 v Newcastle (U)

Champions League

0-1 v Barcelona (H)
2-2 v Barcelona (U)



FA Cuppen er blevet sparket i gang, og selvom det vel er uheldigt kun at trække Premier League-modstandere, er det alligevel heldigt nok at være på hjemmebane i de tre første runder. Først bliver West Brom slået med 3-0 uden problemer, hvorefter Aston Villa sendes hjem med et nederlag på 1-0. Everton lider samme skæbne, før vi i kvartfinalen for første gang skal på udebane - i en svær kamp mod Newcastle. Her bringer Jefferson Farfán Newcastle foran allerede i det 2. minut, men Sergio Agüero udligner efter 20 minutter. Vi er det bedste hold på banen men med 3 mål på 6 minutter spredt over begge halvlege til Newcastle, ser det meget svært ud. Edison Cavani får pyntet på resultatet 20 minutter før tid, men nærmere kommer vi ikke.

I Champions League betød endnu en 2. plads i gruppen at vi endnu engang løb ind i Michael Laudrups Barcelona i første knock out-runde. Vi får atter engang et dårligt udgangspunkt, da vi på trods af nærmest total dominans på hjemmebanen må nøjes med at se Samuel Eto’o score kampens eneste mål. Efter sidste sæsons vanvittige udekamp er vi dog naturligvis ikke slået ud endnu.

Det starter dog skidt i Barcelona, da Gonzalo Higuaín (jeps!) udbygger catalanernes føring allerede efter 4 minutter. Adebayor sørger dog for balance i regnskabet, inden Ronaldinho igen bringer Barcelona foran midt i 2. halvleg. Herefter bliver vi nødt til at satse, og da Adebayor scorer sit 2. mål 10 minutter senere, skal vi blot bruge ét enkelt mål mere. Det må vi dog kigge langt efter, og selvom Barcelona var bedst i denne kamp, synes jeg vi havde fortjent at gå videre set over begge kampe. Nu skal vi derimod koncentrere os 100% om at hjemtage det nationale mesterskab.

« Seneste Redigering: 30 Jan 2012, 09:27 af g00n » Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: [23] The Youth Of The Nation 2008
« Svar #50: 30 Jan 2012, 19:28 »


The Youth Of The Nation - 2010/11

22. maj 2011


Premier League

3-0 v Fulham (H)
0-0 v Man Utd (U)
1-2 v Tottenham (U)
0-1 v Everton (H)
1-2 v West Ham (U)
3-0 v Reading (H)
2-1 v Portsmouth (U)
4-0 v Watford (H)


83 point ville ikke have været nok til et mesterskab i nogle af de foregående 3 sæsoner, men de øvrige tophold har i denne sæson slet ikke haft samme klasse som tidligere. På trods af 3 højst ufortjente nederlag i træk i løbet af de sidste 8 kampe ender mesterskabet alligevel på Emirates. Det burde være vundet en del mere sikkert, men de førnævnte nederlag gjorde at der lige pludselig var spænding igen, da Liverpool på et tidspunkt blot var 1 point efter.

Mesterskabet blev sikret i næstsidste spillerunde via en fin sejr på 2-1 ude mod Portsmouth, og jeg må i øvrigt også sende en tak til West Brom. De vandt nemlig først 2-0 over Liverpool, og runden efter 4-2 over Chelsea, og var altså stærkt medvirkende til at vi kunne beholde vores forspring på trods af de noget pauvre resultater til sidst.


Mål

Emmanuel Adebayor - 36 mål
Edison Cavani - 25 mål
Sergio Agüero - 19 mål


Assists

Aliaksandr Hleb - 17
Luis Jiménez - 14
Ricardo Quaresma - 14


Rating

Emmanuel Adebayor - 7,45
Luis Jiménez - 7,31
Micah Richards - 7,25



For 3. år i træk rykker vi dermed en placering op i tabellen, på trods af 3 point færre og 3 nederlag mere end sidste sæson. Vi har også scoret 2 mål færre og lukket 2 mål mere ind end sidst, og vi må vist konkludere at mesterskabet lige så meget at kommet på baggrund af de andre holds fiaskoer, som vores egne succeser.

Succeshistorier har der dog været, og endnu engang er det Adebayor, som trækker læsset. Han har haft en del skader, men ender alligevel med 36 mål i alt i 40 kampe. Edison Cavani har vist sig som en glimrende indskiftningsspille r, og har scoret 25 mål selvom han blot er startet inde i 19 kampe. Inden sæsonen bestemte jeg mig for at rykke lidt rundt i forsvaret - Richards røg ud på højre back i stedet for Rafinha, og så har Mertesacker taget hans plads i midten. Det har resulteret i Micah Richards’ bedste sæson hidtil, og Mertesacker har med 7,12 i snit også gjort det ganske godt. Luis Jiménez har endnu engang været fremragende, og har hjulpet til med 14 assists, mens det ser mere usikkert ud på den defensive midtbane. Gilberto Silvas kontrakt udløber denne sommer, og den vil ikke blive forlænget. Dermed bliver Marek Hamsik førstevalg på pladsen, selvom han med et snit på 6,98 ikke har været helt oppe i omdrejninger indtil videre. Denne plads ser jeg som holdets svageste led, sammen med venstre backen, hvor Leighton Baines endnu ikke er spillet helt ind.

Slutteligt vil jeg sige at jeg forventer fremgang igen i næste sæson. Naturligvis ikke med hensyn til placering, men 7 nederlag er ganske enkelt for mange, og jeg håber også at vi kan få barberet antallet af indkasserede mål betragteligt ned. En tredjedel af første mission er fuldført.

Logged



MichaelHarlev
Gæst
 
Sv: [23] The Youth Of The Nation 2008
« Svar #51: 30 Jan 2012, 19:37 »

Tillykke med mesterskabet, Adebayor er jo bare vanvittig i 08! Kan jeg få et ss af Cavani og Jimenez? Fortsæt det gode arbejde, det er rigtig godt det he Smiley
Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: [23] The Youth Of The Nation 2008
« Svar #52: 30 Jan 2012, 19:42 »

Tillykke med mesterskabet, Adebayor er jo bare vanvittig i 08! Kan jeg få et ss af Cavani og Jimenez? Fortsæt det gode arbejde, det er rigtig godt det he Smiley

Mange tak, og naturligvis Smiley

Logged



MichaelHarlev
Gæst
 
Sv: [23] The Youth Of The Nation 2008
« Svar #53: 30 Jan 2012, 19:45 »

Han er simpelthen så sindssyg Jimenez, kan godt huske ham fra 08, helt klart et must buy! Hvad måtte du slippe for ham? Smiley
Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: [23] The Youth Of The Nation 2008
« Svar #54: 30 Jan 2012, 19:52 »

Sølle £775K Smiley
Logged



MichaelHarlev
Gæst
 
Sv: [23] The Youth Of The Nation 2008
« Svar #55: 30 Jan 2012, 19:54 »

Det må man sige var et fantastisk køb, han er godt nok steget lidt i værdi Smiley
Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: [23] The Youth Of The Nation 2008
« Svar #56: 31 Jan 2012, 09:15 »

Det må man sige var et fantastisk køb, han er godt nok steget lidt i værdi Smiley

Ja, det er ren Wenger-business Smiley
Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: [24] The Youth Of The Nation 2008
« Svar #57: 01 Feb 2012, 17:27 »


The Youth Of The Nation - 2010/11

22. juni 2011

Denne gang kunne det kun blive til 8 hold som genvandt deres mesterskab fra sidste sæson, og de var ikke at finde blandt hverken de 4 største ligaer, eller i den danske superliga. Til gengæld fik vi en højst overraskende mester i Belgien.


Mens det i de fire største ligaer blev Arsenal, Barcelona, Juventus og FC Bayern i stedet for Chelsea, Valencia, Inter og Werder Bremen, var der i Danmark endnu engang tronskifte til et noget overraskende hold. Denne gang er det Lyngby, som holder de forsvarende mestre fra AaB nede på 2. pladsen, og selv snupper det første mesterskab siden 1992.

Celtic, Fenerbahce, Basel og AEK vinder alle deres fjerde mesterskab i træk, og har dermed vundet i samtlige sæsoner indtil videre. I Rusland lagde CSKA Moskva ud med at vinde de første 3 mesterskaber, men de er i denne sæson blevet vippet af pinden af bysbørnene fra Spartak. Efter et Porto-mesterskab i første sæson, er der nu et andet hold som dominerer, nemlig Sporting CP, som har vundet de seneste 3 mesterskaber.

Til sidst skal vi til sæsonens helt store overraskelse - den finder vi i Belgien, hvor upåagtede Geel har overrasket alt og alle, og snuppet deres første mesterskab nogensinde. De rykkede op i den bedste række i spillets første sæson, og efter 2 sæsoner i bunden, kaprede de pludselig titlen i sidste sæson. De vandt såmænd den belgiske pokalturnering året før, så måske er der noget stort i gære i den lille klub…

Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: [25] The Youth Of The Nation 2008
« Svar #58: 01 Feb 2012, 22:09 »


The Youth Of The Nation - 2011/12

1. september 2011


>>> Ind

Giovanni Gritti (Cagliari) - Free
Levan Kenia (Schalke) - Free
Younousse Sankharé (Napoli) - £32M
Guilherme (At. Madrid) - £9,25M
Juan Manuel Mata (Roma) - £20,5M

I ALT: £61,75M
<<< Ud

Håvard Nordtveit (A.C. Milan) - £11,25M
Ricardo Quaresma (Roma) £23M

I ALT: £34,25M











Jeg har for en gangs skyld haft spenderbukserne på i dette transfervindue, og har givet £20M+ for ikke mindre end to spillere.

Først og fremmest er der dog hentet et par unge, gratis talenter, og den slags kan jeg jo ikke stå for. Giovanni Gritti er allerede en del af førsteholdet, og vil sandsynligvis overtage højrekanten fra Aliaksandr Hleb, når han inden for de næste par sæsoner er ved at være for gammel. Jeg har nemlig i dette spil valgt at jeg vil forsøge at give Theo Walcott muligheden for at spille sin yndlingsposition som angriber. Levan Kenia vil fungere som back-up for Luis Jiménez på den centrale midtbane, da Henri Lansbury er blevet udlejet til Sunderland for sæsonen.

Da Gilberto Silva efterhånden er blevet 34, valgte jeg ikke at forlænge hans kontrakt, som udløb efter sidste sæson. Som nævnt tidligere har jeg ikke fuld tillid til at Marek Hamsik kan gå ind og overtage pladsen, og derfor har jeg været nødt til at finde mig en ny defensiv midtbanespiller. Ham har jeg i den grad fundet i Younousse Sankharé. Blot 21 år, og allerede fremragende.

Det er også blevet til en ny venstre back i Arsenal-trøjen, og her er det brasilianske Guilherme, som skal give Leighton Baines konkurrence om pladsen. Han er hentet i spanske Atlético Madrid, hvor jeg simpelthen udløste en alt for lav frikøbsklausul. Den slags kan vi godt lide.

Som sædvanlig er der et par spillere som udtaler sig uheldigt til pressen, og denne gang drejer det sig om Ricardo Quaresma og Håvard Nordtveit (m. fl.). Quaresma var ret hurtigt efter sæsonen ude og proklamere at han ville søge nye udfordringer, og dem har han så fundet i Roma. Sjovt nok har jeg også fundet hans erstatning i Roma - en vis Juan Manuel Mata, som jeg endda har fået til £2,5M mindre end de gav for Quaresma. Det kan jeg godt være tilfreds med.

Håvard Nordtveits exit skyldes ikke mindst pres fra medierne. Efter en masse afviste bud på ham blev han ’unsettled’ og til sidst blev han utilfreds med ikke at få lov til at skifte. Derefter måtte jeg jo så bare sørge for at få mest muligt for ham, og han blev så den næste spiller på flyet til Italien. A.C. Milan har smidt £11,25M for ham, samt 30% af næste salg. Jeg er stadig godt besat i midterforsvaret med Vidal, Criscito, Mertesacker og også Richards, så der bliver ikke hentet nogen direkte erstatning.

Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: [26] The Youth Of The Nation 2008
« Svar #59: 27 Feb 2013, 20:34 »


The Youth Of The Nation - 2011/12

28. december 2011


Efter lidt over et års fravær fik jeg i går fat i dette spil igen. Det var tydeligt hvor jeg (sandsynligvis rage-) quittede - den sidst spillede kamp var på udebane mod Birmingham, hvor vi var foran 3-0 efter 16 minutter. Birmingham scorede så efter 65, 86 og 90 minutter, og så gad jeg åbenbart ikke mere. Den første kamp jeg spillede i denne omgang var på udebane mod Middlesbrough, hvor vi førte med 3-1 - indtil de scorede efter 83 og 90 minutter. Lortespil.


Premier League

2-2 v Aston Villa (U)
2-0 v Fulham (H)
1-0 v Liverpool (U)
5-1 v Man Utd (H)
2-2 v West Ham (U)
3-0 v Blackburn (H)
3-4 v Newcastle (U)
1-0 v Sunderland (H)
3-3 v Birmingham (U)
3-3 v Middlesbrough (U)
1-0 v Tottenham (H)
2-1 v Chelsea (H)
2-1 v Everton (U)
2-0 v Man City (H)
0-1 v Portsmouth (U)
1-2 v Reading (U)
1-1 v Charlton (H)
5-0 v West Brom (H)
3-0 v Watford (U)

Carling Cup

2-0 v Barnsley (H)
1-0 v Blackburn (U)
1-3 v Bolton (U)

Champions League

0-0 v Werder Bremen (H)
3-2 v Sochaux (U)
0-1 v Fenerbahce (U)
2-0 v Fenerbahce (H)
2-0 v Werder Bremen (U)
0-0 v Sochaux (H)


Det lader også til at tendensen fra Minimalistic er fulgt med herover - der har været overtidsudligninger en mas fra modstanderne. Kombineret med et par irriterende nederlag, er vi halvvejs i sæsonen 8 point efter førerholdet fra Chelsea. Til gengæld kan jeg se at vi allerede har vundet et trofæ: Efter 1-1 mod Liverpool i Community Shield, trak vi nemlig det længste strå i straffesparkskonkur rencen.

I Carling Cuppen har vi slået Barnsley og Blackburn ud, inden vi i kvartfinalen skulle møde endnu et B-hold i form af Bolton fra Championship. Selvom jeg traditionen tro stiller med et reservespækket mandskab, er vi som forventet klart det bedste hold. Det nytter dog ikke så meget når Joe Hart ikke ligefrem imponerer, og lukker 3 mål ind på 4 skud, så vi taber med 3-1. Vi er ikke gået i gang med FA Cuppen endnu, men vi skal i 3. runde en tur på udebane mod West Brom.

Champions League-gruppen med Werder Bremen, Fenerbahce og Sochaux kan vi ikke brokke os over, men det kan vi til gengæld over at vi kun ender på en 2. plads efter Fenerbahce. Deres eneste pointtab var på udebane mod os, og da vi tabte med 1-0 i Tyrkiet og samtidig spillede 0-0 hjemme mod både Werder Bremen og Sochaux, måtte vi altså nøjes. De mulige modstandere i næste runde blev dermed også tilsvarende skræmmende - Milan, Inter, Juventus, PSV, Barcelona eller Real Madrid. PSV var naturligvis ønskemodstanderen, men det var i stedt Juventus som kom op af hatten. Dem har vi mødt 6 gange tidligere, hvor det er blevet til 3 sejre, 1 uafgjort og 2 nederlag.

« Seneste Redigering: 27 Feb 2013, 22:35 af g00n » Logged



Sider: 1 2 3 [4] 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010