home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 547 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  [31] The Youth Of The Nation 2008
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 5 Udprint
Forfatter Emne: [31] The Youth Of The Nation 2008  (Læst 32186 gange)
Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [6] The Youth Of The Nation 2008
« Svar #15: 13 Nov 2011, 13:44 »

Ærgerligt, at I ikke kommer videre til CL finalen, hvilket ellers havde været fuldt fortjent  Skuffet

Kan som altid ikke rose dig nok for dine blogs og jeg håber, at du kan holde dampen oppe, som du gjorde i YOYN blogsene i FM07  Thumbs Up

Jeg læser i hvert fald med og skal nok prøve, at komme med lidt flere kommentarer fremover  Peace
Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: [6] The Youth Of The Nation 2008
« Svar #16: 13 Nov 2011, 14:20 »

Ærgerligt, at I ikke kommer videre til CL finalen, hvilket ellers havde været fuldt fortjent  Skuffet

Kan som altid ikke rose dig nok for dine blogs og jeg håber, at du kan holde dampen oppe, som du gjorde i YOYN blogsene i FM07  Thumbs Up

Jeg læser i hvert fald med og skal nok prøve, at komme med lidt flere kommentarer fremover  Peace

Jeg takker endnu engang for de rosende ord fra dig, Metsu Thumbs Up
Logged



Szczesny
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [6] The Youth Of The Nation 2008
« Svar #17: 13 Nov 2011, 14:32 »

Første sæson slutter dermed uden nogen form for trofæer.

Keeping it real!

Amen altså, nu er der ikke flere der skal komme og sige at Denílson bliver verdens bedste spiller, så bliver jeg jo helt deprimeret Tunge

Nej, nej - rolig nu. Han bliver kun top 3
Logged

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: [6] The Youth Of The Nation 2008
« Svar #18: 13 Nov 2011, 14:41 »

Keeping it real!

Ja, jeg er meget tro mod virkeligheden! Bortset fra det kommende transfervindue...

Nej, nej - rolig nu. Han bliver kun top 3

Ah, så er jeg mere rolig. Satser på at de øvrige to så er Kerrea Gilbert og Mark Randall.
Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: [7] The Youth Of The Nation 2008
« Svar #19: 13 Nov 2011, 18:04 »


The Youth Of The Nation - 2008/09

1. september 2008


>>> Ind

Charles N’Zogbia (Newcastle) - £12,25M
Marek Hamsik (Napoli) - £19,5M
Micah Richards (Man City) - £29M
Arturo Vidal (Leverkusen) - £25M
Rafinha (Schalke) - £12M

I ALT: £97,75M
<<< Ud

Mathieu Flamini (Roma) - £12M
Emmanuel Eboué (Man City) - £8M
Armand Traoré (Man City) - £6M
William Gallas (Barcelona) - £12M
Justin Hoyte (Sunderland) - £3,5M
Tomas Rosicky (Napoli) - £11M
Bakary Sagna (A.C. Milan) - £17M
Kerrea Gilbert (Watford) - £1,5M
Carlos Vela (Villarreal) - £15M

I ALT: £86M















Det har været en hektisk, men spændende sommer i Arsenal. Jeg havde godt nok i tankerne at der skulle skiftes lidt ud på holdet, men jeg havde ikke forestillet mig at det skulle blive så omfattende. Der skete bare det, som så ofte før er sket - et hold byder på en af mine nøglespillere, jeg afviser buddet, spilleren bliver sur og vil sælges med det samme. Dette var denne gang tilfældet for både Bakary Sagna og Carlos Vela, og selvom det ikke er med min gode vilje at jeg lader sådanne spillere gå, nægter jeg bare at arbejde med sådan en indstilling.

Da Sagna-sagen begyndte at rulle, havde jeg allerede skillet mig af med Eboué og Justin Hoyte, og dermed var der sådan set kun spillere som Kerrea Gilbert og Gavin Hoyte tilbage som kunne spille højre back. Heldigvis har jeg i Rafinha og Micah Richards fået et par kompetente spillere på pladsen, og jeg har derudover også hentet Arturo Vidal som erstatning for William Gallas. Jeg kunne simpelthen ikke sige nej, da de kom og viftede med £12M.

Tomas Rosicky er også blevet skiftet ud med en yngre udgave, nemlig Charles N’Zogbia, som mine scouts anbefalede mig på det kraftigste. Han vil dog stadig være bag Ricardo Quaresma i køen. Til sidst er det kommet på plads at i stedet for Mathieu Flamini, vil det være slovakiske Marek Hamsik som inden længe skal overtage Gilberto Silvas plads på midtbanen. Alt i alt er der dermed blevet skiftet godt og grundigt ud på holdet, og jeg mener selv at vi er ganske godt besat på alle pladser.

« Seneste Redigering: 13 Nov 2011, 18:10 af g00n » Logged



Szczesny
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [7] The Youth Of The Nation 2008
« Svar #20: 13 Nov 2011, 18:37 »

Jamen jamen jamen... Hvor er dine evner inden for mandskabsbehandlng? Tunge

Utroligt ærgerligt at Vela ryger - da han muligvis er det næststørste talent hos Arsenal i 08 (det største har du jo solgt ;-)

Men det ligner da et mesterskab, hvis du kan få en nogenlunde skadesfri sæson Smiley
Logged

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: [7] The Youth Of The Nation 2008
« Svar #21: 13 Nov 2011, 18:39 »

Jamen jamen jamen... Hvor er dine evner inden for mandskabsbehandlng? Tunge

Utroligt ærgerligt at Vela ryger - da han muligvis er det næststørste talent hos Arsenal i 08 (det største har du jo solgt ;-)

Men det ligner da et mesterskab, hvis du kan få en nogenlunde skadesfri sæson Smiley

Mandskabsbehandling er overvurderet! Hvis spillerne ikke gider spille for klubben, så er det bare ud Tunge

Men ja, jeg var også pænt træt af at Vela ikke gad være i Arsenal, jeg har haft masser af succes med ham tidligere.
Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: [8] The Youth Of The Nation 2008
« Svar #22: 14 Nov 2011, 21:51 »


The Youth Of The Nation - 2008/09

26. december 2008


Efter en fin sæsonstart bragede formkurven endnu engang nedad, og vi forfaldt til pinlige nederlag mod hold som Portsmouth (0-3), oprykkerne fra West Brom (2-3), samt endnu et nederlag mod Fulham (1-2), som ellers lå næstsidst i ligaen og havde lige præcis 0 sejre inden kampen mod os. De har i øvrigt nu fået 2 sejre i de første 19 kampe - den 2. sejr var mod Man Utd. Nøjagtig som i sidste sæson, hvor vi var ubesejrede mod de øvrige 3 fra Big Four, har vi i denne sæson spillet uafgjort ude mod Chelsea og Liverpool, samt vundet hjemme mod Man Utd. Resultaterne rækker indtil videre til en 3. plads, men det er igen tæt i toppen. Newcastle hænger lidt overraskende på på 4. pladsen, mens mestrene fra Man Utd allerede har tabt 7 gange, og ligger nr. 8.


Premier League

2-0 v Aston Villa (H)
0-0 v Liverpool (U)
3-2 v Charlton (U)
2-2 v Chelsea (U)
2-1 v Man Utd (H)
4-1 v Derby (H)
3-0 v West Ham (H)
0-3 v Portsmouth (U)
1-0 v Sunderland (U)
3-0 v Middlesbrough (H)
1-1 v Blackburn (U)
2-0 v Everton (H)
2-3 v West Brom (U)
3-1 v Tottenham (H)
1-2 v Fulham (U)
1-0 v Man City (H)
1-1 v Newcastle (U)
3-0 v Watford (U)
4-1 v Bolton (H)

Carling Cup

2-0 v Derby (H)
3-3 v Newcastle (H) 4-3 (efs)
3-0 v West Brom (H)

Champions League

6-0 v Rabotnicki (H)
4-0 v Rabotnicki (U)
2-0 v Juventus (U)
6-0 v AEK (H)
2-3 v R. Madrid (U)
1-1 v R. Madrid (H)
2-1 v Juventus (H)
1-1 v AEK (U)


I denne sæson har den hidtidige succes ikke mindst været pga. min frontduo, for Sergio Agüero har indtil nu scoret 15 mål i 23 kampe, mens Emmanuel Adebayor allerede har nået totalen fra sidste sæson - 26 mål - i blot 25 kampe. Ricardo Quaresma fortsætter også de fine takter, og er i skrivende stund oppe på 13 assists. Også de nyindkøbte 3 fjerdedele af forsvaret gør det udmærket, for Rafina, Micah Richards og Arturo Vidal holder foreløbig et gennemsnit på henholdsvis 7,13, 7,14 og 7,08.

Lodtrækningen i Carling Cuppen har heldigvis været flinkere ved mig i denne sæson, også selvom det endnu engang kun er blevet til Premier League-modstand. Det har dog været 3 hjemmekampe, og i 3. runde havde rotationsspillerne ingen problemer med at slå Derby med 2-0. I næste runde kommer en lidt sværere modstander i form af Newcastle på besøg, men da Nicklas Bendtner scorer til både 2-0 og 3-1 i henholdsvis det 74. og 81. minut burde den være hjemme. Det er den dog ikke - Shola Ameobi scorer efter 80 og 84 minutter, og i overtiden sikrer Rodrigo Palacio at kampen går i forlænget spilletid. 5 minutter inden denne udløber, scorer Emmanuel Adebayor heldigvis et af sine mange mål, så selvom Shay Given bliver Man Of The Match, er vi alligevel videre til kvartfinalen. Her møder vi West Brom, som tidligere påførte os et forsmædeligt nederlag i ligaen. I denne turnering er der dog ingen pardon, og mål af Adebayor (str), Hamsik og Richards sikrer videre deltagelse. I semifinalerne skal vi møde Man City, mens Liverpool og Man Utd kæmper om den anden plads i finalen.

I Champions League skulle vi igen ud i kvalifikationskampe, men de to opgør mod makedonske Rabotnicki var ikke andet end to ekstra træningskampe. Efter sejr på 6-0 hjemme, fik reserverne lov til at tage en tur til Makedonien og vinde returopgøret med 4-0. Gruppespillet kastede dog en halvskidt lodtrækning af sig - én ting er at trække Real Madrid fra 2. seedningslag, men når man så samtidig trækker Juventus fra 3. lag, kan man vist godt siges at være uheldig. Græske AEK fuldender puljen. Efter en flot sejr på 2-0 ude over Juventus i 1. runde, samt 6-0 over AEK derefter, så det dog lidt lysere ud. Et ufortjent nederlag i Madrid og en lige så ufortjent uafgjort på hjemmebanen senere, står det klart at vi alligevel endnu engang må tage til takke med 2. pladsen i gruppen. Juventus besejres endnu engang, mens reserverne får en tur til Grækenland, da placeringen i gruppen allerede er givet. I år er der dog et par hold som har overrasket og taget førstepladsen i deres gruppe, og blandt dem er Porto, som vi har trukket i første knock out-runde. Vi bør være favoritter.

« Seneste Redigering: 14 Nov 2011, 22:38 af g00n » Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: [9] The Youth Of The Nation 2008
« Svar #23: 16 Nov 2011, 21:12 »


The Youth Of The Nation - 2008/09

1. februar 2009


Det er ikke fordi der er så meget at berette fra det netop overståede transfervindue, for jeg har ikke spenderet penge på nogen forstærkninger. Til gengæld er der blevet solgt en enkelt spiller, og det er en af de store profiler - nemlig Robin van Persie. Som jeg har nævnt tidligere, var van Persie utilfreds over at jeg afviste et bud på ham, og utilfredse spillere kan jeg som bekendt ikke bruge til noget.

Med Emmanuel Adebayor og Sergio Agüero i storform har der også kun været minimal spilletid til van Persie i denne sæson, og her i januar-vinduet så Juventus så sit snit til at smide et bud af sted. £23M kunne det blive til, så den flyvende hollænder må nu tørne ud i det italienske. Jeg har dog stadig 4 fremragende angribere, for med de 2 ovennævnte i startopstillingen samt Edison Cavani og Nicklas Bendtner på bænken, skal vi nok score masser af mål alligevel.

« Seneste Redigering: 16 Nov 2011, 22:11 af g00n » Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: [10] The Youth Of The Nation 2008
« Svar #24: 16 Nov 2011, 22:11 »


The Youth Of The Nation - 2008/09

18. marts 2009


Selvom jeg egentlig synes jeg får helt vildt meget modgang i dette spil, hænger vi alligevel på i toppen af ligaen. De seneste 11 ligakampe har udmøntet sig i 6 sejre, 4 uafgjorte og 1 nederlag, og på trods af at vi kortvarigt har indtaget førstepladsen, må vi i skrivende stund nøjes med at ligge nr. 3, og der er altså lagt op til en spændende afslutning på den engelske sæson. Det enlige nederlag var mod West Ham, og dermed har vi gennemført endnu en sæson uden nederlag i ligaen til de øvrige Big Four-hold. I denne sæson er det blevet til 2 sejre og 4 uafgjorte mod de ellers så frygtindgydende modstandere.


Premier League

0-0 v Liverpool (H)
1-1 v Aston Villa (U)
5-0 v Charlton (H)
1-0 v Chelsea (H)
2-2 v Man Utd (U)
1-0 v Sunderland (H)
2-3 v West Ham (U)
4-1 v Portsmouth (H)
2-0 v Derby (U)
2-0 v Blackburn (H)
2-2 v Everton (U)

Carling Cup

2-3 v Man City (U)
3-2 v Man City (H) (4-2 efs)
3-1 v Man Utd (N)

FA Cup

3-0 v Port Vale (U)
1-2 v Derby (U)

Champions League

1-1 v Porto (H)
5-1 v Porto (U)

I Carling Cuppen var vi nået hele vejen til semfinalerne, hvor modstanderen var Man City. Vi lagde ud på udebane, og var endnu engang vidne til et déjà vu. Vi dominerer kampen fuldstændig, og er efter 27 minutter foran med 2-0. Men vi har åbenbart gjort det til en vane at smide komfortable føringer væk mod City, så vi ender minsandten med at tabe 3-2. På hjemmebanen er vi endnu mere dominante, men må utroligt nok alligevel gå til pause ned med 1-2. Heldigvis har vi en Emmanuel Adebayor i storform (Pt. har han scoret vanvittige 44 mål i 40 kampe!), og med yderligere 2 mål i denne kamp sikrer han i det mindste forlænget spilletid. 4 minutter før vi skal i straffesparkskonkur rence viser Nicklas Bendtner sit værd, da han scorer til slutresultatet 4-2.

Skæbnen vil, at finalen mod Man Utd er min kamp nr. 100 i spidsen for Arsenal, så det er en særlig begivenhed på flere måder. Festen starter dog skidt, da Cristiano Ronaldo scorer efter 13 minutter, men da både Bendtner og Micah Richards har scoret da vi runder 30 minutter, er stemningen en hel del bedre. I 2. halvleg sker der 2 yderligere gode ting - Adebayor scorer et af sine mange mål, og Patrice Evra bliver udvist. Vi kører en relativt sikker sejr på 3-1 hjem i en ellers tæt kamp, og dermed er mit første trofæ som Arsenal-manager hjemme, i min kamp nr. 100. Timing.

Med succes i ligaen og Carling Cuppen, måtte skuffelsen jo komme andetsteds, nemlig FA Cuppen. Efter en nem sejr på 3-0 ude mod Port Vale i 3. runde, burde Derby ikke være noget problem, selvom det også var på udebane. Hvis man ser på kampstatistikken var de heller ikke noget problem - vores 25 skud med 13 inden for rammen overstrålede langt deres 2 forsøg, selvom begge ramte målet. Til gengæld var effektiviteten ikke noget at skrive hjem om, medmindre man er Derby-fan, for mens de fik fuldt udbytte af begge forsøg, måtte vi selv nøjes med en enkelt scoring. Et fuldstændig skandaløst resultat.

Champions League har også budt på 2 kampe, og endnu engang får vi et halvskidt udgangspunkt. Jeg behøver vel ikke at sige det, men nok engang er det hamrende ufortjent. Vi har faktisk 5 gange så mange skud og chancer som Porto, men ved halvleg er vi bagud med 0-1 på en scoring af en vis Dimitar Berbatov. 2. halvleg fortsætter hvor 1. halvleg slap, men det er først i overtiden, hvor Porto får en spiller udvist, at Charles N’Zogbia scorer sit første Arsenal-mål, direkte på frispark. 1-1 på hjemmebane, og der venter os en svær kamp i Portugal. Troede vi. Selvom Porto var bedre med end i den første kamp, fik deres målmand ikke et ben til jorden. Vi er foran med hele 4-0 ved halvleg, og på trods af et trøstmål scorer vi yderligere én gang, og vinder dermed med 5-1. Kvartfinalerne byder på et gensyn med Real Madrid, som vi allerede har mødt 4 gange tidligere. 1 sejr, 1 uafgjort og 2 nederlag er det blevet til, så indtil videre har de et lille bitte overtag. Lad os da lige lave om på det.

« Seneste Redigering: 18 Jan 2012, 22:47 af g00n » Logged



mikk1446
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: [10] The Youth Of The Nation 2008
« Svar #25: 16 Nov 2011, 22:27 »

Vil lige sige, at det ser skide godt ud g00n! Dejligt at du holder dampen i dine blogs!
Logged

"For me each match with Manchester United is a challenge and a dream"
"The red army is on the march and in a state of complete battle-readiness. We are united for United."

Mads FP
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: [10] The Youth Of The Nation 2008
« Svar #26: 16 Nov 2011, 23:12 »

Fremragende blog, med et fantastisk hold!
- og thumps up for indkøbende, de ser umiddelbart ud til at være gode og dejligt langsigtet :-)
Logged

Arsenal er det ultimative fodboldhold!

Mads FP
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: [10] The Youth Of The Nation 2008
« Svar #27: 16 Nov 2011, 23:13 »

Kunne mand eventuelt få et SS af din startopstilling, så man kan få et overblik over den? :-)
Logged

Arsenal er det ultimative fodboldhold!

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: [10] The Youth Of The Nation 2008
« Svar #28: 17 Nov 2011, 17:59 »

Kunne mand eventuelt få et SS af din startopstilling, så man kan få et overblik over den? :-)

Naturligvis - når/hvis alle er skadesfri, ser startopstillingen pt. således ud: Smiley

Logged



Mads FP
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: [10] The Youth Of The Nation 2008
« Svar #29: 17 Nov 2011, 18:21 »

Det ser jo super skarpt ud!
Og tusind tak :-)
Logged

Arsenal er det ultimative fodboldhold!

Sider: 1 [2] 3 4 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010